Ja vīns ir zemas kvalitātes un sastāv galvenokārt no ķīmijas, jums nevajadzētu gaidīt no tā derīgās īpašības. Galu galā ķermenim nav stresa, jūs ēdat veselīgu pārtiku, neatsakoties no svarīgas sastāvdaļas: olbaltumvielām, taukiem vai ogļhidrātiem.

tauku dedzināšana limonāde

Mēs atsakāmies no alkohola, šokolādes un kofeīna. Jums nevajadzētu ēst arī sojas produktus, žāvētus augļus, veikalu sulas, kviešus un kukurūzu. Katra no četrām diētas nedēļām ir sadalīta trīs posmos: Pirmajā diētas fāzē ķermenis sāk pakāpeniski atjaunoties, pielāgoties izmaiņām un jaunam uzturam. Ir ļoti svarīgi ēst trīs reizes dienā un starp ēdienreizēm pagatavot divas uzkodas augļiem.

Parasti pirmās nedēļas pirmajā posmā ēdieniem jābūt viegliem - graudaugiem, diētiskai gaļai, nelielam olbaltumvielu un tauku daudzumam. Grūti vingrojiet skriešanā un aerobikā. Otrais posms, nākamās divas diētas dienaskuru mērķis ir krājumu atbloķēšana. Aizpildiet uzturu ar pārtiku un dārzeņiem ar augstu olbaltumvielu daudzumu.

Un uzkodas - zivis vai no uztura gaļas. Nedēļas pēdējās trīs dienas - trešais posms. Ķermenis jau ir pieradis ēst piecas reizes dienā, sākas pareizas "pārtikas pārstrādes" sistēmas palaišana, palielinās tauku dedzināšana.

  • Pro tauku apdegums
  • Fat loss auzas recepte

Šajās trīs dienās jūs jau varat ēst pākšaugus, riekstus, augu eļļu, jūras veltes, sēklas, augļus un dārzeņus. Šis ir visgaršīgākais visa uztura posms, un tajā harmoniski atrodas visi produkti, kurus mēs visvairāk mīlam.

Dienas izvēlne Pareizi izvēlētā ēdienkartē tiek izslēgti produkti, kas nesatur taukus un nav dabiski. Ēdiet regulāri. Ja jūs pamodāties pulkstenēdiet pulkstenpēc tam uzkodiet pulkstenpusdienas un attiecīgi otro uzkodu pulksten un pulksten tauku dedzināšana limonāde Un vakariņas iekrīt pulksten Tas ir, ar regulāriem starplaikiem, ik pēc trim stundām, maltīti.

Mēs vakariņojam vismaz pusotru stundu pirms gulētiešanas, bet, ja jūs patiešām vēlaties ēst, varat izdzert tasi kompota vai nesaldinātas tauku dedzināšana limonāde.

Parasti Haley Pomeroy visu savu uzturu mēra ar tasītēm, un vienai maltītei tiek nodrošināta porcija divās tasītēs. Lūk, kā varētu izskatīties aptuvena izvēlne.

Skriešana no rīta - enerģija dienai! Cik daudz jūs nevarat ēst pēc skriešanas Skriešana no rīta - enerģija dienai! Cik daudz jūs nevarat ēst pēc skriešanas Dažiem skriešana ir veids, kā uzturēt sevi formā.

Pirmais posms: brokastis - auzu pārslu ar ābolu, uzkoda - banānu vai jebkuru augļu atbilstoši sezonai, pusdienas - viegla dārzeņu zupa necepietnedaudz vārītas liellopa gaļas, šķēle graudu maizes, nesaldināta tēja, otrā uzkoda - tasi svaigu augļu salātu, vakariņas - vārīta vistas gaļa, koleslava, svaigi spiesta sula no jūsu iecienītākajiem augļiem. Pirmā posma produktu saraksts: dārzeņi, zaļumi, zaļumi, bietes, zaļās pupiņas, jaunie zirņi, visu veidu kāposti, burkāni, sīpoli, gurķi, baklažāni, cukini, sēnes, selerijas, ķirbi, saldie kartupeļi, tomāti, rāceņi, bambusa dzinumi, visi augļi un ogas, liellopu un teļa gaļa, cūkgaļas fileja, medījums, vistas krūtiņa, biezputra, fazāns, tītars, polloks, pikša, paltuss, sardīne, plekste, tuncis, olu baltumi, lēcas, dārza pupas, garšvielas un garšvielas.

Ir atļauta arī dabiska sojas mērce, salsas, tomātu pasta un kečups bez konservantiem, augļi un balzamiko etiķis. Graudaugi: amarants, bultu sakne, mieži, brūnie rīsi, griķi, prosa, auzas. Maltītei mēs izvēlamies klusu vietu, mierīgi un mēreni košļājamies.

tauku dedzināšana dzērieni pirms gulta

Mēs pieceļamies no galda ar nelielu bada sajūtu, jo smadzenes informāciju par piesātinājumu saņems nedaudz vēlāk. Fāzes otrajā dienā jūs varat atkārtot to pašu izvēlni vai aizstāt vistu un liellopu gaļu ar truša vai tītara gaļu.

tauku dedzināšana limonāde

Otrais posms būs visērtākais ogļhidrātu cienītājiem krekeri un grauzdiņi, makaroni kā mēs noņemt taukus no vēdera augļi. Otrās fāzes misija ir virsnieru uzturs un fizioloģiskā stresa noņemšana. Produkti, kas ieteikti diētas otrajai fāzei: arugula, sparģeļi, pupas, visu veidu kāposti, selerijas, čili pipari, gurķi, cigoriņi, fenhelis, visu veidu sīpoli.

Cepti, sautēti, vārīti, sālīti, medījumi, brieža gaļa, bifeļu gaļa, liess jēra gaļa, liesa cūkgaļa. Putns, zivis, austeres, garneles.

tauku dedzināšana limonāde

Trūkst šajā fāzē: visu veidu garšaugi, garšvielas un piedevas, ķiploki, sinepes, ingvers, mārrutki. Trešais posms ir paredzēts tauku sadedzināšanai.

Mēs patērējam taukus lielākā daudzumā nekā olbaltumvielas un ogļhidrātus. Izvēlne var būt šāda: brokastis - sautēta cūkgaļa, tēja ar citronu vai apelsīnu, diētiskā maize un nedaudz sviesta, uzkoda - pusi tases pistāciju vai tasi kokosriekstu piena, pusdienas - svaigu dārzeņu salāti ar olīveļļu, sautētas vai ceptas sarkanās zivis, gaļas buljons ar rudzu krekeru, otrā uzkoda - avokado vai mango, vakariņas - sautētas garneles ar dārzeņiem, graudu maize ar sviestu, tēja ar citronu.

Neredzamās kalorijas: kāpēc tauki iegūst no alkohola. Kurš alkohols ir mazāk kalorisks

Vingrošana, joga un masāža kļūs par palīgiem cīņā pret taukiem katras diētas nedēļas trīs dienās. Kā redzat, ēdienkarte ir daudzveidīga, un tas ir tikai aptuvens trauku komplekts. Haley Pomeroy grāmatā ir detalizēta ēdienkarte ar ikdienas uztura aprakstu. Tomēr jūs varat pats izveidot ēdienkarti no tiem produktiem, kas jums visvairāk patīk. Galvenais ir ievērot diētas fāzes, ēst olbaltumvielas, taukus un ogļhidrātus ar iepriekš norādīto biežumu.

Diētas ilgums Kā jau minēts, Dr Haley Pomeroy diēta ir paredzēta 4 nedēļas, katra no tām, savukārt, ir sadalīta trīs fāzēs.

Viltīgi paņēmieni, kā ātri sadedzināt taukus

Tomēr, ja ar četrām nedēļām nepietiek, lai sasniegtu vēlamo svaru, varat droši pagarināt uzturu vēl uz pāris nedēļām. Un, ja jūs uzmanīgi vērsieties pie ēdienkartes sastādīšanas, jūs varat pastāvīgi atstāt sev šādu ēdienu.

Galu galā ķermenim nav stresa, jūs ēdat veselīgu pārtiku, neatsakoties no svarīgas sastāvdaļas: olbaltumvielām, taukiem vai ogļhidrātiem.

Ir taisnīgi teikt, ka degvīns tiek uzskatīts par vienu no tīrākajiem dzērienu veida dzērienu sastāva ziņā. Tiesa, neskatoties uz vienkāršāko sastāvu, šis spirts joprojām ir ļoti augstas kalorijas. Svara pieaugums, lietojot etanolu jebkurā formā, ir atkarīgs no šādiem faktoriem: dzēriena stiprums ir tieši saistīts ar kaloriju skaitu, ko tas piegādā ķermenim jo stiprāks, jo lielāks kaloriju saturs ; liels rādītājs rauga un cukura ietekmē šo rādītāju; alkohols pats par sevi izraisa bada sajūtu cilvēka ķermenī; alkohola lietošana vairumā gadījumu tiek pavadīta ar diezgan treknu uzkodu klātbūtni; tauku dedzināšanas process etanola ietekmē palēninās. Alkoholiskie dzērieni veicina ne tikai svara pieaugumu, bet arī izraisa vielmaiņas traucējumus.

Neaizmirstiet katru dienu vingrot, ejot, skriešanas un rīta vingrinājumus vai jogu. Peldēšana, futbols, nodarbība svara apmācības aprīkojumā, aerobika - tie visi ir palīgi labajā svara zaudēšanas darbā un ķermeņa atkļūdošanā.

Liekais svars un kā atbrīvoties no tā!

Diētas priekšrocības un trūkumi Hayley Pomeroy diētas priekšrocības ir acīmredzamas: pirmkārt, nevajag badoties, otrkārt, uzturam ir ļoti daudzveidīga ēdienkarte, kuru jūs pats varat pielāgot, ņemot vērā jūsu ēdiena vēlmes, treškārt, diēta ir pierādījusi augstu efektivitāti. Ja jūs stingri sekojat norādījumiem, rezultāts ilgi nebūs redzams, ceturtkārt, uzturam ir ilgstoša iedarbība. Haley Pomeroy diēta ir izstrādāta tā, lai ne tikai zaudētu mārciņas.

Dienā nedrīkst dzert vairāk par 1 litru citrona dzērienu un vairāk nekā 50 ml koncentrētas sulas.

Apsveriet uztura mīnusus: veselīga ēšana ir dārga. Sarkanās zivis, avokado un kokosriekstu piens nav kartupeļi un spageti. Tomēr šis priekšmets ir piemērots absolūti visām diētām. Papildus veģetārismam ir pārvarami visi citi trūkumi. Piemēram, iztērējiet naudu čipsu un kūku vietā mango un liellopa gaļai.

Skriešana no rīta - enerģija dienai! Cik daudz jūs nevarat ēst pēc skriešanas

Tātad viss ir jūsu rokās. Centieties uz uzlabojumiem, un viss izdosies. Cik kilogramus es varu zaudēt? Ja paņemat porciju no vienas krūzes vienlaikus, tad 28 dienu laikā tauku dedzināšana limonāde viegli zaudēt 9 kg.

Ja jūsu mērķis ir tauku dedzināšana limonāde kg, tad porcijas būtu divkāršotas, tas ir, vienlaikus ēst divas tases ēdiena. Un, ja vēlaties zaudēt 27 kg, tad izmēriet porciju ar trim tasītēm. Rezultāts: jo vairāk svara, jo lielāka porcija.