Acīmredzot organismam trūkst nepieciešamo uzturvielu. Kā atkal zaudēt svaru? Tie ir dārzeņi, augļi, gaļas un zivju produkti, fermentēti piena produkti. Vispārīgi ar plēsējiem prātu : nav nekas kopīgs. Ķirbis Ļoti noderīgs, salds un garšīgs uztura produkts, kas ir daļa no tā, kura daļa no B vitamīniem B, karotīna, C vitamīna, vērtīgs ķermeņa vitamīna D.

svara zudums pēc kļūst veģetāriešiem

Argumenti svara zudums pēc kļūst veģetāriešiem veģetārismam, gan veanismam. Veģetārie ēdieni: argumenti "pret" Strīds par veģetārisma tēmu un pret. Veģetārie ēdieni: argumenti "pret" Un es ar cieņu izturas pret jebkuru izvēli, tostarp izvēli kļūt par veģetāru.

svara zudums pēc kļūst veģetāriešiem

Tomēr mana pieredze ar veģetāriešiem mani mācīja vienu vienkāršu lietu - daudzi no viņiem, diemžēl, nav veseli. Kā tas var būt? Šķiet, ka visi loģiskie dārzeņi, daudzi vitamīni un minerālvielas, cilvēce dzīvniekiem Taukskābju trūkums Omega-3 Ja tas nebūtu par muskuļu masu un emocionālo problēmu zudumu, jo Omega-3 taukskābju nelīdzsvarotība smadzenēs jo īpaši DHA un EPA taukskābēm, kas atrodas dzīvnieku taukos. Protams, jūras aļģēs var atrast kādu DHA daudzumu, bet tas, kā to izstādē, ir tālu no pietiekami daudz.

Beztauku pārtika. Uztura produkti svara zudumu sarakstam. Daži veseli graudaugi

Un tik populārs ticība starp veģetāriešiem, ka omega-6 taukskābes kas ir ļoti daudz graudu un riekstiemvar pārvērst organisms Omega-3 taukskābēs - liels nepareizs priekšstats. Turklāt liels daudzums omega-6 taukskābju, kas iegūtas ar pārpalikumu, pārkāpj šo divu omega3 skābju maigu līdzsvaru: Omega-6, kas gadu gaitā noved pie nopietnām veselības problēmām - iekaisuma procesi organismā, sirds slimībasnosliece uz vēzi un samazināt imunitāti.

Un, pats galvenais, šūnas spēja atbrīvoties no omega-3 tiek samazināts. B12 vitamīna trūkums. Vēl viena veģetārā problēma ir B12 vitamīna trūkums, kura pareizais līmenis ir būtisks neiroloģisko funkciju organismam; Un trūkums, kas var novest pie neatgriezeniskām problēmām - aizmirstība un atmiņas zudums.

Veģetārieši, kuri nepievieno labu vitamīnu B12 formulu kā piedevu ļoti bieži cieš no anēmijas un gremošanas problēmām. Jāatceras, ka B12 vitamīnā tabletē gandrīz nav absorbēta, un vislabākā iespēja šajā gadījumā var būt formula B12 aerosola vai līmes veidā uz ģipša ādas. Tikai tik vitamīns B12 ir spēja izvairīties no visiem gremošanas procesiem, iekļūt organismā. Un vitamīns B12, kas atrodas dažās jūras aļģu, tempu fermentētu produktu no sojas pupas un alus raugu, diemžēl nav bioloģiski pieejama, t.

Es salauzu mugurkaulu (Septembris 2021)

Nav absorbēts organisms. Tā rezultātā cukurs asinīs strauji pieaug, insulīns izceļas un, kā zināms, insulīns ir tauku hormonsun tauki sāk atlikt, galvenokārt uz vēdera. Tas ir iemesls, kāpēc daudzi cilvēki kristiešu post ieguvuma svara laikā, mulsina kāpēc tas notiek. Un vīriešiem veģetārisms bieži rada vēl vienu "problēmu" - zemu holesterīnu un attiecīgi zemu testosterona līmeni.

Veģetārieši ir arī ļoti svarīgi nodrošināt ķermenim pietiekamu daudzumu olbaltumvielu, plaušu asimilācijas un proteīniem, kas atrodas riekstos, krastos un pākšaugās bez iepriekšējas mērcēšanas ūdenī ne mazāk kā pulksten 8 kļūst ļoti grūti asimilēt fittic klātbūtne. Uzturvielu absorbcija, kā arī gremošanas fermentu trūkums modernas personas ķermenī. Turklāt, un tas ir, iespējams, ir galvenais.

Veģetārismam jāatbilst jūsu unikālajam vielmaiņas veidam. Ja esat ogļhidrātu tips - veģetārisms var būt lielisks līdzeklis, lai jūs varētu saglabāt veselību un ilgmūžību saskaņā ar iepriekš minētajiem nosacījumiem.

Bet, ja jūsu veids ir proteīns, tas var būt dārgs, lai jūs slimību un agrīnās ķermeņa novecošanos.

MAN IR VEĢETĀRIETIS DĒLS, KO TAGAD? - MĀTES

Svara zudums pēc kļūst veģetāriešiem visi veģetārie produkti ir noderīgi, tas jo īpaši attiecas uz sievietēm. Piemēram, sojas. Sojas olbaltumvielas ir ļoti grūti absorbēt, radot milzīgu gremošanas sistēmas stresu un laiku ievieš gan sieviešu un vīriešu hormonālās nelīdzsvarotības stāvokli. Sojas, kas nav pakļauta fermentācijas procesam, ir augsta līmeņa fittic skābes, kas savieno ar minerālvielām, lai iegūtu tos no ķermeņa.

Un dārzeņi, piemēram, krustveida visi kāposti neapstrādātā veidā, var apspiest vairogdziedzera darbu un radīt atbilstošus hormonālos traucējumus. Vai tas nozīmē, ka veģetārisms ir kaitīgs cilvēkiem? Tas nozīmē tikai vienu lietu - mēs visi esam atšķirīgi un visi unikāli.

  • Svars stends joprojām - ko darīt attiecībā uz svara zudumu Kā padarīt to samazināšanos Kapuci un svars piecēlās, ko darīt.
  • Pauline Quirke svara zudums: pārsteidzošs un iedvesmojošs
  • Svars loss optimizer uzdevums 2
  • Svara zudums jostas krelles

Mācīšanās uzklausīt sevi un ne modernus kokus veģetārismam, neapstrādātiem pārtikas produktiem vai tamlīdzīgi : saprast, kā jūsu ķermenis rezonē ar šādām izmaiņām uzturā - tas dod jums aizcietējumu, vēdera uzpūšanos un letarģiju vai otrādi ļauj "lidot" dzīvē ; Mācīšanās pievienot pareizos dabiskos vitamīnus, minerālus un super pārtiku piemēram, spirulīnu un kokosriekstu eļļu hormoniemun varbūt veģetārisms ir jūsu ceļš. Attiecībā uz visiem citiem, tikai īstermiņa pagaidu veģetārie uzturs var novājēšanas atbalsts wilko labs palīdzēt uzlabot veselības un svara zudumu.

Piemēram, labs sākums sagatavoties Detox vai "izkraušanas" dienām. Ka es veiksmīgi un izmantoju savā praksē. Cik daudz veģetārisma pastāv tos fascinē vairāk seno grieķu zinātnieki un filozofitik daudz ap viņu un daudzi strīdi rodas.

Ir neobjektīvi atbalstītāji, kas pārraida šādu dzīvesveida un elektroenerģijas sistēmas priekšrocības, kas ir piemērs, kas nav reāla veselība - fiziska un morāle.

Diētisko ēdienu sauc par maigu ēdienu.

Un ir pretinieki, kas, kas darbojas ar zinātniskiem datiem un statistiku, apgalvo, ka viss šeit nav tik gluds, un gaļas noraidīšana ir pilns ar komplikācijām dzīvībai bīstamu.

Mūsu uzdevums ir apsvērt gan viedokļus, klausīties argumentus un pret un veikt atbilstošus secinājumus. No attīstības viedokļa Veģetārisma priekšrocības un kaitējums var būt pamatots bezgalīgs. Ir liels skaits argumentu par šādu dzīvesveidu, bet ne mazāk argumenti un tiem, kas iebilst pret. Bet visi šie strīdi tiek radīti tikai cilvēki, bet šajā jautājumā galvenokārt jāpiemēro daba pati par sevi: Ko viņa nodeva personai kā viņas radīšanu un bērnu? Kas mēs sākotnēji esam viņu būtībā - plēsēji vai zālēdāji?

Galu galā, atbilde var būt visu šo diskusiju beigas.

Augu diēta

Mēs uzzinām patiesību. Zobi Vispārīgi ar zālēdājiem par : plakanu pamatiedzīvotāju zobu klātbūtni, neattīstītiem fangiem un asiem griezējiem. Kopīgs ar plēsējiem prātu : zobi no visām pusēm ir pārklāti ar emalju, mainoties tikai vienu reizi. Tas neļauj pastāvīgi košļājamās augu barības šķiedras.

svara zudums pēc kļūst veģetāriešiem

Siekalas Vispārīgi ar zālēdājiem for : sārmainās siekalas, kas satur enzīmus, kas nepieciešami cietes sagremošanai. Predatori parasti ir siekalu dziedzeri ir ļoti vāji. Vispārīgi ar plēsējiem prātu : nav nekas kopīgs. Kuņģis Vispārīgi ar zālēdājiem for : kuņģa sula ir vājāka par plēsējiem. Vispārīgi ar plēsējiem prātu : kuņģa sulas skābe nekā viņas zālēdājiem.

Kuņģa izmērs personā ir vairāk nekā plēsēji, bet mazāk nekā zālēdāji, t. Zarnas Kopīgs ar zālēdājiem for : zarnas nav tik īss kā plēsēji tiem ir reizes ilgāks par ķermeņa garumu. Vispārīgi ar plēsējiem prātu : zarnas nav tik ilgi, kamēr zālēdāji tiem ir 20 vai vairāk nekā ķermeņa garums. Personai ir zarnu vairāk nekā 8 reizes. Tas ir, tas var ērti sagremot un gaļu mazas porcijas un dārzeņu pārtiku galvenokārt augļi. Saskaņā ar datiem, kas noteikti pašā personā, tā nevar ēst atsevišķi ar dārzeņu pārtiku vai gaļu vien.

Patiesība, kā tas parasti notiek, kaut kur vidū. Evolūcija padarīja cilvēkus visnepieciešamos. Tātad šeit māte daba spēlē pret veģetāriju, jo mūsu kuņģa-zarnu trakta ierosina mērenu gaļas produktu izmantošanu. Uz Nu, tagad klausieties veģetārisma piekritēju. Kādi argumenti par savu dzīvesveidu un elektroenerģijas sistēmu ir izvirzīti, atbildot uz pretinieku kritiku? Attiecībā uz ētiku: veģetārieši atsakās apzinātu dzīvnieku nogalināšanu, kas ir nežēlīga viņu būtībā un pretrunīgā cilvēka dabā.

Pēc šāda iespaidīga saraksta kļūst skaidrs, kāpēc šim dzīvesveidam ir tik liels skaits sekotāju.

svara zudums pēc kļūst veģetāriešiem

Abi argumenti "par", ar kuriem ir grūti apstrīdēt pat vislielākos pretiniekus. Tā ir ētiska puse attiecībā uz dzīvnieku nāvi un veselīgu, garantētu svara zudumu.

V Neskatoties uz to, ka šodien šis dzīvesveids kļūst impulss un neticami popularitāte visā pasaulē, numurs un tie, kas aktīvi kritizē, nav samazināti. Šī nometne ir svarīgus argumentus pret veģetāriismu un ko atbalsta zinātniskie pētījumi un statistika - un tas ir viņu neapšaubāms plus. Runājot par veselību: kaukāza seno aknu barība uz ceptas gaļas milzīgos daudzumos atspēkoja veģetāriešu argumentus par to, ko viņi dzīvo ilgāk; vielu trūkums dārzeņu uzturā, kas ir tikai gaļā - B12 un dzelzs; trūkums joda, kalcija, aminoskābju, vitamīnu b2 un D vitamīnu diētā izraisa problēmas ar kauliem, vairogdziedzeri un zobiem; augsts slimību risks, piemēram, anēmija un dzelzs deficīts, ar visām sekām: naglu nestabilitāte, matu izkrišana, problēmas kuņģa-zarnu trakta darbā, zema veiktspēja, menstruālā cikla laikā utt.

Attiecībā uz ētiku: daudzu pētījumu rezultāti liecina, ka augi ir arī pakļauti ciešanām, kad tie ir bojāti, un pat piedzīvot sāpes - tagad tas ir galvenais arguments pret veģetārismu ar savu saukli "Mēs ne nogalināt nevienu. Tomēr līdzīga dzīvesveida atbalstītāji katram no šiem posteņiem ir pretēji.

svara zudums pēc kļūst veģetāriešiem

Dažu vitamīnu un mikroelementu trūkums? Atrodiet analogus dārzeņu svara zudums pēc kļūst veģetāriešiem Komplikācijas veselības plānā?

svara zudums pēc kļūst veģetāriešiem

Nav tiešu pierādījumu, ka tie ir neizbēgami. Un viss ir šādā garā.

No attīstības viedokļa

Kopsavilkuma tabula Neliela tabula apkopos pirmos rezultātus. Tas īsi, bet ļoti skaidri parādīts visiem plusi un vāveery. Normāls veselīgs veģetārisms bez fanātisma ir tiesības pastāvēt, bet noteiktos apstākļos: ja trūkstošo svara zudums pēc kļūst veģetāriešiem vielu varēs kompensēt ķermenis - no augu analogiem, narkotiku piegādēm, vitamīnu un minerālu kompleksiem utt.

Pētniecība Tā, ka informācija nav nepamatota, daudzi argumenti par un pret to ir apstiprināti vai atspēkoti ar zinātnisko pētījumu datiem. Darbs laboratorijās netiek pārtraukta. Zinātnieku uzdevums nav tikai šīs pasaules skatījuma mīnusi vai priekšrocības.

Viņu mērķis ir daudz globāls - lai noskaidrotu briesmu pakāpi, kas var izbalēt tikai augu diētā, kas ir liegusi gaļu.

Noņemiet kuņģi ar diētu. Kā ēst, lai noņemtu kuņģi un kabatu bez mirst? Nelietojiet atteikt taukus

Šeit ir faktiskie dati bez izrotājumiem, kas paši ir smagi argumenti. Garyaev, akadēmiķis RAMN, Bioloģisko zinātņu doktors sniedza komentārus par šādu pētījumu rezultātiem. Izrādījās, ka cilvēka uzturs jābalstās uz produktiem, kas ir ģenētiski tālu no viņa. Tie paši pētījumi atklāja, ka dzīvnieku apakšā piešķir bailes hormonus, kas nāk vispirms savā gaļā, un pēc tam cilvēka ķermenī.

Kas ir novājēšanu plato

Ir pierādīts, ka viņi palielina agresivitāti, spiedienu un samazina dzīvi. Tas neattiecas uz pienu, zivīm un olām. Proteīns Arguments pret veģetārismu attiecībā uz dzīvnieku izcelsmes olbaltumvielu trūkumu apstrīd daudzus pētījumus.

Pierādīti avokado ieguvumi veselībai

Saskaņā ar to rezultātiem, daudzās piena produktu un olu klātbūtnē uzturā, pilnībā atbilst šīs vielas vajadzībām pat sportistiem. Dzelzs Saskaņā ar veģetāro resursu grupu, pārpilnība augļu saturā, kas satur C vitamīnu, ir lielisks veids, kā palielināt dzelzs daudzumu veģetārā pārtikā.

Tika pētīti vairāk nekā cilvēku: vispirms izmērīja savu IQ līmeni 10 gadus, un pēc tam