Daudzi ēdieni, kurus meklēju vai skenēju, netika parādīti. Tehnoloģiju un investīciju potenciāla dēļ nav pārsteigums, ka Ethereum ir otra lielākā kriptovalūtas platforma, kuras tirgus ierobežojums pārsniedz USD B. Bitter Patiesība ir tā, ka skaitīšanas soļu pieteikumi ir garlaicīgi. In Noom šeit ir ceļa vidusdaļa. Redzot, ka maksāju no 19 līdz 59 ASV dolāriem mēnesī, tomēr domāju, ka tam vajadzētu būt kāda cita darbam. Pēc dienas lietošanas patīkamais programmas interfeiss šķiet garlaicīgs, un papildu iespēju trūkums var pievilt lietotājus.

Bet tikai valkājot ierīci, tas nepalīdzēs. Patiesībā, daudzi diētu ieguldītāji izseko tikai, lai konstatētu, ka ierīce vispār nepalīdz. Tātad, ja jūs grāvis jūsu fitnesa tracker? Noteikti nē!

Noom • smartMILE & Co

Neatkarīgi no tā, kuru zīmolu esat iegādājies, jūsu monitoram ir potenciāls, fitbit iknedēļas svara zudums mērķis palīdzētu jums veiksmīgi zaudēt svaru.

Jums vienkārši jāzina, kā labāk izmantot savu darbības monitoru, lai iegūtu savu naudu un sasniegtu savu mērķi.

Treniņu izsekotāji, kurus jūs nēsājat uz rokas vai rokas, var pilnībā pārveidot savu treniņu rutīnu. Viņi jūs apzinās, kad jūs pārvietojat un iedvesmojat jūs turpināt to pastiprināt.

Tas nozīmē, ka jūs to lietojat pat slinku dienās, jūsu "off" dienās un dienās, kad jūs neplānojat sekot nevienam no vingrinājumiem vai diētas noteikumiem. Šīs dienas ir svarīgākas par jūsu "dienām".

Kāpēc šis jautājums ir?

Gints Valdmanis. Fitnesa treneris. Rampas Ugunis 2018 (Septembris 2021).

Ja jūs apkoposiet informāciju tikai par dienām, kad esat pilnīgs, jūs nekad nevarēsiet uzzināt, kā novērst šķēršļus, kas kavē jūsu svara zuduma mērķus. Lielākā daļa konsekvences ir svarīga, ja jūs mēģināt zaudēt svaru.

fitbit iknedēļas svara zudums mērķis

Ja jūs varat savākt datus par dienu skaitu, kad esat pacēlies, savu aktivitāšu līmeni šajās dienās un notikumiem, kas izraisa lēmumu izlaist savu veselības plānu, varat risināt problēmas un veikt nepieciešamās korekcijas. Lai pārliecinātos, ka jūs lietojat ierīci tik bieži, cik vien iespējams, tas ir gudri ieguldīt fitnesa trasē, ko var pielāgot jūsu šķidruma personīgajam stilam, nodrošina dzīvesveida funkcijas, ko var izmantot visu dienu, un jūtas ērti jūsu plaukstas locītavā.

Ierīce, piemēram, jaunā Fitbit Versa smartwatch parādīta fotoattēlālabi darbojas daudzām sievietēm. Varat personalizēt joslu, lai tas atbilstu jūsu apģērbam, saņemtu viedtālruņa paziņojumus tekstus, zvanus un kalendāra atjauninājumus uz rokas, izsekotu menstruālo ciklu, samaksātu par pirkumiem, izmantojot Fitbit Pay, un pat klausīties savu iecienītāko Pandora staciju bez tālruņa tuvumā, visi vienlaikus uzraugot svarīgākās darbības un svara zuduma datus.

Tas ne vienmēr ir slikta ideja. Bet, ja jūs vēlaties zaudēt svaru, jums vajadzētu izmantot pārtikas žurnālu iepriekš tu ēd, nevis pēc.

fitbit iknedēļas svara zudums mērķis

Katru vakaru pēc vakariņām kad jūs jūtaties pilnvērtīgi un apmierinātiņemiet piecas minūtes, lai nākamajā dienā reģistrētos pārtikā. Uzskaitiet katru ēdienu, ko plānojat ēst visu dienu, un pārliecinieties, ka kopējās kalorijas nepārsniedz mērķa mērķi.

Jūs varat arī pārbaudīt makroelementu līdzsvaru, lai pārliecinātos, ka jums ir pietiekami daudz proteīnu un šķiedru, lai izvairītos no bada alkām. Veiciet vajadzīgos pielāgojumus, lai sasniegtu savus uztura mērķus. Pēc tam nākamajā dienā izmantojiet izvēlni, ko izveidojāt kā savu pārtikas ceļvedi. Jūs atradīsiet, ka ir vieglāk ēst veselīgi, kad ir pieņemts lēmums par to, ko ēst.

Kā lietot un ievadīt datus?

Tas ir arī viegli izlaist nevajadzīgas uzkodas un augstas kalorijas gardumus, kad jūs zināt, ka jums ir apmierinoša, diētai draudzīga maltīte, kas paredzēta vēlāk. Dažas aktivitātes izsekotāji nenāk ar pārtikas žurnālu. Ja jūs vēlaties zaudēt svaru, jums šī funkcija ir nepieciešama. Tātad savienojiet ierīci ar pārtikas lietotni, lai izmantotu pārtikas dienasgrāmatas funkcijas.

Tā nav slikta ideja. Bet tas ir slikta ideja, ja vēlaties zaudēt svaru. Ir divi veidi, kā dienas laikā sadedzināt papildu kalorijas: treniņu aktivitātes un aktivitātes bez vingrinājumiem. Lai zaudētu svaru ātrāk, jums ir jāpalielina abi šie skaitļi.

Tas nozīmē, ka jums ir nepieciešams sadedzināt kalorijas un kalorijas, kas iegūtas, neizmantojot pasākumus. Vingrinājumu soļi nevar tikt iekļauti abās kategorijās. Vingrinājumam ir jāpapildina, nevis jāaizstāj ar darbu, kas nav uzdevums.

5 labākie veidi, kā nopelnīt Bitcoin Online Kenijā - Joon Online

Tātad, ja treniņa laikā lietojat monitoru, iestatiet augstāku soli, kas pārsniedz un pārsniedz darbības, ko veicat vingrošanas sesijas laikā. Tas nozīmē, ka jūs varat mēģināt sasniegt 15 vai pat 20 kopējās darbības dienā. Daži fitnesa trekeri izseko treniņu minūtes un soli skaitu atsevišķi. Katram iestatiet atsevišķus mērķus, lai sasniegtu svara zuduma mērķus. Piemēram, iestatiet mērķi, lai katru dienu pabeigtu 30 minūtes, Papildus 15 soļi. Dažās ierīcēs ierīcē tiek rādītas arī darbības stundā, lai visas dienas garumā varētu pārtraukt savu soli.

fitbit iknedēļas svara zudums mērķis

Faktiski informācijas apjoms liek dažiem dieteriem pilnībā ignorēt savu datu paneli. Ja ir pārāk daudz numuru, lai to pārvaldītu, visa informācija var tikt ignorēta.

  • Shalane Flanagan Featured uz 60 minūtēm - Sacīkstēm-Vietas -
  • Fitbit Charge Fitness aproces pārskats
  • Bitcoin alternatīvas: 15 kriptonauda, ​​kas jums jāzina
  • Kā Doties Uz Vingrinājumu Datumu | Fitnesa
  • Svars Watchers: plusi un mīnusi
  • Treniņš ir kaut kas, ko jūs darāt sporta zālē vai nu pats, vai arī telpā, kas pilna ar nosvīdušiem klasesbiedriem.
  • Kā lietot un ievadīt datus?

Tātad grāvis datus, kas nav svarīgi - piemēram, miega datus. Miega dati no jūsu izsekošanas ir noderīgi tikai tad, ja tas attiecas uz svara zuduma plānu un ja jūs varat kaut ko darīt.

Ja jūs nesaņemat pietiekami daudz miega, nākamo dienu jūs varat vairāk ēst no noguruma.

Labākie veidi, kā izmantot savu Fitness Tracker

Slikta miega režīms var arī samazināt kaloriju skaitu, ko jūs sadedzināt no aktivitātes visas dienas garumā. Ja tas tā ir, un briesmas strauju svara zudumu jūs varat veikt saprātīgas izmaiņas, lai iegūtu labāku nakts miegu, tad saglabājiet miega datus savā informācijas panelī.

Ja tā fitbit iknedēļas svara zudums mērķis, izdzēsiet to un koncentrējieties uz vairākiem numuriem. Nu, jūsu darbības uzraudzītājs var palīdzēt jums to darīt.

Aproces un siksnas

Bet, lai veiktu šo triku, jums ir jāizmanto vecās skolas tehnika. Katras nedēļas beigās apmeklējiet savu darbības monitora tiešsaistes vadības paneli un atrodiet vietu, kur tiek izsekots jūsu progress. Meklējiet saiti, kas saka "Dienasgrāmata" vai "Progress". Tajā tiek glabāti visi jūsu sasniegumi.

Izdrukājiet šo iknedēļas vai mēneša žurnālu un ievietojiet to uz ledusskapja. Tad, kad jūs esat kārdinājums izlaist treniņu vai apkrāpt diētu, skatiet izdruku, lai atgādinātu sev par jau paveikto.

Vizuāli atgādinot par savu smago darbu, var rasties brīnumi, kad jums ir nepieciešama motivācija.

Bluetooth sinhronizācija ar telefonu vai klēpjdatoru. Tātad jaunais Mēs apskatīsim labākās stundas, lai darbotos, slēpošanas sacīkstespeldēšana, fitness, tūrisms un, protams, pastāstiet man par labāko Smart Watch Mūsu interneta veikals nodarbojas ne tikai, pārdodot sīkrīkus sportam, bet arī pārbaudi un aktīvi izmantot visus modeļus.

Daudzi fitnesa trekeri savieno jūs ar citu cilvēku tiešsaistes kopienām, kas cenšas sasniegt svara zaudēšanas mērķus. Daži cilvēki izmanto arī treniņu trenera izaicinājumus ar draugiem vai kolēģiem kā motivāciju sasniegt mērķus.

Ja šie savienojumi palīdz uzlabot jūsu motivāciju, tad tos uzturēt.

Fitness Tracker + App = Svara zudums! - Fitness - Vingrinājums -

Bet dažreiz tiem var būt pretējs efekts. Daži diētas uzskata, ka salīdzinājumi ar citiem ir biedējoši. Citi meklē veidus, kā apkrāpt sistēmu, lai kļūtu konkurētspējīgāki un "uzvarētu" viņu izaicinājumu.

  • Top 7 labākās kriptovalūtas, ko ieguldīt
  • Kopīgot ziņu Skaitiet kalorijas.

Atcerieties, ka jūsu fitnesa trekeris var būt noderīgs tikai tad, ja jūs savācat precīzus datus un varat izmantot datus, lai mainītu savu uzvedību un zaudēt svaru.

Vienīgi dati, tikai aproce un tikai app, nedara neko, lai palīdzētu jums zaudēt svaru. Tāpēc izvēlieties un atlasiet izmantojamo informāciju un veiciet gudras izmaiņas, lai sasniegtu svara zuduma mērķus.

Liekais svars-slimību izraisītājs!