Uzturs zaudēt svaru un spēlēt sportu Lai zaudētu svaru ar regulāru fizisko piepūli, ir svarīgi nomainīt uzturu. Olbaltumvielas, tauki un ogļhidrāti ir sadalīti gremošanas orgāniem vienkāršākās daļiņas no kuriem tie sastāv, un pēc tam tiek izmantoti vielmaiņas procesos. Protams, tikai saprātīgās robežās tas nepavisam nenozīmē, ka tagad būs iespējams sākt pēkšņi strādāt ar nepanesamu svaru, taču atšķirība joprojām būs acīmredzama. Vitamīnu, minerālvielu un uzturvielu trūkums.

Kāpēc jūs nevarat zaudēt svaru? - Kāda ir barības vielu ietekme uz mūsu veselību?

VeselībaVeselīgs uzturs Tā kā barības vielas, ko organisms izmanto? Tas nav noslēpums, ka pārtikas uzturvielas, ko izmanto iestāde, turklāt mums ir viņu pastāvīga papildināšanu.

sadedzināt taukus un veidot muskuļu makro

Bet kāda loma viņi spēlē, un kāda veida pārtikas produkti satur? Kopumā ir sešu veidu uzturvielu, ka cilvēka organisms izmanto: ūdens, minerālvielas, vitamīni, olbaltumvielas, tauki, ogļhidrāti.

Tie ir galvenie barības vielas, kas iegūtas no pārtikas produktiem, kas tiek izmantoti, lai uzturētu audu dzīvotspēju, to atjauninājumus, enerģijas ražošanu fizioloģiskai darbībai un regulēšanā vielmaiņu.

HIP DIPS treniņš - Sānu muca vingrinājumi 10 minūšu treniņš mājās

Vajadzība viņiem ir pieredze visā dzīvē, ar katru aģents pilda noteiktas funkcijas. Mehānisms uzturvielu uzsūkšanos organismā Uzturvielu absorbcija notiek tikai pēc tam, kad sadalīšana, tie neuzsūcas tīrā veidā.

Kā zaudēt taukus un iegūt muskuļus, lai ātri redzētu rezultātus

Par šķeļ fermenti sūkties cauri gremošanas trakta sienām, nokļūst asinsritē. Olbaltumvielas, tauki un ogļhidrāti nodrošina organismu ar degvielu formā kaloriju.

Ūdens, minerālvielas, vitamīni kalpo kā ēkas un palīgmateriālus, kas ir ne mazāk svarīgi. Ūdens trūkums neizbēgami noved pie traucējumiem iekšējo orgānu, pieaugums taukaudos.

Pietiekams daudzums organismā ir atbildīga par izturību, muskuļu un skeleta sistēmas, ūdens un skābes bāzes līdzsvaru, veicina savienojums ar proteīniem lipīdu, nostiprina nervu sistēmu, utt mikroelementu mēdz nepieciešamas nelielos daudzumos normālā dzīvē, kā makroelementu.

Trūkums ir minerālviela ķermeņa nomāc aktivitāti citas minerālvielas. Vitamīnu lietošana Uzturvielas tādas šūnas, vitamīni ir ļoti svarīgi cilvēka veselībai, jo to trūkst izraisa vielmaiņas procesus organismā traucējumus un samazinātu imunitāti.

Rīsu diētas izcelsme un darbības mehānisms

Šis aspekts ir tik svarīgi, ka cilvēki, kas noved aktīvu dzīvesveidu, ir ieteicams veikt papildu vitamīnu kompleksu. Tīrā formā dabas vitamīnu nevis: katrs no tiem pastāv kompleksa bioloģisko kompleksu, kas, patiesībā, palīdz organismam tos izmantot. Turklāt, barības vielas organismā tiek izmantotas, lai ražotu hormoni, fermenti un antivielu un parastos ķīmisku reakciju laikā.

Mēs patērējam olbaltumvielas no gaļas, mājputnu gaļa, zivis, graudaugi un pākšaugi, piena, rieksti un olas.

sadedzināt taukus un veidot muskuļu makro

Tie satur aminoskābes, atjaunot patērēto enerģiju un sniedz plastmasas procesus audos. Palielināts olbaltumvielu pārtikas ieteicams bērniem un grūtniecēm. Tā kā tauki tiek izmantotas organismā Essential uzturvielas, tauki, ko cilvēka organisms izmanto maksimālo absorbcijas vitamīnu, enerģijas ražošanu un aizsardzību pret saaukstēšanos.

Ir trīs veidu tauku: piesātinātie, mononepiesātināto un polinepiesātināto. Piena produkti, sarkanā gaļa, kokosriekstu eļļa, un daži citi produkti, kas satur lielu daudzumu piesātināto tauku; zemesrieksti un olīvas ir bagāti mononepiesātināto taukiem; sojas un augu eļļas sezama eļļa, kukurūzas eļļa, uttčempioni ir polinepiesātināto tauku.

Pēc ekspertu domām, 16 padomi svara zaudēšanai pēc 40 gadiem - Svara Zudums

Šī kategorija uzturvielu piegādi nodrošina plastiskums šūnas, atjauno savienojumus, kas nepieciešami elektroenerģijas ražošanai un aktualizāciju organismu kopumā. Dalība ogļhidrātu organisma dzīves atbalstam Vienkārši un sarežģīti ogļhidrāti monosaharīdi un polisaharīdus, attiecīgi - lielos daudzumos ir atrodami dārzeņi, augļi, veseli graudi, rieksti, uc Šīs barības vielas tiek izmantotas organismā, galvenokārt, lai ražotu dzīves enerģiju.

sadedzināt taukus un veidot muskuļu makro

Iesaistīts sintēzi šūnās ir cieši saistīta ar tauku, kas ļauj tos vietām cita starpā. Spēcīgs avots ogļhidrātu ir ciete.

šie attēli pirms un pēc motivēs jūs pievienot svarcelšanu treniņu kārtībai - Kāpnes-Skaisti-Diy

Noderīga zarnu mikrofloras nesagremojams šķiedra spēlē lomu "noslaucīt", to attīra no toksīniem. Tā ir rupjš augu šķiedrām, kas ir komplekss ogļhidrāti. Foods bagāti ar šķiedrvielām, uzlabo darbību gremošanas trakta un sirds-asinsvadu sistēmu, palielina izturību pret dažādām kā sadedzināt taukus sirdī. Par uzturvielu funkcijas organismā izmantotās Visas uzturvielas, ko organisms izmanto īpašā veidā, lai gan galvenā funkcija var iedalīt trīs veidos.

Celtniecības funkcija, atjaunojot struktūru šūnās un audos.

Atkinsa diēta

Noderīgas vielas iesaistītas reģenerāciju iekšējo un ārējo orgānu. Tas ir galvenokārt olbaltumvielas un dažas minerālvielas, piemēram, kalcija, fosfora, kālija, utt. Enerģijas Funkcija: uzturvielas, piemēram, tauku un ogļhidrātu, un otrajā kārtas - proteīniem - organisms izmanto, lai nodrošinātu enerģiju, lai veiktu vielmaiņu.

Tie veicina saglabājot noteiktu ķermeņa temperatūru izdarīt muskuļu kustības, utt.

sadedzināt taukus un veidot muskuļu makro

Regulēšanas funkcija, kas izmanto dažādus vitamīnus un minerālvielas. Ar to palīdzību regulē ķīmisko reakciju un vielmaiņas aktivitāti iekšējo orgānu. Par veselīgu uzturu, ir svarīgi ievērot attiecību visām uzturvielām, un neaizmirst par pareizo kombināciju dažādiem produktiem. Pārtikas grupas un enerģētiskā vērtība Uzturvielas produktos satur dažādas daudzumu, kas ir iemesls, kāpēc pārtikas uzturā būtu jāmainās.

Mikseri Kreatīna žāvēšana. Pareiza kreatīna uzņemšana žāvējot. Vai man ir nepieciešams sporta uzturs žāvēšanai Lai sasniegtu šo mērķi, sportisti lieto dažādus sporta piedevas.

Piemēram, augļi ir bagāti ar cukuru, vitamīnus un ūdeni; sadedzināt taukus un veidot muskuļu makro deserti ātri sagremo un mērenu alkohola patēriņu ir labs enerģijas avots. Dārzeņi ir regulāri ēst, jo vismaz no enerģijas komponenta viņiem pietiekami augsts vitamīnu un minerālvielu, kas ir atbildīgas par metabolismu.

Sakņu dārzeņi sadedzināt taukus ātri uz skrejceļa graudaugi organisms izmanto kā spēcīgu enerģijas avotu, ar daudz sarežģītu ogļhidrātu.

  • Slim leju ieroču svari
  • Zinātnieki ir pierādījuši, ka gluds cilvēks ir vesels, tāpēc arvien vairāk cilvēku izvēlas vadīt pareizu dzīvesveidu.
  • Kāpēc jūs nevarat zaudēt svaru?
  • KĀ ZAUDĒT TAUKUS UN IEGŪT MUSKUĻUS, LAI ĀTRI REDZĒTU REZULTĀTUS - VINGRINĀJUMU APMĀCĪBA
  • Kā noņemt taukus no svaiga piena mājās
  • Kāpnes-Skaisti-Diy Šie attēli pirms un pēc motivēs jūs pievienot svarcelšanu treniņu kārtībai Kardio vingrinājumi un svarcelšana ir divi vienlīdz svarīgi priekšnoteikumi, lai zaudētu svaru un iegūtu piemērotību.

Gaļa, zivis un olas - noliktava "celtniecības bloki" ir olbaltumvielu šūnās, kā arī piena un piena produktu ar augstu tauku, olbaltumvielu un kalcija, kā arī citas vērtīgas minerālvielas. Aprēķinot enerģētisko vērtību pārtikas produktu, izmantojot siltuma pārneses vienību - kilocalorie kcalkas atbilst siltumenerģijas iztērēti, lai sasildītu destilēta ūdens, 14,5 ° C 1 litra līdz 15 ° C. Praktiski visi nepieciešamās uzturvielas ir iesaistīti paaudzes siltuma enerģijas metabolisma bioķīmisko reakciju ar kustību muskuļu funkciju un uzturēt normālu ķermeņa temperatūru.

Tas apstrāde fermentācijaolbaltumvielas, tauki un ogļhidrāti izdala noteiktu enerģijas daudzumu. Šīs uzturvielas gremošanas procesā Barības elementu saturu šūnās ir nepieciešama metabolismu. Olbaltumvielu sabojājas non-stop, un tiek sintezēts ar gremošanas sistēmu.

Kalorijas un proteīns

Bet kā uzturvielas tiek mainīti apstrādes laikā? Dzīvnieku un augu barība ir visi nepieciešamie elementi ķermeņa tipiem. Bet savā gaļas, piena, vai, piemēram, maize, neuzsūcas šūnām. Tikai pirmapstrāde nodrošina barības vielu uzsūkšanos. Olbaltumvielas, tauki un ogļhidrāti ir sadalīti gremošanas orgāniem vienkāršākās daļiņas no kuriem tie sastāv, un pēc tam tiek izmantoti vielmaiņas procesos.

sadedzināt taukus un veidot muskuļu makro

Olbaltumvielas sastāv no aminoskābēm, kam tie ir sadalīti gremošanas traktā. Tauki - komplekss savienojums no taukskābju un glicerīna proporcijā 3: 1 vienā molekulā.

Skābes ir atšķirīgi, tāpēc viņi cits tauku sastāvu. Celuloze, cietes un citi kompleksie ogļhidrāti sastāv no monosaharīdu, visi labi zināms pārstāvis no kuriem ir glikoze.

Šīs vielas izskatās ķēdē 6 oglekļa atomiem, ar iestājās "pusi" skābekļa un ūdeņraža atomu saskaņā ar šādu shēmu: 1 oglekļa atoms ir 2 1 ūdeņradis un skābeklis.

Mehānisms uzturvielu uzsūkšanos organismā

Tādējādi, ja ūdens, vitamīnus un minerālvielas, var izmantot, sadedzināt taukus un veidot muskuļu makro organisms tā, kādā formā parasti ir ietverti produktu, olbaltumvielas tiek sašķelts, pie pirmās gremošanu spēkā aminoskābēm, tauki uz glycerol un taukskābju, un ogļhidrātu uz monosaharīdu.

Šie procesi tiek veikti ar fermentiem gremošanas sulas. Tādējādi šajos orgānu darbu, ko veic muskuļu audu un endokrīno dziedzeru, par kuru darbībai ir nepieciešama visas tās pašas uzturvielas, ka mēs runājām par.

sadedzināt taukus un veidot muskuļu makro

Similar articles.