Lai iegūtu ilgstošus rezultātus, zaudējiet 1 mārciņu nedēļā, veicot vingrinājumus un uzturu. Tie daži izmantot pēc 1 stundas vakariņas,ir labāku efektu. Ievērojot porcijas lieluma ieteikumus un gudri izvēloties savus PB vairāk par to sekunžu laikā.

Iepriekš minētie vienādojumi neņem vērā konkrētu ķermeņa sastāvu.

Navigācijas izvēlne

Sterlinga-Pasmora formula Šī formula ir balstīta uz jūsu ķermeņa sastāvu. Lai nodrošinātu enerģiju mārciņai muskuļu masas, jums ir nepieciešamas 13,8 kalorijas. ALE X 1. Atcerieties, ka, lai pārvērstu savu svaru no mārciņām lb uz kilogramiem kgdaliet savu svaru mārciņās ar 2,2, lai iegūtu svaru kilogramos.

Alternatīvi, ja jums vajag mārciņas, reiziniet savu svaru k kilogramos ar 2,2.

4 nedēļu tauku dedzināšanas maltīšu plāns, lai samazinātu papildu svaru

Mazkustīgi vīrieši un sievietes, kas nav grūtnieces: apmēram 31 kalorija uz kg ķermeņa svara. Vīrieši un sievietes, kas nav grūtnieces un kuras nodarbojas ar sportu: aptuveni 33—38 kcal uz 1 kg ķermeņa svara.

kā sadedzināt taukus ar citronu un medu

Izturības sportisti: kcal uz 1 kg svara, atkarībā no treniņa. Spēka sportisti: kcal uz 1 kg svara, atkarībā no treniņa Cik daudz kaloriju 6 lb tauku zudums ir nepieciešams, lai izveidotu muskuļus un iegūtu svaru?

nedēļas nogalē slim

Lai iegūtu svaru, jums jāpalielina ikdienas kaloriju daudzums par Daži eksperti iesaka palielināt pat kalorijas dienā. Aprēķinot ikdienas vērtību, ņemiet vērā savu aktivitātes līmeni. Sportistiem jālieto pareiza barības vielu attiecība.

Līdzņemšana Nogrimuši vaigi rodas, ja starp zigomu vaigu kaulu arku zem acs un apakšžokli apakšējo žokļa kaulu nav daudz audu mīkstuma. Tās var būt gan sievietēm, gan vīriešiem. Nogrimuši vaigi bieži tiek attiecināti uz novecošanās procesu, kā rezultātā jūs zaudējat sejas taukus. Plāni vaigi var būt arī citu faktoru rezultāts, tostarp: slimība personīgie ieradumi vide Turpiniet lasīt, lai uzzinātu par visiem iegremdēto vaigu cēloņiem un to, ko jūs varat darīt pret to. Nogrimuši vaigi un noveco Novecojot, mēs zaudējam zemādas taukus no acīm un mutes.

Pētījumi rāda, ka muskuļu masas palielināšanai svarīgāks ir laiks, nevis olbaltumvielu daudzums, jo vienlaikus tiek absorbēts ne vairāk kā 30 grami. Tieši šajā periodā notiek muskuļu atjaunošanās un augšana.

svars loss challenge vēstule

Atbilstošs uzturvielu daudzums vairākas reizes dienā nodrošinās ķermeni ar degvielu, kas nepieciešama stipriem, liesiem muskuļiem. Kāds ir ikdienas kaloriju daudzums svara zaudēšanai?

padomi aktivizēšanas svara zudums

Lai zaudētu 1 mārciņu nedēļā, jums jāsamazina ikdienas kaloriju daudzums par Kaloriju deficītu var radīt, veicot papildu vingrinājumus, diētu vai apvienojot abus. Atcerieties ņemt vērā savu aktivitātes līmeni. Sportistiem ir pienācīgs uztura līdzsvars.

Nogrimuši vaigi un noveco

Vienkārši krasi samazinot kalorijas, var parādīties svara izmaiņas, bet tauku zudums un muskuļu aizture ir zinātne. Lai sadedzinātu taukus un iegūtu skaistu, teksturētu ķermeni, ir svarīgi intensīvi trenēties. Kaloriju patēriņam nevajadzētu būt ļoti zemam.