Desmit minūtes kardio aparātā, kam seko visa ķermeņa izstiepšana, noņem visus metabolisma atkritumus, kas rodas treniņa laikā ar svaru vai augstas intensitātes intervālu. Jūs varat to izmantot, lai izmantot dažādām ķermeņa daļām, kas ir tiešām ideāli piemērots vīriešiem un sievietēm. Bet nepadodieties pilnīgi.

Pārmaiņus kardio un spēka treniņi Spēka un sirds kombinācija ir ideāls svara zaudēšanas risinājums.

Vingrinājumi mājas klasē:

Jūs varat tos pamīšus mainīt gan dienā, gan vienas nodarbības ietvaros. Piemēram, intervāla apmācība ir laba iespēja, kas ietver abu aktivitāšu veidu apvienošanu vienā sporta zāles apmeklējumā.

crossfit tauku zudumu rutīna

Šajā gadījumā pārmaiņus kardio un spēka vingrinājumus ik pēc 8 minūtēm. Pilnībā sadalīts treniņš ir piemērots tiem, kas ļoti bieži apmeklē sporta zāli.

Fizisko aktivitāšu intensitātes aprēķins Veselīgas ēšanas un svara zaudēšanas treniņu plānā ir nepieciešams vingrinājumu intensitātes aprēķins.

Viens no šīs problēmas risināšanas veidiem ir pulsa noteikšana. Novājēšanas treniņu shēma Treniņam sporta zālē jāsākas ar iesildīšanos.

crossfit tauku zudumu rutīna

Pavadiet apmēram 15 minūtes uz skrejceliņa, stepera, velotrenažiera vai fitnesa trases. Pēc tam jūs varat tauku dedzināšana pienu vilkt vertikālo bloku, kas palīdzēs nostiprināt muguras muskuļoto korseti. Optimālais svars iesācējām meitenēm ir kg.

Veiciet 3 komplektus ar 12 atkārtojumiem.

Intervāla treniņu priekšrocības

Lai izstrādātu crossfit tauku zudumu rutīna vidusdaļas muskuļus, veiciet horizontālu bloku vilkšanu: svars - 10 kg, 3 komplekti 10 reizes. Citi vingrinājumi svara zaudēšanai: Klasiskā hanteles audzēšana melos. Sāciet ar 3 kg - 3 komplekti ar 10 atkārtojumiem.

Lejupielādējiet Tabata taimeri operētājsistēmai Android Augstas kvalitātes iestatījumi un daudzpusība padarīja lietojumprogrammu populāru lietotāju vidū. Vairāk nekā 1 miljons cilvēku no visas pasaules to ir instalējuši savos viedtālruņos un planšetdatoros. Lietojumprogrammai nav vecuma ierobežojuma, tā tiek izplatīta bez maksas. Jūs varat lejupielādēt Tabata taimeri operētājsistēmai Android no jebkura avota, taču jums jābūt ļoti uzmanīgam, lai neuzņemtu vīrusus.

Vienlaicīga roku locīšana ar hantelēm stāvus stāvoklī. Sāciet ar 3kg - 3 komplekti ar 15 atkārtojumiem.

  1. Hronometrs ar intervāla taimeri. Intervāla treniņa taimeris: redaktora izvēle
  2. Prolesan Pure Jaunākā informācijaatsauksmes, forum, cena, capsule, ingredients — where to buy?

Veiciet kāju samazināšanu īpašā simulatorā. Sāciet ar kg - 2 komplekti ar 20 atkārtojumiem.

Fresh articles

Paceliet kājas, novietojot kājas zem polsterēta veltņa uz īpašas mašīnas. Sāciet ar kg - 3 komplekti ar 12 atkārtojumiem. Intervāls Sirdsdarbības samazināšanas intervāla kardio ir lieliski piemērots ikvienam, kurš dod priekšroku spēka treniņiem.

crossfit tauku zudumu rutīna

Izpildes laiks ir minūtes. Šai aktivitātei jums būs nepieciešams skrejceļš un lecamaukla. Procesa laikā dzeriet šķidrumu ūdeni istabas temperatūrā.

Uzlādējiet iebūvēto akumulatoru uz gēla spilventiņu. Lietotu elektro plāksteri stingri uz ādas. Nospiediet "M", lai izvēlētos vajadzīgo režīmu.

Pēc tam jums būs nopietns, bet efektīvs treniņš, kas palīdz zaudēt svaru: Skrien 3 minūtes paaugstinātā tempā sirdsdarbības ātrums —pēc tam velti 2 minūtes virves lecam. Atkārtojiet bloku.

Kā zaudēt svaru mēnesī

Leciet virvi 1 minūti, pēc tam pakāpeniski palieliniet tempu 4 minūšu laikā. Lēnām palaidiet minūtes, izstiepiet glutes, muguras lejasdaļu, četrgalvus. Apkārtraksts Jūs varat arī sākt ķermeņa svara zaudēšanas procesu ar ķēdes treniņu palīdzību. Tās ilgums ir minūtes.

crossfit tauku zudumu rutīna

Šajā laikā jums jāveic cikli, kas sastāv no vingrinājumiem, starp kuriem pārtraukumam jābūt minūtēm. Plaisa starp apļiem nedrīkst pārsniegt minūtes. Klasiskā svara zaudēšanas programma sastāv no: pietupieni.

crossfit tauku zudumu rutīna