Var dzert tējas un zāļu uzlējumi, kafija. Ierobežojumi ēdienā šajā sistēmā ir lieli, tāpēc nav ieteicams pielīmēt to pie veselības problēmām. Kad ķermenis ir dehidrēts, toksīni un toksīni no ķermeņa tiek izvadīti lēnāk, un to klātbūtne ietekmē svara pieaugumu un tauku nogulšņu veidošanos. Izvēlne katrai dienai un izkļūšanai no diētas.

Iemesli, kāpēc jūs atgūt svaru by Paige Waehner Share on Facebook Share on Twitter Pasaules svara zudums, tas bieži vien šķiet, ka ir divas atšķirīgas svara zuduma fāzes? Viens no tiem, kur jūs zaudējat svaru, un tad vēl vienu, kur jūs visa tā atgūsit. Ja jūs to pat jūtat, jūs esat labā uzņēmumā. Lielākā daļa no mums ir zaudējuši svaru vienā vai otrā reizē daži no mums, daudzas reizesbet lielākā cīņa aizkavē to. Nav precīzu skaitļu par to, cik daudz cilvēku atgūst svaru, taču daži aprēķini liecina, ka tas ir no 80 procentiem līdz pat pieticīgajiem 95 procentiem.

Jautājumā par svara zuduma saglabāšanu ir dažas lietas, no kurām mēs nevaram kontrolēt, piemēram, mūsu vecums, dzimums un ģenētika, un citi, kurus mēs varam, piemēram, cik daudz laika mēs pavadām, sēžot, ko mēs ēdam.

Katrā ziņā, zinot, kas ir jūsu veikalā pēc svara zaudēšanas, tas var palīdzēt kāju krampji svara zuduma laikā to noturēt. Papildus svara zudums Mēs bieži koncentrējam tik daudz enerģijas uz svara zaudēšanu, mēs esam pilnīgi nesagatavoti tam, kas notiek, kad mēs to faktiski zaudējam.

Kā zaudēt svaru, izmantojot ātrās diētas pareizi

Mēs bieži esam pārliecināti, ka, zaudējot svaru, mēs esam brīvi. Mēs beidzot varam atgriezties pie "normālas" dzīves, dzīvības, kas neietver ikviena kodiena uzraudzību, skatoties daļu izmērus un veicot traku treniņu kārtību.

Patiesība ir tāda, ka jums ir jādara vismaz tikpat daudz darba, svara zudums notiek ļoti lēni saglabātu savu svara zudumu, kā jūs, lai to zaudētu, vispirms, varbūt pat vairāk. Zinot, ka un izpratne par faktoriem, kas var veicināt svara atgūšanu, var palīdzēt jums apturēt ciklu.

  • Svara zudums pārtrauc badu
  • Diēta tabletes - Chocolate Slim
  • Bietes ar kefīru svara zudumam: receptes un atsauksmes - Receptes
  • Priekšdziedzera iekaisums jeb prostatīts ir bakteriāls iekaisums ir biežākais iemesls sāpīgai un apgrūtinātai urinācijai vīriešiem.
  • Sports un fitnessSvara zudums Svars iet tālāk, ko darīt?
  • Svars iet tālāk, ko darīt? Kāpēc svars stāv joprojām svara zudums

Kāpēc jūs atgūt svaru 1. Nereālas diētas un fiziskās aktivitātes programmas Viens no galvenajiem iemesliem, kāpēc mēs atgūstam svaru, ir tas, ka, cenšoties ātri zaudēt svaru, mēs bieži vien sekojam nereālām diētām, kuras ilgtermiņā vienkārši nav ilgtspējīgas.

Tas var būt iedoma diēta piemēram, Master Cleanse vai kaut kas līdzīgs South Beach Diet vai kāds cits zemas carb versijas ēdiens. Šie diētas veidi bieži vien ierobežo visas pārtikas grupas.

svara zudums notiek ļoti lēni

Ne tikai tas ir neveselīgs, tas ir gandrīz neiespējami noņemiet taukus ap augšstilbiem vairāk nekā īsu laika periodu. Tiklīdz jūs kaut ko ierobežojat, iespējams, ka jūsu ķermenis sāk to vēlēties. Šāda veida lieta ir tā, kas var ātri pārtraukt diētu. Ja jūs pievienojat nereālai vingrojumu programmai, sēžot no vingrošanas līdz septiņām dienām sporta zālē, ir viegli saprast, kāpēc svara atgūšana ir tik plaši izplatīta.

Lai gan jūs varētu sākotnēji zaudēt svaru, šīs ekstremālās uztura un fiziskās aktivitātes programmas prasa tik krasas izmaiņas, kuras jūs varat tikai sekot līdzi īsu laiku. Ierobežojot to, ko ēdat un strādā kā traki, jūs varat zaudēt svaru, bet jūs nekad uzzināt, kā pareizi mainīt savus paradumus.

Pārāk ātri zaudējot svaru, var būt arī svara zudums notiek ļoti lēni nepatīkamas blakusparādības, piemēram: Fiziskās problēmas - Ļoti ātri zaudēt svaru var izraisīt reiboni, nogurumu, galvassāpes, aizcietējumus, žultsakmeņus un, dažiem, zaudēt ādu, kurai var būt nepieciešama operācija. Tas ir svarīgākajā svara zuduma pusē. Ja jūs stick ar mārciņas nedēļā, jūs, visticamāk, neizdosies šīs problēmas.

Muskuļu zudums. Ja jūs ātri zaudējat svaru, it īpaši, ja jūs lietojat diētu bez vingrinājumiem, jūs ne tikai zaudēiet taukus, bet arī zaudē muskuļus.

Iemesli, kāpēc jūs atgūt svaru

Tas ne tikai palēnina vielmaiņukas veicina vēl lielāku ķermeņa masas palielināšanos, pēc masas atgūšanas jūs varat sasniegt vairāk ķermeņa tauku, atstājot sliktāk, nekā iepriekš. Negants - Daudzi uztura veidi ir tik ierobežojoši, jūs izgriežat veselas pārtikas grupas, atstājot jūs sajūtat izsalkušos un atņemtos.

Lēciens ekstrēmajā vingrinājumā, lēnām nostiprinot izturību un izturību, atstāj jūs bagātīgi, izsmelti un izdegusi. Dzīve nav daudz jautrības, kad tu esi iekaisis, izsalcis un noguris visu laiku.

plato efektu

Ņemot to lēni Ja jūs vēlaties ilgtermiņa svara zudumu, jums ir vajadzīgas ilgtermiņa pārmaiņas Mūža garšu mainīšana prasa daudz laika, un ir jāapgūst dažādas jaunas prasmes un paradumi, kaut kas nenotiek nakti. Jums ir jāapgūst mācība, kā izmantot: kas jums patīk, cik jūs varat rīkoties, kā to ievietot savā grafikā un kā katru dienu saglabāt motivāciju.

Jums ir jāapgūst, kā padarīt savu vingrinājumu. Jums arī jāmācās ēst - kā kontrolēt savas porcijaskā izvairīties no emocionāla ēšanas un cik daudz kaloriju jums nepieciešams. Tas viss, turpretī ļauj izbaudīt dzīvi bez pārāk daudziem ierobežojumiem.

Papildus fiziskām aktivitātēm un ēšanas iespējām ir arī citi jautājumi, kas veicina svara pieaugumu, piemēram, stresu un miega trūkumu. Tomēr vissvarīgākā lieta, kas jums jāiemācās, ir lēnām zaudēt svaru. Ne tikai fiziskās sastāvdaļas ēšanas un izmantošanu, bet arī psiholoģisko aspektu. Daudzi no mums vēlas redzēt tūlītējas izmaiņas mērogā, bet lēna svara zudums nozīmē nedēļas vai mēnešus, pirms tiek novērotas būtiskas izmaiņas. Mācīšanās zaudēt svaru lēnām nozīmē: Aizmirstiet par svara zudumu - Tas izklausās pretītisks, bet viens no labākajiem veidiem, kā zaudēt svaru, ir aizmirst par svara zaudēšanu.

Tā vietā, lai jautātu: "Cik svaru es zaudēju šonedēļ? Vai es biju uzmanīgs ar manu diētu lielāko daļu laika? Mācīšanās baudīt veselīgu ēšanu un vingrinājumu - daudziem no mums vārdi "veselīga ēšana" un "vingrinājumi" neveicina nekādu baudu.

Tomēr, kā jūs praktizējat abas šīs iemaņas, jūs sākat justies labi, kas pavirzījies uz priekšu, lai motivētu jūs turpināt.

svara zudums notiek ļoti lēni

Atcerieties ieguvumusko jūs darāt, un svara zudums ir tikai viens no tiem. Svars Loss - enerģijas trūkums Smieklīga lieta par svara zaudēšanu ir tāda, ka, tiklīdz jūs sākat zaudēt, ķermenis pēkšņi to vēlas.

Kad jūs zaudējat svaru, jūsu ķermenim nav nepieciešams tik daudz kaloriju, kā tas bija agrāk, bet daudziem no mums notiek kaut kas dīvains un nomākts - mēs vēlamies vairāk pārtikas.

Tāpat kā stereotipiska rosīgā māte, kas jūs ēd ar ēdienu, sakot: "Ēd!

svara zudums notiek ļoti lēni

Papildus tam, kad jūs zaudējat svaru, jūsu ķermenim ir nepieciešams mazāk kaloriju, lai uzturētu sevi, radot ekspertus ar nosaukumu "enerģijas trūkums". Šī enerģijas atšķirība ir mazāka cilvēkiem, kuri cenšas izvairīties no svara pieauguma, apmēram kalorijas dienā. Ja jūs nesaglabāt šo enerģētisko spēju, kas notiek katru dienu, svars galu galā creeps atpakaļ.

Miera nodrošināšana ar enerģijas trūkumu Vingrojumi - Jūsu pirmā vidējais svara zudums trīs nedēļās pret ķermeņa dabisko tendenci uztvert svaru ir vingrinājums. Tas ne tikai apdeg kalorijas, bet arī vājina ķermeņa vēlmi atgūt svaru. Pētnieki nesaprot visus mehānismus, kas ir aiz tā, bet uzskatu, ka izstrāde var iedrošināt ķermeni kļūt jutīgākam pret leptinu hormonu, kas regulē apetītilai jūs nejustos kā izsalkuši.

svara zudums notiek ļoti lēni

Pārrēķiniet savu kaloriju - Kad jūs zaudējat svaru, pārliecinieties, ka jūs pārrēķināt cik daudz kaloriju jums nepieciešams. Jo vairāk svara jūs zaudējat, jo mazāk kaloriju jūsu ķermenis ir nepieciešams uzturēt sevi un izsekot, kas var palīdzēt saglabāt enerģijas trūkumu, kas jums nepieciešams, lai saglabātu svara zudumu.

Iet uz treniņu laikā sadedzinātām tīrām kalorijām.

Daži pētnieki uzskata, ka vienkārši svara treniņu tehnikas izmaiņas var radikāli ietekmēt muskuļu veidošanos. Sarežģītā lēnā svarcelšana ir pakāpeniski pacelt svarus pastāvīgā spriedumā 10 līdz 14 sekundes, pēc tam lēnām atlaist piecas līdz 10 sekundes. Tas atšķiras no parastās pacelšanas metodes piecām līdz septiņām sekundēm. Atšķirība ir tāda, ka muskuļi ir izsmelti noved pie īslaicīgas muskuļu mazspējas mazākos atkārtojumos repstikai pieci vienā komplektā.

Kad aprēķināsiet, cik daudz kaloriju jūs sadedzināt fiziskās aktivitātes laikānoteikti atņemiet to kaloriju skaitu, kuras esat sadedzinājis, ja neveicat, lai iegūtu precīzāku numuru.

Piemēram, ja 30 minūšu laikā esat sadedzinājis kalorijas, jūs varētu atskaitīt kaloriju daudzumu, ko esat sēņojis piemēram, apmēram kalorijas.

svara zudums notiek ļoti lēni

Izvairieties no kompensācijas par treniņiem. Vēl viens veids, kā mēs sabotējam sevi, neapzinoties, ir, kompensējot treniņus.

svara zudums notiek ļoti lēni

Tas var nozīmēt, ka atpūsties vairāk, nekā parasti, vai ēst vairāk, jo jūs domājat, ka esat pelnījuši to pēc treniņa. Pielāgojiet regulārajiem ēšanas un aktivitāšu ieradumiem, lai saglabātu enerģijas plaisu. Sēdu dzīvesveids Cits zināms svara zudums notiek ļoti lēni atgūšanas vainīgais ir jūsu attiecības ar televizoru, datoru, automašīnu un citu asorti elektroniku, kas mudina mūs sēdēt stundas vienlaikus. Sēde faktiski var apturēt vielmaiņu, bet diemžēl tas ir tas, ko mēs pavada lielāko daļu laika, veicot to, padarot to viegli atveseļojamu.

Eksperti zina, ka veiksmīgi svara zaudētāji bieži ierobežo, cik daudz TV viņi skatās, un meklē veidus, kā būt aktīviem visu dienu, un tas ir papildus viņu regulārajiem treniņiem. Get Moving Vingrinājumi darbā. Ja jūs sēdējat pie datora visu dienu, aktīva darbība nav vienkārša, taču ir arī radoši veidi, kā īstenot pat tad, ja esat ielogojies birojā:.