Lai katru dienu zaudētu taukus un vingrotu, galvenais ir novērst pārmērīgas apmācības attīstību. Taukaudu pārvēršana muskuļos?

Palieliniet muskuļu anaerobo izturību 4.

Yohimbin forte tauku dedzināšanai. Yohimbin svara zudumam

Kā beta-alanīns palīdz apturēt pH samazināšanos? Lai saprastu, kā beta-alanīns darbojas cīņā par pH līmeņa uzturēšanu mūsu muskuļos, vispirms ir jāsaprot, kā tas darbojas.

Fakts ir tāds, ka beta-alanīna iedarbība nav tieša, tas notiek, pateicoties spējai palielināt karnozīna sintēzi. Īsa informācija par karnozīnu Pirmais Vienpadsmit gadus vēlāk viņš atklāja un identificēja tā savienojuma aminoskābes nav nekādu xplode sadedzināt taukus beta-alanīnu un histidīnu. Tomēr pirmie pētījumi par karnozīnu un tā ietekmi uz muskuļu veidošanu tika publicēti tikai Karnozīns ir dabā sastopams di-peptīds, kas atrodams abu veidu muskuļu šķiedrās - 1. Bet tas ir daudz augstākā koncentrācijā 2.

Tieši šis tips galvenokārt ir iesaistīts augstas intensitātes treniņos un ir visjutīgākais pret muskuļu augšanu. Kā darbojas karnozīns?

Traumas Padomi problēmas risināšanai: kā ātri atbrīvoties no ausīm sānos. Kā noņemt ausis no gurnu sāniem. Kā atbrīvoties no taukiem uz sēžamvietas Viens no visvairāk grūti novērst problemātiskās vietas meitenes uzskata sānus vai, kā tos arī sauc, "ausis uz vidukļa". Protams, tauku krokas, kas caur apģērbu izskatās neestētiski, var izjaukt visus. Šodien mēs jums pateiksim 3 galvenos noteikumus, kā noņemt malas mājās vai sporta zālē.

Tiek uzskatīts, ka ir vairāki veidi, kā karnozīns ietekmē muskuļu darbību, taču tā visvairāk pētītā funkcija ir intracelulārs buferis. Mūsu ķermenis strādā, lai līdzsvarotu pH līmeni, izmantojot dažādas buferizācijas sistēmas. Kā minēts iepriekš, mūsu muskuļi vislabāk darbojas noteiktā pH diapazonā. Kad pH nokrītas zem šī diapazona, attiecīgi samazinās muskuļu darbība. Uzturot optimālāko pH līmeni, mūsu muskuļus var pakļaut lielākam stresam un ilgāk.

Kam vajadzīga sporta uzturs?

Mūsu ķermenī ir vairākas dažādas bufera sistēmas. Daži uztur pH līmeni ārpus šūnas, ārpusšūnu šķidrumā, bet citi veic savas funkcijas nav nekādu xplode sadedzināt taukus iekšienē, intracelulārajā šķidrumā, un daži to veic šeit un tur. Ja jūs domājat, ka tas atrodas mūsu muskuļos vai šūnās, tad jums ir pilnīga taisnība! Karnozīns ir unikāls ar to, ka visas pārējās dabiskās bufera sistēmas mūsu ķermenī papildus buferizācijai ir iesaistītas daudzās citās šūnu reakcijās, kas savukārt vājina lielāko daļu to ātrās tauku dedzināšanas idejas spēju.

Tas ir milzīgs intracelulāro buferu pieaugums, kas jau ir pietiekami liels!

nav nekādu xplode sadedzināt taukus svara zudums spa pa

Bieži uzdotie jautājumi par beta-alanīnu un karnozīnu Vai Beta Alanine ir drošs? Šis ir pirmais jautājums, kas jāuzdod, uzzinot par jaunu papildinājumu, pat pirms jūs zināt tā efektivitāti. Atbilde uz drošības jautājumu ir pārliecinoša, ka jā. Pētījumu laikā, kuru laikā 12 nedēļas tika lietots beta-alanīns, tika veiktas asins analīzes, un bioķīmiskā, hematoloģiskā vai hormonālā līmeņa pasliktināšanās netika novērota, un negatīvas izmaiņas nenotika. Kāpēc ne tikai lietot karnozīnu, bet beta-alanīnu?

Tieši uzņemot karnozīnu, lielākā daļa no tā kuņģa-zarnu traktā GI traktā tiek sadalīta sastāvā esošajās aminoskābēs beta-alanīnā un histidīnā. Noteikts karnozīna daudzums viegli iziet cauri gremošanas traktam, bet fermentā karnozināze to ātri noārda asinīs. Ļoti īsā laikā viss jūsu patērētais karnozīns tiek vai nu izvadīts no organisma, vai sadalīts beta-alanīnā un histidīnā.

Lietojumprogramma Yochimbin Hydrochloride

Šīs divas aminoskābes pēc tam tiek transportētas uz muskuļiem, kur enzīms karnozīna sintetāze tās atkal pārveido par karnozīnu. Tāpēc no finansiālā un efektivitātes viedokļa vislabāk ir tieši lietot beta-alanīnu.

nav nekādu xplode sadedzināt taukus reāli svara zudums 7 nedēļas

Jums būs jālieto ievērojami vairāk karnozīna, lai tikai tuvotos tā koncentrācijas līmenim organismā, kuru jūs viegli varat sasniegt, pateicoties zinātniski ieteiktajai beta-alanīna devai. Acīmredzot beta-alanīna piedevas ir lielisks risinājums karnozīna līmeņa paaugstināšanai. Kā mēs zinām, ka beta-alanīns faktiski palielina karnozīna līmeni?

To, ka tas labākā maltīte lai sadedzinātu taukus patiešām ir, pētnieki pierādīja, pateicoties muskuļu audu biopsijai neliels paraugs tika ņemts ar nav nekādu xplode sadedzināt taukus adatu muskuļu audi. Biopsijas tika veiktas dažādos posmos visā pētījuma laikā. Vai man papildus jālieto histidīns kopā ar beta-alanīnu, jo histidīns ir daļa no karnozīns?

Labāk nē. Histidīns muskuļos jau ir lielā koncentrācijā, bet beta-alanīns ir tikai nelielos daudzumos. Pētnieki atklāja, ka tieši beta-alanīns, nevis histidīns noved pie karnozīna sintēzes. Tā kā tas ir daudzkārt pierādīts pētījumu laikā, karnozīna līmeņa paaugstināšanai nav nepieciešams izmantot papildu histidīnu.

Ir noteiktas cilvēku grupas, piemēram, vegāni, veģetārieši vai vecāka gadagājuma cilvēki, kuru uzturā var rasties histidīna trūkums un tādējādi potenciāli nepietiekams karnozīna līmenis.

Bet mēs joprojām neiesakām lietot papildu histidīnu ar beta-alanīnu. Tā vietā mēs iesakām šiem cilvēkiem vienkārši palielināt kopējo olbaltumvielu daudzumu, kas savukārt ietaupīs viņus no iespējamā histidīna deficīta.

Lielākajai daļai veselīgu cilvēku papildus nepieciešams tikai beta-alanīns, jo histidīna deficīts ir ārkārtīgi reti sastopams, un nav nepieciešams to papildus lietot, lai palielinātu karnozīna koncentrāciju. Kurā vingrinājuma laikā augstai karnozīna koncentrācijai būtu vislabākais efekts? Karnozīna līmeņa paaugstināšana ar beta-alanīnu ir efektīva visos treniņa posmos, vienalga, vai tas būtu svara celšana vai izturības vingrinājumi.

Mūsu enerģijas sistēmas tiek izmantotas vienlaikus. Tomēr atkarībā no intensitātes līmeņa, vingrinājumu ilguma un fiziskās sagatavotības personai noteiktas enerģijas sistēmas dominē enerģijas ražošanā, kas nepieciešama konkrētam vingrinājumam. Jebkuras personas, kas nodarbojas ar svaru, ķermenis galvenokārt izmantos pirmās divas sistēmas, un abos gadījumos ūdeņraža jonu daudzuma palielināšanās veicinās noguruma uzkrāšanos.

Tas ir tad, kad kreatīna līmenis pazeminās. Kreatīna lietošana palīdzēs eksplozīvam muskuļu spēkam, taču tas daudz nepalīdzēs pie atkārtojumiem. Ikviens, kurš mēģina veidot muskuļus, zina trenēties ar augstu vai mērenu atkārtojumu intensitāti, lai maksimizētu rezultātus.

Tas ļauj uzturēt intensīvu muskuļu kontrakcijas ilgākā laika posmā. Šūnu noguruma mazināšana ir vēl viens beta-alanīna ieguvums. Jaunākie pētījumi liecina, ka beta-alanīns ir pārāks par kreatīnu, samazinot šūnu nogurumu, dodot tai vēl vienu priekšrocību salīdzinājumā ar kreatīnu, kas pēdējās desmitgades laikā tika uzskatīts par visefektīvāko sporta papildinājumu.

Vai beta-alanīns aizstāj kreatīnu? Beta-alanīns neaizstāj kreatīnu. Kā tika apspriests iepriekš, tie darbojas dažādos veidos, un kreatīns joprojām ir efektīvs, lai maksimāli palielinātu spēku un attīstītu fizisko sniegumu.

Ja kas, tad labāk tos ņemt kopā kā "dubulto" streiku. Cik daudz beta-alanīna nepieciešams, lai palielinātu veiktspēju? Pētījumi ir parādījuši, ka jūs varat ņem 3,2 g līdz 6,4 g dienā lai ievērojami palielinātu karnozīna līmeni un uzlabotu veiktspēju. Jaunākie pētījumi, lietojot gramus dienā, iegūst līdzīgus karnozīna koncentrācijas un veiktspējas uzlabojumus kā 6,4 grami dienā.

Kas gūs labumu no beta-alanīna? Tiem, kas izvēlas spēka treniņu un vēlas palielināt muskuļu masu un spēku. Ikvienam, kurš nodarbojas ar sporta aktivitātēm, kurām nepieciešama muskuļu izturība.

nav nekādu xplode sadedzināt taukus vai burpees sadedzina kāju taukus

Aktīviem cilvēkiem, kuri ir sasnieguši noteiktu stadiju, bet nav sasnieguši turpmāka attīstība Bet viņi meklē veidu, kā viņus pārcelt uz nākamo līmeni. Cik ilgs laiks nepieciešams, lai pamanītu uzlabojumus? Veiktspējas uzlabojumi parasti parādās tikai pēc divām nedēļām, lai gan daži var pamanīt rezultātus nedēļas laikā.

Rezultāti uzlabosies, palielinoties karnozīna līmenim.

Droši; Neietekmē sirdsdarbību un asinsvadus. Lietojiet to divas reizes dienā neilgi pirms ēšanas. Tas ir pieejams arī pulvera formā, bet eksperti iesaka lietot kapsulas ar glutamīnu. Enerģijas piedevas. Pēc katra smagas darba dienas vai skolas dienas, ne visi var sasniegt māju, dodoties uz sporta zāli.

Iespaidīgākie rezultāti parasti tiek sasniegti pēc nedēļām bet viņi ar to neapstājas. Viens pētījums parāda, ka karnozīna līmenis turpina pieaugt vismaz 12 nedēļas, tāpēc mēs iesakām lietot beta-alanīnu vismaz trīs mēnešus lai optimizētu karnozīna līmeni.

Pārsteidzoši, ka daudzi lietotāji piedzīvo muskuļu "sūknēšanu" pilnībusākot ar pirmo beta-alanīna uzņemšanu. Tas ir tāpēc, ka beta-alanīns palielina karnozīna daudzumu, kas savukārt ir svarīgs slāpekļa oksīda sintēzes faktors.

Vai ir veidi, kas var palielināt beta-alanīna spēju palielināt karnozīna līmeni? Nesenais pētījums parādīja, ka subjektu grupa, kas kopā ar beta-alanīnu patērēja papildu ogļhidrātus, divreiz ātrāk palielināja sniegumu, salīdzinot ar grupu, kas lietoja tādu pašu daudzumu beta-alanīna, bet bez papildu ogļhidrātiem.

Ogļhidrāti izraisa insulīna palielināšanos, un viena no insulīna funkcijām ir palielināt aminoskābju piemēram, beta-alanīna daudzumu šūnā. Lietojot beta-alanīnu pirms un pēc treniņa, mēs palielinām beta-alanīna uzņemšanu muskuļos.

Beta-alanīns - kultūrisma apskats.

Pētījumi liecina, ka aminoskābju lietošana pirms un pēc treniņa paātrina to piegādi muskuļiem. Tas galvenokārt ir saistīts ar asinsrites uzlabošanos fiziskās slodzes laikā. Kādu tirpšanas sajūtu es jūtu, pirmo reizi lietojot beta-alanīnu? Šo tirpšanas sajūtu, ko zinātniski sauc par "paratesiju", izraisa fakts, ka beta-alanīns saistās ar nervu receptoriem, aktivizējot tos un izraisot "izlādi".

Brokastīs komplekss olu kulteni ar sīpoliem un speķi.

Daudzi no šiem nerviem atrodas zem ādas, kas izraisa tirpšanu. Šī sajūta sākas apmēram minūtes pēc beta-alanīna nav nekādu xplode sadedzināt taukus un parasti ilgst ,5 stundas. Šī sajūta, lai arī parasti ir patīkama, pēc vairāku nedēļu ilgas nepārtrauktas lietošanas bieži norimst.

Ja es nejūtu tirpšanas sajūtu, vai tas nozīmē, ka beta-alanīns man nedarbojas? Dažiem cilvēkiem vispār nav tirpšanas sajūtas, pat lietojot g beta-alanīna devu. Neuztraucieties, ja esat šajā grupā. Tirpšanas sajūta NAV pazīme, ka beta-alanīns darbojas vai muskuļi absorbē to un pārvēršas par karnozīnu. Ja jūs neko nejūtat, nav jāuztraucas, jo karnozīna krājumi joprojām palielinās, ko vairākkārt apstiprina pētījumi.

Citu piemēru var uzskatīt par pētījumiem, kuros salīdzināja karnozīna koncentrāciju, lietojot vairākas mazas mg beta-alanīna devas, lietojot vairākas 1,6 g devas. Kopējais uzņemtā beta-alanīna daudzums dienā ir tāds pats kā uzņemšanas ilgums. Abu pētījumu rezultāti parādīja, ka karnozīna koncentrācija bija ļoti līdzīga. Vai taurīna papildināšana ar beta-alanīnu var traucēt paaugstinātu karnozīna līmeni un veiktspēju?

Šīs divas vielas vienlaikus lietojot, pastāv potenciālas problēmas tos pats nesējs ievada audosun pētījumu laikā netika konstatēti būtiski traucējumi.

Turpretī jaunākie pētījumi ir parādījuši, ka beta-alanīna izraisītais muskuļu karnozīna pieaugums nemazinās, ja taurīnu lieto vienlaikus. Karnozīna koncentrācijā praktiski nav atšķirību.

Citiem vārdiem sakot, taurīns netraucē beta-alanīna uzsūkšanos nevienā nozīmīgā līmenī, pretējā gadījumā karnozīna līmenis būtu zemāks pētījumos, kuros beta-alanīnu lietoja vienlaikus ar taurīnu.

nav nekādu xplode sadedzināt taukus kā ātri veikt svara zudumu