Spēka vingrinājumi tiek veikti 3 komplektos ar atkārtojumiem ar lielu intensitāti, bet ar mazu svaru un tā pakāpenisku pieaugumu. Ideālas figūras "veidošanas" process ietver jaunu ēšanas paradumu veidošanos, mīlestību pret sportu un fiziskām aktivitātēm, pacietību ceļā uz rezultātu. Mūsuprāt, tagad var būt mīts par izsalkušo kardio efektivitāti tauku dedzināšanai, lai gan metodes neārstējamas fanātiķi var to izmantot bez kaitējuma sev, ja viņi vēlas. Enerģija rodas tieši no muskuļiem.

Visi vingrinājumi tiek veikti aprindās bez atpūtas starp tiem. Katra apļa beigās atpūta ir 1 minūte.

Ja jūs ātri progresējat, jums nav nepieciešams pievienot papildu svaru. Pievienojiet atkārtojumus. Ja jūs nevarat veikt norādīto atkārtojumu skaitu, apstāties un doties uz nākamo vingrinājumu. Pirms pārcelšanās uz otro dienu, dodiet sev brīvdienas 1 dienu. Otrās dienas instrukcija: Intervāla apmācību var veikt ar jebkādiem veidiem vienkārši izvēlēties savu iecienītāko sirds formu. Pēc katras treniņa veikt stiept. Pēc apmācības, atpūtas dienas laikā.

Apmācība ir izstrādāta, lai veiktu mājās un prasa minimālu inventāru.

tauku dedzināšanas cikla apmācība

Ja jums trūkst sava veida aprīkojumu, parādiet radošumu: divas piecu litru pudeles aizstās hanteles, un gulta vai krēsls kļūs par lielisku alternatīvu solim.

Iesācēju sportistiem ir svarīgi vispirms celt savu ķermeni tonī un strādāt pie elastīguma, un tikai tad pāriet uz sarežģītākiem vingrinājumiem. Šī apmācība sagatavos jūsu ķermeni, ļaus jums strādāt cieto un atbrīvoties no papildu kilogramiem. Programma ir paredzēta 4 nedēļas, tās jāveic 3 reizes nedēļā, katra treniņa ilgums ir 30 minūtes.

Iesaistieties programmā četras nedēļas, un pēc tam dodieties uz citu, lai muskuļi netiktu pieraduši uz tādām pašām slodzēm. Tātad jūs garantējat sevi progresu un nākotnē! Pētījums par visu ķermeņa muskuļiem, kur jūs esat Intervāla vingrinājumi ir vērsti uz visu ķermeņa muskuļu grupu grupu uz toni un sagatavot tos pārejai uz nākamo līmeni.

tauku dedzināšanas cikla apmācība

Intervāla apmācība, kas palīdz zaudēt svaru, jūs varat darīt ne tikai mājās. Tie palīdzēs atbrīvoties no centimetriem klasēm uz skrejceļa, baseinā, riteņbraukšanā un darbā uz simulatoriem.

Metabolisma apmācība mājās. Metabolisma svara zaudēšanas apmācība sievietēm. Metodes paātrināšanai

Vārdā jūs varat izvēlēties intervālu apmācību, kas jums patīk vairāk nekā citi, un ar prieku veikt vingrinājumus. Tāpēc, ja jūs vēlaties zaudēt svaru un simulēt skaists ķermenisintervālu apmācība būs jūsu uzticīgais palīgs un slepeni ieroči ceļā uz sapni! Un jūs izveidosiet savu sapņu ķermeni, lai justos pārliecināti par pludmali!

Diena 1 Apmācība A: novājēšanas cikls Jūs varat darīt šos vingrinājumus mājās.

Noteikti iesildīties pirms treniņa. Veikt visus vingrinājumus bez pārtraukumiem no sākuma līdz beigām treniņa. Cikla beigās atpūsties 1 minūte. Ja apmācības temps jums ir pārāk lēns, veiciet vairāk pieeju, bet tad neizmantojiet hanteles.

Ja jūs nevarat turpināt veikt jebkādu vingrinājumu, apstāties un atpūsties. Atgūties nākamajā dienā pirms sākat vilcienu. Vingrinājumi: 1. Treniņu vidējā tempā - 10 minūtes 2.

Īpaša iesildīšanās - 3 pieejas 2. Ieteicams veikt 3 pieejas 15 squats. Pārliecinieties, ka jūsu ceļi gaida, un papēži nespēj atstāt grīdu. Ievietojiet kuņģi un atpakaļ.

Lēnām saliekt ceļus, turot muguru taisni. Nodrošiniet pozīciju dažas sekundes zemākajā punktā.

Kas ir aerobikas vingrinājumi? Aerobikas un anaerobās nodarbības. Aerobie un anaerobie vingrinājumi

Padoms: ceļi ir jāizmanto uz priekšu, mēģiniet neizlaist no papēža no zemes braukšanas laikā. Atcerieties par drošības tehniku, strādājot ar stienis. Pārī Seth 1 sērija tiek veikta bez pārtraukuma, sastāv no diviem vingrinājumiem katrai muskuļu grupai. Kājas uz plecu platuma, ceļgaliem mazliet saliekts, atpakaļ taisni.

4 VIENKĀRŠI HACKS, LAI ĀTRI (UN ILGTSPĒJĪGI) ZAUDĒTU TAUKUS - VINGRINĀJUMU APMĀCĪBA

Veikt stieni ar divām rokām. Saglabājiet muguru taisni, skatieties uz priekšu, nevis uz leju, iztaisnot. Kāpšana, stienim jābūt augšstilba līmenī. Salieciet stieni uz grīdas un atkārtojiet vingrinājumu.

Padomi: Saglabājiet kājas taisni, bet turiet ceļus. Rokas nospiediet uz sāniem.

tauku dedzināšanas cikla apmācība

Paceliet kāju uz zeķes, saglabājot līdzsvaru. Paceliet tik augstu, cik vien iespējams. Atkārtojiet vingrinājumu ar otru kāju.

';html+=c.DOC_H1.slice(0,1).toUpperCase()+c.DOC_H1.slice(1);html+='

Padoms: Ja jums ir grūti saglabāt līdzsvaru, pirmo reizi izmantot vienu hanteli, un turiet otro roku pa sienu vai atzveltnes krēslu. Alternatīvi, klases sākotnējos posmos, jūs varat veikt vingrinājumu nekavējoties divām kājām. Superset uz krūtīm - 3 pieejas 4. Tie ir vieglāk un drošāki, tāpēc pilnīgi piemēroti iesācējiem.

Vēl viena dumbbells priekšrocība ir spēja attīstīt līdzsvaru un koordināciju, kā arī strādāt ar vājākiem muskuļiem. Veikt hanteli katrā rokā un gulēt uz muguras. Pārliecinieties, vai esat ērti izvietots uz stenda. Saskaņojiet muguru tā, lai vērpējs būtu pareizā stāvoklī.

Elkoņiem tauku dedzināšanas cikla apmācība saliektiem, aizkavēt stāvokli un atgriezties pie sākotnējā. Akmeņi Seth ar svara sloga samazināšanu vienā noteikt uz muguras, 3 pieejas 5.

Pamatprogramma svara iegūšanai. Mācību programma muskuļu masas kopai

Tas ir šie muskuļu gabali, kas atbild par kustībām, kuru laikā jūs, piemēram, izvelciet sevi vai atvairiet to. Tālāk tiek dota video sīkākas instrukcijas Kā izmantot izcilus rezultātus. Vingrinājumi presei 6. Zemāk jūs atradīsiet video, kas palīdzēs pareizi veikt vingrojumu.

Ja jūs vēlaties, lai sasniegtu tos visvairāk kubiņos, jūs nevarat darīt bez dēļu. Vingrinājums ir tas, ka jums ir turēt korpusu vienā pozīcijā perpendikulāri uz grīdas, uz noteiktu laiku. Paskaties uz video, lai padarītu bāru pareizu.

Kas ir aerobikas vingrinājumi? Aerobikas un anaerobās nodarbības. Aerobie un anaerobie vingrinājumi

Vingrojums ir salīdzinoši viegli, pat iesācējiem var veikt. Video struktūra palīdzēs izvairīties no kļūdām un darīt visu pareizi. Cardio Intervāli.

Rokas liekās sēdus stāvoklī. Kā attīstīt savu superset? Supermen vingrinājumi visai ķermeņa tauku dedzināšanas apmācībai. Antons MO Vecums - 22 Viņa bija iesaistīta programmā 7 nedēļas un 1 nedēļa bija izlidošana. Vingrinājumi tika veikti kvalitatīvi, bez noliecoties.

Veikt cardooperts uz Fatlek sistēmas, apvienojot vienā vingrinājumā anaerobās darbības ar augstu intensitāti un aerobo pastaigas ar zemu intensitāti. Apmācība B: cikla intervāla apmācība Intervāla apmācība, ko varat darīt mājās. Noteikti strādāt. Pārliecinieties, ka jūs varat strādāt augstā tempā.

Cik daudz darīt? Lai izprastu sportista stiprās un vājās puses, tas ir jāpielāgo, kas tiek veikts mēnešu laikā.

Saglabājiet tauku dedzināšanas cikla apmācība kontrolē. Reminka darbojas lēnas tempā - 10 minūtes Apsildīšanas vidējā temps jāveic ar gaismas staigāšanas intensitāti, ātru pastaigu vai viegli darboties atkarībā no jūsu sagatavošanas. Ja jūs joprojām atjaunot, tad tempam jābūt zemam, ātrās pastaigas līmenī.

tauku dedzināšanas cikla apmācība

Ja vēlaties attīstīt izturību, izvēlieties gaismas skriešanas tempu. Izslēdziet kuņģi un izlīdziniet atpakaļ. Salieciet ceļus, nemazinot uz priekšu.

tauku dedzināšanas cikla apmācība

Pavadiet pēc iespējas zemāk. Superset uz bicepsa - 3 pieejas 3. Veiciet lifta hanteli saliekta roka Sejas līmenī, lai sasniegtu labus rezultātus.

Strādājot ar sporta aprīkojumsintensīvās slodzēs ir jāveic vairākas pieejas, kuras mijas ar īsiem pārtraukumiem. Piemēram, praktizējot ar hanteles, ir nepieciešams pārmaiņus pacelt šāviņu ar katru roku ļoti ātrā tempā apmēram minūti. Tad jums ir nepieciešams laiks, lai atpūstos. Atkārtojumu skaits ir tieši proporcionāls sportista fiziskās sagatavotības līmenim. Galvenais noteikums: vingrinājumi jāveic ātri, nesamazinot ātrumu un neapstājoties.

Veiciet vingrojumu, sekojiet aizmugures stāvoklim, stāviet uz visas pēdas uz tauku dedzināšanas cikla apmācība. Paskaties uz video darīt visu pareizi. Superset uz Triceps - 3 pieejas 4. Veikt vienu hanteli ar divām rokām un mēģiniet paaugstināt augstāk, gaidiet uz priekšu. Vingrošanas sēde un sekojiet ierīcēm. Zemāk jūs atradīsiet video instrukciju, kas parāda, kā pareizi veikt tricepsu vingrojumu.

Kā pareizi palaist. Skriešana un vēders: kā skriet, lai zaudētu svaru jostasvietā

Saliekt disku un virzieties uz priekšu. Savas rokas ar hantelēm, raudāt attiecīgi uz priekšu un atpakaļ. Video struktūra palīdzēs izvairīties no kļūdām.

tauku dedzināšanas cikla apmācība

Superset uz pleciem - 3 pieejas 5. Veikt hanteles rokās un pārmaiņus paceliet, tad vienu, tad citu, skatoties hanteles, neietilpst krūtīs. Veiciet vingrinājumu, sekojiet tehniku, stāviet uz pilnas pēdas.

Skriešanas tehnikas pilnveidošana

Video palīdzēs jums pareizi darīt pareizi. Šis uzdevums arī ļauj krūšu muskuļiem un citām plecu locītavām. Zemāk jūs atradīsiet rokasgrāmatu, kas palīdzēs jums pareizi veikt uzdevumu un sasniegt panākumus. Nospiediet 6.