Jums jāsāk vienkārši. Bet tas ir, kā tas ir aizraujoša māksla. Sānu josla - turiet 30 sekundes.

Apņēmība, smags darbs un neatlaidība palīdzēs iegūt lielisku abs. Ielieciet savus tradicionālos treniņus un izmēģiniet mūsu patiešām strādājošos padomus un vingrinājumus, lai iegūtu jūsu sapņu abs. Lai uzpūstu presi, nepietiek tikai ar vingrinājumu komplekta izpildi.

apkrāptu maltītes priekšrocības svara zudums true balloon svars loss recenzijas

Ir grūti iegūt reljefa klucīšus, kad tos slēpj liels zemādas tauku slānis. Ja jūs jau esat plāns cilvēks, pietiek ar to, lai atrastu labu vingrinājumu komplektu un sniegtu muskuļiem izteiksmi. Ar blīviem cilvēkiem lietas ir nedaudz sarežģītākas. Šajā rakstā jūs atradīsit pilnīgu kompleksu, lai mēnesī mēnesī mājās uzkrātu abs, lai iegūtu kubus.

Atstājiet klasiskos kraukšķus pagātnē un izmēģiniet mūsu treniņu padomus un vingrinājumus, lai veidotu abs 30 dienu laikā. Apņēmība, smags darbs un neatlaidība palīdzēs jums iegūt bedrainus ķieģeļus ar mūsu augstākajiem treniņiem.

Mēs iesakām arī redzēt, kā tas stiprināsies, kas uzlabos dzīves kvalitāti. Visizplatītākais jautājums ir, vai ir iespējams iegūt abs vai nedēļu vai divas.

Nav tādas lietas kā ātrs abs - tas viss ir saistīts ar pastāvīgu vingrinājumu, pareizu ēšanu un palielinātu kaloriju daudzumu, lai sadedzinātu taukus. Saņemiet maltītes un vingrinājumu plānu kopā un sekojiet tiem nākamajām 30 dienām, lai redzētu labus un ievērības cienīgus rezultātus. Lielākā daļa cilvēku, kas vēlas iegūt abs, dienā sāk darīt simtiem kraukšķu.

veselības problēmas no svara zuduma badošanās 20 stundas dienā svara zudums

Bet ļoti bieži tas nedarbojas. Iemesls ir vienkāršs. Varat būt drošs, ka kraukšķi var būt efektīvi, jo tie var ne tikai tonizēt, bet arī sasprindzināt vēdera muskuļus.

smagsvara zudumu iemeslus pārtikas produkti lai sadedzinātu apakšējo ķermeņa tauku

Tomēr kāds, kurš nenoņem vēdera taukus, nevarēs uzzīmēt abs kubus. Piekārtie kāju pacēlāji stimulē vairāk vēdera darbību nekā cirtas.

Tātad, kā iegūt abs kubus? Kādi treniņi, vingrinājumi un aktivitātes ir visefektīvākās? Ir efektīvas darbības, kas var palīdzēt pēc iespējas ātrāk atbrīvot abs.

vai svīšana jūsu miegā sadedzina taukus svara zudums ka labākais tarika

Ātrākais veids Šeit ir dažas efektīvas metodes, kā ātri tonizēt abs. Nav svarīgi, cik squats un crunches jūs darāt dienā, bez pareizas diētas nevar iegūt rezultātus. Tāpēc kādam, kurš smagi strādā, mēģinot izolēt abs, vajadzētu ēst 3 standarta izmēra porcijas un starp katru ēdienu ieturēt uzkodu. Iekļaujiet uzturā ogļhidrātus.

Joga svara zaudēšanai

Tas nenozīmē, ka jums vajadzētu ēst kartupeļus, picu, makaronus, cepumus vai bageļus. Ēdot 1 porciju sarežģītu ogļhidrātu, piemēram, pilngraudu maizi, auzu pārslu, brūnos rīsus brokastīs, pusdienās un vakariņās, jūsu abs var kļūt veiksmīgs.

liels augšstilbu svara zudums svara zudums karne ke upay

Uzkodas ar olbaltumvielām bagātu pārtiku, piemēram, indēm, mandelēm, riekstu sviestiem, jogurtu ar zemu tauku saturu un valriekstiem. Vai jūs meklējat labāko uztura plānu, lai pēc iespējas ātrāk iegūtu abs; 2 kardio slodzes Vēl viens svarīgs faktors tiem, kas vēlas zaudēt šīs papildu mārciņas un atrast abs, ir zaudēt svaru. To var izdarīt ātri, pievienojot treniņam kardio. Peldiet, skrieniet, brauciet ar velosipēdu vismaz trīs reizes nedēļā trīsdesmit minūtes un turieties aktīvi 5 dienas nedēļā.

Izmantojiet intervālu treniņu priekšrocības, lai veidotu savu ķermeni. Kraukšķi vislabāk darbojas augšējā presei. Bet jums ir arī jāsaspiež apakšējie un slīpie vēdera muskuļi. To var iegūt, paceļot kājas. Apgulieties uz paklāja vai sola un novietojiet kājas līdzenas uz grīdas.

10 ātri un viegli treniņi, lai zaudētu roku taukus mājās

Izstiepiet kājas tā, lai tās būtu paralēli ķermenim. Lēnām paceliet kājas un lēnām nolaidiet tās sākuma stāvoklī. Katru dienu veiciet 5 divdesmit pacēlāju komplektus. Veiciet šādus vingrinājumus: Sagriešanās ar hanteles: Guļiet uz nolaidiet zem muguras tauku uz grīdas vai paklāja ar saliektiem ceļgaliem. Katrā rokā turiet vieglas hanteles, izstiepjot tās uz sāniem.

Izelpojot un lēnām paceliet galvu un ķermeņa augšdaļu no grīdas, velkot hanteles virs kājām pret griestiem. Abs veidošanai ir nepieciešams gan muskuļu sasprindzinājums, gan tauku zaudēšana Apgriezti sagriezti ar zemu piestiprinātu lenti: Šim vingrinājumam jums būs nepieciešama paplašinātāja lente, kas jāpiestiprina zemu pie sienas vai jāpiestiprina zem dīvāna.

Novietojiet lenti virs abu pēdu pirkstiem. Guļus uz grīdas. Izelpojiet un salieciet ceļus plecu virzienā. Ieelpojiet un lēnām nolaidiet kājas sākuma stāvoklī. Saliekams vīšanas ar bumbiņu: Stingri novietojiet bumbiņu starp kājām. Guļus uz muguras uz grīdas.

5 mārciņas vienā mēnesī svara zudums žokļa novājēšanu botox

Turiet kājas no zemes ar saliektiem ceļiem. Novietojiet rokas pie ausīm pagriežot. Veiciet dubultu vērpšanu, paceliet plecus no zemes un salieciet ceļus uz krūtīm. Ieelpojiet un guļus sākuma stāvoklī. Lielisks treniņš abs saņemšanai 30 dienu laikā mēnesī Uzturiet un tonizējiet savu kodolu ar šiem lieliskajiem abs treniņiem 30 dienu laikā.

Kā darīt vēdera abs. Vai ir iespējams noņemt kuņģi, kratot presi. Abs vingrinājumi Kā darīt vēdera abs.

Vingrojiet 3 reizes nedēļā nākamajam mēnesim. Jūs tos varat palaist pirmdien, trešdien un piektdien. Atcerieties, ka abs nepieciešams mainīt atkārtojumus, atpūtas periodus, fizisko slodzi un izmantoto svaru.

Jums jādara: Kāju celšana 20 sekundes, 10 sekundes atpūta; Šķēres 20 sekundes, 10 sekundes atpūta; Kājas pagriezt 20 sekundes, 10 sekundes atpūsties; Dēlis 20 sekundes, 10 sekundes atpūta; Apgrieztie pagriezieni 20 sekundes, 10 sekundes atpūta; Mason vērpjot 20 sekundes, 10 sekundes atpūsties. Veiciet 4 vingrinājumu kārtas. Starp vingrinājumiem atpūtieties 10 sekundes. Kā ātri izcelt presi mājās: vingrinājumi-motivācija Abs ir visgrūtāk veidojamā ķermeņa daļa.

Vienīgais veids, kā iegūt abs, ir ēst mazāk tauku un veikt sirdsdarbību.

Joga svara zaudēšanai iesācējiem mājās

Vai jums nav laika iet uz sporta zāli? Uzpūtiet mājās abs. Jūs varat veidot spēcīgu abs, ja papildus vēdera vingrinājumiem iemācīsities ēst pareizi.

Ja jūs trenējat mājās, šeit ir daži lieliski vingrinājumi, lai sāktu: Čokurošanās par 4 skaitļiem - 10 atkārtojumi. Veicot šo vingrinājumu, padomājiet par plecu pacelšanu no zemes vai paklāja, vērpjot. Sagriešanās- 10 atkārtojumi. Saspiežot, visa mugura nav jāpaceļ no zemes, piemēram, kad jūs apsēžaties.

Saraksts vingrinājumi zaudēt svaru Lyasha no iekšpuses

Tikai muguras augšdaļa ir jānorauj. Apgulieties uz paklāja, grīdas vai paklāja. Turiet rokas tuvu galvai vai krustu pāri krūtīm. Izmantojiet vēdera muskuļus, lai paceltu plecus un turētu tos uz augšu.

Izelpojot, nolaižoties. Apļveida kraukšķi - 10 atkārtojumi. Ieņemiet čokurošanās stāvokli. Salieciet ķermeņa augšdaļu pa kreisi kreisajam lokam un pa labi labajam lokam. Veiciet mazus apļveida kustības, lai to ērti izpildītu. Lai iegūtu papildu sarežģītību, veiciet lielas apļveida kustības. Apgrieztā gaustā - 12 atkārtojumi. Sāciet vingrinājumu ar ceļgaliem atbilstoši gurniem. Novietojiet ceļus pie krūtīm un pēc tam lēnām atgriezieties sākuma stāvoklī.

Izmantojiet rokas sānu atbalstam. Velosipēds - 10 lēni atkārtojumi, nolaidiet zem muguras tauku ātri. Salieciet ceļus uz krūtīm, paceliet kreiso ceļgalu un pagrieziet labo plecu ceļa virzienā.

Lai iegūtu pilnīgu rep, mainiet kājas un atkārtojiet to otrā pusē.

Joga svara zaudēšanai - Keto Guru

Taisni kāju pacēlāji - 10 atkārtojumi. Sāciet ar ceļgaliem gūžas nolaidiet zem muguras tauku. Novietojiet ceļus pie krūtīm. Tad velciet ceļus uz augšu. Lai iegūtu pilnīgu rep, nolaidiet taisnās kājas uz paklāja. Lai iegūtu papildu slodzi, turiet rokas zem muguras lejasdaļas. Preses izstiepšana - turiet 30 sekundes.

Vingrinājuma regularitāte

Pagariniet rokas un kājas. Saspiediet abs, it kā velkot pirkstus un kāju pirkstus pretējo sienu virzienā. Mēģiniet dziļi elpot.

Mikseri Mājas trenažieris presei un vēderam. DIY abs simulatori.

Stiepjot slīpi muskuļus - turiet 30 sekundes Vingrinājumu veic sēdus stāvoklī. Paceliet labo kāju uz augšu, turot pēdas piespiestas pret paklāju.