Brīdinājumi Pārliecinieties, ka jūsu abs ir saslimuši, lai jūsu muguras lejasdaļu iestumtu grīdā; starp tiem nedrīkst būt vietas. Ja kopa vingrinājumi viss skaidrs par augšējo muskuļu grupas, tad kas par pārējo muskuļiem, ne visi zina. Vienmēr iet vieglāk, nekā jūs domājat, ka jums vajag, un izveidojiet pirmo nedēļu. Piespiediet dublēt spēcīgi, lai atgrieztos sākumā. Ļoti svarīgi: neaizmirstiet elpot! Sports un fitness , Veidot muskuļu Kā lejupielādēt zemākas abs.

Sports un fitnessVeidot muskuļu Kā lejupielādēt zemākas abs. Vasara - tas ir laiks, kad jo īpaši gribam izskatīties gudrs un sportisks. Un, protams, daudzi ir jautājums par to, kā ātri un pareizi noteikt vēdera muskuļi, jo jauku plakanu vēderu - sapnis par daudziem no mums.

1. Pistole tupēt

Šādā situācijā labākais risinājums varētu būt labi izvēlēts komplekts vingrinājumi uz preses. Tikai neaizmirstiet, ka apmācība ir jārisina gan augšējos vēdera muskuļus un zemākas abs, jo šajā gadījumā darbosies visu vēdera muskuļus, un atstāt papildu svaru jostasvietu ātrāk.

Lai uzzinātu, kā pareizi šūpoles apakšējo presi, un tiks apspriests tālāk. Mūsu prese - ir muskuļu grupu. Un katrs muskuļu šajā grupā jāuzskaita noteikta veida kravu, tāpēc vēdera vingrinājumi prasa atšķirīgas.

Šī nianse ir bieži aizmirst, un, kas vēlas atbrīvoties no tauku slānis vēderā, daži rūpīgi pilda tradicionālo mājokļu pieaug.

Kas ir šī programma, un cik lielu svaru jums vajadzētu izmantot?

Un tad daudzi ir pārsteigti, kāpēc tauku vēdera nepazūd, jo pavadīja daudz laika un pūļu apmācību. Kāpēc tas notiek?

nolaidiet zemākas kājas

Vaino elementāru nezināšanu par cilvēka ķermeņa uzbūvi un nepareizu izvēli vingrinājumi. Lai sasniegtu veidošanos tievu vidukli, jums vajadzētu rūpīgi izpētīt ne tikai augšējo presi, bet arī zemākas, kā arī apmācīt obliques.

Ja kopa vingrinājumi viss skaidrs par augšējo muskuļu grupas, tad kas par pārējo muskuļiem, ne visi zina. Tātad, kā šūpoles zemākas symlin svara zudums tips 1 labi? Ja augšējā prese var likt, lai klasiskā veidā, paaugstinot ķermeni no guļus pozīcijas, tad pazemināt spiediens situācijas nolaidiet zemākas kājas nedaudz sarežģītāk.

Lieta ir tāda, ka neapmācīts persona diezgan sarežģīti veikt pat nolaidiet zemākas kājas vingrinājumu zemāku presē.

Par efektīvu apmācību būtu jāveic vismaz paredz vidēji 20 reizes. Šī intensitāte mācībām sakarā ar to, ka muskuļi, kas pieder pie zemākas presē, daudz mazāk saspringts ikdienas dzīvē, un, ja tie nav speciāli apmācīti, ar to vien nevar nostiprināt. Tie, kas nolēmuši veikt pilnīgu un vēlas zināt, kā rock apakšējo presi ar maksimālu efektivitāti, speciālisti iesaka nedarīt daudz reps, ja pirms šāda apmācība nav veikta.

2. Dinamiskā siseņu poza

Ja vingrojumu noguruma laikā nav jūtama muskuļos, tas ir labāk, lai pārtrauktu šo mācību, jo, protams, kaut kas nav kārtībā. Klausieties klasi uz savām jūtām laikā ir ļoti svarīgi. Galvenais spriegums ir vērsta vēdera lejasdaļā, muguras un kājas, bet nedrīkst būt pārāk saspringta. Tas ir labākais, lai sadalīt savus spēkus, lai jūs varētu uzreiz doties uz nākamo uzdevumu. Slodzes pakāpeniski jāpalielina, lai muskuļi nav pierast, un izmantot efektīvāk. Ja līdz šim punktam apmācību, lai stiprinātu apakšējo presi nebija veiktas vispār, tas ir labāk izvēlēties vingrinājumi nav sarežģīta.

Šeit ir dažas iespējas, kā šūpoles zemāku māju ziņas: 1. Nepieciešams pakārt pie staba tā, ka kājas nesasniedz grīdu. Tad lēnām paceliet kāju, locīšana tos uz ceļgaliem.

nolaidiet zemākas kājas

Ceļi ir nepieciešams izdarīt pēc iespējas tuvāk pie krūtīm. Tagad mēģiniet noteikt ķermeņa šādā stāvoklī dažas sekundes un tad nolaidiet kāju. Veicot šo uzdevumu, jums vajadzētu mēģināt saglabāt taisnu muguru.

Kas ir kalistika un vingrinājumi iesācējiem

Ja jūs esat persona ar labu mācībām, uzdevums var veikt bez saliekuma jūsu kājas un paceļot tos nolaidiet zemākas kājas augstu vien iespējams. Šajā uzdevumā jums nepieciešams gulēt uz muguras un saliekt kājas, lai iegūtu tiesības leņķi, tajā pašā laikā likt rokas zem sēžamvietas un velciet pa ķermeni.

Tagad iztaisnot kājas pie ceļgaliem, lai veidotu leņķi 45 grādi. Pārmaiņus saliekt kājas un nostipriniet tos, cik vien iespējams, uz krūtīm, tajā pašā laikā mēģināt nevis noplēst muguras pie grīdas.

Kalisthenikas priekšrocības

Nolaidiet kājas uz grīdas nedrīkst būt pirms beigām īstenošanu. Kā šūpoles apakšējo presi efektīvi, ja uzdevums nav jūtu lielu slodzi?

nolaidiet zemākas kājas

Šajā gadījumā, mācības var būt sarežģīta, turot bumbu starp ceļgaliem mazo izmēru. Tagad, ka jūs zinātkā šūpoles zemākas abs mājās bez īpašiem simulatoriem.

Labāk gatavie cilvēki var būt ieteicams izmantot speciālu svērto bumbu vai masas kājām. Similar articles.