Šodien pārveidojiet sevi par tauku iznīcināšanas mašīnu. Jums jāuzsāk iesildīšanās, kas ietver rokas un kājas, kā arī jūsu ceļgalu nogāzes un rotācijas kustības. Tas jo īpaši attiecas uz ogļhidrātiem! Mūsu ķermenī ir daudz labvēlīgu baktēriju, kas palīdz sadalīt pārtiku. Galvenais ir tas, ka treniņi notiek regulāri un nav apspiest jūs morāli un fiziski.

Sākums Skaists skaitlis Spēka treniņš zālē meitenēm. Vingrinājumi sporta zālē svara zudumam un reljefam. Apsildiet - jebkura treniņa sākumu Mācību programma meitenēm. Ārsti saka, ka veselīga, dabiska svara zuduma ķīla ir pakāpenisks ķermeņa fiziskās aktivitātes pieaugums. Kā efektīvi, ātri sadedzināt taukus? Līdzīgs jautājums attiecas uz sievietēm, vīriešiem dažādos vecumos sociālais statuss.

Saskaņā ar sporta speciālistu ieteikumiem lielāko rezultātu var sasniegt, veicot garas zemas intensitātes slodzes. Priekšroka tiek dota vismaz 30 minūšu ilgām sirds slodzēm, kuru laikā sirds kontrakcijas ātrums nedrīkst pārsniegt — sitienus minūtē zemas intensitātes aerobā bāze.

Specializācijas periods: tie ir pēdējie mikrocikli. Vairāku makrociklu vai formas virsotņu plānos to ilgums būs no 5 līdz 7 mikrocikliem. Pirmā metode ir daudz vēlamāka iepriekš minēto iemeslu dēļ. Pēdējos gados īpaša uzmanība ir pievērsta plyometriskajam darbam, ko var veikt šajā konkrētajā spēku blokā.

Meklējot vingrinājumus, kas atdarina slīdņu locītavu kustības un leņķus, nav grūti uzstādīt vingrinājumu bateriju, kas šajā laikā var strādāt ķēdē.

Tikpat svarīgi ir nedarīt šo darbu nedēļu pirms objektīvā testa, jo darbs neiromuskulārā līmenī un nervu sistēmai pielietotā intensitāte var novest pie tā, ka sportists zaudē spēju reaģēt uz muskuļiem. Sievietēm, lai apmācības laikā sasniegtu ievērojamus rezultātus, jāievēro ieteikumi: mācību rezultātu mikrodiodizācija dod vislabākos rezultātus; nodarbības jāuztur ilgu laiku vidēji minūtes ; kontrolēt pārtiku, samazinot ogļhidrātu uzņemšanu; apmācībā jāiekļauj ne tikai sēžamvieta, kājas, bet arī augšdaļa.

Mācīšanās mērķi un programmas raksturojums Daudzas meitenes vēlas būt slaidas un skaistas. Labi izstrādātas meitenēm sporta zālē jautā un pārveido ķermeni.

treneris dos tauku zudums

Burtiski divus vai trīs mēnešus, jūs varat celms jūsu muskuļus, zaudēt taukus un sviedri sēžamvietas. Meitenes ierodas telpā ar dažādiem mērķiem. No konkrētā uzdevuma būs atkarīga no mācību programmām.

Svara zudums Vingrošanas zāles mērķi var būt šādi.

treneris dos tauku zudums

Zaudēt svaru, lai sasniegtu ērtu svaru; iestatīts muskuļu masa noteiktās vietās; sagatavošanās pludmales sezonai; ķermeņa uzturēšana labā formā; treniņi kultūrisms sacensībām. Sieviešu apmācība un vīriešu apmācība atšķiras atkarībā no darba slodzes. Bet šajā gadījumā, lai zaudēt svaru, abi dzimumi ir iesaistīti sejas sviedri, nav indulgences!

Dažas meitenes izvairās runāt par sporta zālēm. Patiesībā neviena jaudas slodze nevar mainīt sieviešu konstitūciju. Pirms sākat apmācību, jums jāizvēlas speciālu vingrinājumu komplekts. Ir izstrādāta apmācības programma iesācēju meitenēm un pieredzējušiem sportistiem.

Ir daudz veidu, kā zaudēt svaru vai iegūt labāku. Jāpievērš atbildīga pieeja kravas izvēlei. Galvenais vingrojumu komplekss sporta zālē Vienmēr ir nepieciešams izveidot dažādas apmācības programmas meitenēm treneris dos tauku zudums un tiem, kas jau ir pabeiguši kādu laiku. Jebkurš vingrinājumu komplekts sporta zālē meitenēm ir jāizvēlas individuāli. Jebkurā fitnesa programmā jāiekļauj ievads, kas ilgst no 2 nedēļām līdz mēnesim.

Lai sasniegtu šo mērķi, jums ir jādarbojas reizes nedēļā.

treneris dos tauku zudums

Piemēram, jūs varat piedāvāt sekojošus vingrinājumus meitenēm, kuru mērķis ir svara zudums. Apmācības loks presē.

DEHIDRATĀCIJAS TEHNIKA SVARA ZAUDĒŠANAI - VESELĪBA -

Tie ir vingrinājumi, ko darāt bez pārtraukumiem. Tad atpūsties un sākt otro kārtu. Darbība vai cita sirds: 15 minūtes. Nospiediet augšējo bloku, jums jāvelk kakls ar galvu - atkārtojiet 4 reizes 20 reizes.

Kultūra ar hantelēm, kas atrodas uz slīpā stenda - 3 komplekti no 20 atkārtojumiem. Liekšanas ieroči ar svariem: 3 komplekti no 20 repiem.

treneris dos tauku zudums

Izveidojiet treniņu presē, piemēram, dienu. Sirds slodze ir 30 minūtes ar intervāliem. Bench bending: jums ir jādara 3 komplekti no 15 atkārtojumiem. Augšanas svari 30 grādu leņķī. Jums ir jādara 3 komplekti 20 atkārtojumos.

Kāju pagarinājums simulatorā - 3 sērijas 25 reizes. Kāju liekšana simulatorā: 3 komplekti 25 atkārtojumos. Kāju pacelšana, sēžot uz simulatora - 2 reizes 30 reizes. Kultūra ar hantelēm sānos - 3 sērijas 20 reizes ar nelielu svaru. Kardio 30 minūtes vidējā tempā bez intervāliem.

Rumānijas projekts, 4. Hyperextension - 3 reizes treneris dos tauku zudums reizes. Ja vēlaties izveidot treniņu telpā apļveida veidā, varat izvēlēties 3 vingrinājumus un sekot tiem. Katram trenerim būs iespēja sagatavot treniņu programmu meitenēm, ņemot vērā vēlamos rezultātus, fiziskās sagatavotības pakāpi.

treneris dos tauku zudums

Jūs varat izstrādāt vingrinājumu komplektu. Tas ņem vērā faktu, ka svara samazinājums nāk no aerobikas un ķermeņa veidošanās - jaudas slodzes dēļ. Jūs varat pabeigt 4 komplektus. Apļveida treniņi būs efektīvāki tauku sadedzināšanā nekā klasiskajā pieejā. Vingrinājumi ar bāru meitenēm zaudēt svaru nevar: jūs varat tos aizstāt ar simulatoriem.

Brīdinājumi Lielākā daļa ķermeņa svara ir ūdens. Dehidrējot, skalā ir iespējams sasniegt ļoti ātrus rezultātus. Tomēr tas nav reāls svara zudums. Tauki netiek sadedzināti, un svars atgriezīsies, tiklīdz kaut ko izdzersit.

Bet, ja jūs gatavojaties apmācīt svaru, bārs ir jūsu labākais draugs. Meitenēm koridorā visas meiteņu apmācības programmas ir paredzētas, lai izveidotu jūsu ķermeņa apstākļus. Jūs varat, tos nostiprināt, atvieglot.

Novājēšanu veicinošs ēdiens

Jaunu sieviešu kultūristu apmācības programma izskatīsies šādi. Kultūras hanteles -3 pusēs ir vērstas 10 reizes. Sirds - 10 minūtes. Nospiediet planšetdatoru - 3 spēles, katrs ar 10 atkārtojumiem. Augšanas svari notiek 30 grādu leņķī - 3 reizes 12 reizes. Sirds - 15 minūtes. Kāju prese: dariet to 4 komplektos, treneris dos tauku zudums atkārtojumus.

Kāju pagarinājums simulatorā: 3 atkārtojumu komplekti. Simulatorā sēdošo kāju liekšana: 3 komplekti no 10 atkārtojumiem. Spēle kājām simulatorā - 2 reizes 10 reizes. Hiperteksts: no 3 līdz 20 reizēm.

Ko darīt, ja ir liekie tauki uz vēdera?

Slīpums ar stieni ir no 3 līdz 10 vai ar vilcienu, ar labu stiepšanos. Palaist 3 sērijās 15 reizes. Neaizmirstiet ēst saskaņā ar muskuļu masas vākšanas noteikumiem, pretējā gadījumā treniņš sporta zālē nedos vēlamo efektu. Uzdevumi iesācējiem Apmācības programma iesācējiem tiek apkopota ar šādām prasībām: 1.

Realitāte, mērenība un precizitāte. Visiem vingrinājumiem jābūt spēkā, kas jāveic bez īpašām pūlēm. Pozitīva attieksme.

Pareiza svara zudums

Sākot ar nelielām slodzēm, lai turpmākās ķermeņa sāpes netraucētu vēlmi doties uz sporta zāli. Integrēta pilna ķermeņa treniņa, lai patērētu vairāk kaloriju un normalizētu svaru. Kravas pilnīga atbilstība meitenes ķermeņa dabiskajiem cikliem laikā kritiskās dienas fiziska slodze ir minimāla. Optimālais treniņu biežums - trīs reizes nedēļā ar pārtraukumiem vienā dienā.

Ja ir veselības problēmas, labāk ir koordinēt apmācības veidu, sarežģītību un ilgumu ar ārstējošo ārstu. Katram vingrinājumam ir simulators.

Irina Turchinskaya - vingrinājumi svara zaudēšanai

Jūs varat viegli pārbaudīt lieko svaru. Nepieciešams, lai nabas apvidū nofiksētu saspiešanu. Gadījumā, ja tas ir 2 cm un vairāk - brauciet uz sporta zāli, lai izmestu liekais svars. Izglītības pieejai jābūt visaptverošai.

treneris dos tauku zudums

Apmācot tikai problemātiskas jomas, kardināls efekts netiek sasniegts. Cilvēka ķermenis nav pielāgots svara daļu zaudēšanai. Efektīva apmācība palīdz samazināt centimetrus uz visām ķermeņa daļām, ieskaitot ķermeņa augšdaļu.

Problēmas jomas zaudē svaru. Ķermeņa uzturēšana labā formā Apmācību plāns sporta zālē meitenēm, lai saglabātu sniegumu, var būt šāds. Sirds slodze ir 15 minūtes ar vidējo ātrumu. Stiprums: kardio 10 minūtes, stiepšanās.