Jūsu vēdera dobums netiek pietiekami stimulēts, jo lielākā daļa enerģijas ir iztērēta jau jūsu galvenajā treniņā. Tā vietā: izveidojiet savu veselīgāku maizes izstrādājumu versiju, lai laiku pa laikam baudītu. Bez nežēlības : Visi mūsu lūpu krāsas ir nežēlība-bezmaksas. Izmantojiet savu lēmumu vai konsultējieties ar personīgo treneri , lai noskaidrotu, kas jums ir piemērots. Drīzāk veiksme ir atkarīga no reāliem mērķiem un pakāpeniskas uzlabošanās vairākās jomās. Jūs vēlaties to celt līdz galam, līdz pat lejai.

Bet, iemērcot treniņu ziemas mēnešos, gatavošanās šīm pavasara sacīkstēm padara grūtāku. Tātad, kā vislabāk cīnīties ar ziemas laika apstākļiem?

Mēs jautājām mūsu eksperti par viņu noslēpumiem, lai palīdzētu velosipēdistiem ziemā uzturēties formā.

Runājot par ziemas riteņbraucējiem, tas var būt vissliktākais. Ceļi ir gludi, apledojuši, pelēki un var būt vienkārši bīstami. Takas ir vēl sliktākas.

Spēka treniņš 101: kā sākt

Šons ir trenējies pietiekami daudz Missoula ziemu, lai izvēlētos dažus trikus, lai parādītos no ziemas mēnešiem spēcīgs un piemērots. Vienība: Trieciena absorbētājs pudeli, gāzes paraugu ņemšanas ierīci 2. Materiāls: Stikls 3.

kādas ir labākās svara zuduma maltītes ir 1 ķermeņa tauku zudums labs

Tilpums: 75 ml 4. Šī gultas piederumi komplekti, nesatur pildvielas. Slaucīšana rāvējslēdzēju linga apakšveļa, dažādus izvēles 2.

Mēneša svara zaudēšanas uztura un treniņu plāns

Izsmalcinātu maršrutu, auduma elastīgumu, izvēlēties pareizo formu 3. Piemērots dzemdībām remonts, virsbūves tips, svētku drānās, sporta ķermeņa veidošanā 4. Slim fit, regulējams plecu 5. Piesātināto tauku daudzums vienā porcijā ir 22 procenti no dienas ieteicamā dienas maksimālā daudzuma.

Lielākā daļa cilvēku vienā sēdē apēd 2 vai 3 tases saldējuma, padarot viņu piesātinātos taukus krietni pārsniedzam ieteicamo dienas daudzumu, kas nepalīdzēs jums kļūt liesiem vai veidot muskuļus. Tā vietā: izvēlieties beztauku grieķu jogurta batoniņus, kuros ir BCAA, lai palīdzētu veidot muskuļus.

Sālīts šķiņķis Papildus kūpināšanai vai vulkanizēšanai šie šķiņķi parasti tiek savienoti ar mērcēm, kas bagātas ar nātriju, kas nātrija līmeni var padarīt strauju.

Veidojiet Badass ķermeni! Noskaņojiet treniņus 2016. gada visaugstākajā tauku dedzināšanas ierīcē!

Pārāk daudz nātrija var jūs uzpūst, slēpjot to krāšņo kaltu izskatu, kura sasniegšanai jūs esat tik smagi strādājis. Tā vietā: atteikties no sālītā šķiņķa un tā vietā izvēlieties liesu cūkgaļas izcirtni piemēram, cūkgaļas fileju.

Pārstrādāts siers Viss siers satur nātriju un taukus, bet siers satur arī daudzas svarīgas uzturvielas muskuļu augšanai. Tomēr kausētais siers satur nedaudz mazāk olbaltumvielu uz unci, salīdzinot ar neapstrādātu sieru.

padomi kā ātri sadedzināt taukus tauku leju strāvas apdegums meistars

Turklāt kausētajam sieram ir sastāvdaļu veļas mazgāšanas saraksts, kas jums vienkārši nav jāievieto labi turētā ķermenī. Tā vietā: izvēlieties 1 unci neapstrādāta siera, piemēram, Čedars, Brie vai Parmezāns.

Jūs joprojām sviedīsit šīs kalorijas ar papildu ieguvumu no ķermeņa tonizēšanas. Bet kas ir spēka treniņštieši? Vienkāršāk sakot, spēka treniņš arī pretestības treniņš ietver sava ķermeņa svara vai instrumentu izmantošanu, piemēram, hanteles vai pretestības joslaslai veidotu muskuļu masu, spēku un izturību.

Samazināts tauku zemesriekstu sviests Kad tauki tiek izņemti no zemesriekstu sviesta, tos bieži aizstāj ar cukuru, piedevām un konservantiem. Turklāt dažās ar samazinātu tauku saturu zemesriekstu sviesta šķirnēs vienā porcijā ir par 1 gramu mazāk olbaltumvielu, salīdzinot ar dabisko.

  • Pārmaiņus kardio un spēka treniņi Spēka un sirds kombinācija ir ideāls svara zaudēšanas risinājums.
  • Valkā gredzenus uz 2 lielas pirkstiem.
  • Vai fitnesa piedevas tiešām darbojas? | Pārbaude - Labsajūta | Septembris
  • Sadedzināt atpakaļ taukus ar atsvariem

Tā vietā: kad vien iespējams, izvēlieties dabisko zemesriekstu sviestu. Kartupeļu čipsi Šis cieti saturošais bumbulis ir veselīgs papildinājums jūsu muskuļu veidošanas ēšanas plānam, bet pēc apstrādes tie zaudē lielu daļu uzturvielu, ieskaitot antioksidantu C vitamīnu.

Tā vietā: izvēlieties ceptus kartupeļus vai ceptus veselus kartupeļus. Mākslīgie saldinātāji Bez jebkādas uzturvērtības šie saldinātāji ir simtiem reižu saldāki par cukuru, tāpēc jūsu garšas kārpiņas tiek izmantotas saldākos ēdienos.

Tie neko neveicina muskuļu masas palielināšanos, un no tiem vajadzētu izvairīties. Brokastu pārslas ar augstu cukura saturu Daži graudaugi var šķist veselīgi, taču tie var saturēt daudz vairāk cukura, nekā jūs saprotat. Ja atrodat cukuru top 3 sastāvdaļās vai ir aizdomas, ka tas ir cits cukura nosaukums vai 5 gramus vairāk cukura, tad izlaidiet to. Tā vietā: izvēlieties graudaugus ar vismaz 3 gramiem šķiedrvielu vienā porcijā un ideālā gadījumā mazāk nekā 5 gramus cukura uz porciju.

Tā vietā, lai saliektu kājas, turiet tās taisnas.

Vai fitnesa piedevas tiešām darbojas? Labsajūta Vitamīnu un fitnesa piedevu bizness plaukst. Jaunākie pētījumi iesaka lielākajai daļai amerikāņu ņemt vismaz vienu šādu produktu no vairāk nekā 90 tirgū esošo iespēju. Bet šajā masveida nozarē - vērts USD 37 miljardi pēc dažām aplēsēm - patērētāju entuziasmu mazina nenoteiktība. Ja nav stingra regulējuma, daudzi ražotāji pārdod produktus ar nelielu reālu ieguvumu.

Jo taisnāks jūs esat, jo vairāk jūs izmantojat abs. Pēdējās piecas sekundes, piecas, četras, trīs, divas un viena.

kopējie svara zuduma nozares ieņēmumi tauku apdegums ar muskuļu veidošanu

Labi, veltiet sekundi, lai atvilktu elpu, iztaisnojiet abs. Nākamais vingrinājums, ko mēs sāksim, ir krēslu sēdēšana. Tātad ejam uz priekšu, apgulies ar kājām uz augšu, kā mēs sēdējām krēslā, rokas uz augšu, jūs vēlaties mēģināt pieskarties griestiem, 45 sekundes, ja tagad jūtaties noguris, varat iet uz priekšu, kājas nemēģiniet apstāties, turpināt.

Pēdējās 10 sekundes, ejam, piecas, četras, trīs, divas un viena. Labi, tad pārejiet pie nākamā vingrinājuma. Tie būs kāju pacelšanas gadījumi, tāpēc atgriezīsimies gulēšanas stāvoklī, apēdīsim jūs, izstieptas un aizslēgtas kājas. Jūs vēlaties to celt līdz galam, līdz pat lejai. Turiet kājas taisnas, patiešām pievelciet kodolu. Pēdējās 10 sekundes, ejam. Labi, ejam tālāk, pārslēdzamies.

Nākamais vingrinājums, ar kuru mēs sāksim, ir mainīt alpīnistus. Tātad nonāksim push-up stāvoklī. Pielieciet celi pie elkoņa, sakrustojiet un pārslēdzieties; pēc tam, kad jums būs labāk, sāciet pārmaiņus mazliet ātrāk. Jo vairāk jūs vērpjat, jo vairāk jūs strādājat ar abs, tāpēc patiešām piešķiriet tai jauku vērpjot un paceliet ceļus uz augšu, pilnībā izstiepjot uz grīdas.

Labi, mēs žults sabojā taukus pēdējā vingrinājumā. Tā ir patiešām ātra rutīna, bet mans Absare jau uzmundrināja.

  • Galvenais Ēdiens-Dzēriens 20 sliktākie ēdieni jūsu muskuļiem Jūs cītīgi strādājat, lai tiktu izvilkts.
  • Anna Marija Daher Svara zaudēšanas mērķi, kā arī veidi, kā tos sasniegt, ir ļoti atšķirīgi.
  • Mēneša svara zaudēšanas uztura un treniņu plāns | Oficiālā vietne Keto Guru
  • Ķermeņa veikala svara zudums

Pēdējais vingrinājums ir dēlis, kas vērsts uz austrumiem līdz elkoņiem. Tātad nonāksim dēļu pozīcijā. Jūs vēlaties ceļgalu pacelt līdz elkonim. Saspiediet abs. Nāc, mēs gandrīz esam klāt, viss, kas jums ir.

20 sliktākie ēdieni jūsu muskuļiem

Ja jūs darāt šo rutīnu katru dienu es ieteiktu to darīt tikai vienu vai divas reizes, bet ja nu šodien ir jūsu galvenais vēders? Diena, tad es vēlos, lai jūs to izdarītu pilnvērtīgam treniņam vismaz četrus apļus. Kad esat uzsācis šo rutīnu kopā ar padomiem, kurus minēju raksta sākumā, un pats galvenais, pastāvīgi turieties pie tā. Jūs patiešām sāksit mainīt savu ķermeni un beidzot ar pilnīgu, spēcīgu, attīstītu sešu komplektu.

Tātad, ja jums patika raksts, noteikti sagraujiet pogu Patīk.

Ab treniņi mājās - tipiskas atbildes un jautājumi

Atstājiet komentāru zemāk. Ļaujiet man uzzināt, ar ko jūs strādājat un ko vēlaties, lai nākamais raksts būtu par šo tēmu, un jūs varat kopīgot šo rakstu ar draugu, kuram nepieciešams likumīgs sešu paku abs treniņš, ko viņi var darīt katru dienu, lai faktiski esiet reāli Sasniedziet rezultātus. Ja vēl neesat pārliecinājies, ka esat pierakstījies ar paziņojumiem, kad es izlieku ziņojumu katru ceturtdienu pulksten Austrumu laiks, un, ja jūs komentējat pirmajās 20 minūtēs, jums vienmēr ir iespēja laimēt dažus par brīvu Heria Apparel.