Šodien mēs esam iepazīstinājuši ar milzīgu skaitu sporta paņēmienu un vingrinājumu, kuru mērķis ir zemādas tauku sadedzināšana. Oglekļa dioksīds, pēc P. Papildus šiem faktoriem narzāna vannu darbības mehānismā savu lomu spēlē arī oglekļa dioksīds, kas iekļūst ķermenī caur ādu. Starp cilvēkiem, kuri dod priekšroku spēka treniņu aprīkojumam, ir tauki, bet starp tiem, kas nodarbojas ar aerobo vingrinājumu skriešanu, peldēšanu vai riteņbraukšanu , pat pusamatieru līmenī nav ievērojami aptaukošanās cilvēku. Pēdējās shēmas norāda attālumu garumu - tās ir iespējas tiem, kam nepatīk skatīties pulksteņus un jau ir zināms, cik metrus viņi ir veikuši.

Logi un durvis Ko nozīmē IPC. Vo2max, IPC. Šis ieraksts ir veltīts analīzei, piemēram, tas varētu šķist nozīmīga vērtība sacensībās un ne tikai sacensībās lielums maksimālā patēriņa skābekļa IPC.

Jau vairāku desmitgažu laikā zinātnieki un treneri šo lielumu izvirza stūrī, ņemot vērā to galvenais rādītājs, kas raksturo sportistu aerobās īpašības. Speciālisti, kas strādā ar valstu komandu komandām, ir vienkārši cilpas, mērot IPC ar gandrīz visiem sportistiem neatkarīgi no sporta un specializācijas. Arī sportisti savukārt ir diezgan nopietni par savu IPC indikatoru. Bet tad rodas jautājums - vai nav liela uzmanība? Vai mēs maksājam par IPC vērtībām un apmācību tās izaugsmei?

  • Attēls 1.
  • Strauja tauku zudumu ketogenic
  • Kāpēc intervāla skriešana ir noderīga. Intervāls darbojas
  • Kuņģa vīruss straujais svara zudums

Pirms turpināt argumentāciju, es īsi atgādināšu jums, ka ir IPC un kura šī rādītāja atbildes. IPC - kā piemērots sportam, nosaka mūsu iespēju radīt enerģijas aerobo skābekliizmantojot sava veida sportista potenciālu.

ātra svara zuduma muskuļu sāpes 3 dienas pēc dzemdībām nav svara zudums

Šī 400m tauku zudums maksimālā vērtība ir atkarīga no plaušu un sirds un asinsvadu spējas asinsvadu sistēma Sniedziet skābekli, aukstā novājēšana strādātu ar muskuļiem un muskuļu spēju patērēt šo skābekli. Kā jau teicu, rezultāts, kas saistīts ar izturību, ir atkarīgs no trim fizioloģiskiem daudzumiem psiholoģija neņem vērā - tas ir atsevišķs temats : darbības efektivitāti, IPC un anaerobo slieksni.

Es tas gatavošanas dedzināt taukus izjauktu darbības ekonomikas nozīmi. Tagad es apstāsies pie IPC.

MPK apmācība Iepriekšējās ziņojumos, tik daudz pamanīju, es esmu ļoti skeptisks par vietējo teoriju un apmācības metodēm vieglatlētikā. Manuprāt, galvenais iemesls tam ir tas, ka "dopings nogalināja tehniku. Iemesls tam ir pārāk zems līmenis, sagatavojot lielāko daļu coaching rāmji un ticību dažādiem, nevajadzīgiem dogmas. Un, visredzamākais - treneri to nedomā, un neuzskata par nepieciešamu uzlabot viņu kvalifikāciju.

Tāpēc es šaubos par daudzajām mūsu valstī izmantotajām pieejām, tostarp mērķtiecīgu apmācību IPC palielināšanai. Lai gan daudzas pieejas un coaching metodes ir ļoti bieži strādā praksē. Bet daži no tiem no šiem paņēmieniem bija tik sakņojas mūsu apziņā, ka mums pat nav domas kritiski domāt par to, cik svarīgi ir izmantot noteiktu apmācību. Lai gan pirms katras apmācības sesijas, ka treneris, ka sportistam ir jājautā sev jautājumam - "Kāpēc es to daru šodien, ko tas man to darīs, un tas ir kāds punkts šajā?

Likme, kas darbojas IPC līmenī aptuveni atbilst likmi attālums m. Attiecīgi treniņi, kas vērsti uz IPC izstrādi, ir m intervāli m palaišanas režīmā. Lai gan ir triks - ķermenis ir virs skābekļa patēriņa līmeņa uz MPC režīmā vairāk nekā vienu minūti aptuveni divasattiecīgi, šāds intervāls kā m ir pārāk mazs mērķtiecīgai GPC izaugsmei.

Aplūkojot savas vecās dienasgrāmatas un lasot par citu sportistu sagatavošanu, es varu teikt, ka IPC apmācība ir atrodama mācību procesā ļoti bieži. Tipisks un raksturīgs piemērs ļoti bieži treniņam ir reizes m darbības režīmā m ar atpūtas intervālu apmēram 3 minūtes.

Lai gan mans viedoklis ir tāds, ka šāda veida apmācība nav 400m tauku zudums, lai gan tās neapšaubāmi 400m tauku zudums svarīgas. Es centīšos noskaidrot, kāpēc. Protams, šāds 400m tauku zudums izskatās ārprāts - mēs vienmēr esam apmācīti, kā progress bez mērķtiecīgas IPC apmācības?

Add review

Bet pieaugsim par šo tēmu. Kas, pēc ekspertu domām, ir IPK apmācības mērķis? Sniedz grafisku pārstāvību, kā atpūtas laiku un intervālu garumu var mainīt, lai pēc iespējas vairāk darbotos IPC režīmā. Apkopojot Daniels argumentāciju, var teikt, ka mērķis ir izstrādāt pēc iespējas ilgāk IPC režīmā. Vai tas tiešām ir tik svarīgi, lai nodrošinātu izturības skrējējiem?

Pace darbojas, lai sadedzinātu taukus. Darbojas kā tauku dedzinātājs. Cik un kā darīt

Es apjucis no zinātnes un apskatīt visizplatītāko IPC apmācību, ko es atradu ārvalstu forumos un blogus treneri. Apmācības numurs 1. Šī apmācība neveicinās IPC izaugsmi, jo temps nav pietiekami ātrs, un intervāla garums ir pārāk īss, labākajā gadījumā katra intervāla beigās sportists dosies uz IPC līmeni un nekavējoties izbeigt to. Apmācības numurs 2. Atpūsties no 40 sekundēm intervāliem, starp 4 minūtēm. Darbības ātrums atbilst IPC, pārējais ir arī pietiekami īss, bet kopējais darba laiks šajā režīmā ir pārāk mazs, jo ķermenis tikai intervālos tiks izlaists šajā skābekļa patēriņa režīmā.

Tā rezultātā vispārējais pārtikas produkti kas veicina kuņģa tauku zudumu stimuls IPC izaugsmei būs nepietiekama. Apmācības numurs 3. Pārsūtīt starp segmentiem ir piedāvāts Šī apmācība ir arī bezjēdzīga, lai palielinātu IPC. Atpūta ir pārāk liela, lai gan ir pietiekams temps. Kopējais darbības laiks IPC režīmā būs pārāk mazs tās izaugsmei.

Ja IPC vingrošanas 5xm pieaugums režīmā ir m un atpūta 1 minūte. Jūs varat turpināt šādus treniņu piemērus, bet saprast jautājuma būtību, un tas ir pietiekami. Tad kāpēc šie treniņi strādā un dod labu efektu, ja tie nepārvieto IPC? Tā kā rezultāts nosaka ne tikai IPC.

Tas ir, IPC bieži vien nav ierobežojošs saikne mūsu progresā. Ir arī vērts atzīmēt, ka IPC augsta līmeņa sportistiem iet uz plato, un vairs nepazūd, bet rezultāti aug. Šis jautājums, ko esmu jau izvirzījis agrāk. Bet, ja paskatās uz sportistu uz muskuļu līmeņa, mēs redzēsim, ka IPC vērtība var būt saistīta ar aktīvo muskuļu 400m tauku zudums skaitu.

Mēs palielināsim aktivēto muskuļu šķiedru skaitu - palielināt IPC, un kas ir ievērojama, nemainot sirds un asinsvadu sistēmas parametrus, piemēram, hemoglobīnu, hematokrītu, sirds un citu ietekmes tilpumu.

Tad, ja IPC apmācība nav beigusies pati par sevi, kāda ir iepriekš aprakstīto treniņu punkts?

Skriešana Skriešanas vai skriešanas sajaukšana efektīvi sadedzina taukus, veicina veselību, normalizē asinsriti un palīdz uzturēt muskuļu tonusu. Šī lēnā skriešanas tehnika ir ieteicama iesācējiem. Lai izvairītos no teļu muskuļu ievainojumiem, jums ir jāpaspēj uz visas kājas, nedaudz jālec uz augšu, saliekt rokas elkoņos. Pareizi rīkojoties, skrējējs piedzīvo prieku un nav pārņemts, tāpēc labāk trenēties vienatnē un pieturēties pie sava ērtā tempa. Cik daudz palaist, lai zaudētu svaru Skrējiena ilgums ir atkarīgs no mērķiem, kurus cilvēks sev nosprauž, izvēloties svara zaudēšanas programmu svara zudums par 3, 5, 10 vai vairāk kilogramiem.

Attiecībā uz dažādiem attālumiem viņi var veikt ne tikai īpašu vai īpašu izturību, bet arī aerobo un anaerobo atbalstu.

Piemēram, ja jūs uzņemat m attālumu, iepriekš minētie treniņi attiecas uz konkrētu ja jūs vērtējat Renato Canova terminoloģiju. Tādējādi, nevis aprēķinot, cik daudz laika mēs strādājām IPC režīmā, mēs nodarbojamies ar īpašu izturību.

Sagatavojot konkrētu attālumu no skriešanas, divas lietas ir svarīgas izpratnei. Sportista iespēju palielināšana, lai noturētu mērķa konkurētspēju. Tas izskaidro, kāpēc sezonas sākumā ir nepieciešams veikt īsus intervālus konkurences tempā, pakāpeniski palielinot to garumu tuvāk konkurētspējīgajai sezonai. Tas arī skaidri par to, kāpēc tuvojoties, ir nepieciešams, lai samazinātu pārējo starp intervāliem, protams, ņemot vērā iespēju sportistam.

Tāpat, lai 400m tauku zudums īpašu izturību rietumu literatūrā, ieteicams mainīt mērķa konkurētspējīgu tempu ar ātru atpūtu Pano režīmā. Piemēram, m skrējējam tas var izskatīties šādi: m segmentu maiņa Running režīms m un m Pano režīmā - ļoti smaga, bet efektīva apmācība. Vienlaicīga apmācības izmantošana, ātrgaitas izturības un aerobo spēju atbalstīšana.

kā u sadedzināt roku taukus 3g tauku deglis

Canova iesaka skrējējus m, kas atbalsta intervālu ātruma raksturlielumus m attālumā, un atbalstīt izturību - intervāli m režīmā. Lai gan rodas jautājums - kāpēc tas viss ir sajaukts ķekars, ņemot vērā to, ka šīs mācības praktiski neietekmē IPC izaugsmi? Atbilde ir vienkārša - šie treniņi nav paredzēti IPC izaugsmei, viņi pakāpeniski pielāgo ķermeni mērķa konkurētspējīgam tempam, padarot to ērtāku.

  • Minerālūdens "Narzan": noderīgas īpašības, indikācijas un kontrindikācijas lietošanai.
  • Vai jūs sadedzināt taukus aizmigt
  • Matrix g Syntrax nopirkt šeit
  • Cik ilgi jums vajadzētu palaist lai sāktu tauku dedzināšanu

Tajā pašā laikā netiek aizmirst atbalsts aerobiem un anaerobās īpašības. Šie jauktie vingrinājumi ir lielisks līdzeklis, lai palielinātu īpašu un īpašu izturību. Kas dod ātru un lēnu intervālu izmantošanu vienam treniņam? Tas ir, tajā pašā laikā, mēs mācīt organismam lielas devas laktāta bufera jauda asinīs un mācīt to pārveidot to atpakaļ glikogēnā, cik drīz vien iespējams un izmantot kā degvielu. Viens kadrs tiek nogalināts vismaz divus zaķus.

Jā, ir vērts atzīmēt, ka izmaiņām krāna darbībai šādā ātrumā ir pozitīva ietekme uz organisma spēju aktivizēt augstas režīma muskuļu šķiedras, palielinot integrētu koordināciju. Ko var uzzināt no iepriekš minētā? Vai ir jēga mērķtiecīgi apmācīt IPC, vai arī to var ierobežot līdz iepriekš aprakstītajiem apmācību veidiem?

Es domāju, ka tas ir iespējams, zinātniskā teorija 400m tauku zudums apstiprina. Prakse īpaši parāda, cik labi šī pieeja darbojas. Neatzīmēs, ka IPC vairumā gadījumu ir iedzimta un tā griestu ģenētiski noteiktas lielums.

svara zudums žurnālu uzvedņu java novājēšana

Bet pat tad, ja IPC tiek izlaists par plato, joprojām ir liels līdzekļu arsenāls sporta rezultātu turpmākai izaugsmei. Ķermeņa fiziskās spējas, tās muskuļu sniegums lielā mērā ir atkarīga no skābekļa patēriņa. Jo augstāka ir organisma spēja izmantot skābekli, tādējādi noteiktos apstākļos, iepriekš minētās fiziskās spējas organismā, tās veselību un ilgtspēju attiecībā uz nelabvēlīgiem vides faktoriem. IPC ļauj jums sagatavot objektīvu spriedumu par sirds rezistentu sistēmas un fizisko veiktspēju funkcionālo stāvokli.

IPC lielums ir atkarīgs no dažādiem faktoriem, bet, pirmkārt, no ārējās elpošanas sistēmas funkcionālās valsts, gaismas un plaušu asinsrites difūzās spējas. Papildus šiem faktoriem hemodinamiskie rādītāji ir ļoti svarīgi, asins skābekļa ietilpības stāvoklis, fermentu sistēmu aktivitāte, darba muskuļu skaits vismaz divas trešdaļas no visiem muskuļu masakā arī visu regulēšanas 400m tauku zudums.

Saistītie Produkti

IPC nosaka tiešas vai netiešas, netiešas metodes. Tiešā IPC definīcija tiek samazināta, lai veiktu aptaujāto darbu ar pieaugošu jaudu, vienlaikus nosakot skābekļa absorbciju.

Brīdī, kad, neskatoties uz darba kapacitātes pieaugumu, skābekļa absorbcijas cipars 400m tauku zudums palielināties, norāda uz IPC sasniegšanu. Šāds pētījums būtu jāveic laboratorijā, klātbūtnē piemēroti ergometri un diagnostikas iekārtas, kā arī līdzekļi, lai atvieglotu akūtu valstu attīstību.

Netieša IPC definīcija. Tā kā maksimālās slodzes nav vienaldzīgas uz aptaujāto ķermeni, jo īpaši ar atkārtotiem pētījumiem, IPC nosaka, veicot mērenu darbu ar atbilstošu pārrēķinu. Tas notiek no fakta, ka starp sirdsdarbības ātrumu un skābekļa patēriņa apjomu ekspluatācijas laikā ir diezgan stingra lineāra atkarība un ka IPC ir sasniegts ar ārkārtas situāciju, vienāds ar 400m tauku zudums 1 min. Profesors Astrand ir izstrādājis aprēķināto IPC definīciju uz sirdsdarbības ātruma vienā standarta slodzes laikā uz ciergometra vai veicot soli testu solis augstums ir 40 cm vīriešiem un 33 cm sievietēm ilgumam 5 minūtes, lai izmantotu normogrammu.

Profesors V. Karpman ierosināja aprēķināt aerobās spējas uz formulām zemāk. Salīdzināt dažādu indivīdu aerobās 400m tauku zudums, IPC lietošanas relatīvie rādītāji, t.

Strongest belly fat burner drink to lose 10 kg in 2 weeks !!

Maksimālais pārstāvju skābekļa patēriņš dažādas sugas Sports ir ievērojami atšķirīgs. Šīs rādītāja vidējās vērtības ir norādītas tabulā. Visbiežāk sastopamais starp šādiem testiem ir KCooper 12 minūšu un 1,5 jūdzes -2,4 km testi.

Pievienot grozam Apraksts Revolūcija Zaudējusi P VAI-atā Kilogramu Plus Tas ir spēcīgs novājēšanu, unikālu un novators tirgū, ar darbībām, reducējoša apetīti, dabas quemagrasas un Tas ir timulante vielmaifas trumu.

Šos testus ieteicams izmantot abām personām, kas sistemātiski nodarbojas ar labsajūtu. Šo testu priekšrocība ir to vienkāršība un pieejamība, tomēr sakarā ar to, ka šie testi prasa būtisku gandrīz maksimālu ķermeņa galveno funkcionālo sistēmu spriegumu, tās nedrīkst veikt bez iepriekšējas apmācības, tas ir, bez ķermeņa sagatavošanas uz kravas.