Diemžēl atkal kaloriju skaitītājiem ir viss, kas pilnveidojas, un tie parasti pārvērtē enerģijas patēriņu, saka Vilsons. Tas var traucēt epifīzi un melatonīna un serotonīna ražošanu.

ķermeņa tauku zudums par mārciņu svara zudums slim fast shake

Uztura un vingrinājumu padomi, kas palīdz zaudēt svaru Svara zaudēšana ir skaitļu spēle. Sadedziniet vairāk kaloriju nekā lietojat katru dienu, un jūs zaudēsiet svaru.

Pilns vai svarcēlājs?

Kādreiz bija noteikums, ka, lai zaudētu 1 mārciņu lb tauku, jums vajadzēja sadedzināt mazāk kaloriju nekā jūs ēdāt. Novietojiet sevi ikdienas kaloriju deficītā kaloriju apmērā, un nedēļas beigās uz jūsu rāmja būs par 1 mārciņu mazāk tauku.

Oolong tēja ir atzīta kā svara zudums tēja, kas samazina ķermeņa taukus un paātrina vielmaiņu un bloķē tauku ēkas fermenti. Tas arī palīdz saglabāt mārciņas off, kad jūs to ir zaudējuši.

Diemžēl, lai gan kaloriju vienādojums dažiem cilvēkiem var darboties patiešām lielos vilcienos, patiesībā tas nav tik vienkārši vai viegli. Pētījumi rāda, ka kalorijas lielā mērā pārvērtē to, cik daudz kāds zaudēs svaru, kā arī to, cik lielu daļu no šī svara būs no taukiem.

Pētnieki paskaidro, ka liela daļa neatbilstību ir saistīta ar to, ka ķermeņa enerģijas patēriņš ko sauc par metabolismu mainās līdz ar svara svārstībām.

ķermeņa tauku zudums par mārciņu 24 h fat burn boorder & fit

Turklāt, kā atzīmē Dr Foster, visu zaudēto svaru veido tauku un liesu audu kombinācija, kas galvenokārt ir muskuļi. Lai gan vairāku diētu un fizisko aktivitāšu mainīgie nosaka to, cik daudz iegūst no taukiem pret muskuļiem, kaloriju deficīts nekad nav vērsts tikai uz taukiem.

ķermeņa tauku zudums par mārciņu novājēšanu kāju wraps

Tātad, ja uzņēmums vai programma apgalvo, ka palīdz zaudēt taukus, tas ir malds. SAISTĪTĀS: 21 padoms svara zaudēšanai, kas faktiski darbojas Veicot matemātiku ar BMR kalkulatoru, lai svara zaudēšana darbotos jums Lai zaudētu mārciņu, jums ir labi jāsaprot, cik daudz kaloriju jūs sadedzināt izmantojiet enerģijai vidēji dienā.

Dietonus latvija ās, dietonus ingredienti

Saskaņā ar ASV Veselības un cilvēktiesību departamenta datiem vidējā pieaugušā sieviete iztērē aptuveni līdz kalorijas dienā, un vidēji pieaugušais vīrietis dienā patērē līdz kalorijas. Vidējā pieaugušā sieviete ir 5 pēdas 4 collas gara un sver mārciņas, savukārt vidējais vīrietis ir 5 pēdas 10 collas garš un sver mārciņas.

Tomēr vecums, aktivitātes līmenis, ķermeņa ķermeņa tauku zudums par mārciņu un ķermeņa sastāvs ietekmē to, cik daudz kaloriju ir cilvēks katru dienu sadedzina. Lai iegūtu precīzāku priekšstatu par ikdienas kaloriju prasībām, varat vērsties tiešsaistes vielmaiņas ātruma kalkulatorā.

Populāras Kategorijas

Tie nosaka pamata vielmaiņas ātrumu BMRkas attiecas uz kaloriju skaitu, ko ķermenis katru dienu sadedzina, lai uzturētu bioloģiskās pamatfunkcijas. Saskaņā ar diabetes.

  • Krāj Naudu | Septembris
  • Ātrās vidukas novājēšanas triki

Reizinot ar aktivitātes koeficientu cik daudz dienā pārvietojatiesiegūstat ikdienas vielmaiņas ātrumu, aprēķinu par to, cik kaloriju jūs faktiski sadedzināt 24 stundu laikā - un cik daudz kaloriju jums jāēd katru dienu, lai saglabātu savu svara konstante, saka Sari Greaves, reģistrēts dietologs dietologs LBS Nutrition East Brunswick, Ņūdžersijā, un autors Gatavošana labiVeseli bērni. Daži BMR kalkulatori ļauj ievadīt ķermeņa tauku un liesās masas procentus, kas veido lielu daudzumu atšķirību starp divu cilvēku pamata vielmaiņas ātrumu.

Miega trūkums un papildu mārciņas. Vai miegs ietekmē svara zudumu Patiesība ir tāda, ka guļot jūs zaudējat svaru Miegs un svara zudums nav ļoti populāra tēma, kas ir ļoti dīvaini. Tātad pieņemsim mēs izlabosim šo kaitinošo pārpratumu un parunāsim par miegu un svara zudumu un par to, kā miegs veicina svara zudumu.

Lai gan, lietojot šādu kalkulatoru, tauku dedzināšana sīrups nekā kalkulatoriem, kas neņem vērā jūsu ķermeņa tauku un liesās masas daudzumu, jums būs nepieciešams tāds rīks kā suporti tie tauku knaibles, kurus ārsts, iespējams, agrāk ir lietojisvai arī mērogs, lai novērtētu ķermeņa sastāvu. Tiklīdz jūs zināt savu pašreizējo ikdienas kaloriju daudzumu, jūs varat izveidot savu formulu svara zaudēšanai.

Kļūda # 2: gulēšana ar gaismu vai pārāk tuvu digitālajam pulkstenim

Vienkārši sakot, ja vien jūs ēdat mazāk kaloriju nekā šis skaitlis, vai arī palielinot ikdienas kaloriju sadedzināšanu, jūs zaudēsiet svaru, skaidro Audra Wilson, RD, CSCS, bariatriskā diētas ārste un izturības un kondicionēšanas speciāliste Ziemeļrietumu medicīnā Vielmaiņas veselības un ķirurģiskā svara zaudēšanas centrs Delnoras slimnīcā Ženēvā, Ilinoisā.

Piemēram, jūs varētu ēst mazāk kaloriju, atlicināt vairāk kaloriju, veicot fiziskus vingrinājumus, vai veikt jebkuru divu darbību kombināciju, lai sasniegtu kaloriju deficītu. Piemēram, jūs varat izvēlēties ēst kalorijas mazāk nekā jūsu ikdienas kaloriju prasības, un pēc ķermeņa tauku zudums par mārciņu veikt treniņu, kas sadedzina vēl kalorijas, viņa saka.

Runājot par kaloriju likumu, tas nozīmētu, ka, ja katras dienas beigās sasniegsiet šo kaloriju deficītu, jūs septiņās dienās zaudētu 1 mārciņu tauku.

Šķiedra dod jums pilnības sajūtu ātrāk, jo mazāk kaloriju, laba uztura stratēģija, lai paliktu liesa. Tātad, ja jūs mēģināt zaudēt svaru vai samazināt tauku daudzumu savā uzturā, vispirms uzpildiet ar šķiedrvielām un zemu tauku saturu salātu bāru stiprinājumiem. Jūs ēdīsiet mazāk pamatēdiena un deserta. Piepildiet ar šķiedrvielām.

Diemžēl šim vienādojumam ir tendence pārāk vienkāršot - un pārvērtēt zaudējumus, tāpēc neceriet, ka tik ātri zaudēsiet. Kaut arī matemātika ir sarežģīta, Penningtonas biomedicīnas pētījumu centrs Batonrūžā, Luiziānā, kas ir viens no galvenajiem uztura pētījumu centriem Amerikas Savienotajās Valstīs, ir izveidojis svara zuduma prognozētāju, kas palīdzēs jums precīzāk novērtēt, cik daudz svara jūs zaudētu ar noteiktu ikdienas kaloriju deficīts.

Tajā tiek izmantoti matemātiskie modeļi, kuru pamatā ir jūsu vecums, augums, svars un bioloģiskais dzimums, kā arī ikdienas kaloriju deficīta lielums. Tas arī sniedz aprēķinu par to, cik daudz kaloriju nepieciešams ķermeņa svara uzturēšanai un, visticamāk, šobrīd patērē.