Cardiovascular benefits Exercising aerobics offers many fitness benefits that can help you with other sports and everyday life. Vai nu jūs pats gatavojaties izdegšanai, ja jūs visu pārtraucat, vai arī vienkārši tērējat laiku, ja pūles ir nepilnas. Iesācējiem labāk ņemt vieglākas čaulas, tas ļaus izvairīties no muskuļu sāpēm.

Sprintsir viens no sprādzienbīstamākajiem vingrinājumiemdarīt.

Vai tiešām darbojas tauku sadedzināšanas zona?

Tas ir pilnīgs, kopējsķermeņatreniņš - mērķauditorija uz sēžamvietu, gurniem, hamstringiem, kvadracikliem, teļiem un abs - kas veido garus, liesus muskuļus. Patiesībā daudzi profesionāli sportisti to iekļaujsprintsviņu apmācībā.

mērķa sirdsdarbība burn fat

Regulārai vingrošanai ir daudz priekšrocību. Tomēr, domājot par vingrošanu, daudzi cilvēki domā vai nu skriešanu, vai skrejceliņu no augstas intensitātes vingrinājumiem, šajā rakstā tiek salīdzinātas skriešanas un sprinta sekas un galu galā tiek izlemts, kurš vingrinājums ir labākais. Tātad vispirms aplūkosim pamatus.

  1. Sadedzināt taukus veidot muskuļus tom vereo
  2. Izmantojot viņas vienkāršās fitnesa metodes, cilvēkiem ar lieko svaru ir iespēja dzīvot normālu dzīvi.
  3. Novājēšanu nibbles
  4. Baltā pupiņu vs balta nieru pupiņas
  5. Tauku dedzināšana brokastis ēdieni

Skriešana ir aerobikas nodarbība, kas balstās uz skābekli un ilgstoši darbojas lēnā tempā. Sprints nozīmē skriešanu pēc iespējas ātrāk ierobežotu laiku vai ierobežotu distanci.

Tas ir anaerobs vingrinājums, kas sākotnēji ir atkarīgs no skābekļa, bet, tiklīdz ķermeņa skābekļa līmenis vairs nav pieejams, kad ķermenim nav pietiekami daudz spēka, tas pāriet uz anaerobo režīmu un enerģijas iegūšanai sadedzina taukus un glikogēnu.

Tāpēc sprints tiek klasificēts kā augstas intensitātes intervāla treniņš. Tāpēc pirmā skriešanas un sprinta salīdzināšanas kategorija ir tauku zaudēšana, jo tas ir viens no visbiežāk sastopamajiem iemesliem, kāpēc cilvēki sāk sportot.

Kā minēts iepriekš, skriešana ir aerobikas nodarbība, un enerģijas iegūšanai tā galvenokārt ir atkarīga no skābekļa, nepievienojot ķermenim papildu.

Sprints nav paļāvies novājēšanu filma skābekli, tāpēc enerģijas dēļ sadedzina taukus. Rezultātā sprints sadedzina vairāk tauku nekā skriešana.

Turklāt sprints palielina jūsu vielmaiņas ātrumu vairāk nekā skriešana atlikušajā mērķa sirdsdarbība burn fat daļā.

Jūsu vielmaiņas ātrums ir enerģijas daudzums, kas ķermenim nepieciešams, lai darbotos miera stāvoklī. Tas nozīmē, ka pat tad, kad jūs atpūšaties, sprints turpinās sadedzināt taukus jūsu ķermenī.

mērķa sirdsdarbība burn fat

Faktiski Tipiska sprinta sesija sastāv no 30 sekundēm no kopējā sprinta, kam seko 4 minūtes atpūtas un atkārtojas reizes. Tas nozīmē, ka sprinta sesijai nepieciešamas tikai minūtes ilgas apmācības, tas nozīmē, ka sprints sadedzina vairāk tauku un tā veikšanai nepieciešams mazāk laika nekā skriešanai. Otrā kategorija ir mērķa sirdsdarbība burn fat augšana. Jums vienkārši jāsaskata atšķirība starp maratona skrējēju un sprinteri, lai zinātu atbildi uz to.

Lai gan abi vingrinājumi ir vērsti uz vienām un tām pašām muskuļu grupām, sprinta dēļ kāju muskuļi saraujas ātrāk nekā skriešana, kā rezultātā muskuļi vairāk plīst un tādējādi tiek aktivizēta ķermeņa muskuļu veidošanas sistēma, lai izveidotu vairāk muskuļu. Turklāt sprinta dēļ ķermenis atbrīvo vairāk cilvēka augšanas hormona, kas ir muskuļu veidošanas un tauku dedzināšanas hormons.

Sprintings viegli uzvar šo kategoriju.

  • Tauku dedzināšanas zona - Sirds un asinsvadu apmācība
  • Tauku Sadedzināšanas Treniņš Iesācējiem -
  • Kā sadedzināt taukus uz kājām: vingrinājums sievietēm un vīriešiem.
  • Svara zudums east bay
  • Revolūcijas ķermeņa treniņš 1. Mājas kardio treniņi ar Džilianu Mihaelu, lai sadedzinātu taukus
  • Ko sprints dara jūsu ķermeņa labā? - Ieguvumi
  • Veidojiet Badass ķermeni! Noskaņojiet treniņus gada visaugstākajā tauku dedzināšanas ierīcē!

Biežais iemesls, kāpēc cilvēki vingro, ir tā terapeitisko īpašību dēļ, tāpēc pēdējā kategorija ir laime un stress. Turku universitātes Endorfīni ir hormoni mūsu ķermenī, kas paaugstina garastāvokli un rada relaksācijas sajūtu un vairāk to atbrīvo sprinta laikā. Cits Galu galā, kā minēts iepriekš, sprints atbrīvo vairāk augšanas hormonu un testosterona, un šie hormoni pazemina kortizola līmeni organismā.

Apkopojot, var teikt, ka cilvēki, kuri sprinta laikā ražo vairāk laimes hormonu, ražo mazāk stresa hormonu un mēdz trenēties ilgtermiņā.

Lean Muscle Cardio Workout pamatnostādnes

Izvēloties vingrinājumu, jāņem vērā daudzi faktori, taču pēc trim šajā rakstā aplūkotajiem faktoriem nepārprotams uzvarētājs ir sprints. Tas nozīmē, ka sprints ir p. Tas palielina spiedienu uz ķermeni un locītavām un ilgtermiņā var palielināt traumu iespējamību.

Turklāt tā intensitātes dēļ to vajadzētu izvairīties cilvēkiem, kuriem jau ir sirds slimība, paaugstināts asinsspiediens vai elpošanas problēmas, un tas var nodarīt vēl lielāku kaitējumu. Galu galā tas, vai sprintēt vai skriet, ir atkarīgs no personīgajiem mērķiem, prasmēm un interesēm. Abi ir lieliski vingrinājumu veidi un neatkarīgi no tā, kuru izvēlaties; Jūs joprojām varat izbaudīt daudzās vingrošanas priekšrocības.

SportVida Universal 3 grade Aerobic Fitnes Stepper Board (76x29cm) Blue / Black

Ja jums patika šis raksts, lūdzu, abonējiet kanālu un noskatieties citus rakstus. Vai labāk ir sprintēt vai skriet? Kamērskriešanapalīdz arī sadedzināt kalorijas, iesaka ekspertisprintskā labākā kardio forma veselīga svara uzturēšanai un formas uzturēšanai. Pētījumi ir parādījuši, ka jūs varat sadedzināt kalorijas tikai divarpus minūšu lielā triecienāsprints. Iekļaujotsprintsjūsu vingrinājumu rutīnā ir efektīvs un efektīvs veidsuztrenē anaerobo sistēmu, sadedzina kalorijas un uzlabo kāju lieso muskuļu masu.

mērķa sirdsdarbība burn fat

Tā kā šāda veida treniņi ir ļoti prasīgi, jūsvajadzētutikai uzstātiessprintsintervāli mērķa sirdsdarbība burn fat dienas nedēļā. Es esmu šeit, Žironā, tāpēc es domāju, ka es labāk saņemšu GCNspaniel vadītājas Maya Maya palīdzību, paldies par to tagad pie mums, neļaujiet sevi apmānīt ar to, ka Meju varēja saukt par riteņbraucēju, jo viņai patiesībā bija daudz gadu sacīkstes kā profesionāls triatlonists.

Paldies Heterei jā, es esmu pavadījis daudz laika riteņbraukšanā, peldēšanā un, protams, skriešanā, un es zinu, ka vai nu tu, ja esi jauns skriešanā, vai arī vēlaties palielināt nobraukumu vai apiet mani, ir ļoti grūti nokļūt ideāls punkts, lai to izdarītu, jā, tāpēc šodien mēs sniedzam jums rokasgrāmatu par to, cik reizes nedēļā jums vajadzētu skriet. Tas nav tik vienkārši, kā skriet vairāk, skriet ātrāk, ja neesat piesardzīgs, jūs galu galā sevi traumēsiet uzzināšu, ka jūsu sniegums sasniedz plato, un tikai tad, ja vēl neesat dabūjis savu dēli un izmetis skriešanas apavus.

Jā, skriešana ir lieliski piemērota jūsu fiziskajai sagatavotībai, kas ir jūsu garīgajai veselībai.

Kā lietot sirds ritma monitoru

Es domāju, ka jūs a vienkārši izbaudi sevi, bet tev jābūt patiešām uzmanīgam un nesaspringtam. Mēs jums sniegsim ceļvedi, bet jums tas patiešām ir jāieliek savā dzīvē, ja esat jauns skriešanas un tikko iesācēja sākums.

  • Kā lietot sirdsdarbības monitoru tavai pastaigai
  • Vai tiešām darbojas tauku sadedzināšanas zona? - Glābšanas Sākums -
  • Noskaņojiet treniņus
  • Svara zudums ar deepak chopra pdf
  • liesās muskulatūras kardio treniņa vadlīnijas - muskuļi un fiziskā sagatavotība
  • LEDUS GLADIATORI — gibulupagasts.lv
  • SportVida Universal 3 grade Aerobic Fitnes Stepper Board (76x29cm) Blue / Black (SV-HK)

Sākumā ir ļoti svarīgi pakāpeniski veidot lietas lai jūsu ķermenim būtu laiks tam pielāgoties jauns stimuls. Tagad, protams, lielākā daļa no mums strādā apmēram septiņu dienu nedēļā, tas ir nepāra skaitlis, un jā, jūs varētu turpināt šo alternatīvo ikdienas skrējienu, bet reāli mums nedēļas nogalē ir vairāk laika jums, tāpēc ir jēga, lai jūsu ilgāk skriet tajā pašā laikā katru nedēļu. Jā, un, ja vēlaties sākt darboties, plānā ir nepieciešama lielāka struktūra, taču tas nenozīmē, ka darbosies vairāk.

Jūs varat uzlabot savu sniegumu, skrienot četras reizes nedēļā, taču jums tas jādara gudri šķērstreniņi un svara treniņi, lūk, ceļvedis par vāju struktūru, ilgāku skrējienu uzskatiet par atveseļošanās dienu un Ceturtdienas skrējiens Kondicionēšanas darbs piektdien kā atveseļošanās un pēc tam sestdienas skrējiens pēc izvēles kondicionēšanas darbs. Ja vēlaties palielināt skriešanu līdz piecām reizēm nedēļā, apsveriet iespēju veikt trešdienas atkopšanas sesiju un nomainīt to un padarīt to par vieglu skrējienu, taču pārliecinieties, ka jūs darāt, saglabājot intensitāti labu un zemu, un, ja atrodaties otrā spektra galā un atrodat pārāk daudz, varat to samazināt līdz trim, nomainot sestdienas skrējienu uz krosa treniņu, neatkarīgi no intensitātes, ātruma un ātruma.

Tas patiešām labi darbojas, ļaujot viņam pa starpām atpūsties un atpūsties.

Tauku dedzināšanas zona

Mierīgums un atveseļošanās patiešām ir jāciena, taču es vēlos norādīt, ka starp abiem ir būtiska atšķirība, tagad es iekļāvu pirmdienu kā atpūtas dienu, un tam patiešām jābūt, tāpēc tas ne tikai nozīmē, ka nedrīkst skriet bet vispār nav mērķa sirdsdarbība burn fat vai vingrošanas, un jā, es zinu, ka jums, iespējams, vēl ir jāiet uz darbu, un es nesaku, ka jūs vēlaties visu dienu palikt gultā, bet tā ir iespēja jūsu prātam un ķermenim vienkārši pavadīt visu brīvo dienu un tas ir patiešām svarīgi, lai pārliecinātos, ka paliekat vesels, un samazinātu slimību un pārmērīgas apmācības risku, un galu galā ir ieteicams vienkārši doties izbaudīt šo pirmdienu, jo atlikušajā nedēļā jūs smagi strādāsit, lai atveseļotos, tas ir līdzīgitas jūsu ķermenim dod pārtraukumu no skriešanas, lai es varētu pielāgoties iepriekšējo dienu treniņu slodzei, taču tas ir savādāk, jo mēs veicam kustības un atkal stimulējam cirkulāciju, lai mūsu ķermenis sadzītu tieši šajās dienās.

Piemēram, jā, piemēram, jūs varat doties pastaigā novājēšanu mīti pilsētu ar velosipēdu, skatoties, kas jums patīk, vai pat peldēties jauki vietējais baseins, nav svarīgi, cik reizes nedēļā plānojat skriešanu, bet, ja vēlaties to palielināt, pārliecinieties, ka to darāt pakāpeniski, un ir vērts atzīmēt, ka jo vairāk viņi darbojas, un ar lielāku intensitāti tas, protams, liek vairāk stress uz jūsu ķermeņa.

Iespējams, tagad ir skaidrs, ka nav melnbaltu noteikumu par to, cik fern c novājēšanas kafija jums vajadzētu atvērties nedēļā.

Tikai jūs varat ņemt vērā visus faktorus savā dzīvē kopā ar saviem skriešanas mērķiem, tāpēc sekojiet mūsu ceļvedim, taču galu galā jums tik un mērķa sirdsdarbība burn fat ir uzmanīgi jāieklausās savā ķermenī, paldies Mejai, ka esmu bijusi pie jums kopš jūsu laika, paldies Hetere par to, ka es esmu, un es ceru, ka jums patika šis raksts tikpat daudz kā man.

Noteikti dodiet viņam īkšķus un neaizmirstiet abonēt mērķa sirdsdarbība burn fat. Ja vēlaties redzēt mūsu rakstu par to, kā kļūt spēcīgākam ar velosipēdu, vienkārši noklikšķiniet zemāk, un, ja jums ir sāpes staigājot un vēlaties uzzināt, kad apstāties un kad tikt cauri, jūs varat atrast rakstu par to šeit Cik dienas nedēļā man vajadzētu sprintēt?

Veiktsprintstreniņu kārtība trīsreizes nedēļā. Atļaujiet vismaz vienu līdz divusdienasstarp citusprintstreniņi. Bet,sprintsar lielāku ātrumu sadedzina vairāk tauku - apmēram kalorijas 3 minūtēs - nekā skriešana. Vai sprints var sabojāt jūsu sirdi? Unturbulenta plūsmagadaasinis caurijūsukoronāro artēriju skriešanas laikā var veicinātveidošanāsgadaartēriju aizsprostojošās plāksnes, paaugstinotriskssirdsuzbrukums uzaizsprostojumsgadaasins plūsma uzsirdstovarsavukārt noved pie pēkšņas sirdsdarbības apstāšanās, kurāJūsu sirdspilnībā apstājas.

Abi vingrinājumu veidi palielina vielmaiņu - kas ir kritiski svarīgi. Bet,sprintsar lielāku ātrumu sadedzina vairāk tauku - apmēram kalorijas 3 minūtēs - nekāskriešana.

mērķa sirdsdarbība burn fat

Vai sprints ir labs smadzenēm? LabākIzziņa un atmiņas saglabāšana - liecina pētījumisprintssamazina iekaisumusmadzenesun uzlabo hormonu līdzsvaru.

Smadzenesplastika palielinās, veicot fiziskus vingrinājumus, un tāpat palielinās asins plūsma, galvenokārt hipokampā, kas ir daļa no limbiskās sistēmas, kas pazīstama ar mācīšanos un atmiņu. Vai sprints sadedzina vēdera taukus? Sprints nodrošina ieguvumus veselībai un fiziskām aktivitātēm. Sprinta skriešana ir viena no vissarežģītākajām pieejamajām vingrinājumu kārtībām.

mērķa sirdsdarbība burn fat

Sprintējot, sirdsdarbības ātrums palielinās, lai kompensētu palielinātu nepieciešamību pēc asinsrites sprinta muskuļos. Divi galvenie vingrinājumu veidi ir anaerobi un aerobie. Kāpēc sprints pludmalē jums ir izdevīgs? Tas ir labs attaisnojums, lai nokļūtu pludmalē.

Kā lietot sirds ritma monitoru by Wendy Bumgardner Share on Facebook Share on Twitter Ļaujiet savai sirdij vadīt savu pastaigu treniņu Walking ir diezgan daudz sīkrīku mazāk sportu. Bet viens sīkrīks tiešām var palīdzēt gājējiem maksimāli izmantot savu kāju treniņu - sirdsdarbības monitoru.

Veicot sprintus uz smiltīm, tie kļūst efektīvāki un grūtāk. Nesen veiktais pētījums atklāja, ka sprinta intervāla treniņi, kas veikti ar smiltīm, nodrošināja labāku sniegumu turpmākajos treniņos, izsitot zāli kā treniņu virsmu. Vai ir slikti visu laiku sprintēt?

The Sportvida brand has its own product development and test laboratory in Asia, which ensures the application of the latest technology and trends at every stage of product development. High-quality and safe materials are used in product development. The main goal of the SportVida brand is to provide the buyer with an affordable price for a quality and tested sports product developed in Europe.

Paturiet prātā vēl vienu apdraudējumu: kaut arī jebkura vingrojumu programma rada zināmu traumu risku, visi centieni, piemēram, sprints, var palielināt šo risku tikai tāpēc, ka tie rada lielāku stresu katrai ķermeņa daļai. Tas ne vienmēr ir slikti - tieši šis intensitātes līmenis padara sprintu par tik efektīvu un izdevīgu treniņu. Citi Jautājumi Šajā Kategorijā.