Autors: Malcolm Watts Malkolms Vatsts ir 56 gadus vecs žurnālists. Sagatavot pincetes likt iemērc tauku līnijas uz adatu caurule un rezerves 1 cm līnijas uz adatu. Tiešais tuvums ļauj efektīvi atbrīvot taukskābes no lipīdu pilieniem uz mitohondrijiem.

Tauki var šķist civilizētu cilvēku ienaidnieki, it īpaši mazkustīgi.

  1. Slim leju ūdens recepte
  2. Muskuļu un tauku zudumu padomi
  3. Saunas ir veselības un fitnesa klubu štāpeļšķiedrām, un tādi produkti kā pirts tērpi sniedz pārsteidzošus solījumus par svara zaudēšanu.
  4. KĀ NOPELNĪT DAŽAS MĀRCIŅAS - VESELĪBA
  5. L-arginīns diabēta slimniekiem - Medicīnisks -
  6. Tā kā kokosriekstu eļļa ir kļuvusi par dusmu alternatīvajā veselības un medicīnas jomā, esmu lasījusi par to, ka to lieto visur.

Tomēr mēs nevaram dzīvot bez tā. Taukiem ir galvenā loma šūnu membrānu struktūrā un elastībā, un tie palīdz regulēt vielu kustību caur šīm membrānām. Īpaši tauku veidi, kas pazīstami kā eikosanoīdi, sūta hormoniem līdzīgus signālus, kas sarežģīti kontrolē daudzas ķermeņa sistēmas, galvenokārt tās, kas ietekmē iekaisumu vai imūno funkciju.

Tāpēc, ka nav ļaunuma. To var arī regulēt aukstā un ginekoloģiskās problēmas, pils, panāktu efektu palīdz grūtniecības laikā, kā arī varēs doties priekšsēdētāja piena un bagāts. Taukos šķīstošās line ir jauna veida svara zudums, kas pieder uz tauku sadalīšanās. Tas dos jums zaudēt zibens, 10 dienu laikā.

Protams, vispazīstamākā tauku funkcija ir enerģijas rezerve. Taukiem ir vairāk nekā divas reizes vairāk ogļhidrātu enerģijas uzkrāšanas spējas 9 kalorijas uz gramu salīdzinājumā ar 4 kalorijām uz gramu.

tauku zaudējumu sirds problēmas slim lejup mobilo spa

Fitnesa profesionāļiem galvenā problēma rodas, ja ķermeņa tauku uzkrāšanas funkcija darbojas pārāk labi, uzkrājot nevēlamus taukus, kas cilvēkus padara neveselīgus un pašapzinīgus par savu izskatu. Izpratne par tauku pārvietošanos pa ķermeni var palīdzēt personīgajiem treneriem strādāt ar klientiem, lai samazinātu lieko ķermeņa tauku daudzumu un uzlabotu sportisko sniegumu.

Lielākā daļa adipocītu atrodas tieši zem ādas zemādas tauki un reģionos, kas apņem un aizsargā dzīvībai svarīgos orgānus viscerālie tauki. Gandrīz visi tauki adipocītos ir triacilglicerīnu TAG vai triglicerīdu veidā.

Tauku zaudējumu fizioloģija

Katru TAG veido mugurkauls glicerīns ar trim taukskābju astēm sk. Atkarībā no enerģijas piegādes un pieprasījuma adipocīti var vai nu uzglabāt taukus no asinīm, vai atbrīvot taukus atpakaļ asinīs. Pēc tam, kad mēs ēdam, kad enerģijas daudzums ir liels, hormona insulīns uztur taukskābes adipocītu iekšienē Duncan et al.

Pēc dažām stundām badošanās vai īpaši fiziskās slodzes laikā insulīna līmenim ir tendence pazemināties sk. Kad epinefrīns saistās tauku zaudējumu sirds problēmas adipocītiem, TAG veikalos notiek process, ko sauc par lipolīzi Duncan et al. Pēc lipolīzes taukskābes un glicerīns var atstāt adipocītus un iekļūt asinīs.

Taukskābes asinīs Tā kā tauki nešķīst viegli ūdenī, tam ir nepieciešams nesējproteīns, lai tas vienmērīgi suspendētu asins vidē. Primārais olbaltumvielu nesējs taukiem asinīs ir albumīns Holloway et al. Ļoti sīkajos asinsvados kapilāroskas apņem muskuļus, taukskābes var izvadīt no albumīna un ievadīt muskuļos Holloway et al.

Taukskābes, kas nonāk asinīs muskuļos Taukskābēm jāšķērso divas barjeras, lai no asinīm nokļūtu muskuļos. Pirmais ir kapilāra šūnu oderējums saukts par endotēlijuun otrais ir muskuļu šūnu membrāna pazīstama kā sarkolemma.

Savulaik tika uzskatīts, ka taukskābju kustība pāri šīm barjerām ir ārkārtīgi ātra un neregulēta Holloway et al. Jaunāki pētījumi parādīja, ka šis process ne tuvu nav tauku zaudējumu sirds problēmas ātrs, kā reiz domāts, un ka taukskābju pārejai endotēlijā un sarkolemmā ir nepieciešami īpaši saistoši proteīni Holloway et al.

Divi tauku likteņi muskuļos Tiklīdz muskuļi atrodas taukos, taukskābēm pievieno molekulu ar nosaukumu koenzīms A CoA Holloway et al. CoA ir transportēšanas proteīns, kas uztur taukskābju iekšējo plūsmu, kas nonāk muskuļos, un sagatavo taukskābes vienam no diviem likteņiem: oksidēšanās kurā elektroni tiek noņemti no molekulaslai iegūtu enerģiju vai uzglabāšana muskuļos Holloway et al.

Taukskābes, kas tiek glabātas muskuļos, sauc par intramiocelulāriem triacilglicerīniem IMTAG vai intramuskulāriem taukiem. Taukskābes, tauku zaudējumu sirds problēmas sadedzinātas enerģijas iegūšanai Taukskābes, kas sadedzinātas enerģijas iegūšanai oksidētas muskuļos, var nākt vai nu tieši no asinīm, vai no IMTAG veikaliem.

Lai taukskābes oksidētos, tās jāpārvadā šūnu mitohondrijās sk. Mitohondrijs ir organelle, kas funkcionē kā šūnu elektrostacija; tas pārstrādā taukskābes un citas degvielaslai izveidotu viegli izmantojamu enerģijas valūtu ATPlai apmierinātu muskuļu šūnas enerģijas vajadzības. Lielākā daļa taukskābju mitohondrijās tiek transportētas caur karnitīna atspoles palīdzību Holloway et al. Vienu no šiem fermentiem sauc par karnitīna palmitoiltransferāzi I CPT1.

Iekļūstot mitohondrijos, taukskābes tiek sadalītas pa vairākiem fermentatīviem ceļiem, ieskaitot beta-oksidāciju, trikarbonskābes TCA ciklu un elektronu transportēšanas ķēdi, lai iegūtu ATP.

Vingrinājumu intensitātei ir liela ietekme uz tauku oksidāciju. Mēs bieži pārvērtējam taukskābju daudzumu kalorijās, kas tiek sadedzinātas treniņa laikā. Svarīgi ir arī apsvērt atjaunošanos pēc vingrinājumu sakārtošanas, kā arī atkārtotu treniņu pielāgošanu treniņiem, ja jūs palīdzat klientiem sasniegt savus tauku zaudēšanas mērķus. Enerģija un tauki, kas izmantoti reģenerācijas laikā Pēc vingrošanas pabeigšanas mūsu ķermenim joprojām jāsadedzina vairāk enerģijas, galvenokārt, lai palīdzētu muskuļu šūnām atgūties un aizstātu zaudēto glikogēnu.

tauku zaudējumu sirds problēmas augu svara zudums phakki

Šo paaugstināto metabolisma ātrumu sauc par lieko skābekļa patēriņu pēcoperācijas laikā EPOCkas, šķiet, ir vislielākais pēc augstas intensitātes vingrinājumiem sk. EPOK ir ievērojams arī pēc pretestības treniņiem Ormsbee et al.

Vēl joprojām sabiedrībā eksistē nepamatoti pieņēmumi, ka sirds un asinsvadu slimības ieskaitot sirds slimības un infarktu ir ar dzīves veidu saistītas saslimšanas, kas pamatā skar gados vecākus, turīgus cilvēkus, biežāk vīriešus. Reālā situācija pierāda, ka sirds un asinsvadu slimības skar dažādu populāciju un vecuma grupu cilvēkus, ieskaitot sievietes un bērnus. Katrs trešais nāves gadījums sieviešu populācijā ir saistīts ar sirds un asinsvadu slimībām.

Salīdzinoši taukskābju lietošana augstas intensitātes treniņu laikā, piemēram, HIIT un pretestības treniņos, var būt mazāka nekā vidēji intensīvas izturības treniņos; tomēr intensīvas slodzes un svara treniņš var kompensēt šo deficītu ar paaugstinātu taukskābju oksidāciju caur EPOC. Tas liek domāt, ka apmācīti cilvēki labāk spēj sadedzināt taukus atšķirīgu muskuļu spēju dēļ uzņemt un lietot taukskābes, nevis tāpēc, ka adipocīti spēj atbrīvot taukskābes.

Pielāgojumi, kas palielina tauku patēriņu trenētos muskuļos, var vai nu uzlabot taukskābju pieejamību muskuļiem un mitohondrijus, vai arī uzlabot taukskābju oksidēšanas spēju. Taukskābju pieejamība Vingrinājumi izraisa specifisku olbaltumvielu piegādi vairāk taukskābju muskuļiem un mitohondrijus.

Svara zaudēšanas zinātne: Leptīna pretestība Dr J9Live

Kopā šie proteīni uzlabo tauku transportēšanu muskuļos un mitohondrijus, kas tiek izmantoti enerģijas iegūšanai. Tiešais tuvums ļauj efektīvi atbrīvot taukskābes no lipīdu pilieniem uz mitohondrijiem.

Vingrošanas apmācība arī palielina IMTAG pieejamību, liekot lipīdu pilieniņām tuvināties mitohondrijiem. Atcerieties, ka taukskābes var iekļūt muskuļos caur ļoti mazajiem kapilāriem. Palielinot kapilāru skaitu ap muskuļiem, palielinās taukskābju piegāde muskuļos.

tauku zaudējumu sirds problēmas tauku degļa

Taukskābju sadalījums IMTAG ir viegli pieejami enerģijas iegūšanai fiziskās slodzes laikā, jo tie jau atrodas muskuļos. Tas nav tāpēc, ka viņu mitohondriji nevar pareizi lietot taukskābes Holloway et al. Droši vien tāpēc, ka aptaukojušos cilvēku muskuļos ir mazāk mitohondriju - tas ir, viņiem ir zems mitohondriju blīvums Holloway et al.

Kā nopelnīt dažas mārciņas

Praktisks pielietojums Tā vietā, lai mēģinātu maksimāli palielināt tauku oksidāciju vienā vingrinājuma reizē, personālie treneri labāk izstrādā treniņu programmas, kuru mērķis ir izraisīt muskuļu pielāgošanos, kas uzlabo viņu klientu spēju oksidēt taukskābes. Turklāt regulāras, pakāpeniski pieaugošas pretošanās apmācības programmas uzlabos EPOC un pēcoperācijas tauku oksidāciju. Kristīne Merjere, PhD, ir docente un vingrinājumu fizioloģijas laboratorijas direktore vingrinājumu zinātnes programmā Ņūmeksikas Universitātē, Albukerke.

Viņas pētniecības interesēs ietilpst fiziskās slodzes ietekme uz klīniskajiem pacientiem, sievietēm un tauku zaudējumu sirds problēmas sabiedrībām, kā arī fizioloģija augstkalnu augstumā. Len Len Kravitz, PhD, ir vingrinājumu zinātnes programmas koordinators un pētnieks Ņūmeksikas Universitātē, Albukerke, kur viņš ir ieguvis balvu Gada izcilākais skolotājs.

Šim pretintuitīvajam iznākumam ir vairāki skaidrojumi: Izmaiņas asins plūsmā taukaudos un samazināta taukskābju piegāde muskuļiem. CPT1 samazināšanās.

Lūdzu, izbeidziet kokosriekstu eļļu

Ferments CPT1 ir galvenā karnitīna atspoles sastāvdaļa, kas pārvieto taukskābes mitohondrijās oksidēšanai. CPT1 aktivitāte var samazināties intensīvas slodzes laikā. Palielinoties vingrinājumu intensitātei, taukskābju oksidēšanās samazinās, bet ogļhidrātu oksidācija palielinās.

Skābuma izmaiņas.

tauku zaudējumu sirds problēmas sadedzināt tauku barību ar tom vereo muskuļu

Šūnu pH mēra skābumu šūnu citoplazmā šķidrumā ūdeņraža jonu aktivitātes izteiksmē. Palielinoties vingrinājumu intensitātei, muskuļi kļūst skābāki. Paaugstināts skābums augstas intensitātes vingrinājumu laikā nav saistīts ar pienskābes veidošanos, kā mēs kādreiz domājām. Acidoze palielinās, jo muskulis vairāk izmanto ATP kontrakcijas muskuļu šķiedrās tieši ārpus mitohondrijiemun ATP sadalīšana sk.

HIIT var izmantot plašu vingrinājumu režīmu klāstu, vienkārši liekot klientam uzturēt maksimālu ilgstošu piepūli 4 minūšu sitieniem. Sistemātiskas atveseļošanās variantu izmantošana ir jauna pieeja intervālu apmācībai, un tas noteikti prasa vairāk pētījumu. Treniņš Lieciet klientam pabeigt līdz sešām 4 minūšu sitienu sērijām ar tauku zaudējumu sirds problēmas ilgstošu treniņa piepūli. Katru atveseļošanās periodu mainiet līdz 1, 2 vai 4 minūtēm klienta izvēlētā gaismas intensitātē.

Sprinta intervāla apmācība Pārveidots no Burgomaster et tauku zudums neskaitot makro. Maksimālai SIT ģenerētai piepūlei ir nepieciešams īss darba intervāls un ilgāks atpūtas laiks. SIT bieži veic visu 30 sekunžu intensitāti, kam seko 4, 5 minūšu atpūta.

L-arginīns diabēta slimniekiem

SIT var veikt ar stacionāru velosipēdu, elipsveida krosa treneri vai airu mašīnu vai arī daudzos citos veidos; pretestībai darba laikā vajadzētu būt samērā izaicinošai. Clepey āda no svara zuduma intervāla laikā trenerim vajadzētu mutiski mudināt klientu saglabāt maksimālu piepūli.

Treniņš Lieciet klientam pabeigt trīs līdz četrus 30 sekunžu visus izrāvienus ar 4, 5 minūšu aktīvu atkopšanu starp sarunām.

Tāpēc, ka nav ļaunuma. To var arī regulēt aukstā un ginekoloģiskās problēmas, pils, panāktu efektu palīdz grūtniecības laikā, kā arī varēs doties priekšsēdētāja piena un bagāts.

Komentāri Šis ir ļoti izaicinošs treniņš. Var būt vajadzīgas modifikācijas, lai tās atbilstu klienta fitnesa līmenim un vajadzībām. Pretestības treniņš RT Modificēts no Melby et al. Šis ir visas ķermeņa svara celšanas treniņš ar 10 vingrinājumiem, kas sakārtoti piecos pāros; pēc katra pāra klients atpūšas, pirms pāriet uz nākamo pāri. Klientam ir jāveic visa shēma līdz sešām reizēm. Atpūtas intervālam starp pāriem nevajadzētu būt garākam par 2 minūtēm. Pretestībai katram vingrinājumam jāļauj klientam pacelt no astoņiem līdz 12 atkārtojumiem.