Kā norādījuši uztura speciālisti, šķīstošās šķiedras viskozitāte palēnina pārtikas produktu pāreju gremošanas trakta augšdaļā, tādējādi samazinot barības vielu uzsūkšanās ātrumu. Grieķu jogurts Neatkarīgi no tā, vai pievienojat to kratīšanai vai ja to lietojat vienatnē, šis produkts dos jums priekšrocības, ja runa ir par svara zaudēšanu. Izmeklēšana British Journal of Nutrition konstatēja, ka omega 3 taukskābes samazina tauku līmeni un ļauj jums justies pilnīgāk.

Mēs atsakāmies no alkohola, šokolādes un kofeīna. Jums nevajadzētu ēst arī sojas produktus, žāvētus augļus, veikalu sulas, kviešus un kukurūzu. Katra no četrām diētas nedēļām ir sadalīta trīs posmos: Pirmajā diētas fāzē ķermenis sāk pakāpeniski atjaunoties, pielāgoties izmaiņām un jaunam uzturam. Ir ļoti svarīgi ēst trīs reizes dienā un starp ēdienreizēm pagatavot divas uzkodas augļiem.

Tauku dedzināšana kokteiļi

Parasti pirmās nedēļas pirmajā posmā ēdieniem jābūt viegliem - graudaugiem, diētiskai gaļai, nelielam olbaltumvielu un tauku daudzumam. Grūti vingrojiet skriešanā un aerobikā. Otrais posms, nākamās divas diētas dienaskuru mērķis ir krājumu atbloķēšana. Aizpildiet uzturu ar pārtiku un dārzeņiem ar augstu olbaltumvielu daudzumu. Un uzkodas - zivis vai no uztura gaļas. Nedēļas pēdējās trīs dienas - trešais posms.

Ķermenis jau ir pieradis ēst piecas reizes dienā, sākas pareizas "pārtikas pārstrādes" sistēmas palaišana, palielinās tauku dedzināšana. Šajās trīs dienās jūs jau varat ēst pākšaugus, riekstus, augu eļļu, jūras veltes, sēklas, augļus un dārzeņus.

  1. Vielmaiņa ir sarežģīts bioķīmisks process, kas bez apstājas notiek cilvēka ķermenī, ļaujot veidot jaunus audus, izvadīt toksīnus un pārvērst uzņemtās uzturvielas enerģijā.
  2. EKSPERTU PADOMI, KAS IEMĀCĪS, KĀ PALIELINĀT VIELMAIŅU - VESELĪBA

Šis ir visgaršīgākais visa uztura posms, un tajā harmoniski atrodas visi produkti, kurus mēs visvairāk mīlam.

Dienas izvēlne Pareizi izvēlētā ēdienkartē tiek izslēgti produkti, kas nesatur taukus un nav dabiski. Ēdiet regulāri. Ja jūs pamodāties pulkstenēdiet pulksten24hr fatburn atsauksmes tam uzkodiet pulkstenpusdienas un attiecīgi otro uzkodu pulksten un pulksten Un vakariņas iekrīt pulksten Tas ir, ar regulāriem starplaikiem, ik pēc trim stundām, maltīti.

ir zemesriekstu sviests labs svara zuduma laikā drošs ātrs svara zudums

Mēs vakariņojam vismaz pusotru stundu pirms gulētiešanas, bet, ja jūs patiešām vēlaties ēst, varat izdzert tasi kompota vai vielmaiņu un tauku dedzināšana pārtiku tējas. Parasti Haley Pomeroy visu savu uzturu mēra ar tasītēm, un vielmaiņu un tauku dedzināšana pārtiku maltītei tiek nodrošināta porcija divās tasītēs. Lūk, kā varētu izskatīties aptuvena izvēlne.

Pirmais posms: brokastis - auzu pārslu ar ābolu, uzkoda - banānu vai jebkuru augļu atbilstoši sezonai, pusdienas - viegla dārzeņu zupa necepietnedaudz vārītas liellopa gaļas, šķēle graudu maizes, nesaldināta tēja, otrā uzkoda - tasi svaigu augļu salātu, vakariņas - vārīta vistas gaļa, koleslava, svaigi spiesta sula no jūsu iecienītākajiem augļiem. Pirmā posma produktu saraksts: dārzeņi, zaļumi, zaļumi, bietes, zaļās pupiņas, jaunie zirņi, visu veidu kāposti, burkāni, sīpoli, gurķi, baklažāni, cukini, sēnes, selerijas, ķirbi, saldie kartupeļi, tomāti, rāceņi, bambusa dzinumi, visi augļi un ogas, liellopu un teļa gaļa, cūkgaļas fileja, medījums, vistas krūtiņa, biezputra, fazāns, tītars, polloks, pikša, paltuss, sardīne, plekste, tuncis, olu baltumi, lēcas, dārza pupas, garšvielas un garšvielas.

Ir atļauta arī dabiska sojas mērce, salsas, tomātu pasta un kečups bez konservantiem, augļi un balzamiko etiķis. Graudaugi: amarants, bultu sakne, mieži, brūnie rīsi, griķi, prosa, auzas. Maltītei mēs izvēlamies klusu vietu, mierīgi un mēreni košļājamies. Mēs pieceļamies no galda ar nelielu bada sajūtu, jo smadzenes informāciju par piesātinājumu saņems nedaudz vēlāk. Fāzes otrajā dienā jūs varat atkārtot to pašu izvēlni vai aizstāt vistu un liellopu gaļu ar truša vai tītara gaļu.

Otrais posms būs visērtākais ogļhidrātu cienītājiem krekeri un grauzdiņi, makaroni un augļi. Otrās fāzes misija ir virsnieru uzturs un fizioloģiskā stresa noņemšana.

  • Apakšējā līnija Cik daudz jūs zināt par vielmaiņu?
  • Esi vesels, ēd veselīgi! : Vielmaiņa
  • Sarm s4 tauku zudums
  • Šķiedras augšup slaids uz leju

Produkti, kas ieteikti diētas otrajai fāzei: arugula, sparģeļi, pupas, visu veidu kāposti, selerijas, čili pipari, gurķi, vielmaiņu un tauku dedzināšana pārtiku, fenhelis, visu veidu sīpoli. Cepti, sautēti, vārīti, sālīti, medījumi, brieža gaļa, bifeļu gaļa, liess jēra gaļa, liesa cūkgaļa.

Pievienojies Mūsu Biļetenu,

Putns, zivis, austeres, garneles. Trūkst šajā fāzē: visu veidu garšaugi, garšvielas un piedevas, ķiploki, sinepes, ingvers, mārrutki.

novājēšanas cisternas v shaped body slim

Trešais posms ir paredzēts tauku sadedzināšanai. Mēs patērējam taukus lielākā daudzumā nekā olbaltumvielas un ogļhidrātus. Izvēlne var būt šāda: brokastis - sautēta cūkgaļa, tēja ar citronu vai apelsīnu, diētiskā maize un nedaudz sviesta, uzkoda - pusi tases pistāciju vai tasi kokosriekstu piena, pusdienas - svaigu dārzeņu salāti ar olīveļļu, sautētas vai ceptas sarkanās zivis, gaļas buljons ar rudzu krekeru, otrā uzkoda - avokado vai mango, vakariņas - sautētas garneles ar dārzeņiem, graudu maize ar sviestu, tēja ar citronu.

Vingrošana, joga un masāža kļūs par palīgiem cīņā pret taukiem katras diētas nedēļas trīs dienās.

  • Šie procesi ļauj ķermenim augt, atjaunoties, saglabāt savu struktūru un atsaukties uz ārējās vides iedarbību.
  • Pārtikas produkti, kas dedzina kalorijas
  • Kā slaids kuņģa un augšstilbiem
  • 10 veidi lai izjauktu svara zudums kabīne

Kā redzat, ēdienkarte ir daudzveidīga, un tas ir tikai aptuvens trauku komplekts. Haley Pomeroy grāmatā ir detalizēta ēdienkarte ar ikdienas uztura aprakstu.

Tomēr jūs varat pats izveidot ēdienkarti no tiem produktiem, kas jums visvairāk patīk. Galvenais ir ievērot diētas fāzes, ēst olbaltumvielas, taukus un ogļhidrātus ar iepriekš norādīto biežumu. Diētas ilgums Kā jau minēts, Dr Haley Pomeroy diēta ir paredzēta 4 nedēļas, katra no tām, savukārt, ir sadalīta trīs fāzēs.

Tomēr, ja ar četrām nedēļām nepietiek, lai sasniegtu vēlamo svaru, varat droši pagarināt uzturu vēl uz pāris nedēļām. Un, ja jūs uzmanīgi vērsieties pie ēdienkartes sastādīšanas, jūs varat pastāvīgi atstāt sev šādu ēdienu. Galu galā ķermenim nav stresa, jūs ēdat veselīgu pārtiku, neatsakoties no svarīgas sastāvdaļas: olbaltumvielām, taukiem vai ogļhidrātiem.

Lose Belly Fat \u0026 Side Fat In Just 5 Days No Workout No Diet

Neaizmirstiet katru dienu vingrot, ejot, skriešanas un rīta vingrinājumus vai jogu. Peldēšana, futbols, nodarbība svara apmācības aprīkojumā, aerobika - tie visi ir palīgi labajā svara zaudēšanas darbā un ķermeņa atkļūdošanā. Diētas priekšrocības un trūkumi Hayley Pomeroy diētas priekšrocības ir acīmredzamas: pirmkārt, nevajag badoties, otrkārt, uzturam ir ļoti daudzveidīga ēdienkarte, kuru jūs pats varat pielāgot, ņemot vērā jūsu ēdiena vēlmes, treškārt, diēta ir pierādījusi augstu efektivitāti.

Ja jūs stingri sekojat norādījumiem, rezultāts ilgi nebūs redzams, ceturtkārt, uzturam ir ilgstoša iedarbība. Haley Pomeroy diēta ir izstrādāta tā, lai ne tikai zaudētu mārciņas. Apsveriet uztura mīnusus: veselīga ēšana ir dārga.

Metabolisma principi

Sarkanās zivis, avokado un kokosriekstu piens nav kartupeļi un spageti. Tomēr šis priekšmets ir piemērots absolūti visām diētām. Papildus veģetārismam ir pārvarami visi citi trūkumi. Piemēram, iztērējiet naudu čipsu un kūku vietā mango un liellopa gaļai. Tātad viss ir jūsu rokās.

labākais svara zudums pārsniedz 40 arbonne svara zudums krata receptes