Kādam vajadzētu būt pulss, lai sadedzinātu taukus Jebkurā fitnesa vingrinājumā būtiska ir sirdsdarbība, kas tiek uzturēta fiziskās slodzes laikā. Rādītāji Ja jūs koncentrējaties uz svara zaudēšanu, proti, tauku dedzināšanu, es iesaku jums galvenokārt pievērst uzmanību impulsam, aprēķināt sirdsdarbības ātrumu, pie kura treniņa laikā tiks sadedzināti tauki. Un šeit jūs varat izmantot "sarunvalodas" metodi.

Share on Facebook Share on Twitter Organisms rūpējas par to, ko jūs darāt, tas reaģē uz visu, kas notiek ar impulsa izmaiņām - tādēļ, atkarībā no sirdsdarbības ātruma organismā, tiek uzsākti dažādi procesi, tostarp tauku dedzināšana.

Pulse degšanas taukiem - tas ir tas, kas atšķir skriešanas no brauciena svara zudums, aerobika no apmācības līdz tauku sadedzināšanai.

tauku dedzināšana sirdsdarbība pēc svara un vecuma

Tas ir atkarīgs no pulsa, ko jūs sasniegsiet apmācības laikā. Tāpēc neesiet pārāk slinks, lai uzzinātu savu pulss aktivitātes periodā - ir pilnīgi iespējams, ka jūsu "palielinātā" aktivitāte organismā tiek uzskatīta par "vieglu" un nerada būtiskas izmaiņas iekšpusē. Kā aprēķināt tauku dedzināšanas impulsu?

tauku dedzināšana sirdsdarbība pēc svara un vecuma

Ir ļoti vienkāršs veids, kā aprēķināt, kāds pulss būtu jāapmāca. Tas nozīmē, ka jūsu sirdsdarbības ritma limits apmācības laikā ir sitieni minūtē, jo vairāk sirdī draud briesmas.

tauku dedzināšana sirdsdarbība pēc svara un vecuma

Kāds būtu impulss apmācības laikā? Tomēr nekādā gadījumā nevaram pieņemt, ka sitieni minūtē ir norma visām 30 stundu stundām.

tauku dedzināšana sirdsdarbība pēc svara un vecuma

Apzināta attieksme pret impulsu ne tikai palielinās jūsu apmācības produktivitāti, bet arī saglabās jūsu veselību. Similar posts.

tauku dedzināšana sirdsdarbība pēc svara un vecuma