Spēles Ir pienācis janvāris, tātad šeit ir 16 faktiski izpildāmi veidi, kā ātri un droši zaudēt svaru Ja jūs tikai tagad sākat svara zudums ceļojums, labā ziņa ir tā, ka jums ir daudz izvēles iespējas attiecībā uz to, kā jūs to darīsit. Tas viss tika darīts, nenobadinot sevi un nelietojot nevērtīgus uztura bagātinātājus. Aknu un hydrops. Saistīts: 3 iemesli, kāpēc jūs nezaudējat svaru, kā arī ekspertu atbalstīti padomi, kā ar to rīkoties Izmantojiet mazāku plāksni Ēdot lietojiet mazas plāksnes, lai kontrolētu porciju lielumu.

kā jūs zināt ka jūs sadedzināt taukus kā tren ace sadedzina taukus

Ja jūs darāt lietas pareizi, jūs faktiski varat ātri zaudēt svaru. Kad es saku ātri, es domāju tiešām ātri, piemēram, mārciņas vai vairāk katru nedēļu.

Jen Collins 31 1 Ikviens no mums ēd, jo tas ir nepieciešams un tas sniedz mums baudu. Tomēr, visi cilvēki nav vienādi — starp mums ir lielas atšķirības. Kāds ēd vairāk, cits — mazāk, vienam ātri pieaug liekais svars, citam — nē.

Jo ātrāk jūs varat droši zaudēt svaru, jo labāk. Redzot, kā mārciņas nāk nost un jūsu drēbes katru nedēļu labāk pieguļ, tas patiešām palīdzēs jums saglabāt motivāciju ievērot diētu un treniņu plānu. Turklāt ir daudz vieglāk pieturēties pie svara zaudēšanas diētas, ja zini, ka patiešām stingri būs jāievēro tikai mēnesi vai divus. Es par to zinu no personīgās pieredzes.

noņemt taukus zem ādas novājēšanu restorāns

Es mēģināju zaudēt svaru lēnajā veidā, vairākus gadus ēdot nedaudz mazāk vai nedaudz vairāk vingrojot. Manuprāt, mani rezultāti ir diezgan tipiski cilvēkiem, kuri katru nedēļu zaudē tikai mārciņu vai mazāk.

Četri veidi, kā ātri zaudēt svaru

Es galu galā ieguvu vēl lielāku svaru. Turpinot un izslēdzot lēnu un vienmērīgu svara zaudēšanas diētu, Es ieguvu papildu 25 mārciņas tauku. Tas notika tāpēc, ka pēc nedēļām, kad gandrīz neredzēju rezultātus, es kļūtu neapmierināts un pilnībā atteiktos no plāna. Pēc tam es justos vainīgs un sāktu procesu no jauna. Kad es nolēmu kļūt agresīvs, svars ātri nokrita. Es kļuvu daudz stingrāka attiecībā uz uzturu un veicu prasīgus treniņus, kas manām plaušām un muskuļiem lika justies kā ugunī.

Kas ir atslodzes dienas, lai svara zudums

Tā rezultātā es zaudēju 20 mārciņas tikai pēc 4 nedēļām. Pēc nepilniem 6 mēnešiem es zaudēju 70 mārciņas tauku un ielieciet apmēram 10 mārciņas muskuļu. Tas viss tika darīts, nenobadinot sevi un nelietojot nevērtīgus uztura bagātinātājus. Viss, ko es darīju, bija pielāgot diētu un treniņu plānu, veicot 4 lietas, kas aprakstītas turpmāk.

Reklāma Jūs varat darīt visas šīs lietas kopā, lai sastādītu visu svara zaudēšanas plānu, vai arī pievienojiet 1 vai 2 no tām savai pašreizējai programmai, lai veicinātu progresu. Jo vairāk jūs nodarbināt, jo ātrāk jūs zaudēsiet svaru. Pārtraukta badošanās Šāda veida diēta, saukta arī par IF, strauji kļūst pazīstama kā veids, kā ātri un viegli zaudēt svaru.

Kā norāda tās nosaukums, periodiskas badošanās pamatā ir neēšana vairākas stundas vienlaikus.

Kas ir karotāju diēta un vai tā var palīdzēt zaudēt svaru?

Jūs nenomirstat sevi badā, bet vienkārši dodaties bez iepriekšēja laika. Bez ēdiena uzturēšanās stundas liek ķermenim enerģijai izmantot uzkrātos ķermeņa taukus, kas savukārt palīdzēs ātri zaudēt svaru. Pirmkārt, ir daudz vieglāk ievietot ikdienas kaloriju vajadzības astoņās stundās, nevis četrās, un Warrior Diet laikā jūs lielākajā dienas daļā gavējat, kas ir daudz grūtāk nekā badošanās pa nakti un īsā dienas daļā, tāpat kā ar diētu 8.

Tas ir atkarīgs no tā, kuru diētas versiju jūs ievērojat.

Interesanti Raksti

Sākotnējais Warrior Diet plāns paredzēja mazu ēdienu ar zemu ogļhidrātu saturu, dabiski sastopamiem pārtikas produktiem, piemēram, olām, piena produktiem un riekstiem, visu dienu kopā ar augstu uzturvielu saturošiem ogļhidrātu avotiem, piemēram, augļiem un dārzeņiem, saka Totoro. Dienas laikā nepietiekamas barošanas periodam sekoja masveida daudzumu daudz olbaltumvielu un pārtika ar augstu tauku saturu pārī ar pilngraudu un pilnvērtīgas pārtikas ogļhidrātu avoti pārbarošanas periodā naktī.

Mūsdienīgāka Warrior Diet uzņemšana ēšanas laikā ļauj ēst visu, ko vēlaties. Saistīts stāsts 'Lai gan sākotnējā diēta uzsvēra barojošus un dabiski pārtikas produktus pat' svētku 'posmos, mūsdienīgāka,' visiem brīvi 'mentalitāte var izraisīt pārmērīgu tauku satura pārtikas pārēšanās, kurā bieži trūkst barības vielu,' saka Totoro.

Ja jūs joprojām esat pietiekami ieinteresēts, lai to izmēģinātu, viņš iesaka atvieglojums badošanās periodā dažas dienas nedēļā, lai novērtētu, kā jūsu ķermenis reaģē.

biaya novājēšanas meistars svara zudums dzīvot tērzēšana

Kādas ir Warrior Diet priekšrocības veselībai? Olas, grieķu jogurts vai liesa gaļa ir labi olbaltumvielu avoti, kas varētu uzturēt jūs pilnīgāku ilgāk starp ēdienreizēm.

Tas notiek tāpēc, ka no jums tiek gaidīts kaut kāds badošanās laiks no brīža, kad jūs ēdat vakariņas, līdz nākamajai reizei, kad jums būs jāēd ēdiens, lai ātri paspētu - brokastis. Tātad, badošanās ir diezgan lielā mērā bijusi mūsu dzīves sastāvdaļa. Tāpat kā brokastis, ko jūs ēdat pēc badošanāssvarīgi. Tas ir tāpēc, ka badošanās var radīt jums tūlītējas, bet nelielas veselības problēmas, kas norāda uz nepieciešamību pēc uztura, kaut arī saskaņā ar pētījumiem tam ir dažas ievērojamas priekšrocības veselībai. Eksperti iesaka lēnām sadalīt gavēni ar viegli sagremojamiem pārtikas produktiem, lai izvairītos no kuņģa-zarnu trakta problēmām.

Samaziniet visu pievienoto cukuru Pievienots cukurs ir atrodams kūkās, konditorejas izstrādājumos, saldējumā, konfektēs, saldos dzērienos ieskaitot enerģijas dzērienus un Gatorade. Visiem šiem priekšmetiem parasti ir liels kaloriju daudzums, un jo vairāk jūs ēdat, jo vairāk jūs alksiet, saka Escobar. Dzeriet vairāk ūdens Mērķis ir 64 unces, saka Vilsons. Pietiekama hidratācija var samazināt uzkodu daudzumu un palielināt enerģiju.

Daudzas reizes mūsu izsalkuma un slāpes var sajaukt. Tie, kas nepārtraukti dzer ūdeni visu dienu, nejutīs šīs konkurējošās norādes un, iespējams, mazāk uzkodas, samazinot kopējo kaloriju patēriņu tas nozīmē svara zudumu laika gaitā!

Informatīvie partneri

Novērst ceptu pārtiku Cepti ēdieni ir vēl viens daudz kaloriju avots, saka Escobar. Iekļaujiet uzturā pārtiku, kas bagāta ar šķiedrvielām Iekļaujiet augu valsts pārtikas produktus, piemēram, augļus un dārzeņus, kas nodrošina šķiedrvielu.

1 grip Līva

Mērķis ir divas tases augļu un trīs tases dārzeņu, lai atbilstu atbilstošām prasībām, saka Valdez. Šķiedra veicina sāta sajūtu, dabiski ir mazkaloriju un nodrošina labvēlīgus mikroelementus. Izsekojiet kalorijas Šī ir klasiska ideja sava iemesla dēļ: tā darbojas. Dažas minūtes pirms ēdienreizes, ņemot vērā to, ko ēdat, var palīdzēt apzināti pieņemt lēmumus par to, ko grasāties ielikt mutē, saka Vilsons.

ko ēst lai slaidās vidukļa 6kg svara zudums 3 nedēļu laikā

Dažreiz ir vajadzīga šī papildu minūte, lai apsvērtu, vai jūsu izvēle būs izdevīga, lai palīdzētu jums sasniegt svara zaudēšanas mērķi. Ja jums nepieciešama neliela papildu palīdzība, mēģiniet MyFitnessPalPazaudet to!

Kāda ir pareiza diēta, svara zudums, vēdera?

WW vai Noom. Neēdiet riekstu sviestu no burkas Rieksti un riekstu sviests var būt lielisks šķiedrvielu un olbaltumvielu avots, taču tie joprojām satur diezgan daudz kaloriju, tāpēc ir svarīgi ņemt vērā porciju lielumu. Patiesībā divās ēdamkarotēs ir apmēram kalorijas, saka Pankonins. Tā ir īstā problēma. Pretestība patiešām ir atkarīga no divām lietām.

Kāpēc ir vajadzīgas

Tas nav vienkārši augstais līmenis, bet tā ir arī šo līmeņu noturība. Cilvēki ir sapratuši, ka insulīna rezistence, jo tā ir atkarīga no šīm divām lietām, laika periods, kurā jūs varat iegūt ļoti zemu insulīna līmeni, pārtrauks šo pretestību, jo tas pārtrauc šo noturību. Ne tikai līmeņi, bet arī šo līmeņu noturība. Bet vai tos ir droši darīt kopā?