Ja jūs jau esat pieraduši regulāri izmantot, turpiniet ar parasto grafiku, lai gan, ja jūs nolemjat veikt militāro uzturu, jūs varat justies mazliet noguris vai vājš. Saldie kartupeļi jamss , rāceņi un citi sakņu dārzeņi ir arī ļoti izdevīgi. Ir teikts, ka jūs varat zaudēt līdz 7 kg tikai 30 dienās, ja sākat staigāt arvien intensīvāk.

Trūkumi un bažas: no dažiem ierobežotiem pārtikas produktiem var būt grūti atteikties. Uz redzēšanos kafija!

AIP automātiskās imūnprotokols Pamati: līdzīgi paleo un pretiekaisuma diētām, ar papildu ierobežojumiem. Pozitīvi: mudina ēst vairāk dārzeņu. Likvidē pārstrādātus pārtikas produktus.

Veidi, kā mājās zaudēt svaru par 10 kg

Var palīdzēt cilvēkiem ar hroniskām gremošanas problēmām, piemēram, kairinātu zarnu sindromu un autoimūnām slimībām, piemēram, vilkēdi un psoriāzi, lai gan nav pārliecinošu pētījumu. Trūkumi un bažas: ārkārtīgi ierobežojoši un tik grūti ievērojami ilgtermiņā. Vērts pievērst uzmanību: šī diēta tika izstrādāta īpaši, lai apkarotu autoimūno slimību simptomus.

Vienu reizi nedēļā bez gaļa uzņemšana ir vien no veidiem, kā padarīt diētu pikantāku, kļūtot vienmērīgākam un plānākam.

Nutrisystem Pamati: Uz mājām piegādātas fasētas maltītes, kas papildinātas ar svaigiem produktiem Pozitīvi: koncentrējas uz porciju kontroli un pārtikas produktiem ar zemu daudzumu glikēmiskais indekss.

Viegli sekot, jo ēdienreizes tiek piegādātas tieši jums, un jums nav jāseko kalorijām vai makroelementiem. Personalizēti maltīšu plāni, pamatojoties uz atbildēm uz viktorīnu. Trūkumi un bažas: grūtības ieturēt maltītes ārpus mājām. Var maksāt dārgi.

kā samazināt bumbieru veidotu ķermeni labākais svara zudums krata recepte

Dženija Kreiga Pamati: fasētas maltītes un iknedēļas diētas sagatavošana Pozitīvi: viegli sekot. Mudina vingrinājumus kā daļu no plāna.

  1. Korsete svara zudums
  2. Tauku degļa siksna
  3. Off days fat loss
  4. Keto sadedzināt taukus kamēr guļ
  5. Svara zudums dabas izārstēt slimnīcā
  6. Pirmdienas bez gaļas var palielināt svara zudumu - svara centrs - Healths -
  7. Papildus diētai ķermenis ir jānoslogo ar kaut kādām fiziskām aktivitātēm.

Palīdziet pāriet uz veselīgas maltītes plānošanu, kad esat sasniedzis mērķa svaru. Trūkumi: grūtības ieturēt maltītes prom no mājām.

body slim herbal aturan pakai svara zudums āda ap kaklu

Dienvidu pludmales diēta Pamati: Liesa gaļa, ogļhidrāti ar zemu glikēmisko līmeni, nepiesātinātie tauki. Pozitīvi: efektīvi ilgstoši zaudēt svaru. Nav jāskaita kalorijas vai makro. Piedāvā pārejas plānu veselīgam uzturam pēc mērķa svara sasniegšanas.

Ir pieejams fasētu maltīšu piegādes plāns. Uzskata, ka sirds ir veselīga. Trūkumi un bažas: Dažiem diēta var šķist pārāk ierobežojoša. Neitralizē vainas sajūtu par ēdienu, tāpēc tieksme uz iedzīšanu ir mazināta. Trūkumi un bažas: vairumam cilvēku nenovērtē ēdiena daudzumu par zemu, ko viņi ēd dienā.

Viegli pārspīlēt nevēlamo pārtiku. Saprāta diēta Pamati: Vidusjūras un DASH diētu kombinācija, kas paredzēta smadzeņu veselības uzlabošanai un Alcheimera slimības samazināšanai. Tas nav paredzēts kā svara zaudēšanas diēta. Pozitīvi: šī diēta koncentrējas uz tādu pārtikas produktu iekļaušanu, kas saistīti ar smadzeņu veselību, ieskaitot lapu zaļumus un ogas.

Viegli sekot. Vīns ir daļa no diētas! Trūkumi un bažas: neskaidras vadlīnijas un maz pētījumu par tās efektivitāti. Ziemeļvalstu diēta Pamati: Zema glikēmiskā indeksa pārtikas produkti, kas sabalansēti ar liesām olbaltumvielām, vēlams vietēji ražoti un organiski.

visa pārtikas tauku degļi xls fat burner review

Pozitīvi: koncentrējas uz uzturvielām bagātiem veseliem pārtikas produktiem. Videi draudzīgs. Trūkumi un bažas: var būt dārgi. Dažās vietās vietējo pārtikas produktu iepirkšanās var būt laikietilpīga.

Maltītes pagatavošana var ilgt stundu vai ilgāk. Pozitīvi: piedāvā dažādas plāna iespējas, kas atbilst personīgajām vēlmēm. Ietver diētas apmācību, lai veicinātu ilgtermiņa veselīgas pārtikas izvēli.

Trūkumi un bažas: dārgi. Grūti sekot prom no mājām. Pozitīvi: personalizēti plāni. Paredzēts ilgtermiņa veselīgu ēšanas paradumu mācīšanai. Izsekošanas un treneru kombinācija veicina atbildību. Nepieciešama detalizēta pārtikas un aktivitāšu izsekošana.

Militārā diēta vai trīs dienas, kā tā darbojas?

Diēta 'Pritikin' Pamati: Plāns ar zemu tauku saturu un daudz šķiedrvielu Pozitīvi: novērš lielāko daļu pārstrādātu pārtikas produktu. Koncentrējies uz izsalkuma nomierināšanu. Iesaka plāna ietvaros regulāri vingrot.

citronu ūdens tauku deglis recepte 7 tauku dedzināšana pārtiku

Sirds veselīga. Trūkumi un bažas: ierobežojoši. Grūtības ēst ārpus mājām. Vērts atzīmēt: ieviests Ķermeņa tipa diēta Pamati: Strukturējiet diētas plānu atbilstoši ķermeņa tipam - ektomorfs plāns un pliekans ; mezomorfs vidēja rāmja, muskuļota vai smilšu pulksteņa figūra ; endomorfs drukns vai izliekts.

Pozitīvi: visi plāni ir vērsti uz veseliem, ar uzturvielām bagātiem pārtikas produktiem, kas atšķiras tikai ar olbaltumvielu, ogļhidrātu un tauku attiecību. Uzsvars uz ķermeņa tipu varētu ļaut reālistiskāk gaidīt, kāds būs svara zudums.

Korsete svara zudums

Trūkumi un bažas: dažiem cilvēkiem ķermeņa tips ietilpst starp šīm noteiktajām kategorijām. Diēta Scandi Sense Pamati: izmantojiet savu roku kā mērīšanas rīku, lai ēst - divas saujas dārzeņu; viena sauja ogļhidrātu, viena sauja olbaltumvielu katrā ēdienreizē, kā arī viena līdz trīs ēdamkarotes tauku.

Thpanorama - Padariet sevi labāk šodien! Zinātne, kultūra, izglītība, psiholoģija, sports un veselīgs dzīvesveids. Kopīgot: Militārā diēta vai trīs dienas, kā tā darbojas? The militārā diēta, To sauc arī par 3 dienu diētu, tā ir svara zuduma diēta, kas var palīdzēt jums zaudēt līdz 4,5 kilogramiem nedēļā.

Pozitīvi: nav kaloriju vai makroelementu uzskaites. Mudina kontrolēt porcijas. Ļauj ļauties tādām indulgencēm kā alkohols vai deserts. Trūkumi un bažas: neskaidras vadlīnijas par to, kā iekļaut indulgence pārtikas produktus. GOLO diēta Pamati: uztura bagātinātāji, kas lietoti kopā ar sabalansētu uzturu un regulāru vingrošanu. GOLO apgalvo, ka to piedevas veicinās svara zudumu, ārstējot vielmaiņas disfunkciju.

Vienkārši, garšīgi grilēti ēdieni vakariņām

Pozitīvie: Uztura plānā tiek uzsvērta veselīga pārtika un ierobežota pārstrādāta pārtika un pievienotie cukuri. Vingrojumi ir iekļauti plāna ietvaros. Tas ir efektīvs svara zaudēšanai ar veselīgu ātrumu mārciņas nedēļā.

Tiek apstrīdēti zinātniskie apgalvojumi par piedevas efektivitāti. Plāns prasa aprēķināt daudzus faktorus, kas paskaidroti tā ceļvedī, lai noteiktu, ko ēst.

Novājēšanu veicinošs ēdiens. Labākie ēdieni svara zaudēšanai

Labākā dzīves diēta Pamati: strukturēts plāns, kā pakāpeniski izvēlēties veselīgu pārtiku, pārtraucot mazāk veselīgu pārtikas produktu izmantošanu. Pozitīvi: koncentrēšanās uz pakāpenisku izmaiņu veikšanu uzturā palielina iespēju, ka jūs ievērosiet veselīgāku ēšanas veidu ilgtermiņā. Plāna ietvaros iekļauj regulārus vingrinājumus.

Pārtika, kurā ir daudz cukura, ir izslēgta.

Trūkumi: ēdot ārpus mājām, var būt grūti orientēties. Francijas diēta Pamati: Ēd kā francūzis - baudiet iecienītus ēdienus, bet kontrolējiet porcijas. Pozitīvie: jums ir jāēd tas, kas jums patīk, ar brīdinājumu, ka jūs to ēdat lēnām, apzinīgi, lai pilnībā to izbaudītu. Šī laika izmantošana ļauj jūsu smadzenēm saņemt signālu, ka esat pilns, pirms jūs pārmērīgi sevi pārpildāt.

Uzsver svaigu pārtiku, nevis pārstrādātu pārtiku. Trūkumi un bažas: var būt grūti atrast laiku nesteidzīgai maltītei trīs reizes dienā.

Slaidrāde: Viegli, garšīgi grilēti ēdieni vakariņām šovakar - Veselība -

Keto diētas Keto diēta Pamati: ar augstu tauku saturu, mērenu olbaltumvielu saturu, ļoti zemu ogļhidrātu saturu Pozitīvie: keto diēta izslēdz apstrādātu, tukšu kaloriju štāpeļšķiedrām, piemēram, baltmaizi, baltos rīsus un saldos dzērienus. Daudzi sekotāji piedzīvo ātru svara zaudēšanu, neatsakoties no iecienītiem ēdieniem, piemēram, bekona un sviesta.

Trūkumi un bažas: tas novērš daudzus barojošus augļus un dārzeņus ar augstu ogļhidrātu daudzumu. Pārāk daudz tauku vai pārāk daudz olbaltumvielu lietošana var nelabvēlīgi ietekmēt kopējoveselība. Lai gan keto aizstāvji bieži vien atzīst šo ēšanas veidu, palielinot enerģiju, daudzi uzskata, ka ogļhidrātu trūkums izraisa nogurumu, īpaši pirmajās nedēļās, kad pāriet uz diētu.

vai sprinta apmācība sadedzina taukus burn rezerves riepu tauki

Slinkais Keto Pamati: Ļoti zems ogļhidrātu daudzums Pozitīvie: Lai gan ketogēnā diēta prasa sekotājiem sekot līdzi tauku, olbaltumvielu un ogļhidrātu procentuālajai daļai, ko viņi ēd katru dienu, slinki keto diētas lietotāji koncentrējas tikai uz to, lai uzturētu zemu ogļhidrātu daudzumu.

Trūkumi: keto diētas mērķis ir padarīt ķermeni ketozes stāvoklī, lai tas sadedzināt tauku sinonīmus taukus nevis ogļhidrātus.

Uztura pārtikas produktu kombinācija ir paredzēta, lai sadedzinātu taukus un aktivizētu vielmaiņu, lai ātri zaudētu svaru bez treniņa un satur mazkaloriju pārtiku. Tāpat ir lietderīgi atbrīvoties no ķermeņa no toksīniem, pievienojot augļus, kas satur kāliju. Lai precīzi tiktu ievērots šo rezultātu uzturs.

Tas nozīmē, ka mūsu kaprīzē nevienu sastāvdaļu nevar aizstāt ar citu. Tam jābūt labi niansētam, tunzivis nedrīkst aizstāt ar daļu picas, bet ar tādu pašu pārtiku, piemēram: Ja jums nepatīk greipfrūts, puse tējkarotes cepamā soda glāzē ūdens būs tāda pati kā tauku dedzināšana.

Tiem, kuriem nepatīk tunzivis, jebkura cita zivis ir pieņemama aizstāšana, un, ja jums nepatīk zivis, jebkura liesa olbaltumviela arī darbosies. Galvenais brīdinājums par visu pārtikas produktu aizvietošanu ir tāds, ka viss, kas aizvietots, ir tāds pats kaloriju vai proteīnu daudzums kā pārtikai, kas tiek izvadīta. Piemēram, ja ābolam ir 75 kalorijas, ja jūs nolemjat ēst kaut ko citu, nevis ābolu, tai ir jābūt arī 75 kalorijām.

Aizstājējām jābūt arī no līdzīgām pārtikas grupām, tas ir, aizstāt augļus ar augļiem un dārzeņiem ar dārzeņiem. Tas nodrošinās, ka jūs uzturat vēlamo uzturvielu līdzsvaru katrā ēdienreizē. Mūsu ķermeņa tauki nav nekas cits kā kalorijas. Lai sadedzinātu šīs kalorijas, jums ir nepieciešams ēst mazāk vai izmantot vairāk, lai radītu enerģijas deficītu kalorijas. Militārais uzturs ir maz kaloriju, tāpēc organismam būs jāizmanto uzglabātie tauki kā degviela, un tas zaudē svaru.

Ja uztraucaties, jums pietrūks gaļas garšas, eksperimentējiet ar garšvielām, garšvielām un garšvielām, lai izjustu jaunu garšas pasauli. Jebkuru no šiem jūs varat apvienot ar salātiem - izmēģiniet saulespuķu sēklas vai bez gaļas bekona smidzinātājus - un pilngraudu - pilnīgākai maltītei.

Notiek bez gaļas: etiķešu lasīšana Etiķetes lasīšanas prasmes, kuras esat izveidojis svara zaudēšanas laikā, palīdzēs jums vislabāk izvēlēties maltītes bez gaļas. It īpaši, ja izvēlaties gaļas aizstājējus, piemēram, burgerus vai cīsiņus, pievērsiet uzmanību kaloriju, olbaltumvielu, šķiedrvielu un nātrija līmenim. Korsete ar īpašu impregnēšanu. Vairumā gadījumu šāds korsete ātrāks veids kā tauku zudums maltīte ražots Taivānā.

Faktiski šāds korsets ir krusts starp iesaiņošanas procedūru un apakšveļu: šāds korsets ir piesūcināts ar dedzinošu maisījumu, kas izraisa ķermeņa sasilšanu, palielina asinsriti, vielmaiņu un svīšanu, kā rezultātā svara zudums ir ātrāks.

Tomēr pat tad, ja jūs stiprināt šo korsete ļoti cieši, bet jūs ēst kūkas un frī kartupeļi, nebūs jēgas. Šāda korseta efektivitāte ir ļoti pārspīlēta - tā ir lietderīga tikai kā papildu rīks. Starp citu, pēc pirmās mazgāšanas impregnēšana tiks mazgāta, un korsete kļūs par vienkāršu apakšveļu. Mēģiniet izplatīt maltītes tā, ka viņi nāk ik stundas, tāpēc jums izvairīties no svārstībām cukura līmenis asinīs, un, attiecīgi, un uzbrukumi bada.

Alkaline - Never Lose Hope (Official Audio)

Pirmie trīs dienas jums ir ēst tikai zupu, ceturtajā dienā uzturā var pievienot dārzeņus izņemot pākšaugusapelsīnus, greipfrūtus, kivi, plūmes ar mēru. Piektajā, sestajā un septītajā dienā tas ir atļauts pievienot olu un pusi vistas krūtiņa. Herbal, sarkanā un zaļā tēja, kā arī dzeramā ūdens ir atļauti. Taču kopējais apjoms šķidrumu, ņemot vērā zupu nedrīkst pārsniegt litri. Recepte no zupa ir kā zupa, tikai bez kartupeļiem, ceptu gaļu un mērci.

Tas ietver kāposti, paprika, svaigi tomāti, sīpoli, garšaugi, saknes, selerijas un pētersīļus.