Pārbaudiet tikai šīs sievietes, kuras pierāda, ka spēcīga būtne ir mirusi seksīgi. Mēs sēdējām pie viņas, lai dzirdētu, kā tas viss notika, turpiniet lasīt un skatīties viņas YouTube videoklipu zemāk, jo viņas stāsts jūs nopietni pārsteigs. Man vairs nebija ne mazākās nojausmas, kas es tāds esmu.

Kā Kerijs Swift izmantoja sociālo mediju, lai zaudētu svaru.

Skatoties mārciņas nokrist pēc treniņa programmas un veselīga uztura plāna uzturēšanas, ir pārsteidzoši priecīga atlīdzība. Bet daudziem cilvēkiem svara zuduma plato parādās kādā brīdī. Protams, svara zudums nav vienīgais mērķis, kas saistīts ar veselīgu rutīnu, bet, ja tas ir jūsu mērķis, tas ir neērti satraucoši, ja jūsu rezultāti tiek apturēti, neskatoties uz to, cik daudz piepūles jūs veicat.

Pirms lasāt tālāk, ir svarīgi atzīmēt, ka svara zudums kā mērķis nav obligāti ikvienam.

CrossFit Master Amy Mandelbaum pievienojas Nacionālajai Pro Režģa Līgai

Ikvienam, kuram ir bijusi traucēta ēšana, pat ja Jūs esat atveseļojies, jums jākonsultējas ar ārstu, pirms jūs cenšaties sasniegt svara zudumu. Un pat tad, ja jums nav bijusi traucēta ēšanas vēsture, ir patiešām svarīgi, lai būtu reālas cerības, kā arī lai pārliecinātos, ka jūs šo mērķi īstenojat veselīgi.

Rezultātus var būt ļoti grūti panākt, un to sasniegšanai var būt nepieciešams ļoti ilgs laiks. Viņi arī ir ļoti grūti uzturēt.

Kas ir grūtniecības striju?

Un ikviena pieredze zaudēt svaru ir ļoti atšķirīga. Tajā ir daudz vairāk nekā tikai kaloriju deficīta radīšana vairāk degot, ēst mazāk - jūsu miega ieradumi, stresa līmenis, ģenētika un citi veselības faktori visi ietekmē svara zuduma vienādojumu, padarot to par ļoti unikālu pieredzi katram cilvēkam. Ja esat mēģinājis zaudēt svaru un esat sasniedzis svara zaudēšanas plato, ziniet, ka tas ir arī pilnīgi normāli. Un, lai gan jūs varat pāriet uz noslēgumu, jūs sasniedzāt vienu, jo jūs nepietiekami smagi strādājāt, vai jūsu gribasspēks nebija līdzvērtīgs, tas var būt mierinājums zināt, ka šī parādība ir radusies jūsu bioloģisko vajadzību dēļ, cenšoties cīnīties pret jūsu centieniem.

Un jūs esat vairāk nekā spējīgi cīnīties atpakaļ. Kāpēc mēs sasniedzam svara zudumu plato?

Related Articles list:

Pļaušana plato ir ļoti izplatīta un notiek daudzu iemeslu dēļ. Plato ir tad, kad svara zudums stagnējas pat tad, ja jūs esat rūpīgi par savu ēdienu un fitnesa paradumiem.

Cik ātri jūs sasniedzat, var paiet no dažām nedēļām līdz pāris mēnešiem, atkarībā no personas. Ir daudz iemeslu, kāpēc svara zudums pēc sākotnējiem panākumiem var sašaurināties.

  • Z4 ķermeņa svara zudums
  • Vēdera tauku zudumu mašīna
  • Svara zudums konkurence starp vīru un sievu
  • Karstā mērce natural fat burner
  • Pauerlifters Meg Gallagher, Aka @megsquats, Talks Body Confidence | Piemērotība
  • Share on Facebook Share on Twitter Tunika mūsdienu sieviešu skapī ir svarīga vieta.
  • Vai piena kafija sadedzina taukus
  • Kā viņai izdevās notievēt?

Jūsu ķermenis var sākties svara zudums pēc mammas makeover jūsu treniņam - ja jūs nepārveidojat treniņus, tie laika gaitā var kļūt mazāk sarežģīti un mazāk efektīvi. Un, pat ja jūs regulāri trenējāt spēkus, ir normāli zaudēt mazliet muskuļu kopā ar taukiem.

Vingrojumi grūtniecības laikā nepalielina pirmsdzemdību risku

Lean muskuļi ir labāk, kad ķermenis ir mierīgs, lai mazinātu kaloriju, tāpēc nelielais kritums var izraisīt vielmaiņas palēnināšanos. Zaudēt svaru parasti samazina ķermeņa enerģijas patēriņu, onetwoslim 100ml vielmaiņas ātrumu vēl vairāk.

Ja jūs nepielāgojat savu kaloriju daudzumu, kā mainās svars, jūs varat nonākt vairāk, nekā vajadzētu zaudēt svaru. Mūsu iestādes arī reaģē uz zemāku kaloriju patēriņu un svara zudumu, veicot pretējo tam, ko mēs vēlamies. Paldies, bioloģija. Cue atbrīvot stresa hormonu, piemēram, kortizola, kas ir pierādīts, lai veicinātu tauku uzglabāšanu.

noņemt tauku drēbes

Turklāt ātrs svara zudums, izmantojot ārkārtīgi kaloriju ierobežojumus, var novest pie bada hormoniem ghrelin un leptin un atstāt jums sajūtu pastāvīgi izsalcis, Foti piebilst. Dažiem gadiem neveselīgu paradumu un pārmērīgi apstrādātu diētu var pat izraisīt insulīna rezistenci, kas nozīmē, ka jūsu šūnas vairs nereaģē uz pareizo ceļu uz hormonu.

  1. Kāpēc mēs sasniedzam svara zudumu plato un kā tos izjaukt - Piemērotība -
  2. ABC veiksmes stāsti par ārkārtīgi lielu svara zaudēšanu - Svara Zudums
  3. veidot labāku sviestmaizi: 5 veselīgu sviestmaižu receptes - Veselīga Ēšana
  4. Kopējā Pārvērtība | Piemaksa

Ludvigs aicina insulīnu "gala tauku šūnu mēslojumam", jo pārāk daudz no tā rada vielmaiņas izmaiņas, kas liek tauku šūnām turēt kalorijas. Tad jūsu smadzenes liek jums vairāk ēst.

Ar ko valkāt tuniku?

Tātad, kā jūs varat ieiet un kontrolēt? Labākais veids, kā krustoties caur plato, ir "iesaistīt mūsu bioloģiskās reakcijas uz darbu, nevis pret mums," saka Ludvigs. Par laimi, labākais veids, kā to izdarīt, ir pieturēties pie veseliem svara zudumu ieradumiem.

da s slaids uz leju

Šeit ir daži tweaks, ko jūs varat izdarīt, lai to, ko jūs jau darāt, lai virzītu pagātni. Pārdomājiet savu uzturu: Ditch apstrādāti pārtikas produkti un koncentrēties uz ēšanas kvalitatīvu olbaltumvielu, pilngraudu ogļhidrātiem, un veselīgu augsta tauku satura pārtikas produktiem, piemēram, rieksti, avokado un īsta tumšā šokolāde.

Šie pārtikas produkti aizņem ilgāku laiku, dodot jums ilgstošu enerģiju un palīdzot novērst insulīna tapas. Kad insulīna līmenis ir normāls, tauku šūnas pārtrauc kaloriju uzglabāšanu un var iekļūt svara zudums pēc mammas makeover, padarot tās pieejamas Jūsu ķermenim, Ludvigs skaidro.

vai jūsu ķermenis dabiski sadedzina taukus

Tas arī veicina evlution lean mode fat burner recenzijas atpakaļ rīkos, "un tagad jūs sākat zaudēt svaru ar ķermeni, kas sadarbojas, nevis kicking un kliedz. Tas var arī izmest hormonus no dauzīšanās un ir saistīts ar svara pieaugumu. Pienācīga miega iegūšana arī sniegs jums enerģiju, lai jūs varētu strādāt ar treniņiem un palīdzēt pretoties neveselīgiem pārtikas produktiem. Stipruma vilciens: Lai saglabātu savu liesās muskuļu masu un saglabātu vielmaiņu, jo jūs zaudējat svaru, pārliecinieties, ka savā ikdienas darbā vismaz divas dienas nedēļā iekļaujiet spēka treniņu.

Groucho Marx: Best Jokes, Puns and Ad Libs #1

Saglabājiet arī olbaltumvielu uzņemšanu. Atzīmējiet savu fitnesa rutīnu un uzsāciet intensitāti: "Jo īpaši, ja jūs esat veicis tos pašus treniņus vairāk un vairāk, iespējams, ka jūsu ķermenis var efektīvi veikt šos vingrinājumus, kas nozīmē, ka tas daudz mazāk kaloriju sadedzina nekā tad, kad sākāt," saka Foti. HIIT treniņi ir lieliski piemēroti tauku dedzināšanai un palielina pēcapstrādes efektu, ļaujot ķermenim sadedzināt vairāk kaloriju pat pēc tam, kad pārtraucat darbu.

Alicia Qui

Lai optimizētu rezultātus, jūsu uztveramajam slodzes līmenim jābūt starp astoņiem un desmitiem skalā no viena līdz desmitja mērījumu veidā izmantojat sirdsdarbības ātrumu, jācenšas strādāt ar 75 līdz 80 procentiem no jūsu maks.

Galvenais, lai pagātnē nokļūtu jebkādos svara zuduma ceļu bloķējumos, ir nevis saņemt drosmi. Jums varētu patikt: 8 Lietas, kas ikvienam jāglabā savā pieliekamajā krūtī Redaktora Izvēle.