Ikdienas valkāšanai apvienojiet džinsus ar ērtiem apaviem un vaļīgiem, iegareniem džemperiem, un vakarā valkājiet stingru augšdaļu un stiletto papēžus. Skaisti gurni? Praktizējiet katru dienu šādā veidā.

Nepareiza stāja Fiziskā bezdarbība. Jūsu vēdera tauki var būt saistīti ar vienu vai vairākiem no šiem faktoriem. Tātad, ja vēlaties ātri zaudēt vēdera taukus, vislabāk ir strādāt pie visiem šiem faktoriem vienlaikus.

Kā zaudēt vēdera tauku daudzumu 7 dienu laikā: Zemāk ir labākās un vienkāršās metodes, kā samazināt vēdera tauku daudzumu 7 dienu laikā dabiski, kam nav arī blakusparādību. Kā samazināt vēdera tauku daudzumu 7 dienu laikā bez vingrinājumiem: Redzēsim, kā samazināt vēdera tauku daudzumu nedēļā bez jebkādas fiziskas slodzes.

Noskaņo savu prātu: Prāts ir visas mūsu sistēmas apstrādes vienība.

Tas var palīdzēt apdares viduklis, kājas un sēžamvietu, kas ir galvenās daļas jomās, kas ietekmē sieviešu ķermeņa formām. Vai jūs joprojām satraukumu par savu ķermeni, pievienojies mums, un ir ideāls līkne uzreiz. Ar dubultu spiedienu pievilkt savu vidukļa un vēdera, jūsu tauku blīvums uz vēdera ir saspiesta. Valkā spēcīgu sieviešu shapewear bikses būs uzreiz parādīt jūsu gluds vēders un novājēšanu augšstilba.

Prāta izturēšanās veids ietekmē visu mūsu ķermeni. Dažreiz, neraugoties uz stingru treniņu un diētas plānu, mēs nevaram visu kārtot. Lai iegūtu vēlamos rezultātus, prāts jāiesaista arī mūsu vingrinājumos. Saspringts vai satraukts prāts nekad nedos vēlamos rezultātus. Centieties palikt garīgi atdzist un uzņemties visu labā solī. Laba mūzika un meditācija var stimulēt daudz pozitīva jūsu prātā. Vissvarīgākais - labi gulēt. Nav nekas labāks par gulēšanu prātam.

Tas atjauno visu sistēmu. Jūsu uzņemtais ēdiens ir svarīgs: Ko ēst, lai zaudētu vēdera taukus 1 nedēļas laikā? Vai jūs zinājāt, kā, izmantojot diētu, dabiski samazināt vēdera tauku daudzumu 7 dienu laikā? Ir vispārzināms fakts, ka pārtikas produkti, kas bagāti ar šķiedrvielām, ir labvēlīgi mūsu metabolismam.

Šķiedraini ēdieni spēj absorbēt daudz šķidruma un padarīt jūsu apetīti apmierinātu.

vairumtirdzniecība

Tādā veidā jums nav daudz alkas pēc kārdinošiem ēdieniem, piemēram, saldumiem vai ceptiem produktiem, kas jūsu ķermenim pievieno taukus. Lietojiet šķiedrvielām bagātu diētu, kas satur daudz augļu un salātu. Izvairieties no pārāk daudz ogļhidrātiem un pievienojiet diētai apjomīgus ēdienus, piemēram, pilngraudu un auzas.

Papildiniet to ar lielu ūdens daudzumu, apmēram litrus dienā. Apvienojot pareizu uzturu ar treniņu, 7 dienu laikā jūs sadedzināsit vēdera taukus 3. Dzeriet daudz ūdens: Ūdens ir ļoti svarīgs komponents, kas regulē ķermeņa metabolismu. Uzturot ķermeni pietiekami hidratētam, tas palīdzēs izskalot toksīnus un citus kaitīgus atkritumus, turklāt novēršot jebkādu šķidruma aizturi.

Tas, savukārt, palīdz mazināt vēdera izvirzīšanos, un jūs izskatīsies tievāks un jaunāks. Tātad, ja jūs patiešām vēlaties uzzināt, kā samazināt vēdera tauku daudzumu 7 dienu laikā, vienkārši centieties izdzert daudz ūdens, gandrīz 10 glāzes katru dienu. Dzeriet citronu un pudeļu ķirbju sulu: Dzerot glāzi citrona un pudeles tauku degļa siksna sulas, ir lielisks līdzeklis, lai samazinātu vēdera tauku daudzumu tikai 7 dienu laikā.

Pudeles ķirbis ir mazkaloriju dārzenis, kas piepildīts ar C vitamīnu, riboflavīnu, uztura šķiedrām un citām veselīgām uzturvielām, kas veicina metabolismu un līdz ar to veicina svara zaudēšanu. Tauku dedzinoša masāžas eļļa: Vēdera masēšana ar tauku dedzinošu masāžas eļļu arī palīdzēs vēdera tauku samazināšanu 7 dienu laikā.

Sajauciet pa 2 ēdamkarotēm sezama eļļas kā slaids kuņģa un augšstilbiem sinepju eļļas ar 1 tējkaroti olīveļļas. Viegli uzkarsējiet šo maisījumu un dažas minūtes viegli apļveida kustībās uzklājiet visu vēderu.

kā slaids kuņģa un augšstilbiem

Tas palīdzēs sadedzināt tauku šūnas un sniegs tonizētu un plakanu vēderu. Adekvāts miegs: Miega režīms ir ļoti svarīgs, lai nodrošinātu labu veselību kopumā. Pēc drudžainas dienas darbā ir svarīgi panākt labu 8 stundu miegu. Kad jūs neguļat labi, tas traucē jūsu hormonālo grafiku, un sekas var būt sliktākas, nekā jūs varat iedomāties. Pēc dažādu pētnieku domām, ir apstiprināts, ka cilvēkam, kurš mazāk guļ, ir lielāks risks būt aptaukošanās.

kā slaids kuņģa un augšstilbiem

Zinātnieks arī ierosina jūsu miega un ēšanas kā slaids kuņģa un augšstilbiem savstarpēji saistīt. Tāpēc, kamēr jūs ievērojat šo diētu un vingrojat, lai zaudētu vēderu 7 dienu laikā, labi gulēt, lai iegūtu pozitīvus rezultātus.

Ēdiet veselīgi: Tas ir pilnīgs kā slaids kuņģa un augšstilbiem, ka izbadēšanās palīdzēs atbrīvoties no vēdera taukiem un zaudēt svaru tikai 7 dienu laikā. Pilnīgs 7 dienu prombūtne no pārtikas nepalīdzēs samazināt vēdera tauku daudzumu, bet tā vietā ķermenis būs kataboliskā stāvoklī, kurā enerģijas audi tiek sadalīti muskuļu audos. Tāpēc sievietēm ir svarīgi iegūt vismaz kalorijas dienā, savukārt vīriešiem dienā ir nepieciešams vismaz kaloriju. Cukura uzņemšana: Cukurs ir galvenais vainīgais aiz izspiedušās vēdera.

Diēta ar augstu cukura līmeni uztur augstu insulīna līmeni organismā, un tāpēc cilvēkam ir tendence biežāk justies izsalkušam. Ja vēlaties samazināt vēdera tauku daudzumu tikai 7 dienu laikā, ēdiet pēc iespējas mazāk cukura. Mājas vingrinājumi vēdera tauku samazināšanai 7 dienu laikā: Ja nedēļas laikā vēlaties vēdera tauku daudzumu atbrīvot ļoti ātri, jums ir nepieciešams pielāgots treniņš.

Tam jābūt tādam, kas koncentrējas uz pareizajām vietām, neliekot jums nomest ar nogurumu. Treniņam vajadzētu būt kardiovaskulāriem vingrinājumiem, kas 7 dienu laikā mīkstina ķermeņa tauku daudzumu. Pietiks ar desmit minūtēm skriešanas vai airēšanas vingrinājumu.

Sieviešu Intimates

Vingrinājumiem, iesaistot visu ķermeni, jāievēro, ka push-up, chin-ups un lunges ir labi vingrinājumi pilnam ķermenim. Visbeidzot, intensīvi strādājot ar vēderu ar sēdvietām, kāju pacelšanu un ab-crunches padarīs tieši to, ko vēlaties. Šis treniņš izvadīs daudz sviedru. Svīstot, jūs ne tikai zaudējat ūdeni, bet arī svarīgus organisma minerālus. Atcerieties papildināt savu treniņu ar plašu šķidruma uzņemšanu, ieskaitot glikozi un Gatorade, lai izvairītos no dehidratācijas un minerālvielu deficīta.

Kraukšķi: Nekas nav efektīvs kā kraukšķēšana kā vingrinājums, lai septiņās dienās samazinātu vēderu. Kraukšķi ir vecākais veids, kā samazināt vēdera tauku daudzumu.

kā slaids kuņģa un augšstilbiem

Viņi ne tikai samazina jūsu kuņģi, bet arī padara jūsu abs stiprāku. Tas ir viegli izdarāms, un to var izdarīt mājās. To var izdarīt šādi. Apgulieties gludi, saliektiem ceļiem un kājām uz zemes. Paceliet rokas un pēc tam novietojiet tās aiz galvas. Ieelpojiet dziļi. Paceļot rumpja augšējo daļu no grīdas, jums vajadzētu izelpot. Atkārtojiet ieelpošanu un pēc tam izelpojiet, kad uznāk. Sāciet ar darīšanu 10 dienā un lēnām palieliniet to skaitu.

Kur tiek mērīti augšstilbi. Vidukļa un gurnu attiecība

Sānu gurkstēšana: Nedēļas laikā zaudējiet vēdera tauku daudzumu ar šo sānu kraukšķēšanu. Lai gan tas varētu šķist viegli izdarāms, tai jāpierod stingra prakse. Īsu brīdi katru dienu praktizējiet sānu gurkstēšanu. Ar laiku jūs pieradīsit pie enerģijas, kas nepieciešama tā veikšanai. Tālāk norādītās darbības palīdzēs jums viegli to izdarīt.

🏃‍♀️ Vingro ar Ilzi - Dibenam un Vēdera presei. Ilze Ķirsone.

Apgulieties plakaniski uz grīdas. Vienlaicīgi ar pleciem nolieciet kājas uz vienu un to pašu pusi.

';html+=c.DOC_H1.slice(0,1).toUpperCase()+c.DOC_H1.slice(1);html+='

Sānu gurkstēšana vairāk koncentrējas uz muskuļiem jūsu sānos. Sāciet ar 10 reizēm katru dienu katru dienu un lēnām palieliniet atkārtojumus, lai nedēļā zaudētu vēdera taukus. Vertikāla kāju gurkstēšana: Tas atbildēs uz jūsu jautājumu par to, kā zaudēt zemāku vēdera tauku daudzumu 1 nedēļas laikā. Vertikāli kāju gurni strādā augšstilbu muskuļus, lokot kāju vertikāli un veidojot muskuļu masu. Lai to padarītu ērtāku, mēs to esam iesnieguši kā sākumpunktu. Praktizējiet katru dienu šādā veidā.

Apgulieties līdzeni uz paklāja vai uz grīdas ar kājām uz augšu uz griestiem un tad viens ceļgalis, kas ir šķērsots pāri otram.

Diēta novājēšanas kājām un augšstilbiem: slaids jūsu acu priekšā!

Ieelpojiet un pēc tam paceliet ķermeņa augšdaļu iegurņa virzienā. Tagad lēnām izelpojiet. Katru dienu ir ideāli saberzti divos vai trīs komplektos. Velosipēdu vingrinājumi: Nē! Mēs jums pateiksim, kā jūs varat to izdarīt bez velosipēda. Velosipēdu sagriešanas ir pārliecināts veids, kā mērķēt uz taisnās zarnas vēderu un slīpumu, un tas viss tiek apvienots vienā vieglā vingrinājumā. Lūk, kā to izdarīt. Apgulieties uz grīdas un turiet rokas aiz galvas vai uz sāniem, kad darāt kraukšķus. Paceliet abas kājas no zemes un pēc tam salieciet tās pie ceļgaliem.

Paņemiet labo ceļgalu tuvu krūtīm, turot kreiso kāju ārā. Tagad iznesiet labo kāju un kreiso kāju tuvu krūtīm.

kā slaids kuņģa un augšstilbiem

Jums būs jāveic soļi pārmaiņus ar abām kājām. Reverse Crunch: Reversās kraukšķi ir labs vingrinājums vēdera tauku samazināšanai vienā nedēļā.

Tie visi galvenokārt ir vienkāršākās kraukšķības modifikācijas. Reversā kraukšķēšana stiprinās vēdera muskuļus, bet arī mazāk noslogos muguru un kaklu nekā parasti.

Kā ātri padarīt nimus, 50 Harija Potera jautājumi un atbildes jūsu virtuālā kroga viktorīnā

Šis vingrinājums sniegs jums dažus sešus iepakojumus abs un tajā pašā laikā samazinās vēderu. Apgulties uz grīdas ar pilnībā izstieptām kājām un rokām ar plaukstām uz grīdas uz rumpi. Visu treniņa laiku turiet rokas nekustīgā stāvoklī. Pārvietojiet kājas uz augšu tā, lai augšstilbi būtu perpendikulāri grīdai un kājas būtu kopā un tajā pašā laikā paralēli grīdai.