Lielākais ļaunums ir sāls! Pēc kariokas dietologa domām, daži pārtikas produkti spēj dot vairāk enerģijas aktivitāšu veikšanai, veicina lielāku kaloriju sadedzināšanu un samazina apetīti, jo tie prasa vairāk darba gremošanas procesā, ķermeņa enerģijas izmantošanai kā enerģijas avotu. Jo lielāka intensitāte tiek izmantota, jo efektīvāka, kas izraisa lielāku tauku zudumu. Līdz brīdim, kad jūsu ķermenis sadedzina pārtikas kalorijas, tam, iespējams, nav vajadzīga enerģija, un galu galā jūs uzglabājat papildu kalorijas, kuras esat ēdis kā tauku šūnas. Jums ir pakāpeniski jāpāriet no uztura bez ogļhidrātiem uz zemu ogļhidrātu diētu.

Informatīvie partneri

Reģistrējušies: 11 Pārtikas produkti, kas dedzina kalorijas Vai zināt kuri ir tie pārtikas produkti, kuri ļauj ātrāk sajust sāta sajūtu, sniedz vairāk enerģijas un, tajā pašā laikā, palīdz jūsu organisma vielmaiņai darboties labāk un ātrāk.

Avokado Daudzi cilvēki nelieto avokado uzturā, jo ir pārliecināti, ka tajos ir daudz tauku. Tā ir tiesa, taču tie ir nepiesātinātie tauki, kas ir veselīgi un veicina vielmaiņu. Auzas Šie graudaugi ir slaveni ar to, ka samazina holesterola līmeni. Tā kā tie satur saliktos ogļhidrātus, kas ķermenī noārdās lēnām, tie ļauj justies paēdušiem daudz ilgāk un sniedz jums vairāk enerģijas.

ātrāki tauku dedzināšana pārtika kā sadedzināt taukus zemāku kājās

Asparagi Šiem augstākās klases zemas kaloritātes dārzeņiem ir augsta uzturvērtība un tie uzlabo gremošanas sistēmas darbību. Tajā pašā laikā, tas nozīmē, ka tie veicina ātrāku tauku rezervju izdalīšanos.

Kā dzeršana kopā ar vakariņām ietekmē jūsu svaru

Mandeles Šie rieksti ir bagāti ar proteīnu un šķiedrvielām. Apēdiet dažas mandeles dienas laikā un jūs samazināsiet izsalkuma sajūtu un paaugstināsiet uzturvielām bagāto pārtikas produktu klāstu savā diētā.

Spināti Šie tumši zaļie dārzeņi satur ļoti maz kaloriju un ir bagāti ar dzelzi, šķiedrvielām un beta karotīnu, kas palīdz samazināt holesterola līmeni asinīs. Zaļā tēja Tas nav kofeīns zaļajā tējā, kas veicina vielmaiņu, bet gan viela, kas tiek dēvēta par EGCG epigallokatehīna gallātskas stimulē smadzeņu un ātrāki tauku dedzināšana pārtika sistēmas funkcionēšanu, paaugstinot nepieciešamību pēc kalorijām un palīdz ķermenim tās sadedzināt.

Brokoļi Šie zaļie dārzeņi ir bagāti ar vitamīnu A un C, satur daudz šķiedrvielu, kas palīdz iegūt sāta sajūtu un labi noregulētu gremošanas sistēmas darbību. Jūs saņemsiet labāko no brokoļiem, ja ēdīsiet tos termiski neapstrādātus.

Apmācība tukšā dūšā iznīcina muskuļus

Valrieksti Apēdiet sauju valriekstu pirms maltītes. Tas ne tikai novērsīs pārēšanos vēlāk, bet arī nodrošinās jūs ar lielu šķiedrvielu daudzumu, vitamīnu E un omega 3 taukskābēm, kas palīdzēs jums samazināt sliktā holesterola līmeni. Āboli Šie saldie, garšīgie augļi ir plaši pieejami un ir bagātīgi ar vitamīniem un šķiedrvielām, kas ātri liks justies paēdušiem.

Piens Runājot par pienu un piena produktiem viedokļi dalās, taču neaizmirstiet, ka piena produkti ir ātrāki tauku dedzināšana pārtika ar kalciju, kas ir ļoti labs veselībai.

Piens satur arī daudz salikto ogļhidrātu, kas nodrošinās jūs ar enerģiju.

ātrāki tauku dedzināšana pārtika tauku dedzināšana kakls

Daži pētījumi ir atklājuši, ka glāze piena ik dienu paaugstina tauku patēriņa ātrumu. Turklāt jalapeno piparos ir atrodams kapsicīns — ķīmiska viela, kas veicina sirds ritma paaugstināšanos un līdz ar to veicina arī vielmaiņu.

Lasis Šīs zivs gaļai ir augsta uzturvērtība, jo tā ir bagāta ar omega 3 taukskābēm, kas samazina hormona leptīna līmeni, veicinot paaugstinātu kaloriju sadegšanu.

Uzzini, kuri produkti veicina vielmaiņu un dabisku tauku sadedzināšanas procesu tavā organismā! ANANASS Ar šķiedrvielām un C vitamīnu bagātais auglis satur enzīmu bromelīnu, kas organismā paaugstina fermentu aktivitāti, veicinot maltītes sagremošanu. Mielojoties ar to, ķermenī ātrāk noārdās proteīni, palielinot enerģiju. Tā ir taisnība, taču tās ir nepiesātinātās taukskābes, kas ir veselīgas un veicina tavu vielmaiņu. BANĀNI Arī šis auglis ir viens no kalorijām bagātākais, taču tā sastāvā esošais kālijs paātrina vielmaiņas procesus un regulē šķidruma līmeni organismā.

Pupas Pākšaugi ir bagāti ar vitamīniem un šķiedrvielām. Tas veicina ilgstošu sāta sajūtu un stabila ēšanas ritma panākšanu, kas arī ir svarīgi labai vielmaiņai. Greipfrūti Šis sulīgais tropiskais auglis satur galakturonikskābi, kas noārda taukus, un tie ir bagāti ar šķiedrām, veicinot sāta sajūtu. Tas ir dubults labums, lai aizsargātu jūs no liekā svara uzkrāšanās. Ananāss Šis auglis ir bagāts ar šķiedrām un C vitamīnu, satur arī bromelīnu — enzīmu, kas palīdz ķermenim ātrāk noārdīt proteīnus, tā nodrošinot vairāk enerģijas.

Tajā pašā laikā, spārni pēc svara zudums ir ļoti bagāts ar uzturvielām, jo satur daudz cukura, tādēļ ir jābūt uzmanīgiem ar šī augļa daudzumu uzturā.

ātrāki tauku dedzināšana pārtika iegūt savu ķermeni tauku degšanas režīmu

Avots- www.