Izelpojot, paceliet ķermeni un sēdiet. Dalieties zemāk! Dariet tik daudz pushups, cik tas ir iespējams.

Kādas ir Whole30 diētas priekšrocības?

Programmas negatīvie rādītāji The Whole30 plāns tika iekļauts ikgadējā ASV ziņu ziņojumā par labāko diētu aptauju. Uztura, uztura, aptaukošanās, pārtikas psiholoģijas, diabēta un sirds slimību ekspertu grupa pārbaudīja 38 diet plānus. Katru diētu pārbaudīja septiņās kategorijās, tostarp: Cik viegli ir uzturs Spēja radīt īstermiņa un ilgtermiņa svara zudumu Uztura pilnīgums Diabēta novēršanas un ārstēšanas potenciāls Sirds slimību profilakses un ārstēšanas potenciāls No 38 pārskatītajām diētām, Total30 ranžēta pēdējā Tālāk ir tikai daži ekspertu atzinumi un komentāri: Vislielākās bažas bija būtisku pārtikas produktu, tostarp piena, graudu un pākšaugu, likvidēšana.

Programma ir ārkārtīgi ierobežojoša.

Plāns nav atsevišķi pētīts recenzētos žurnālos. Eksperti nepiekrita, ka diēta var ārstēt vai izārstēt diabētu. Lielākā daļa cukura diabēta speciālistu iesaka lietot diētu, kurā ietilpst veseli graudi, pākšaugi un piena produkti, kurus pilnībā iznīcina.

nav svara zudums whole30 heartbreak un svara zudums

Diētas, kas prasa, sākot pēc vienas maldu maltītes vai izslīdēšanas, ir "dīvaini diētas". Plānu ir ļoti grūti ievērot.

Fresh articles

Ieteicamā sarkanās gaļas un piesātināto tauku uzņemšana var būt viegli pārmērīga. Plāns neatbalsta ilgtermiņa svara zudumu un ir tikai īslaicīga diēta. Svara kontrolei, sirds slimībām un diabēta profilaksei ir nepieciešama mūža ilgums. Šis plāns nepiedāvā mūža ieradumus, lai to panāktu.

Padoms 1: Kā noņemt taukus kaklā

Plānā nav uzturvērtības, tiek uzskatīts par nedrošu, pārāk ierobežojošu un nav balstīts uz zinātniskiem pierādījumiem. Ekspertu atzinumi un atsauksmes Daudzi ārsti un uztura speciālisti nepiekrīt "Whole30" diētas prasībām.

nav svara zudums whole30 htm tauku deglis

Kaut arī plānam ir daži pozitīvi rezultāti, negatīvi lielā mērā atsver jebkādas priekšrocības. Daži eksperti nepiekrīt svarīgāko pārtikas produktu grupu noņemšanai no uztura, norādot uz iespējamu nelabvēlīgu ietekmi uz veselību. Turpmākie uztura eksperti ir devuši vērtīgu atsauksmi par Whole30 Diēta plānu. Viņš ir arī vecākais medicīnas padomnieks, Yale Universitātes profilakses pētījumu centra dibinātājs, True Health Initiative dibinātājs un direktors, un pasaulē atzīts par zināšanas par uzturu, svara regulēšanu un hronisku slimību profilaksi.

Katz ir iesniedzis šādu ekspertu atzinumu: Šī diēta vispār nebija izdevīga, un, protams, man nebija izdevīgi.

Tātad ... no kurienes radās Whole30?

Problēma ir tā, ka Whole30 veicina gaļas patēriņu, ko parasti uzskata par sliktu ideju, vienlaikus atturinot ideāli veselīgas pārtikas grupas. Kopumā es nedomāju, ka liela daļa uztura balstās uz izmēģinātu un neizdošanās pieeju, kā izdzēst pārtikas produktus un labas grupas, kā arī pievienot tos atpakaļ. Man patīk diēta vēl mazākā mērā, kad tiek sagriezti daži ļoti pārtikas produkti, kas ir vislabvēlīgākie gan svara zudumam, gan veselībai, piemēram, pākšaugiem.

nav svara zudums whole30 vai svīšana jūsu miegā sadedzina taukus

Liela daļa no plānā "Whole30" ir standarta diētas pārdošanas prasme. Lai maksimāli izmantotu Whole30 diētas izaicinājumu un pievienotu dažas apsveicamas izmaiņas ēdienreizēs, katru reizi dodoties pārtikas preču veikalā, ņemiet līdzi šo Whole30 ēdienu sarakstu.

Jūs vēlēsities iepazīties ar šīm Whole30 apstiprinātajām receptēm, lai gūtu iedvesmu jebkuras ēdienreizes gatavošanai.

nav svara zudums whole30 slaids manu gurniem

HMR ir mazkaloriju plāns, kas ietver ēdienu nomaiņas satricinājumus un uzsver daudz augļu un dārzeņu. Lielākais zaudētājs uzturs ir ēst regulāri maltītes ar liesās olbaltumvielas, augļi un dārzeņi, uzturēt pārtikas žurnālu, un kontrolēt jūsu porcijas, kā arī fiziskās aktivitātes.

Galīgais Whole30 pārtikas produktu saraksts

Visvieglāk sekot kategorijai, svara sargi, auglība un MIND piesaistīti pirmajai. Vislabāk par veselīgu ēšanas grupu DASH ieradās vispirms, kam sekoja TLC un Vidusjūra, kā ēšanas veids, nevis formāls uztura plāns, kas uzsver augļus, dārzeņus, veseli graudi un mērens alkohols.

Jūs varētu justies nikns Kad jūs iet uz ātri fiksētām diētām ar zemu kaloriju līmeni, leptin - hormona, kas kontrolē izsalkumu un sāta sajūtu - līmenis kļūst nepatīkams, saka Taub-Dix. Kad leptīna līmenis ir normāls, tas norāda jūsu smadzenēm, kad jūsu ķermenī ir pietiekami daudz tauku, kas signalizē smadzenēm par to, ka esat piepildīts.

1. Jums varētu pietrūkt svarīgu uzturvielu

Bet izpēte ir atklājis, ka ļoti zemu kaloriju diētām nesabalansēts leptīna līmenis var izraisīt apsēstību ar pārtiku. Iespējams, ka jūs esat niknāks, piekalts un, iespējams, iedzer. Pieturieties pie augstas kvalitātes pārtikas produktiem Pētījumos pierādīts, ka kvalitāte ir svarīgāka par svara zaudēšanai patērētajām kalorijām, un tā var ietekmēt to, cik daudz jūs ēdat. Pētījumā cietes vai rafinēti ogļhidrāti tika saistīti ar svara pieaugumu.

Galvenokārt viņa pieturas pie pārtikas produktiem ar augstu olbaltumvielu un zemu ogļhidrātu saturu, kas viņai palīdz izskatīties krāšņi.

  • Pārtikas produkti kas sadedzina viscerālos taukus
  • Whole30 ēdienu Saraksts, Kas Nepieciešams ērtai Pārtikas Preču Iepirkšanai | Svara zudums
  • Kā tas aknas noņemt taukus no organisma

Arī Chelsea ir pieturējusies pie Paleo diētas. Tā ir diēta, kurā cilvēki nemēģina ēst garšīgus ēdienus, piemēram, picu, beefaroni un katru ēdienu olīvu dārzā. Viņa arī uzturas prom no ogļhidrātiem, pākšaugiem, pievienotajiem cukuriem un piena produktiem. Neuztraucos par viņas vidukli Tāpat kā vairums slavenību, talantīgieAktrise vēl ir iekodusi slavenību vidukļa treniņu kucēnā, jo viņa līdz datumam nav atzinusies, ka sekos vienai.