Diēta Kultūra Ietekme Ēšanas traucējumi Ir daži garīgi traucējumi, kuru uzvedība kultūra apbrīno un vērtē tikpat lielā mērā kā ēšanas traucējumi. Enerģija tiek iztērēta pārāk ātri. Pareiza uztura daudzuma izplatīšana visu dienu: vairāk pārtikas ir patērēts dienas pirmajā pusē. Pētījumi liecina, ka ilgstoša uzmanība svara zudumam kā mērķim var izraisīt pārtikas un ķermeņa rūpību , ēšanas traucējumus, svara stigmatizāciju un pazeminātu pašnovērtējumu.

Daži cilvēki izmanto šo ēšanas veidu, lai tiktu galā ar stresu, bezpalīdzību, nemieru, raizēm.

miega noved pie svara zuduma 7 minūtes tauku zaudējumu

Ārstēšana kompulsīvajai pārēšanai: Nav standarta programmas, lai ārstētu šo traucējumu. Parasti šiem cilvēkiem tiek ārstēts liekais svars un aptaukošanās. Dažkārt pielieto kognitīvo-uzvedības terapiju, kuras mērķis ir iemācīt pacientam kā atpazīt un maina uzvedība, attieksme, reakcijas saistībā ar ēšanu, dzīves grūtībām.

miega noved pie svara zuduma neizdodas drošu svara zudumu

Iemāca tikt galā ar emocijām un iedrošina jaunai, veselīgai dzīvei un ēšanas paradumiem. Uztura terapija Neskatoties uz to, kāds terapijas paņēmiens tiks pielietots, pirmais uztura terapijas mērķis ir normalizēt radušos negatīvos ēšanas paradumus un stabilizēt svaru. Šo mērķi var sasniegt caur pacienta izglītošanu uztura jomā, sāta un bada sajūtas izskaidrošanu, ēdienreižu plānošanu, kā arī iemācot pacientu apvaldīt uzņemtā ēdiena daudzumu.

Kā veidot pareizo režīmu

Nākošais mērķis uztura terapijā ir svara samazināšana un kontrole. Minimālam dienas kaloriju daudzumam jābūt kcal, lai varētu atjaunot svara zudums akciju māksla vielmaiņas procesus organismā, kā arī apmierināt psiholoģiskās un fiziskās vajadzības.

Nepieciešamas ir arī fiziskas nodarbības, lai sadedzinātu daļu kaloriju, paātrinātu vielmaiņu un uzlabotu pašsajūtu.

miega noved pie svara zuduma kā es varu sadedzināt taukus no muguras

Pacientam ir jāizstāsta, kādēļ ir jāuzņem ne mazāk par kcal dienā, jo bieži slimnieki mēģina uzņemt mazāk kaloriju nekā ir nepieciešams. Nedēļā ieteicams samazināt svaru par 0,5 — 1 kg.

Programma sievietem svara nomesanai majas - 1. dala - trenins Hardijs Janovskis IRON GYM

Katram pacientam ir individuāla svara zuduma tolerēšana, tādēļ vēlamo zaudējamo kilogramu daudzums var būt atšķirīgs. Arī kompulsīvās pārēšanās pacientiem ļoti vērtīgi ir sastādīt katras dienas ēdienreižu plānu, tad ir daudz vieglāk kontrolēt apēstā ēdiena daudzumus.

miega noved pie svara zuduma kā slaids un veidot liesās muskuļus

Svarīgi ir pacientu iemācīt ēst veselīgi, jo izveidojot dažus ēdienkartes paraugus, tas sagādās grūtības, kad pacients patstāvīgi vēlēsies kaut ko mainīt ēdienkartē un dažādot to. Daži pacienti ievēros regularitāti ēdienreizēs un pieturēsies pie ieteiktā uztura plānojuma, bet daži gribēs sastādīt miega noved pie svara zuduma ēdienkarti, ar sev tīkamiem produktiem un maltītes ieturēs spontāni.

Alkohols, kofeīns un medikamenti arī ietekmē ēšanu, tādēļ jālieto ar lielu piesardzību.

miega noved pie svara zuduma kā sadedzināt taukus pat guļot

Uzturā noteikti jābūt pietiekamam balastvielu daudzumam, īpaši tiem, kam jāsamazina uztura daudzums, tas radīs patīkamu sāta sajūtu. Pacientiem, kuriem ir zaudēta organisma bada un sāta sajūtu kontrole, uztura terapijas sākumā nepieciešamas uzskatāmas veselīga uztura vadlīnijas.

miega noved pie svara zuduma naltrexone svara zudums deva

Sīpols J, Ēšanas traucējumi, Doctus, Februāris,