Pozitīvas nobīdes var sasniegt ar 1 gramu L-karnitīna, bet, lai panāktu maksimālu efektu, iesaku derēt par devu no 2 līdz 3 gramiem kombinācijā ar 30—40 gramiem ogļhidrātu un 20—40 gramiem olbaltumvielu. Ja jūs sūknējat muskuļus, tad esat anaboliskā stāvoklī.

Logi un durvis dzīvoklī un mājā Uzturs ķermeņa muskuļu atvieglošanai: ēdienkartes vīriešiem un sievietēm Eļļas un tauki Skaists, piepumpēts ķermenis, kas priecē sievietes - par to sapņo katrs vīrietis. Lai šis sapnis piepildītos, protams, daudz laika jāvelta fiziskām aktivitātēm, spēka vingrinājumiem. Pareizi izvēlēta diēta atvieglinātam un tonizētam ķermenim arī palīdzēs intensīvi trenējoties sasniegt vēlamo rezultātu. Diēta muskuļu atvieglošanai: ēdienkarte Pirmkārt, jāatceras, ka muskuļu atvieglošanai nav ideālas ikdienas ēdienkartes, kas būtu piemērota ikvienam.

Ir tikai diēta, kas jums būs ideāla, jo tā ir atkarīga no organisma novājēšanu pirkstiem īpašībām.

Izvēlni var sākt veidot, veicot šādas darbības: Vispirms jāsāk ar kaloriju patēriņa līdzsvarošanu olbaltumvielu, ogļhidrātu un tauku attiecību ziņā. Veiciet korekcijas atkarībā no ķermeņa reakcijas. Mēģiniet aizstāt ogļhidrātu uzņemšanu: dienu ar zemu, vidēju un augstu ogļhidrātu daudzumu. Īpašas diētas jālieto piesardzīgi, nekādā gadījumā koncentrējoties tikai uz olbaltumvielu diētas izvēlni muskuļu atvieglošanai vai tikai uz ogļhidrātiem.

Fresh articles

Vispamatotāk būtu tos aizstāt. Atvieglojumam pieļaujamie ķermeņa tauki Neatkarīgi no tā, cik daudz laika jūs pavadāt sporta zālē, velkot dzelzi, jūsu muskuļu reljefs būs pamanāms tikai tad, ja ķermeņa tauki slimming ātrās brokastis ļoti biezi. Kā pārliecināties, ka taukaudi tiek noņemti, nezaudējot svaru? Lai to izdarītu, jums būs nepieciešama visefektīvākā ķermeņa un ķermeņa žāvēšanas programma.

Viņa atkal ir individuāla visiem.

L-Karnitīns

Augstas kvalitātes tauku sadedzināšanai ir divi veidi: Palielināti kaloriju izdevumi, tas ir, intensīva apmācība. Samazinot kaloriju daudzumu ar pareizu uzturu.

HOW I LOST MY THIGH FAT FAST - Chloe Ting Vs Lilly Sabri Vs Emi Wong

Savukārt pareizā uztura izvēlne reljefa muskuļiem ietver divus augstas kvalitātes tauku sadedzināšanas noteikumus, proti: Tauku dedzināšanu un muskuļu augšanu nevar veikt vienlaicīgi. Šie procesi izslēdz viens otru, jo muskuļu augšana notiek tikai tad, kad ķermenis saņem tādu kaloriju daudzumu, kas pārsniedz normu, un ir iespējama tauku sadedzināšana, tikai ķermenis saņem mazāk kaloriju nekā nepieciešams.

Tāpēc jums ir jāizlemj par prioritātēm. Augstas kvalitātes tauku sadedzināšana, tāpat kā kultūrisms kopumā, nozīmē biežu un daļēju uzturu, kurā vielmaiņas ātrums paliek tajā pašā līmenī. Uzturs, apmācot atvieglojumu Sporta uztura galvenais princips žāvēšanai un atvieglošanai ir šāds: uzturam jābūt līdzsvarotam, pretējā gadījumā tas var radīt nopietnas veselības problēmas, kurās skaists ķermenis vairs nebūs aktuāls.

Pareizas žāvēšanas pamatnoteikumi: Ēd bieži, apmēram 6 reizes dienā. Tas ir nepieciešams, lai uzturētu augstu vielmaiņas kā sadedzināt taukus un saglabāt liesās muskuļu.

L-karnitīna funkcijas

Nekādā gadījumā nedrīkst izlaist ēdienreizes, īpaši brokastis. Ir nepieciešams samazināt kopējo patērēto kaloriju skaitu.

Pirms gulētiešanas - ogļhidrātu minimums. Izvēlieties kādu no veselīgiem ēdieniem, kas jums patīk. Tas palīdzēs jums pieturēties pie veselīga uztura. Dzeramais daudz ūdens palīdzēs mazināt izsalkumu. Palieliniet treniņu intensitāti, ja vielmaiņa ir zema. Sagatavojiet maltītes dienai iepriekš. Tas palīdzēs izvairīties no nejaušām uzkodām. Tādējādi katram ir savs ideālais uzturs.

Nav iespējams uzņemt gatavu uzturu muskuļu atvieglošanai un akli to ievērot. Ir jāņem vērā organisma individuālās īpašības.

Strādājot pie reljefa - uzturam ir galvenā loma. Jūsu progress būs atkarīgs no tā, cik labi uzturs ir sabalansēts. Lielākā daļa meiteņu nesaprot, kā pareizi sabalansēt uzturu, lai sasniegtu maksimālu progresu. Tāpēc šajā rakstā tiks runāts par pareizi ēdiens meitenēm tauku sadedzināšanai Es jums visu pastāstīšu detalizēti un sniegšu jums nedēļas izvēlnes paraugu.

Ķermeņa kompozīcijas vingrinājumi, lai mainītu savu formu

Parasti, kad meitenes ietur diētu, viņas uzturā visbiežāk izmanto tādus produktus kā augļi, graudaugi, dārzeņi, kefīrs utt. Bet jūs zaudēsiet svaru gan tauku, gan muskuļu dēļ. Kāpēc ir tā, ka? Tā kā šāda izvēlne nav pareiza, jo tā nav līdzsvarota. Ja mēs visu izjauksim saskaņā ar BZHU, tad redzēsim, ka šajā uzturā praktiski nav olbaltumvielu.

kā sadedzināt taukus un saglabāt liesās muskuļu

Tikai šajā gadījumā jūs varēsiet padarīt savu ķermeni pamanāmāku un seksīgāku. Lai zaudētu svaru, jums joprojām jāievēro vairāki pamatnoteikumi: 1. Tas ir, ja šobrīd jūs ēdat vidēji kalorijas, tad, lai sāktu zaudēt svaru, katru dienu jāēd kalorijas.

Diēta muskuļu atvieglošanai: ēdienkarte

Jūsu dienas deficīts ir kalorijas. Un, lai pareizi darbotos, jūsu ķermenim katru dienu būs jāņem šīs kalorijas no zemādas taukiem. Tādējādi notiks tauku dedzināšana. Tad jūs varat izveidot deficītu kalorijas, un es zaudēšu svaru 5 reizes ātrāk! Tas nenotiks!

kā sadedzināt taukus un saglabāt liesās muskuļu

Sākumā, protams, jūs varat paātrināt svara zaudēšanas procesu, bet paies dienas, un ķermenis pārtrauks tauku dedzināšanu. Tas apstāsies, jo jūs uzturā esat izveidojis pārāk lielu deficītu, un viņš to uzskata par draudu dzīvībai. Attiecīgi, lai izdzīvotu, ķermenis sāk palēnināt visus procesus un bloķēt tauku sadedzināšanu. Lai tas nenotiktu, jums viss jādara vienmērīgi un pakāpeniski.

Atvieglojumam pieļaujamie ķermeņa tauki

Lai zaudētu svaru, jums vajadzētu būt no 4 līdz 6 ēdienreizēm. Šim ēdienam ir vairākas priekšrocības: nav izsalkuma pastāvīgas ēdienreizes pasargā jūs no izsalkuma ķermenis pastāvīgi saņem resursus ik pēc 2 līdz 4 stundām ķermenī nonāk noteikts pārtikas daudzums, kas ļauj jūsu ķermenim normāli darboties gremošanas trakts darbojas labi novājēšanas mašīnas pārskats nav pārslogots ar pārtiku, kas galu galā pozitīvi ietekmē tā darbu 3.

Jums ir nepieciešama motivācija, lai nokļūtu no sākuma līdz beigām.

kā sadedzināt taukus un saglabāt liesās muskuļu

Tātad, pirms jūs redzat izvēlne nedēļu, lai sadedzinātu taukus, jums precīzi jāzina, kāpēc jums jāievēro šī diēta. Jums jāsaprot, ko jūs beigās iegūsit. Ja jūs vienkārši sakāt: "Es gribu zaudēt svaru", tad tas var nedarboties, jo "Es gribu zaudēt svaru" ir brīvs jēdziens. Lai būtu motivēts, jums ir nepieciešams noteikts mērķis.

kā sadedzināt taukus un saglabāt liesās muskuļu

Ja jums ir noteikts mērķis, tad motivācija būs vislabākā. Noteikuma numurs 4 - pareiza BZHU attiecība Lai sadedzinātu taukus, jums pareizi jāsadala olbaltumvielu, tauku un ogļhidrātu attiecība.

kā sadedzināt taukus un saglabāt liesās muskuļu

Parastā uzturā kad meitene sāk ēst augļus, graudaugus, kefīru utt. Nevajadzētu būt daudz ogļhidrātu, tiem jābūt mēreniem. Lai pareizi aprēķinātu BZHU attiecību, jums jādara šādi: Olbaltumvielas - jums jāreizina 1, ar ķermeņa svaru. Tauki - vajag 0, reizes lielāku ķermeņa svaru.

Ķermeņa skulptūru diēta

Ja mēs varam atlasīt olbaltumvielas un taukus pēc formulas, kas piemērota gandrīz ikvienam, tad ar ogļhidrātiem ir grūtāk, jo ogļhidrātus izvēlas atsevišķi. Bet, lai padarītu to vieglāku un lai jūs saprastu, ar ko sākt, iesaku vispirms rīkoties šādi: reiziniet 3 ar ķermeņa svaru. Nav svarīgi, vai jūs trenējat atvieglojumu vai muskuļu masas palielināšanu, jums joprojām vajadzētu dzert nepieciešamo šķidruma daudzumu.

Es iesaku katru kā sadedzināt taukus un saglabāt liesās muskuļu izdzert 1,5 - 2 litrus ūdens.

Jaunākās Ziņas

Nu, galvenie ieteikumi par to, kādam uzturam vajadzētu būt meitenēm tauku sadedzināšanai - jums ir ideja. Tagad parunāsim tieši par produktiem. Es jums došu 2 svara zaudēšanas izvēlnes iespējas, kuras var mainīt viena ar otru.

Nedēļas ēdienkarte atvieglojumiem un tauku sadedzināšanai: Shēma Nr.