Mēs izgatavojam tilts ar kājām uz sāniem, lai pieskartu grīdai; Ip guļ uz bumbu. Ielej tīru ūdeni traukā un ielieciet to saldētavā. Lai gulēt uz sāniem, paļauties uz elkoņu uz grīdas, paceliet ķermeni, muguras ir taisna.

Diēta kuņģa Ir daudzas metodes, kas ļauj atbrīvoties no taukiem vēdera apvidū. Šī īpašā fiziskie vingrinājumi, masāžas un tautas aizsardzības līdzekļiem, medikamentiem un diētu iejaukšanās.

Vai es varu noņemt vēderu ar skrējienu?

Jebkura efektīva diēta plakanu vēderu jānovirza normalizētu vielmaiņu organismā, kā arī, lai uzlabotu ogas sadedzināt taukus gremošanas traktā. Diēta kuņģa - tā ir tikai daļa no procesa, zaudēt svaru. Lai noņemtu kuņģī, diēta ir jāapvieno ar sporta vingrinājumiem var sadedzināt kalorijas. Pamatprincipi svara zudums diētas kuņģī Vairumā gadījumu, aptaukošanās rodas, ja nepareizu uzturu.

Galvenais princips uztura kuņģa - lai pielāgotu diētu.

  1. Konjac svara zuduma pētījums
  2. Svara zudums un matu izkrišana
  3. 2 vingrinājumi no krokām uz kuņģa. Foto galerija: kaitīgi produkti. Kāpēc kuņģis iegūst taukus
  4. 6 veidi, kā atbrīvoties no vēdera taukiem - zaudē svaru vēderā - Svara Zudums
  5. Novājēšanas produkti - Keto Guru

Pamats uzturā vajadzētu būt Foods bagāti ar šķiedrvielām svaigi garšaugi, augļi, dārzeņi, graudaugi. Olbaltumvielu dzīvnieku izcelsmes pārtika būtu patērēts vismaz divas vai trīs reizes nedēļā.

Olbaltumvielu augu izcelsmes pārtikai svara zudums diētas laikā būtu jāietver kuņģi katru dienu. Lai noņemtu vēdera tauku, diēta jāievēro uz ilgu laiku. Ierobežojumi pakāpeniski pieradināt ķermeni, lai nodrošinātu, ka vielmaiņa būs normalizējies un pārbūvēta. Vēlāk, jūs varat pievienot uzturā ogu un sulu, veselu graudu maizes un labības.

Dietologi ir arī ieteicams iekļaut uzturā rieksti un sēklas, bet ne vairāk par 50 gramiem dienā. Uztura plakanu vēderu laikā ir nepieciešams dzert daudz ūdens. Dietologi iesaka dzeramo minerālūdeni bez gāzes, izkausēt vai attīrīts ūdens. Lai sagatavotu izkausēto ūdens ir nepieciešams veikt trauku ar platu kaklu. Ielej tīru ūdeni traukā un ielieciet to saldētavā. Pēc kāda laika ūdens klāj kārtiņu ledus.

Nu, es to jau esmu teicis un es to vēlreiz: Nav tādas lietas kā vietas samazināšana kad runa ir par svara zaudēšanu. Tulkojums: Jūs nevarat īpaši zaudēt, piemēram, vēdera taukus, nezaudējot arī taukus, teiksim, dibenā vai krūtīs. Viscerālie tauki - tauku veids, kas atrodas dziļi vēderā un ieskauj jūsu iekšējos orgānus - ir saistīts ar veselu virkni drausmīgu veselības problēmu, piemēram, sirds slimības un 2. Mayo klīnika. Vēl briesmīgāk: saskaņā ar Nacionālais sirds, plaušu un asins institūts NHLBIjūsu risks šīm veselības problēmām palielinās vēl vairāk, ja jūsu vidukļa izmērs sievietēm ir lielāks par 35 collām un vīriešiem - par 40 collām.

Šis ledus ir jānoņem, un atlikušo ūdens iesaldēt. Kad pilnībā saldēta ūdens var atkausēt un dzert maziem malkiem viens litrs dienā. Izkausē ūdens palīdz attīrīt limfu un sadedzināt lieko tauku.

Vēdera novājēšanas produkti

Uztura kuņģī nevar lietot alkoholu, jo visiem gariem lēni vielmaiņas laikā. Tas ir arī nepieciešams, lai ierobežotu izmantošanu miltu un saldo produktu, tauku un cepta pārtika. Lai uztura kuņģis būtu efektīva, ir nepieciešams sadalīt maltīti par četriem vai pieciem punktiem ar parasto regulāri.

Paraugs ēdienkarte uzturs trīs dienas vēders Uz pirmās dienas uztura kuņģa brokastīm jūs varat baudīt tasi zaļās tējas vai glāzi svaigi spiestas sulas no burkāniem un āboliem. Starp brokastīm un pusdienām, jūs varat ēst zemesrieksti 50 g lazdu rieksti vai valrieksti. Pusdienās, vēlams vārīt brūnie rīsi un sagatavot salāti svaigu dārzeņu. Vakariņās, cep 50 gramus zemu tauku šķirņu zivis ar dārzeņiem.

Otrajā dienā diētas jūs varat ēst pusi greipfrūta vai ābolu. Starp brokastīm un pusdienām pavārs augļu vai dārzeņu salātiem.

sadedzināt tauku apakšējo kuņģi zaudējumu tauku dedzināšana sirdsdarbība

Jūs varat dzert glāzi svaigi spiestas burkānu sulas. Pusdienas Vāra griķi.

sadedzināt tauku apakšējo kuņģi kas ir tauku zudums sirdsdarbība

Tā vietā, desertu, ēst mazu suku vīnogu un zāļu tējas. Vakariņās, vāra vai cep divsimt gramus vistas krūtiņu. Piedevām jūs varat izbāzt jebkādus dārzeņus. Trešajā dienā diētas novājēšanu vēders var gatavot putras un cepti āboli.

Starp brokastīm un pusdienām, lai ēst un suku vīnogas ar glāzi negāzēto minerālūdeni. Pusdienās, divsimt gramu vārītas zivs, pavārs burkānu salāti ar krējumu. Pēc vakariņām, dzert ml zema tauku satura jogurtu un ēst banānu.

Diēta kuņģa - ēdienkarte, principi, vingrinājumi

Paraugs izvēlne diēta kuņģa uz nedēļu Pirmdien, veikt grauzdiņš brokastīm, pilngraudu, dzert ml zema tauku satura jogurtu. Vāra rīsus pusdienās un sagatavot salāti papriku, gurķi, kāposti.

Vakariņās simts grami vārītas vistas vai liellopu gaļu, cep baklažānu. Izspiest ml sulas no āboliem. Otrajā dienā diēta kuņģa brokastīs, jūs varat ēst zema tauku satura biezpienu un tasi vāju tēju vai sadedzināt tauku apakšējo kuņģi.

  • Delight lieko tauku uz kuņģa un vidukļa laikā, tas ir nepieciešams, lai izslēgtu alkoholu no dzīves un diētu.
  • Masas zudumu pēc kuņģa uzmavu

Pusdienās, vāra rīsus g un liellopu gaļu g. Vakariņās sagatavot salāti tomātu un sīpolu.

sadedzināt tauku apakšējo kuņģi vienkārši soļi lai sadedzinātu kuņģa taukus

Kleita salāti ar augu eļļu. Pirms gulētiešanas var dzert ml tomātu sulas. Trešdiena brokastis vāra simts gramus Turcijā. Izdzeriet glāzi zaļo tēju.

  • Tu kļūsi slaidāka un ievērojami uzlabosies tava veselība un pašsajūta.
  • Pēc 2 nedēļas nav svara zudums

Pusdienās, vāra vai vāra pāris grami zemu tauku šķirņu zivju un sagatavot salāti skābētiem kāpostiem, sīpoliem un zirņi. Vakariņās, vāra rīsus un ēd ābolu. Pirms gulētiešanas var izdzert glāzi svaigi presēta ābolu sulas. Ceturtajā dienā diētas novājēšanu vēders brokastīs var vārīta teļa, dzerot vāju kafiju vai tēju.

Divas sievietes staigā. Viens staigā ātri, bet otrs staigā. Katrs no tiem sadedzina apmēram kalorijas. Bet šeit ir jautājums. Kurš, jūsuprāt, sadedzinās vairāk vēdera tauku?

Pusdienās gatavot dārzeņu zupa buljonu diezgan vāja. Jūs varat ēst daži kliju maizes. Vakariņās, vāra rīsus un grami vistas gaļu. Piektdien, brokastis pavārs grauzdiņš, izdzeriet glāzi nonfat jogurtu.

Ātra staigāšana svara zaudēšanai

Pusdienās, cept kartupeļus, vāra gramus zivju un padarīt burkānu salāti ar krējumu. Vakariņās sagatavot salāti svaigu dārzeņu, vāra gramus gaļas. Sestdien, brokastis var vārīt olu.

Jūs varat ēst auzu pārslu cepumi 2 gabun zāļu tējas. Pusdienās, vāra rīsus un simts gramiem tītara. Pēc vakariņām, divsimt gramu vārītas vistas.

Jūs varat veikt augļu salāti plūmju, apelsīnu, ābolu, bumbieru. Svētdien, sagatavot grauzdiņš un dzert zaļo tēju.

2. Ēdiet vairāk olbaltumvielu.

Pusdienās, vāra rīsus un vāra dārzeņu salāti paprika, tomāti, gurķi, sīpoli. Vakariņās, vāra gramu liellopu un sagatavot salāti gurķi un kāposti. Aukstā novājēšana uztura vēders laikā Diētas laikā ir ļoti noderīgi, lai darīt vingrinājumi vēdera savilkšanās. Par dziļu elpu atpūsties kuņģi, ir nepieciešams, kā jūs izelpot izdarīt. Pēc vienas vai divām nedēļām vēders kļūst elastīga.

Palīdz sadedzināt liekos taukus vēdera rajonā ķermeņa līkločiem un sānu torss pārmaiņus pa kreisi un pa labi, sit-ups. Efektīva kā apļveida kustības apakšējo un augšējo ķermeņa daļu pēc kārtas. Piesprādzēt efektu plakanu vēderu, jūs varat sadedzināt tauku apakšējo kuņģi vingrinājumus ar stīpas, lecamaukla, dejošana, peldēšana, nūjošana vai skriešanas.