Mēģiniet plakanā abs pilates treniņu vai redzēt video no rutīnas, lai izvērstu savu 30 dienu ab izaicinājums! Nu, tas tiešām nav taisnība. Absolūtā vienkāršākā ir viena lieta: veiciet nelielas izmaiņas diētā un aktivitātes līmeņos katru dienu. Šis ir otrais no pieciem dēļu testiem. Tāpēc jau es esmu cits cilvēks.

Un tā viņš to izdarīja

Jūs ēdiet mazāk, izmantojat vairāk un svara daļa ir jāsamazina. Fakts ir tāds, ka es likšu, ka jau zināt, kā zaudēt svaru. Ja jūs, piemēram, lielākā daļa no mums, jūs, iespējams, zaudējat svaru daudzos, daudzas reizes Jums pat var būt jūsu "go-to" diēta vai fiziskās aktivitātes programma, pievienojot savu veco svara vērotāja kontu vai atsākot atpakaļ sporta zālē, kad svars sāk slīdēt.

  • Tauku dedzināšana sirds ātrums cik ilgi
  • Tātad jūs joprojām saņemsiet gandarījumu par saldu garšu bez cukura.
  • Viņa nebija apmierināta ar savu ķermeni un, lai mierinātu, ķērās pie ātrās ēdināšanas, pusdienās pasūtot tūkstošiem kaloriju vērtu burgeru, frī kartupeļu un sodas.
  • Harmonica oficiālā vietne: pērciet, cena, sastāvs pilieni, atsauksmes.

Bet kas notiek, kad ietit šo diētu vai pārtraucat šo treniņu programmu? Jūs saņemat to atpakaļ uzreizdažreiz ar nedaudzām papildu mārciņām, kas izmetās. Tātad, ko jūs patiešām vēlaties zināt, nevis tas, kā zaudēt svaru, bet kā to zaudēt un tad palikt pazudis Nav īstas noslēpuma zaudēt svaru.

Patiesais izaicinājums ir padarīt to par pastāvīgu. Ar numuriem Svara zudums ir tik sarežģīts process, vienīgais veids, kā mēs patiešām varam ietīt savas galvas ap to, ir urbt to uz leju skaitu ķekars.

Cits Kā Penn Jillette zaudēja mārciņas: es ēdu to, ko vēlos, mainot to, ko vēlos Stāsts par Penn Jilllette svara zaudēšanu, kā jūs varētu sagaidīt, ir diezgan ekstrēms. Faktiski tas bija viņa uztura radikālais raksturs, kas viņu vispirms piesaistīja. Pens Džilets: Es zaudēju vairāk nekā mārciņas, trešdaļu no sava svara. Laikam biju vissmagākā. Jūs nekad nesverat sevi vissmagāk, bet man, iespējams, bija vairāk nekāprotams, tur.

Jūs jau zināt šos numurus, iespējams, tāpat kā jebkura svara zuduma eksperts: jūs zināt, ka, zaudējot vienu mārciņu taukujums ir jāsadedzina apmēram kalorijas, kas pārsniedz to, ko jau esat sadedzinājis katru dienu.

Jūs patiešām nevēlaties sadedzināt kalorijas vienā dienā, bet drīzāk to samazināt ikdienas kaloriju deficīta dēļ, teiksim, ka samazinot kalorijas dienā, kombinējot diētu un fizisko aktivitāti.

Fresh articles

Lai ietu pa cipariem, jums ir jāiziet daži aprēķini: Aprēķiniet BMR bazālās vielmaiņas ātrumu. Jums ir dažas iespējas, kā to izdarīt. Tas veiks visu matemātiku, tostarp aprēķinot ikdienas enerģijas izdevumus un termic pārtikas iedarbība, lai jums to nevajadzētu.

tauku dedzināšana cepumi

Tas ir minimālais kaloriju daudzums, kas jums jālieto katru dienu. Uzziniet vairāk par savu metabolismu. Aprēķiniet kopējos ikdienas enerģijas izdevumus TDEE.

Šajā nolūkā jūs palielināt savu aktivitātes līmeni ar savu BMR: -Semināri BMR x 1. BMR x 1, viegls vingrinājums -Moderately aktīvs BMR x 1,55 mērena vingrinājums -Viens aktīvs BMR x 1,9 grūti fiziskā aktivitāte dienā Aktivitātes reizinātājs: Seko cik daudz kaloriju jūs ēdat.

Galerija Svara zaudēšanas motivācija, kas palīdzēja šiem 22 cilvēkiem zaudēt svaru Dažreiz viss, kas ritina un ritina, faktiski var atmaksāties. Piedāvājam ieskatu Instagram sekotāju iedvesmojošajos stāstos, kuri ar labsajūtas plusu palīdzību izmeta lielas mārciņas. Nākamo 15 nedēļu laikā es zaudēju vairāk nekā 35 mārciņas, un līdz gada beigām es biju zaudējusi pusi no ķermeņa tauku.

Vismaz nedēļu ievadiet un izsekojiet savas kalorijas tiešsaistē piem. Esiet pēc iespējas precīzāki, mērot, kad jums vajadzētu vai uzmeklēt restorānu uzturvērtības informāciju, ja ēdat.

svara zudums pēc neizdevās ivf

Pēc nedēļas pievienojiet kopsummas par katru dienu un vidējo, lai iegūtu vispārīgu priekšstatu par to, cik daudz kaloriju jūs ēdat katru dienu. Jūsu ķermenis faktiski sadedzina kalorijas, lai sagremotu pārtiku, kas ir jauks, pasīvs veids, kā sadedzināt vairāk kaloriju. Salīdziniet savus numurus.

Kā zaudēt svaru un noturēt to

Ņemiet BMR numuru x savā aktivitātes reizinātājā. Salīdziniet šo numuru ar jūsu pārtikas kalorijām, atskaitot jūsu TEF. Ja jūs ēdat vairāk, jums būs svara zudums. Ja jūs ēdat mazāk, jūs zaudēsiet svaru Uzmanību: atcerieties, ka tie ir tikai aprēķini, un daži eksperti domā, ka šos skaitļus varētu atslēgt pat kalorijas.

lielākais tauku degļa recepte

Viens no kļūdas iemesliem ir grūtības novērtēt mūsu ikdienas darbības līmeņus. Daudzi no mums var teikt, ka mēs esam "vidēji aktīvi", kad mēs patiešām varam būt "vāji aktīvi".

Galvenais Veselība-Fitnesa Kā zaudēt svaru Tā kā vakar daudzi ir noplēsti un līdz rītdienas shēmām zaudē 50 mārciņas, ir vilinoši turpināt meklēt šo vienkāršo veidu, kā izliekties. Bet pat ekstrēmi plāni, kas, šķiet, kādu laiku darbojas, ir pilns ar nepatikšanām. Realitāte: Ja jūs patiešām vēlaties būt slaidāksjūs mainīsit ieradumu attiecībā uz to, kā jūs ēdat un pārvietojaties.

Un, protams, mūsu 50 mārciņas svara zudums izaicinājums līmenis var mainīties no vienas dienas uz otru. Piemērs : Marijai ir 46 gadi, ir 5'4 "un sver mārciņas. Viņa ēd aptuveni kalorijas dienā mazāk nekā viņa TEF. Tas nozīmē, ka Marija ēd aptuveni kalorijas vairāk nekā tā ķermeņa vajadzībām, kas galu galā var izraisīt svara pieaugumu.

Vai ir vieglāk? Nav mazāk viegls svara zudums, taču ir vienkāršāks veids, kā noskaidrot, kā zaudēt svaru, ja šīs formulas jums ir mazliet pārāk daudz. Absolūtā vienkāršākā ir viena lieta: veiciet nelielas izmaiņas diētā un aktivitātes līmeņos katru dienu. Izmantojot šo metodi, jūs ne vienmēr zināt, cik daudz kaloriju jūs samazināt vai cik daudz kaloriju jūs dedzināt.

  1. 12 Yummy Ēdieni, kas palīdzēs jums zaudēt svaru - Uzturu-For-Svara Zudums -
  2. Elvīra Klīdzējs, 5 janvāris Flat abs tiek veikti sporta - Un virtuvē.
  3. Kā Pens Džilete zaudēja mārciņas. un joprojām ēd visu, ko vēlas - Cits | Septembris
  4. Ryan Reynolds treniņu ikdienas un diētas plāns
  5. Nakts tauku dedzināšana

Bet, ja jūs veicat vairāk 50 mārciņas svara zudums izaicinājums nekā iepriekš, un jūs zināt, ka jūs ēdat mazāk nekā iepriekš, jūs veidojat kaloriju deficītu un svara zudums notiks, pat ja tas ir lēns. Dažas idejas: Tā vietā

  • Tauku dedzināšana laikā
  • Jūs ēdiet mazāk, izmantojat vairāk un svara daļa ir jāsamazina.
  • Cik daudz kaloriju tiešām sadedzina muskuļus?
  • Cik daudz kaloriju tiešām sadedzina muskuļus?