Un, saskaņā ar neseno pētījums Teksasas Universitātē Sanantonio , cilvēki, kuri savus treniņus sadala mazos gabaliņos, bauda lielākus ieguvumus veselībai nekā tie, kuri veic vienādu fizisko slodzi, bet viena ikdienas treniņa laikā. Kā jau teicām, ideālā pasaulē jūs apmeklējat sporta zāli. Kad darbojas, notiek ne tikai straujais plūsmas ātrums, bet visi ķermeņa muskuļi ir stiprināti piemēram, staigāšana. Ir fitness cyborgs, kas var lēkt 60 minūtes ar intervālu 50 sekundes darbu un 10 sekundes atpūtas. Tas nozīmē, ka jums tas jāturpina virzīt, ja vēlaties redzēt spēka vai izturības uzlabojumus.

Cik kalorijas es varu sadedzināt, ejot pret skriešanu?

Pablo Rogata Photostream Kaut arī staigāšana acīmredzami ir fizisko aktivitāšu forma, tā ne vienmēr saņem nopelnus.

It īpaši, ja jums ir pieejama skriešanas iespēja, jūs varētu domāt, vai staigāšana patiešām tiek uzskatīta par treniņu atsevišķi. Protams, ir milzīga atšķirība starp došanos nesteidzīgā pastaigā un pastaigu tā, kā jūs to domājat.

Svarīgas sastāvdaļas un nosacījumi: pareizi un efektīvi sagatavoties svara zaudēšanai mājās

Un kā īsti pastaigas ir salīdzināmas ar skriešanu kā treniņu un veidu, kā zaudēt svaru? Lūk, kas jums jāzina par staigāšanu fiziskām aktivitātēm, kā arī to, kā maksimizēt pastaigas treniņu. Pastaiga sadedzina vairāk kaloriju nekā jūs domājat. Saka, piemēram, jūsu svars, vielmaiņa, ātrums un slīpums, pa kuru staigājat, ir jautājums par kaloriju sadedzināšanu Alberts MatenijsRD, CSCS, uztura konsultants un līdzdibinātājs SoHo stiprības laboratorija.

Kopumā jūs skatāties apmēram kalorijas jūdzē, ja pārvietojaties ātrā tempā. Ejot sadedzina kalorijas jūdzē. Ja vēlaties trāpīt pa kāpnēm, varat izmēģināt sporta zāles kāpšanu pa kāpnēm vai kāpšanu pa kāpnēm, saka Matenijs.

Kā pastaigas ir salīdzināmas ar skriešanu svara zaudēšanas gadījumā?

Atkal, tajā ir iesaistīti vairāki mainīgie, taču viņš saka, ka jūs varat sadedzināt aptuveni kalorijas jūdzē, ja ejat pa kāpnēm. Tātad, ja staigājat vienu jūdzi, jūs sadedzināsiet apmēram kalorijas.

Ja jums ir laiks noiet piecas līdz astoņas jūdzes, jūs, iespējams, sadedzināsiet līdz kalorijas apmēram tādas pašas kā darbojas vai stundu braucot ar velosipēdu.

Citas medicīnas metodes. Novājēšanas diētas mājās Ir tūkstošiem un simtiem diētu, un katru dienu ir kaut kas jauns. Bet šeit ir svarīgi saprast, cik ilgi un par cik kg jums vajadzētu samazināt? Tāpēc mēs sadalījām visas diētas mājas svara zaudēšanai divās grupās - ātri, bet bez stabila rezultāta un ilgtermiņā, bet ar stabilu rezultātu.

Un, ja jūs to aizvedat uz kāpnēm, jūs atrodaties pilnīgi citā, labi, līmenī. Kā pastaigas ir salīdzināmas ar skriešanu svara zaudēšanas gadījumā? Ejot noteikti sadedzina kalorijas, skriešana vai staigāšana sadedzina daudz tauku daudz vairāk sadedzināt īsākā laikā.

Share on Facebook Share on Twitter Jautājums par to, cik daudz kaloriju tiek sadegts pastaigā, interesē visi tie, kas vēro viņu svaru un mīl kājām pa pilsētu vai parku. Tas jo īpaši attiecas uz jaunām māmiņām: viņiem ir jāuzņem daudzums kārtībā, un bērnam būs labvēlīgi ilgi pastaigas svaigā gaisā ar ratiņiem. Tātad, apsveriet, cik daudz kaloriju tiek pazaudēts, ejot un kā staigāšanu var izmantot svara zudumam. Dedzinot kalorijas, ejot Normāla pastaigas nav visefektīvākā fitnesa forma.

Atkal tas, cik daudz kaloriju jūs sadedzināsiet, būs atkarīgs no vielmaiņas, saka Kortnijs. Saistītie stāsti Bet, piemēram, mārciņu sieviete 30 minūšu gājienā var sadedzināt no līdz kalorijām, savukārt 30 minūšu skrējiens var sadedzināt apmēram līdz kalorijas. Viena un tā pati sieviete ar 60 minūšu gājienu varētu sadedzināt līdz kalorijām, saka Kortnija, un aptuveni kalorijas ar stundu ilgu skriešanu.

rsp fat burner review cik svara zudums 15 dienu laikā

Ja tā pati sieviete deviņas minūtes skrēja pa kāpnēm vai reāli skrienotviņa, pēc Vilkinga teiktā, varētu aptuveni sadedzināt apmēram kalorijas. Ātrums ir arī faktors kaloriju sadedzināšanai.

Piemēram, varētu sagaidīt, ka sieviete, kas staigā pa līdzenu skrejceliņu ar ātrumu 3,0, varētu sadedzināt aptuveni 70 kalorijas, bet, ja viņa palielinās ātrumu līdz 4,0, viņa, iespējams, varētu sadedzināt vēl 10 kalorijas jūdzē, norāda Vilkings. Pievienojiet slīpumu, un viņa var sadedzināt vēl trīs līdz piecas kalorijas minūtē, nhs svara zudums klubs, pievienojot 50 līdz 60 procentus kaloriju sadedzināšanas jūdzē.

"+a.rawdata.videos[f].label+'

Saistītie stāsti Būtībā skriešana sadedzina vairāk kaloriju nekā staigāšana, ja jūs tās darāt tikpat ilgu laiku, bet, palielinot ātrumu, attālumu vai slīpumu, veicot kādu no šīm darbībām, tiks palielināts jūsu kaloriju sadedzināšana. Kā es varu zināt, vai staigāšana vai skriešana ir man piemērotākais kardio treniņš? Ja jūs neesat tik piemērots, kā vēlaties, staigāšana 'var palīdzēt ārkārtīgi,' saka Matenijs.

Viņš sauc staigāšanu par 'lielisku ieejas punktu daudziem cilvēkiem' un saka, ka tas ir 'galvenais pamats, lai izveidotu formu'.

kā sadedzināt tikai ķermeņa taukus svara zudums publiskie uzņēmumi

Saistītie stāsti Pastaigas ir arī patiešām viegli izdarāmas, viņš novājēšanu kāju masāža 'To var izdarīt jebkurā vietā, ir viegli sākt un nav iestatīšanas laika. Tas nozīmē, ka tas, cik daudz pastaigas palīdz jums sasniegt jūsu vai staigāšana sadedzina daudz tauku sagatavotību, ir atkarīgs no jūsu sākotnējā stāvokļa, saka Sklar.

lee novājēšana fit izdilis kāju nyc tauku deglis

Ja jūs regulāri noskriet pusmaratonusmaz ticams, ka pastaigas pievienošana maisījumam daudz darīs, lai virzītos uz priekšu. Bet, ja jūs mēdzat būt diezgan neaktīvs, regulāri staigājot, tas var dot daudz, viņš saka - un tad jūs varat to pārcelt uz nākamo līmeni.

Ja jūs tikko sākat, 'tiecieties uz mazu, sasniedzamu pastaigu laiku, kas nešķiet pārliecinošs,' saka Sklars. Tas padara visticamāk, ka jūs turpināsiet, viņš saka.

kā sadedzināt taukus bet saglabāt muskuļus vēdera kontrole novājēšanu džinsi

Tad dažu nedēļu laikā palieliniet pastaigas laiku un intensitāti - tas palīdzēs jums laika gaitā redzēt priekšrocības, saka Sklar. Saistītie stāsti Vilkings saka, ka jūsu izvēlei jābūt atkarīgai arī no jūsu fiziskā stāvokļa, mērķiem un cik daudz laika esat gatavs veltīt treniņiem.

Priecājies! Pastaigas ir labāks veids, kā sadedzināt ķermeņa taukus nekā skriešana

Tā kā skriešana ir spēcīgs vingrinājums, tas var radīt lielu stresu uz kājām, hamstringiem, sēžamvietām, serdi un pat pleciem. Ejot, jūsu ķermenis absorbē tikai 1,5 reizes lielāku svaru, kamēr skriešana prasa gandrīz 3 reizes lielāku svaru, saka Vilkings.

  • Veselības un fitnesa rokasgrāmata Jūsu nākamais treniņš varētu likt jums ātrāku vielmaiņu.
  • Vai jūs varat staigāt pārāk daudz?
  • Apaļa seja pēc svara zuduma
  • Do u sadedzināt taukus kad u gulēt
  • Kā vingrinājumi ietekmē jūsu ķermeni (un kā izvēlēties pareizo treniņu) - Dzīvesveids -
  • Kas ir tauku dedzināšanas vingrinājums?
  • Svars loss frown lines

Tātad pastaigas būtu lielisks veids, kā joprojām atrast kaloriju sadedzināšanu, neprasot muskuļiem lielas pūles. Cik man vajadzētu staigāt vai skriet nedēļā svara zaudēšanai? Ja Tu gribi staigāt svara zaudēšanaikas ir vislabākais cilvēkiem, kuri ir jauni fiziskajā sagatavotībā vai atveseļojas pēc traumām, Vilkings iesaka staigāt piecas līdz sešas reizes nedēļā.

Slavenību trenerim Hārlijam Pasternakam, fitnesa guru, kurš ir atbildīgs par tādu slaveno karsto cilvēku kā Kima Kardašjana, Ariana Grande un Lady Gaga veidošanu, ir jauna teorija par ķermeņa tauku sadedzināšanu, kas liks tev prieka pēc lēkt staigāt? Tieši tā. Atceliet savu griešanās klasi, jo Pasternakam ir kāda pārliecinoši skanoša zinātne, kas pamato šo apgalvojumu.

Tā kā pastaigas var sadedzināt kalorijas un palielināt sirdsdarbības ātrumu bez pārāk daudz ķermeņa piepūles, jūs varat to darīt biežāk un ilgāk. Saistīts stāsts Skriešana savukārt ir cits stāsts. Vilkings iesaka skriet trīs līdz četras reizes nedēļā, starp šīm dienām ieplānojot atpūtas dienas un savstarpējās apmācības.

  1. Ja vēlaties palielināt savu spēku vai izturību Mēs visi zinām, ka vingrinājumi jums ir noderīgi, bet tad, kad saprotat kāpēc, tas ievērojami atvieglo izkāpšanu no dīvāna un iekļūšanu sporta zālē.
  2. Labākais veids kā dabiski sadedzināt ķermeņa taukus
  3. Labāk zaudēt svaru. Kā zaudēt svaru nedēļā bez diētas mājās. Efektīvi vingrinājumi vīriešiem
  4. Efektīvi skatījumi Pirms turpināt zemāku svaru, katra meitene jautā, un kāda no labākajiem palīdz zaudēt svaru?
  5. Galvenais Veselība-Fitnesa 10 vienkārši veidi, kā jūs varat izvairīties no sporta zāles un joprojām zaudēt svaru Ideālā pasaulē jūs būtu trenažieru zāle.
  6. Rudens apģērbi galvenais » Cepures » Kā uzzināt, cik daudz tauku sver organismā.
  7. А потом все четверо поднялись по ступенькам и вошли в дом.
  8. 10 LABĀKIE VINGRINĀJUMI SVARA ZAUDĒŠANAI UN TAUKU SADEDZINĀŠANAI MĀJĀS - VINGRINĀJUMU APMĀCĪBA

Sekojot sirdsdarbības ātrumam, jūs arī informēsit, kad ir pienācis laiks iet mazliet grūtāk. Ja jūs vēlaties sadedzināt vairāk kaloriju īsākā laikā, skriešana var jums palīdzēt to izdarīt. Jaunākās Ziņas.