Tiem, kas jau no mazotnes ēd zemesriekstu sviestu, ir daudz zemāks vēža risks. Tomēr vissvarīgākais ir kopējais dienas kaloriju daudzums. Avokado Daudzi cilvēki nelieto avokado uzturā, jo ir pārliecināti, ka tajos ir daudz tauku. Es iesaku sievietēm ar PCOS censties iegūt gramus olbaltumvielu vienā ēdienreizē un gramus vienā uzkodā.

Ar šo šo jautājumu noslēdzu, es ceru, ka tas jums bija interesants un informatīvs.

nepiesātinātais tauku dedzināšana

Tiesa, ne visi tauki ir slikti. Turklāt uztura tauki tiek uzskatīti par daudz sliktākiem nekā ogļhidrāti. Parasti tiek uzskatīts, ka tie ir sirds slimību un citu veselības problēmu cēlonis. Šie makroelementi beidzot sāk iegūt labāku reputāciju, lielā mērā pateicoties fitnesa un uztura zinātnei.

Bet nez kāpēc daudzi cilvēki joprojām nesaprot, ka uztura tauki mums ir nepiesātinātais tauku dedzināšana.

Pārtikas produkti, kas dedzina kalorijas

Valdība joprojām rāda pārtiku, izmantojot objektīvu, kurā uztura tauki ir uzskaitīti kā kaut kas tāds, kas jums patiešām vajadzētu ierobežot uzņemšanu.

Pat daži dietologi cilvēkiem paskaidro, ka visi tauki ir nepiesātinātais tauku dedzināšana. Kad sabiedrībai - īpaši vīriešiem - pateiks patiesību par taukiem? Kur ir patiesība? Vai kāds ir spēks, brāli?

nepiesātinātais tauku dedzināšana

Pārtikas tauki ir neaizstājami cilvēka dzīvē. Vīriešiem jālieto liels daudzums no tiem, lai regulētu muskuļu augšanu un hormonu veidošanos.

Kādi tauki ir noderīgi kultūristiem?

Apskatīsim uztura taukus un to nozīmi vīriešiem. Kas ir uztura tauki?

Sievietēm ar PCOS diagnozi tas var ietekmēt daudzus viņu veselības aspektus, īpaši svaru. Bet kas tieši ir PCOS? PCOS ir sarežģīts metabolisma sindroms, kas ietekmē gandrīz visas ķermeņa sistēmas, ieskaitot olnīcas, virsnieru dziedzeri, hipofīzi un daudz ko citu.

Tos galvenokārt sauc par uztura taukiem, lai norādītu, ka tie ir tauki, kuriem vajadzētu būt daļai no jūsu uztura programmas. Mononepiesātinātie tauki Polinepiesātinātie tauki Piesātinātie tauki tauki ar augstu piesātināto taukskābju saturu Pilns termins ir tehniski taukskābes, taču mēs nekad faktiski neizmantojam pēdējo izteicienu, kamēr mēs neapspriežam omega-3 polinepiesātinātās taukskābes.

Produkti tauku sadedzināšanai : labāko pārtikas produktu saraksts | Komplicēti par veselību iLive

Ir viens taukskābums, no kura jums jāatturas. Šie tauki pašlaik ir aizliegti Amerikas Savienotajās Valstīs. Tas jau ir aizliegts vairākās citās valstīs, piemēram, Lielbritānijā.

Tauki ir ļoti svarīgi diētai. Iespējams, esat redzējis šādus terminus vai dzirdējis diskusijas par šiem taukiem.

nepiesātinātais tauku dedzināšana

Lai atsvaidzinātu atmiņu, apskatīsim dažus ēdienu piemērus. Mononepiesātinātie tauki ir avokado, mandeles, lazdu rieksti un pat zemesrieksti. Daudzi rieksti, ieskaitot zemesriekstu sviestu, satur šos taukus.

Polinepiesātinātie tauki, ieskaitot margarīnu, rapšu eļļu, linu sēklu eļļu un lielāko daļu citu pārtikas eļļu.

nepiesātinātais tauku dedzināšana

Tad jums ir arī visas polinepiesātinātās omega-3 taukskābes Piesātinātie tauki - satur sarkanu gaļu, pilnpienu, sieru, olas dzeltenumu, kokosriekstu eļļu, tumšo šokolādi, cūkgaļu un daudz ko citu. Protams, ir simtiem citu taukainu pārtikas produktu, kas ietilpst vienā no šīm kategorijām. Bet ar šo sarakstu jūs vismaz gūsiet labu priekšstatu par to, uz ko mērķēt. Kāpēc uztura tauki ir noderīgi mums īpaši vīriešiem? Galvenie punkti, kas jums patiešām jāzina par taukiem, ir tas, ka mūsu ķermenis tos izmanto enerģijas uzkrāšanai un enerģijas ražošanai.

Šiem diviem faktoriem jau vajadzētu izklausīties jauki, bet patiesībā mēs apzināsimies vēl vairāk priekšrocību. Tauki vienmēr ir bijuši enerģijas avots cilvēkam kopš mūsu senču laikiem, kad viņiem nebija tik daudz ogļhidrātu, ko ēst.

Piesātināto tauku ietekme uz testosterona ražošanu

Mums tauku šūnās ir arī enerģijas enerģijas krājumi. Patiesībā ir laba lieta, ja ēdat pareizi un ilgstoši neglabājat taukus organismā bet ātri lietojat. Kad tas ir noskaidrots, apskatīsim citus ieguvumus, kas apmierinās jūsu ķermeņa vajadzības, ēdot taukus visas dienas garumā.

Šeit ir daži no galvenajiem argumentiem par konsekventu un pareizu uztura tauku uzņemšanu: Diēta ar augstu tauku saturu palielina brīvā testosterona līmeni.

  • Svara zudums maltītes nav gaļas
  • Vai acis izskatās lielākas pēc svara zuduma
  • Slim queen svara zudums

Taukos šķīstošos vitamīnus A, D, E un K var transportēt visā ķermenī caur asinsriti. Pārtikā patērētie tauki palīdz dziedēt ķermeņa audus, piemēram, ādu.