Ja jūs patērējat tik daudz kaloriju, cik jūs sadedzināt, varat no diētas nomest kalorijas dienā un nedēļas laikā zaudēt 1 mārciņu. Tāpēc, kaloriju vistas krūtiņā 90 tiek patērēti tikai gremošanas procesā.

Video: Problēmzona — vēders.

kādi ir veidi kā sadedzināt taukus

Trenera ieteikumi un vingrojumi ķermeņa stiprināšanaiSeptembris Video: Problēmzona — vēders. Trenera ieteikumi un vingrojumi ķermeņa stiprināšanaiSeptembris Jūs varat atrast savu pusaudzi, kas runā pa tālruni, vai lielāko daļu laika sēž datora priekšā, bet regulārajam vingrinājumam jābūt daļai no jūsu pusaudža dzīves.

kādi ir veidi kā sadedzināt taukus

Pusaudžiem jāsaņem aerobikas un spēka treniņu kombinācija; katram vingrinājuma veidam ir nozīme tauku sadedzināšanā. Get Moving to Burn Fat Aerobikas treniņiem ir būtiska loma kaloriju dedzināšanā, lai palīdzētu pusaudžiem un pieaugušajiem sadedzināt taukus.

  1. VeselībaVeselīgs uzturs Kādi pārtikas produkti sadedzināt taukus Cik daudz pūļu tiek tērēts tam, lai atbrīvotos no liekā kilogramu.
  2. Liela daļa no tā, ko mēs zinām par taukiem, balstās uz diētām un uztura ierobežojumiem.
  3. Trauksmes svara zudums matu izkrišana

Šis vingrinājuma veids sniedz daudzas citas priekšrocības, tostarp spēcīgākas sirds un asinsvadu sistēmas izveidi. Piemēri aerobikas vingrinājumiem, ko jūsu teen var pieņemt, ir skriešana, peldēšana, riteņbraukšana, lecamaukla, dejošana, slidošana un trenažieru izmantošana, piemēram, airu mašīna un elipsveida treneris.

Get Moving to Burn Fat

Palūdziet viņiem izvēlēties fiziskās aktivitātes, ko viņi vēlas darīt, lai viņi ievērotu savu fitnesa rutīnu. Pusaudžiem ideāli vajadzētu saņemt stundu aerobikas nodarbības katru dienu.

Stipriniet savu ķermeni Lai gan jūsu pusaudžiem var nebūt kultūrisms, vismaz trīs spēka treniņi nedēļā ir svarīgi veselībai kopumā.

Dienā, kad viņa veic šos vingrinājumus, viņi var rēķināties ar savu ikdienas 60 minūšu mērķi.

Redaktora Izvēle

Stiprības treniņš veicina tauku zudumu, jo šis vingrinājuma veids veicina vielmaiņu. Spēka treniņš varētu ietvert brīvā svara vingrinājumus, kas veikti mājās vai sporta zālē, un ķermeņa svara treniņus, kas ir īpaši ideāli piemēroti mājās izmantojamām fitnesa procedūrām.

kādi ir veidi kā sadedzināt taukus

Brīvā svara vingrinājumu piemēri ir stieņu cirtas un hanteles soliņi, bet squats, pushups un crunches ir efektīvi ķermeņa svara vingrinājumi. Populārākas Kategorijas.