Jaucot jogu, pilates, kardio un svaru, barre3 ir vairāki treniņi, kuru ilgums ir 20 minūtes vai mazāk. Jaucot jogu, pilates, kardio un svaru, barre3 ir vairāki treniņi, kuru ilgums ir 20 minūtes vai mazāk.

Kardio, lai slaids un veidotu savu Bod! Mēs esam rūpīgi atlasījuši šos videoklipus, jo tie aktīvi strādā, lai izglītotu, iedvesmotu un sniegtu saviem skatītājiem personiskus stāstus un augstas kvalitātes informāciju. Nominējiet savu iecienīto videoklipu, nosūtot mums e-pastu uz [email protected]! Parasti ir nepareizs uzskats, ka, lai sasniegtu savus fitnesa mērķus, stundas jāpavada sporta zālē.

20 minūšu treniņš mājās svara zaudēšanai kopā ar Reičelu Austu

Gluži pretēji, vingrinājumi nelielā laika periodā var būt ārkārtīgi efektīvi. Līdztekus laika taupīšanai, īsiem treniņiem ir daži nopietni ieguvumi, ja tie tiek pabeigti ar pareizu intensitāti. Nesenais Makmastera universitātes pētījums atklāja, ka personas, kuras piedalījās 10 minūšu intervāla treniņos - 20 sekundes sprintu un 2 minūtes atveseļošanās lēnākā tempā, kā arī iesildīšanās un atdzišana - zaudēja tādu pašu ķermeņa tauku daudzumu kā tie, kas brauca ar velosipēdu vienmērīgi 45 minūtes vienlaikus, ieskaitot iesildīšanos un atdzišanu.

Citiem vārdiem sakot, pat neliels intensīvas fiziskās slodzes daudzums var mainīt. Tātad, neatkarīgi no tā, vai meklējat treniņu, kas sadedzina taukus, izmantojot tikai jūsu ķermeņa svaru, vai arī vēlaties vairāk tonizēt ar sirdi plosošu Zumba sesiju, ikvienam ir kaut kas piemērots. Lai palīdzētu jums izvēlēties, mēs esam noapaļojuši labākos treniņus, kas tauku apdegums izaicinājums bodyrock 20 minūtes.

  • Он сообщил Николь, что принес ей космический костюм и что она в "ближайшем будущем выйдет из своего помещения.

Lai ko jūs izlemtu, ir pienācis laiks izkustēties! Šis 20 minūšu ilgais treniņš, kas papildināts ar iesildīšanos un atdzišanu, intensīvi koncentrējas uz kājām un abs, lai īsā laikā iegūtu lielus rezultātus.

Viss, kas jums būs nepieciešams šim ķermeņa svara treniņam, ir vieta, kur to izdarīt.

20 minūšu treniņš mājās svara zaudēšanai kopā ar Reičelu Austu

Ja esat iesācējs, izlaidiet šo rutīnu, lai kaut ko padarītu mazliet vieglāku, un, ja esat dedzīgs spēka treneris, piestāviet! Zumba intensīvs kardio tonizējošs treniņš Neatkarīgi no tā, vai Zumba ir jūsu ātrums vai nē, šī hibrīdā sirds tonizējošā kārtība liks jums svīst. Šis treniņš ir lieliski piemērots starpposma un progresīviem trenažieriem, un tas ir tas, ko mēs vēlētos saukt par Zumba par steroīdiem, ieslēdzot sirdsdarbības kardio rutīnu ar visa ķermeņa svara vingrinājumiem.

Jūs uzlabosiet savu kardio spēli un koordināciju, ja šo treniņu iekļausiet iknedēļas režīmā. Un vēl labāk, lai to paveiktu, nav nepieciešams aprīkojums - tikai tukša vieta, kur pārvietoties.

tauku apdegums izaicinājums bodyrock

Paņemiet draugu, ar kuru kopā veikt šo rutīnu. Augstas enerģijas - un endorfīni - ir lipīgi!

tauku apdegums izaicinājums bodyrock

HIIT ir neticami efektīvs, lai zaudētu kalorijas, un jūsu aizņemtais grafiks - īss visu piepūles periods, vēl īsāka atpūta, pēc tam atkal - nozīmē, ka jūs varat pabeigt nopietni grūtu treniņu īsā laikā. Ar trim ķēdēm, kas skar lielākās muskuļu grupas, Emi rutīna ir lieliska regulārajiem trenažieriem, kuriem trūkst laika.

tauku apdegums izaicinājums bodyrock

Lai pabeigtu Mollijas rutīnu, jums būs nepieciešams viegls hanteles komplekts, taču tajā var piedalīties pat iesācēji. Jūtieties brīvi palēnināties līdz ērtam tempam, lai neapdraudētu savu formu un modificētu visus pārāk sarežģītos gājienus.

LABĀKIE 20 MINŪŠU TRENIŅU VIDEOKLIPI - VESELĪBA -

Sāciet, veicot šo rutīnu dažas reizes nedēļā, un skatieties, kā palielinās jūsu sniegums. Viņas 20 minūšu pilnā ķermeņa treniņā ir paredzētas modifikācijas iesācējiem, vienlaikus piedāvājot uzlabotas kustības tiem, kuri vēlas intensīvāku apdegumu.

tauku apdegums izaicinājums bodyrock

Tā ir arī maza ietekme, tāpēc nav jāuztraucas par lekt. Aprīkojums nav nepieciešams, un treniņa kombinācija no sirds un ķermeņa svara vingrinājumiem darbosies gan ar sirds, gan asinsvadu, gan muskuļu izturību.

LABĀKIE 20 MINŪŠU TRENIŅU VIDEOKLIPI - VESELĪBA -

Uzvelciet to vai riekstu atbalsts svara zudums ātru izstiepšanos, ko Lūsija vada, lai atdzistos. Jums būs nepieciešams intervāla taimeris, piemēram, izmantojot tālrunī esošu lietotni, tauku apdegums izaicinājums bodyrock ērti izpildītu šo rutīnu, taču nav citas iekārtas. Kalnu alpīnisti, atspiešanās, sānu sajaukumi, izlēcieni un burpees ir garša tam, ko jūs iegūsiet šajā 20 minūšu rutīnas laikā, un iesācējiem visas kustības var viegli mainīt.

tauku apdegums izaicinājums bodyrock

Džo Austrālijas akcents ir super burvīgs.