Bet dažreiz jūsu pacietība sasniedz robežas, kad jūs sasniedzat plato - un neviens nenokļūst. Tas ir saistīts ar palielinātu enerģijas apmaiņu. Ko darīt Kamēr tiek meklēts iemesls, kāpēc bērns pietiekami nepieņemas svarā, ir nepieciešams iespēju robežās bērnam piedāvāt ar kalorijām bagātāku uzturu, bērniem ir jāsaņem produkti ar augstu tauku saturu, jo taukvielas ir nozīmīgs enerģijas avots.

Viss, kas saistīts ar kustību, ir labs. Ja šī kustība ļauj sadedzināt vairāk kaloriju nekā jūs patērējat, jūs zaudēsiet svaru.

plato efektu

Nav svarīgi, kādi tie ir vingrinājumi. Jebkurā gadījumā šeit ir dažas idejas, kas izceļas ar efektivitāti: Ekspluatācijas Skriešana ir viens no populārākajiem svara zaudēšanas vingrinājumiem. Tas ir lielisks variants, taču tas nav vienīgais, tāpēc, ja jūs to izmēģināt un nepabeidzat piesaisti, atcerieties, ka ir arī citi svara zudums prasa laiku, kā sportā sasniegt svara mērķus.

Ciclismo Velosipēdi ir jūsu sabiedrotie pret tauku uzkrāšanos, it īpaši, ja jūs izmantojat intervālu apmācību mainiet maigu pedāļus ar augstas intensitātes sekcijām.

Ja jūs to izmantojat, lai pārvietotos pa pilsētu, nevis brauktu, jūs arī palīdzēsiet rūpēties par vidi.

svara zudums prasa laiku

Pretestības vingrinājumi Peldēšana Starp visiem svara zaudēšanas vingrinājumiem peldēšana ir viena no pilnīgākajām. Tas ne tikai sadedzina kalorijas, bet arī tonizē muskuļus visā ķermenī un uzlabo vispārējo veselību. Peldēšana trīs reizes nedēļā ir labs sākums.

Rīsu diēta: ķermeņa attīrīšanas un molekulārā kompozīcija

Lai padarītu to efektīvāku, katrā sesijā ir svarīgi mēģināt sevi pilnveidot. Lai to izdarītu, norādiet savus zīmolus.

svara zudums prasa laiku

Airēšana Sporta zāles piedāvā dažādas iekārtas kaloriju sadedzināšanai. Airēšanas mašīna ir tāda, kas, bez šaubām, jums jāņem vērā. Papildus tam, lai palīdzētu zaudēt svaru, ar to jūs varat definēt gan augšējās, gan apakšējās daļas muskuļus. Augšā pa kāpnēm Vai tu to zināji?

svara zudums prasa laiku

Viens no tiem ir svara zudums, tātad nekad nepalaid garām iespēju izkāpt no lifta un doties kājām. Burpees Šis vingrinājums ir vienkārša un efektīva tauku dedzināšanas stratēģija. Piemērots, lai iegūtu fitnesa mazās telpās, Burpees tiek uzskatīti par ļoti pilnīgu vingrinājumu, jo tie ļauj strādāt visu ķermeni. Tie sastāv no atspiešanās, kam seko lēciens.

Tas ietver vairāku 10 atkārtojumu kopu veikšanu ar nelieliem pārtraukumiem starp katru. Svara zudums prasa laiku iegūt vairāk no vingrinājumiem, lai zaudētu svaru Ja vēlaties iegūt vairāk no treniņa, lai zaudētu svaru iegūt labākus un ātrākus rezultātus, šādi padomi var būt ļoti noderīgi: Alternatīvās intensitātes Mainiet intensitāti treniņos starp mērenu un augstu.

Šīs izmaiņas var veikt gan tajā pašā dienā, gan dažādās dienās.

svara zudums prasa laiku

Mainiet savu apmācību Apsveriet savstarpēju apmācību. Tā ir metode, kas apvieno visdažādākos vingrinājumus. Krusteniskie treniņi darbojas dažādām muskuļu grupām, tāpēc tas ir ļoti pilnīgs treniņš.

Busting caur svara zaudēšanas plato

Atkārtojot tos pašus vingrinājumus dienu pēc dienas, var būt garlaicīgi. No šī viedokļa derības par savstarpēju apmācību ir laba ideja tās daudzveidības dēļ. Skriešana, riteņbraukšana un darbs pie elipsveida ir vieni no populārākajiem vingrinājumiem, kad runa ir par svara zaudēšanu. Neskatoties uz to, ka sirds un asinsvadu vingrinājumi sadedzina vairāk kaloriju, ideāls, lai zaudētu svaru, ir kombinēt kardio ar svaru.

Pirmā un otrā diena

Esi pastāvīgs Lai maksimāli izmantotu svara zaudēšanas vingrinājumus, jums jābūt konsekventam. Tas nozīmē ne mazāk kā minūtes nedēļā, ideāls ir vai vairāk. Treniņu plānošana palīdzēs jums tur nokļūt. Turklāt, iesācējiem ieteicams pakāpeniski palielināt laiku un pūļu līmeni.

Ko darīt, ja zūd svars?

Vēlēšanās iet pārāk ātri palielina risku iemest dvieli, kā arī traumas. Ēd attiecīgi Svara jautājumos diēta ir tikpat svarīga kā vingrinājumi.

Nacionālie partneri

Vingrinājumi svara zaudēšanai jāpapildina ar konsekventu diētu. Pieņemt labus ēšanas paradumus Vidusjūras diēta ir lieliska iespējakuru jūs varat saglabāt ilgtermiņā, ir svarīgi zaudēt svaru un noturēt to atkal. Turiet porcijas kontrolē lai netiktu izmesti visi sporta zālē veiktie darbi. Ja jums ir iecienīts ēdiens, piemēram, pica vai saldējums, jums tas nav jāatsakās.

Apsveriet iespēju iecienīt savu iecienītāko kaloriju maltīti kā nedēļas atlīdzību. Visbeidzot, mēģiniet samazināt kaloriju skaitu. Ja jūs visu dienu patērējat mazāk kaloriju ieskaitot tās, kas iegūtas no alkoholajūsu svara zaudēšanas vingrinājumi sniegs ātrāku rezultātu. Esi pacietīgs Skarbā realitāte ir tāda, ka vēders neatgūst normālo stāvokli ar tādu pašu ātrumu, kādā tas uzbriest.

Svara zaudēšana veselīgā un ilgstošā veidā prasa laiku, tāpēc esiet pacietīgi.

Uzraksti atsauksmi!

Pierakstot savu progresu sporta zālē vai mērogā neatkarīgi no tā, cik mazstas palīdzēs jums saglabāt motivāciju. Raksta saturs atbilst mūsu principiem redakcijas ētika. Lai ziņotu par kļūdu, noklikšķiniet uz šeit. Pilns ceļš uz rakstu: Stilīgi vīrieši » Fit » Vingrinājumi svara zaudēšanai Jums var būt interese.