Marina, 35 gadi Mans velotrenažieris par rubļiem nekad nebūs putekļains. Apmācībai jābūt regulārai Lai iegūtu vēlamo rezultātu, apmācība jāveic katru dienu. Un priekšā ir visas atbildes, kuras esat mirst, lai uzzinātu, kā panākt kopējo panākumu svara zaudēšanā. Galu galā Visi iepriekš minētie ir tikai daži no galvenajiem argumentiem par labu DIY e-bike montāžai. Ja fizisko stāvokli nevar saukt par apmierinošu, sāciet ar nelielu laika rādītāju un pēc tam katru dienu pievienojiet 5 minūtes. Pedāļus šajā slodzes līmenī var pagriezt tikai ar maksimālu piepūli.

  • Ministepper vai minivotmer: ko izvēlēties. Kas ir labāks svara zudumam: velosipēds vai solis
  • Video: Liekais svars un kā atbrīvoties no tā!
  • Vai pārrobežu treneri sadedzina augšstilbu taukus

Video: Week 0Septembris Video: Week 0Septembris Ja jums svara zudums velosipēdi sapņi sākt savu svara zuduma braucienu ar diviem riteņiem, jūs vadāt pareizajā virzienā.

Lai zaudētu svaru veselīgu ceļu, jums vajadzētu apvienot barojošu uzturu ar labu ikdienas aktivitātes devu, un noteikti jādarbojas ar velosipēdu.

svara zudums velosipēdi

Lai gan jūs, iespējams, vēlētos uzzināt, cik ātri šis jaunais ceļojums nāks augļus, atbilde nav tik izgriezta un žāvēta. Cik svaru jūs zaudēsiet, atkarīgs no tā, cik daudz laika jūs pavadat seglā, cik grūti jūs braucat un ko jūs darāt starp velosipēda sesijām.

Sadegtās kalorijas Zaudēt svaru ir par kaloriju deficīta radīšanu.

Turklāt nav ieteicams vingrot saaukstēšanās, infekcijas slimību, mugurkaula, locītavu vājuma vai sāpju laikā. Ja iepriekš gūtie ievainojumi nav pilnībā izdziedināti, ieskaitot sasitumus un sastiepumus, jāizmanto fiksācijas līdzekļi - speciāli pārsēji un lentes. Velotrenažieri ir sportistu un parasto cilvēku pavadoņi, kuri vēlas draudzēties ar sportu kopš divdesmitā gadsimta Daudzi jau var atļauties tos iegādāties savai mini-sporta zālei.

Kad jūs peldat uz ceļa velosipēdu, jūs strādājat dažus no lielākajiem muskuļiem savā ķermenī, ieskaitot četrgalvu un kakla balsenes kājās un locītavu muskuļus. Lai gan jūs neuzdegat tik daudz kaloriju, cik jūs, ja jūs varētu braukt, velosipēdi dedzina daudz. Kad jūs braucat ar savu velosipēdu diezgan nestabilā tempā, kas ir mazāks par 10 jūdzēm stundā, stundu stundā dedzinās apmēram kalorijas.

svara zudums velosipēdi

Savukārt mārciņu cilvēks sadegs aptuveni kalorijas stundā. Jo ātrāk jūs brauksit vai vairāk jūs uzvarēsiet, jo vairāk kaloriju jūs sadedzināsiet.

svara zudums velosipēdi

Zaudēt svaru Lai pazaudētu 1 mārciņu, jums ir jāsadedzina kalorijas vairāk nekā patērē. Pieņemot, ka jūs neko nemainīsiet savā uzturā, un jūs braucat stundu katru dienu, aptuveni deviņu dienu laikā, kad mārciņu cilvēks zaudēs 1 mārciņu, savukārt mārciņu cilvēks 12 dienu laikā zaudēs 1 mārciņu - visi braucot pie ka nesteidzīgs temps.

Veselīgs ķermeņa svars, ko zaudē nedēļā, ir no 1 līdz 2 mārciņām, konsultē MayoClinic.

svara zudums velosipēdi

Ja katru dienu jūsu velosipēds dedzina apmēram kalorijas, mēģiniet samazināt vēl barības reizes. Mērķējiet veselīgu, barojošu pārtikas produktu līdzsvaru, ēdot uzturu, kas ir 20 procenti olbaltumvielu, 20 procenti tauku un aptuveni 60 procenti ogļhidrātu.

svara zudums velosipēdi

Izgrieziet saldumus, alkoholu un pārtiku ar augstu tauku saturu, lai samazinātu apmēram kalorijas no normālas devas. Lai to izdarītu, uztura dienasgrāmata ir jāglabā nedēļā un jāuzskaita viss, ko ēdat.

Divriteņu transportlīdzekļu cienītājiem ir citas asociācijas. Viņi zina, ka ir Hammer velosipēdi. Mūsdienās ir kļuvis moderni nokļūt darba vai mācību vietā ar divriteņu transporta līdzekļiem un brīvdienās braukt ar ģimeni dabā. Tāpēc drīzāk jums jāiegādājas līdzīga vienība.

Tad izmantojiet tiešsaistes kaloriju kalkulatoru, lai novērtētu savu vidējo uzņemšanu, un mēģiniet samazināt dažas no šīm nevajadzīgām kalorijām. Ja jūs izgriežat kalorijas dienā un braucat, lēkt virvi sadedzināt kuņģa taukus sadedzinātu vēljūs varat zaudēt apmēram £ par katru nedēļu, ja ne vairāk.

Kas jums jāzina par riteņbraukšanas nodarbību veikšanu svara zaudēšanai Papīra laivu radošāGetty Images Riteņbraukšanas nodarbības lielāko daļu laika jūtas diezgan bīstamas. Viņi parasti ir ātri un ar intervālu.

Vēl vairāk vingrinājumu Ja jums ir izdevies noārdīt stundu katru dienu - vai varbūt tikai piecas vai sešas nedēļas nedēļas - jums ir laba. Tas ir grūts, lai pārvaldītu laiku saistības izmantot, kamēr jūs pārvaldīt mājās un ģimenes pārāk. Ja jūs neatrodat laiku visu stundu, mēģiniet iegūt ģimeni darbībā. Iegūstiet stabilu velosipēdu piekabi un sāciet bērnus līdzi - šī papildu intensitāte ļaus jums sadedzināt vēl vairāk kaloriju.

svara zudums velosipēdi

Tāpat meklējiet citus veidus, kā nokļūt dažas minūtes velosipēdā; tas viss tiek vērtēts jūsu ikdienas kaloriju sadedzināšanai. Izmantojiet savu velosipēdu piekabi, lai dotos uz pārtikas produktiem, vai arī plānojiet velosipēdu nakts dienu ar savu laulāto.

  • Velosipēdi "Hammer": moduļu apraksts, raksturlielumi, pārskati
  • Mūsdienās elektriskais velosipēds pamazām kļūst par interesējošo objektu milzīgam skaitam dedzīgu velobraucēju visā pasaulē.
  • Kā sadedzināt vaigu taukus ātri

Ne tikai jūs sadedzināt vairāk kaloriju, bet jūs arī ietaupīsiet naudu par transportu. Anastasija Panina un Vladimir Zherebtsov: "Svinības, kad mēs esam kopā! Gandrīz katru dienu vecāki dodas strādāt teātrī vai filmu un televīzijas aparātos, un viņu meitu bērnudārzā.

Tādēļ retas dienas, ko pavadīja kopā, par aktieriem Anastasia Panina un Vladimir Zherebtsov kopā ar viņu svara zudums velosipēdi Alexandra pārvēršas par reālu brīvdienas.