Ar šo laiku pilnīgi pietiek, lai saglabātu skaistu slaidu ķermeņa formu. Ang tagad, tikai paskatoties uz dažiem, es redzu, ka šī gada laikā vienīgais, ko viņi ir sasnieguši, ir nedaudz stingrāks ķermenis. Īpaši izvēlētu vingrinājumu komplekts, ko var veikt mājās, arī palīdzēs ātri zaudēt svaru kāju teļiem.

kaste lec sadedzināt taukus

Spēcīgo kāju spēks slēpjas spējā vienkārši labāk kustēties. Padomājiet par to, cik daudz jūs staigājat apkārt, dodaties augšup un lejup pa kāpnēm un visu dienu pārejat no sēdēšanas uz stāvēšanu.

Katra no šīm kustībām kļūs vieglāka, jo vairāk jūs trenēsit kājas, it īpaši augšstilbus vai kas ietvers jūsu četrgalvus muskuļus augšstilba priekšpusēnolaupītājus augšstilbu ārējosadduktorus augšstilbu iekšpusēun pat jūsu plaukstas locītavas augšstilba aizmugure. Turklāt, jo vairāk kusties un gudrāk trenējies, jo labāki ir tavi kustību modeļi, padarot vienmērīgāku arī visu, sākot no skriešanas, staigāšanas un lekt.

kaste lec sadedzināt taukus

Lai sasniegtu maksimālu sniegumu sporta zālē un ārpus tās, apskatiet labākos vingrinājumu veidus, kas stiprina augšstilbu spēku. Un pietupieni ir visaugstākais veids, kā īpaši mērķēt uz augšstilbiem, strādājot augšstilba grādos.

Vēl labāk, pietupieni atdarina šo stāvēšanas un apsēšanās modeli, ar kuru jūs pārvietojaties dienas laikā.

  1. 8 veidi, kā iegūt stipras augšstilbas - kā veidot muskuļotas, lielas augšstilbas - Fitness
  2. Jūs sadedzināsit vairāk kaloriju, ja darīsit burpes ar lielāku intensitāti.
  3. Sejas slimming denver
  4. Dedzināšana kalorijas sporta laikā.
  5. Kāpēc svars palielinās, sportojot? Fitness svara zaudēšanai: rezultātu un lielu kļūdu iemesli
  6. Noņemiet acu tauku spilventiņus
  7. Lēkšana, mainot kājas.
  8. Kā noņemt muskuļus uz meiteņu teļiem. Kā noņemt piepūstus teļus uz kājām ar vingrinājumiem nedēļā

Turklāt jūs varat tos viegli pielāgot savam piemērotības līmenim, saka Berijs. Sāciet ar ķermeņa svara pietupieniem: Sāciet stāvēt ar kājām gurnu platumā.

kaste lec sadedzināt taukus

Nosūtiet gurnus uz leju un aizmuguri un salieciet ceļus, saglabājot svaru papēžos. Kad esat to apguvis, pārejiet uz a kauss tupētturot pie krūtīm turētu kettlebellu vai hanteli. Pēc tam pārejiet uz tupēšanu ar stieni vai hantelēm, kuras tur plaukta stāvoklī svari pie pleciem.

kaste lec sadedzināt taukus

Galvenais ir saglabāt ķermeņa rumpi vertikāli un mugurkaulu neitrālu - jo vairāk jūs esat taisni, jo vairāk vingrinājums ir četrkārtīgs. Un viņi nopietni tonizē jūsu augšstilbus, vienlaikus stiprinot lielāko daļu kāju muskuļu. Sāciet šo vingrinājumu ķermeņa svara stilā, tāpat kā tupēt, līdz kaste lec sadedzināt taukus izveidojis pārliecību un formu, lai to uzņemtu.

Sāciet stāvēt kopā ar kājām un tad vienu pēdu atkāpieties apmēram divas pēdas atkarībā no tā, cik garš jūs esatun nolaidieties uz leju, lai abi ceļi saliektos par 90 grādiem.

Kā noņemt muskuļus uz meiteņu teļiem. Kā noņemt piepūstus teļus uz kājām ar vingrinājumiem nedēļā

Tad nospiediet atpakaļ uz augšu. Mēģiniet uz 10 atkārtojumiem katrā kājā trīs kārtās, iesaka Berijs. Lai paceltu priekšu uz priekšu, pievienojiet svaru, turot hanteli vai kettlebellu pie krūtīm vai pa vienam katrā pusē, ar rokām taisni uz leju pie sāniem. Jūs varat arī novietot aizmugurējo kāju uz kastes vai sola aiz sevis, lai pārvērstu savu bulgāru sadalīto pietupienu, kas palielina stabilitātes izaicinājumu.

Kāpēc svars palielinās, sportojot? Fitness svara zaudēšanai: rezultātu un lielu kļūdu iemesli

Skatīt, piemēram, iepriekš. Jūsu mērķim jābūt visu iespējamo, lai iegūtu puse, kas nav dominējošā puse, tikpat spēcīga kā jūsu dominējošā puse vai pēc iespējas tuvāk.

Tas padarīs jūs mazāk pakļautu traumām un var palielināt vispārējo veselību un ķermeņa sastāvu, saka Berijs. Galu galā jūsu kājas paveic lielu darbu. Jā, pat uz airētāja - nospiediet to dēli! Berijs iesaka izvēlēties intervālu jebkurai no šīm iekārtām, 30 sekundes strādājot ar visu piepūli, pēc tam atpūšoties vēl Mēģiniet nosist 10 kārtas.

KĀ IZDARĪT BURPEE: SOLI PA SOLIM - SVARU VADĪBA - 2021

Lai jūsu kājas patiešām justos kā Jell-O, viņa iesaka izvēlēties velosipēdu vai Stairmaster. Jūs varat paņemt savu HIIT treniņš jebkur. Ja skrienat ārā, vienkārši pievienojiet sprintus savam skriešanas tempam. Vai arī, ja atrodaties savā viesistabā, pievienojiet savai rutīnai plyometriku. Squat lec un lēkšanai ar lēcieniem kopā ar burpejiem vai slidotājiem ir nepieciešamas spēcīgas kājas, lai jūs virzītu uz augšu.

8 veidi, kā veidot stiprākas augšstilbas

Un tas ir tāpēc, ka šī josla stiprina gūžas nolaupītājus vai jūsu glutes un tensor fasciae latae TFL - augšstilba muskuļus, kas palīdz pārvietot kāju prom no jūsu viduslīnijas aka nolaupīšana. Ar lenti, kas novietota ap jūsu augšstilbiem, jūs varat viegli pārvērst kustības, piemēram, pietupienus un kāju pacēlumus, nopietnā kāju dedzināšanas secībā. Berija iecienītākais solis, kas saistīts ar joslu, lai mērķētu uz augšstilbiem un sēžamvietām, ir sānu solis: turot seklu tupēšanas pozīciju un turot kājas gurnu platumā un pēdas paralēli, veiciet 10 līdz 15 soļus uz vienu pusi un pēc tam atpakaļ otrā.

Apskaujiet apdegumu savā aizmugurē.

kaste lec sadedzināt taukus

Jūsu adduktora muskuļi velk kājas viens pret otru un, lai stiprinātu tos visus, jums vajadzētu paķert squishy kaste lec sadedzināt taukus vai putu jogas bloku, saka Berijs. Paņemiet bloku starp kājām un saspiediet, turot sekundi, pēc tam atlaidiet.

www.dobedizains.lv

Veiciet 10 līdz 15 atkārtojumus. To var izdarīt stāvus, turot sienas sēdus, saglabājot dēļu stāvokli, vai vingrinājumā ar sēžamvietu redzams iepriekš. Jo stiprāk jūs saspiežat, jo vairāk jūs sadedzināt šīs iekšējās augšstilbas.

Jaunākās Ziņas.