Tauku blokatori. Patiesi unikāls produkts. Paceliet rokas līdz plecu līmenim ar saliektiem elkoņiem.

Attēli ar cilvēkiem, kuri vingro Tradicionālie spiedpogas Viņi nav izdomāti, seksīgi vai visprogresīvākie, un tiem nav vajadzīgs moderns aprīkojums.

virve izlaižot sadedzināt taukus

Tomēr atspiešanās joprojām ir vieni no labākajiem krūšu kurvja treniņi apkārt. Visu veidu pushups izmanto jūsu ķermeņa svaru kā pretestību, lai stiprinātu krūtis. Pareiza roku, galvas un pēdu novietošana ir būtiska, lai novērstu iespējamās traumas, piemēram, rotatora manšetes sasprindzinājumu, un lai izmantotu visas vingrinājuma priekšrocības.

Apgulieties ar seju uz leju uz grīdas, plakanas rokas uz grīdas plecu zonā, rokas izstieptas.

svara zudums kļūst grūtniecība

Turiet galvu taisni un nelieciet zodu iekšā un neceliet to uz augšu. Lai panāktu vislabāko svara sadalījumu, salieciet pirkstus tā, lai jūs nepaliktu uz pirkstgaliem.

Lēnām nolaidieties zemē. Atbalstiet svaru uz rokām un pirkstiem, skaitot trīs. Pacelieties sākuma stāvoklī un atkārtojiet. Ja esat iesācējs, mēģiniet izdarīt līdz astoņiem spiedieniem un pēc tam pievienojiet vairāk atkārtojumu, kad iegūstat spēku. Slīpā soliņa nospiešana, izmantojot pretestības joslas Šis pretestības joslas vingrinājums ir vērsts uz krūšu muskuļiem.

Piestipriniet lentes aiz muguras - labi piestipriniet tās caur vai riteņbraukšana sadedzina taukus visur - un dariet to vai nu sēžot, vai stāvot. Izvēlieties joslas lielumu, kas jūs izaicina. Stāvot vai sēžot pretī lentu enkuram, satveriet rokturus ar rokas satvērienu.

Turiet elkoņus ārā un paralēli grīdai. Pabīdiet rokturus uz augšu un prom no sevis leņķī, līdz rokas ir taisnas. Lēnām atgriezieties sākotnējā stāvoklī, saspiežot plecu lāpstiņas un pretojoties, to darot. Atkārtojiet, sākot ar apmēram astoņiem atkārtojumiem, pievienojot vairāk, kad jūsu spēks pieaug. Pec Fly Ja jūs strādājat sporta zālē, pec mušu mašīna ir lieliska, lai tonizētu un paceltu krūtis.

Mājās jūs varat iegūt tādus pašus rezultātus ar hanteles pāri. Apgulieties uz muguras guļus labākais veids kā sadedzināt krūšu tauku bez svariem uz soliņa ar kājām līdzenām uz grīdas.

  • Vingrinājumi, svara zudums, vēdera un sāniem - Keto BodyTone
  • Citas medicīnas metodes.
  • Vai kodētas olas sadedzina taukus

Turiet muguru taisni un neslīdiet, lai izvairītos no muguras muskuļu stresa. Katrā rokā turiet vienu hanteli. Paceliet rokas līdz plecu līmenim ar saliektiem elkoņiem. Pabīdiet rokas uz augšu un prom no ķermeņa. Atgriezieties sākuma pozīcijā. Veiciet piecus atkārtojumus.

kā samazināt kuņģi un atpakaļ

Neliela attāluma lāde ar krūtīm Īsa diapazona lidojums krūtīs ir visefektīvākais, ja jūs turat rokas taisni un nēsājat līdz plecam. Ja jūs neveicat cauri, jūs varat ievainot plecus vai muguru. Apsēdieties krēslā ar taisnu muguru, un kājas ir līdzenas zemē. Turot hanteli katrā rokā, izklājiet rokas uz abām pusēm, izlīdziniet plecus. Turpinot turēt rokas plecu augstumā, saliekt elkoņus un celt plaukstas uz krūtīm.

Galvenie tauku degļu veidi

Turiet apmēram divas sekundes, pirms atgriežaties sākuma stāvoklī. Atkārtojiet piecus komplektus. Krūškurvja prese Krūškurvja prese ir vēl viens hanteles vingrinājums, kas stiprina krūšu muskuļus.

  • Vingrinājumi krūšu pacelšanai un pievilkšanai - Cits
  • Sergejs Zarins Viduklis, gurni, gūžas, vēders — tas vienmēr ir problemātiskās zonas, katrai sievietei.
  • Svars loss sacramento apgabals

Nogulieties uz muguras ar hanteli katrā rokā. Augšdelmi veido taisnu līniju ar plecu; elkoņi ir saliekti un vērsti uz augšu.

Turiet galvu taisni un turiet kājas līdzenas uz grīdas. Lēnām paceliet rokas uz augšu, gandrīz iztaisnojot elkoņus, līdz tās atrodas pāri plecu zonai.

kb svara zudums

Nenobloķējiet elkoņus, lai novērstu ievainojumus. Pakāpeniski nolaidiet rokas uz leju sākuma stāvoklī. Veiciet piecus komplektus un strādājiet līdz desmit atkārtojumiem.

Svarīgas sastāvdaļas un nosacījumi: pareizi un efektīvi sagatavoties svara zaudēšanai mājās

Saspiediet Šo vingrinājumu var veikt atsevišķi vai kopā ar citu līdzīgu vingrinājumu pietupienisienas sēdus vai lunges. Veicot šo vingrinājumu, jūsu muskuļi var sākt trīcēt, taču neļaujiet tam sevi apturēt. Satveriet divus hanteles, pa vienam katrā rokā. Tas var darboties arī ar vienu plāksni, kettlebell vai vienu hanteli. Pieskarieties svariem kopā ar plaukstām, kas vērstas uz iekšu un elkoņiem uz āru.

Kā notiek tauku sadedzināšanas process?

Saspiediet svaru kopā, saspiežot tā, it kā jūs tos sasmalcinātu. Pirms atlaišanas turiet šo saspiešanu sekundes.

Atkārtojiet līdz trim reizēm, kā pieļauj. Konsekventa sirds Papildus saviem treniņiem jums vajadzētu sākt kardio rutīnu vai turpināt savu esošo. Lai gan spēka treniņš veidos un pacels krūtis, sirdsdarbība palīdz sadedzināt taukus.

2. Apmācība

Labākie sirds vingrinājumi tauku dedzināšanai ir augstas intensitātes intervāla apmācībaķēdes apmācībaun skriešana. Vingrinājumi krūtīm Kamēr nav īpaša krūšu pacelšanas vingrinājuma, vingrinājumi, kuru mērķis ir stiprināt krūšu muskuļus, pagarinot, tonizēs un pacels krūtis, saskaņā ar WebMD. Vingrinājumi var sniegt definīciju un uzlabot nelielu sagging.

Ātri apskatot anatomijas grāmatu, tiks paskaidrots, kāpēc: mazie un lielie krūšu maisiņi jeb pekeri atrodas tieši zem krūtīm. Jebkurš vingrinājums, kas darbojas pecs, darbosies arī uz krūtīm. Tas ir īpaši svarīgi, ja jums ir smagas, sagging krūtis, jo spēcīgāka krūtis nodrošina lielāku atbalstu.

kopējais ķermeņa pacelšanas pēc svara zuduma

Citi krūšu vingrinājumu ieguvumi Papildus perkierām krūtīm sievietei ir arī citi iemesli, lai viņa strādātu: Paaugstināta vielmaiņa : Tāpat kā visi spēka treniņi, arī pekinga darbs palielina vielmaiņu, palīdzot sadedzināt vairāk kaloriju pat tad, ja jūs nestrādājat. Uzlabota stāja: krūšu krūšu vingrinājumi veido ķermeņa augšdaļas spēku, kā rezultātā uzlabojas stāja. Tas samazina muguras un kakla slodzi un pastiprina krūšu pacelšanas efektu.

Palielināta izturība: Jebkurš spēka treniņš un nākamais atveseļošanās periods darbojas, lai stiprinātu jūsu izturību un izturību. Tas pāriet ikdienas dzīvē, padarot jūs enerģiskāku un labāk spējīgu tikt galā ar dzīves stresu.

Kā sadedzināt liekos taukus un saglabāt veselību: 12 soļi (ar fotoattēlu) - Padomi -

Pec vingrinājumi un krūšu izmērs Dažas sievietes baidās izkopt krūtis, baidoties, ka vingrinājums samazinās viņu krūtis. Kombinācijā ar svara zaudēšanu krūšu kurvja vingrinājumi, visticamāk, dos jums mazākas, perkier krūtis; bez svara zaudēšanas jūs, labākais veids kā sadedzināt krūšu tauku bez svariem, iegūsit apaļāku, augstāku krūšu.

Kā notiek krūšu palielināšanas operācija un rehabilitācija

Ja jums ir lielas, taukainas krūtis, jūs varat sagaidīt daļu tauku zaudēšanu, it īpaši, ja vingrojumu režīmam pievienojat sirdsdarbību. Atkarībā no uztura faktoriem un citiem jūsu treniņiem jūs varat sākt redzēt izmaiņas nedēļu laikā.