Lecošie džeki Šī vecās skolas iesildīšanās ir efektīva sirdsdarbības forma. Kardiotreniņā var atrast aerobikuvingrinājumi bez slodzes, kas noteiktā laika posmā var izraisīt paaugstinātu sirdsdarbības cietību. Daži vēdera vingrinājumi un izturības apmācība, lai mērķētu uz jūsu kodolu, palīdzēs veidot un tonizēt abs. Lai lieliskas brīvdienas!

Viegli vingrinājumi svara zaudēšanai uz vēdera un sāniem - kā to darīt mājās vīriešiem un sievietēm

Ja vien jūs nebūtu svētīts ar plakanā vēdera gēnu, jums būs nepieciešama nedaudz pīpēšana, dvesināšana un svīšana, lai iegūtu kuņģa plakanu stāvokli. Kardio treniņi paaugstina jūsu sirdsdarbības ātrumu un virza vielmaiņu tauku sadedzināšanas zonā.

  • A pētījumu tālajā
  • Kā skriet, lai zaudētu svaru kuņģī. Kā atbrīvoties no vēdera taukiem ar skriešanu
  • Labākie tauku dedzināšanas vingrinājumi mājās 1.
  • Kā atbrīvoties no vēdera taukiem ar skriešanu Tātad skriešana un kuņģis un sāni atņem?
  • Spēka vingrinājumi Šāda veida apmācība ir vērsta uz muskuļu nostiprināšanu, piešķirot tiem tonusu.
  • Боюсь, что он умер.

Cik nepieciešams kardio, būs atkarīgs no tā, cik daudz svara jums būs jāzaudē, cik daudz kaloriju jūs ēdat un cik smagi vēlaties trenēties. Darba sākšana Pirms sākat mēģināt saplacināt vēderu ar kardio, jums vajadzētu saprast, ka jūs nevarat pamanīt samazināšanu. Lai noņemtu taukus no vēdera, tie jāsadedzina visā ķermenī. Dienas laikā jums ir jāsadedzina vairāk kaloriju nekā patērēts, tāpēc arī diēta ir svarīga.

Kā skriet, lai zaudētu svaru kuņģī. Kā atbrīvoties no vēdera taukiem ar skriešanu

Vingrinājumi ļauj ēst vairāk, taču katras dienas beigās jums ir jābūt kaloriju deficītam. Daži vēdera vingrinājumi un izturības apmācība, lai mērķētu uz jūsu kodolu, palīdzēs veidot un tonizēt abs.

Mērķa sirdsdarbība Lai noteiktu, cik daudz sirds ir nepieciešams, lai sagrieztu vēderu, jums jāatrod tauku dedzināšanas sirdsdarbības zona, kas ir no 65 līdz 85 procentiem no jūsu maksimālās sirdsdarbības ātruma. Saskaņā ar nesenajiem pētījumiem Čikāgas ziemeļrietumu medicīnā, visprecīzākais veids, kā sieviete var atrast maksimālo sirdsdarbības ātrumu, ir no 88 atņemt procentus no viņas vecuma.

  • Vingrojumi uz nekustīga velosipēda svara zaudēšanai un izturībai.
  • Opcijas vingrinājums ir Kā lietot mājas sporta kompleksu Deluxe
  • Gatavojies gaidāmajām brīvdienām!
  • Kā lietot mājas sporta kompleksu Deluxe 6 elpošanas vingrinājumi un padomi plaušu veselībai - azboulings.
  • Galvenais Veselība-Fitnesa 25 iemesli, kāpēc sporta zāle ir labāka par skriešanu Iepriekš mēs esam teikuši visus iemeslus skriešana ir labāka nekā sporta zāle.
  • Vai jūs esat pilnīgi pārliecināts, ka tas neietekmēs jūs?

Piemēram, 88 procenti no 30 gadu vecas sievietes vecuma ir Pēc tam jūs atņemsit Sievietes tauku dedzināšanas zona ir no līdz sitieniem minūtē.

Treniņa ilgums Jums ir dažas izvēles iespējas, cik ilgi jūs nodarbojaties ar tauku sadedzināšanas zonu. Ja izvēlaties garu, lēnu kardio, piemēram, staigāšanu un skriešanu, jūs paliksit zonas zemākajā galā 45 minūtes līdz stundai.

como tomar o ķermeņa slaids ātri

Tempo treniņi ir īsāki, bet intensīvāki, piemēram, skrienot 30 minūtes ar savu sirdsdarbības ātrumu tuvu zonas augšējam galam. Treniņš ar augstas intensitātes intervālu uz īsu pārrāvumu palielina vai pārsniedz slieksni, pēc tam atjaunojoties zemā līmenī. Piemēram, jūs varētu sprint pēc jūsu maksimālās piepūles 45 sekundēm, pēc tam atgūties uz 20 sekundēm un turpināt šo modeli vismaz 20 minūtes.

Treniņu biežums Slimību kontroles un profilakses centri CDC iesaka pieaugušajiem piecas dienas nedēļā no 30 līdz 50 minūtēm veikt mērenu aerobo vingrinājumu.

Ja trenējat lielāku intensitāti, piecas dienas nedēļā jums ir nepieciešams no 15 līdz 30 minūtēm kardio. Tomēr CDC iesaka, jo vairāk laika jūs ievietojat ikdienas gaitās, jo lielākas priekšrocības jūs redzēsit.

Gatavojies gaidāmajām brīvdienām! 4. daļa

Tātad, lai iegūtu taisnu vēderu, sagaidiet, ka jūs katru dienu trenēsities aerobi piecas dienas nedēļā no 20 minūtēm līdz stundai.

Vingrinājumu izvēles Jūsu izvēlētais kuņģa saplacināšanas kardio ir atkarīgs no jums.

padomi par novājēšanu kuņģī

Ja dodat priekšroku vingrinājumiem brīvā dabā, staigājot, skriejot, skrienot un atrast savu tauku sadedzināšanu sirdsdarbību ar velosipēdu, visi sadedzina taukus, ja jūsu sirdsdarbība ir pietiekami augsta. Populāras kardio izvēles iespējas ir telpās, skrejceļš, velotrenažieri, elipsveida mašīnas un kāpņu kāpēji. Varat arī izpētīt kardio nodarbības sporta zālē vai iegādāties treniņu DVD, piemēram, Zumba, kikboksu vai vērpšanu.

king cobra fat burner

Lai kādu vingrinājumu izvēlētos, noteikti uzturieties mērķa sirdsdarbības zonā, lai treniņš būtu efektīvs. Autors: Lana Erickson Lana Eriksone ir 22 gadus veca žurnāliste. Godalgotā alkohola fanātiķe. Mūzikas cienītājs. Kafijas eksperts.

dziļi siltuma sadedzināt taukus

Interneta zinātnieks.