Ieelpojiet un pārvietojiet kāju, kas atrodas uz kustīgās virsmas, prom no fiksētās pēdas. Nedaudz "noapaļojiet" muguras lejasdaļu, pārvietojoties augšup un lejup. Tas ļauj labāk noslogot muskuļus, jo inerces spēks, paceļot hanteli, nedarbosies; Mēs paņemam hanteles un sākam saliekt elkoņus, pārvietojot apvalku līdz pleciem. Strādājot muskuļiem prese, ieelpā paceliet iegurni no grīdas un virziet kāju tālāk par galvu. Starp apļiem 1 minūte atpūtas. Vingrinājumi svara zudumam vēdera apakšā: Lai izpildītu to īstenošanu, jums ir nepieciešams apgūt elpošanas tehniku: Ieelpojiet skābekli caur degunu, aizpildot visu plaušu tilpumu.

Materiāla labākai asimilācijai viss turpmākais stāstījums tiks sadalīts apakšnodaļās. Lai uzzinātu pašreizējo ķermeņa tauku procentu, iesaku to izmērīt, atsaucoties uz raksta materiāliem. Kopumā, ja jūs nezināt, vai jums ir problēmas ar lieko svaru, tad šī tabula palīdzēs jums to noskaidrot.

Ceļa dziļi līkumi ir lieliski piemēroti maizīšu tonēšanai un stiprības palielināšanai; tomēr to tauku sadedzināšanas spēks ir minimāls. Vietas samazināšana ir mīts, un kopējais tauku zaudējums notiek tikai tad, kad sadedzināt vairāk kaloriju nekā jūs ēdat - neatkarīgi no tā, kādu vingrinājumu izvēlaties. Tas nozīmē, ka dziļas ceļa locītavas pievienošana, ko sauc arī par tupus, savai pretestības trenēšanas rutīnai var palīdzēt jums labi veidot jūsu ķermeni.

Turklāt ir vērts saprast, ka divas sievietes ar tādu pašu svaru var nejust vēlmi zaudēt svaru vai slaidas kājas, vienkārši salīdziniet. Tas, cik daudz un cik ātri jūs spēsit zaudēt svaru kājās, būs atkarīgs, un attiecībā uz jaunkundzēm būs precīzāk pateikt - no. Kopumā svara zaudēšanas problēma kājās un gurnos galvenokārt ir saistīta ar dabiskiem procesiem, kas notiek jebkuras produktīvas sievietes ķermenī. Tas sastāv no taukainu nogulumu uzkrāšanās vēderā, kājās un augšstilbos, pateicoties sievietes sagatavošanai grūtniecībai.

kā zaudēt svaru badošanās laikā

Tikai vēlāk kā negatīvi sievietes pietūkuma faktori pastāv neveselīgs uzturs, stress un nesabalansēts režīms. Ne daudzas sievietes zina, ka svara zaudēšanas efektivitāte gurnos ir atkarīga no sākotnēji pareizi izvēlētās stratēģijas. Un, lai izlemtu par to, jums jāzina, kāda veida gurni jums faktiski ir.

Kā pasargāt savas kājas no papēžiem? Kādus pasākumus jūs varat veikt pats, lai kājas nesvīst.

Vai jūs domājat, ka jums ir trekni vai muskuļoti gurni, vai varbūt jūs vispār nezināt? Lai to noteiktu un saprastu, vai ir nepieciešams "samazināt taukus" no augšstilbiem vai zaudēt svaru to muskuļu masā, es iesaku nokārtot vienkāršu testu. Tas sastāv no trim posmiem: iztaisnojiet kāju; pievelciet augšstilba muskuļus; ar pirkstiem saspiediet augšējo tauku un ādas slāni. Tāpēc, lai sadedzinātu taukus, vispirms ir jāpielāgo diēta un jāpievieno sirdsdarbība. Ja pušķis ir mazs, jums ir muskuļotas augšstilbi ar nelielu tauku daudzumu.

Šajā gadījumā svara zaudēšanas kājās stratēģijai jābalstās uz īpašiem kā sadedzināt taukus pie augšstilbu vingrinājumiem. Pieņemsim nedaudz sīkāk Tauki VS Muskuļu augšstilbi Pirmais veids ir tad, kad kājas pašas par sevi var būt plānas, bet papildu mārciņas pielipušo tauku slānis neļauj jums redzēt viņu harmoniju. Tāpēc galvenais uzsvars jāliek uz aerobo aktivitāti un pareizu uztura uzturu. Kad kopējais tauku daudzums sadeg, jūs varat sākt dot harmoniju savām kājām.

Otrais veids ir lielas muskuļu augšstilbi. Ja jūs domājat, ka lielas kājas var būt tikai vīriešiem, jūs maldāties, dažreiz kundzei ir iespaidīgs kuģa skelets : - plati kauli un blīvi muskuļi.

Paši muskuļi sastāv no muskuļu šķiedru saišķiem, kuru izmērs ir atšķirīgs. Sievietēm ar muskuļainiem augšstilbiem ir liels II tipa lielo muskuļu šķiedru īpatsvars parasti sastopams sprinteros vai spēka sportossalīdzinot ar I tipa šķiedrām izturības sportistiem Muskuļu augšstilbi sniedz lieliskas pilnas kājas.

Viņi augšstilbi labi reaģē uz īpašu pēdu slodzi, un tos var sadalīt pēc izmēra. Šajā gadījumā jums jāsaprot, ka, ja jūs varat atbrīvoties no taukainām augšstilbiem, tad jūs nevarat pārvietot pārvietot muskuļu šķiedras. Lai sasniegtu slaidas kājas, jums jāpievērš uzmanība šādiem faktoriem: jums nav ģenētiskas tieksmes uz lieliem augšstilba muskuļiem, bet jums ir dabiska tieksme iegūt muskuļus, veicot vingrinājumus.

Citiem vārdiem sakot, jūsu treniņi padarīja jūsu kājas lielas.

Kā sadedzināt taukus pie augšstilbu var būt skrejceļš, elipsveida trenažieris, slidošana utt. Šāda veida darbība, cenšoties panākt, lai plānāki gurni atgrieztos. Jums jāpārskata treniņu stratēģija un jānoņem šie "augšstilba komplekti" vingrinājumi; jums ir ģenētiski ieprogrammēti lieli muskuļi ķermeņa tips mezomorfs bet arī muskuļos ir daudz tauku.

Lai zinātu, kā zaudēt svaru augšstilbos, jums ir jāsaprot, no kā tie ir "uzbūvēti", citiem vārdiem sakot, nedaudz iedziļināsimies viņu anatomijā. Tātad ir vairāki "slāņi", kas veicina gūžas izmēru. Pēc tam pirmais slānis, āda, nāk tauku slānis dzeltens. Šie tauki ieskauj augšstilba muskuļus.

  • Iedzimta faktors, nervu sistēmas slimība, nepareiza maltīte utt.
  • Slim leju suns

Uzliekot svaru, dzeltenais slānis kļūst daudz lielāks, un tas izklāj jūsu augšstilbus platumā. Muskuļi atrodas zem tauku slāņa sarkanā krāsā. Kad cilvēks trenējas ar svaru kopumā un īpaši aktīvi izstrādā gurnus pietupieni, izmežģījumi, izspiešanatad sarkanais slānis kļūst lielāks, kas noved pie kāju palielināšanās.

Tieši tāpēc, risinot problēmu, kā padarīt kājas plānas, jādomā gan par taukiem, gan par muskuļu masa Abi parametri ir regulējami gan uz augšu, gan uz kokosriekstu eļļa kafijas tauku dedzināšana un ietekmē gurnu proporcijas.

Nu, manuprāt, ar to pietiek teorijai, pāriesim pie Kā padarīt jūsu kājas plānas: jautājuma praktiskā puse Es vēlos nekavējoties lūgt lasītājam piedošanu, ka es atkal esmu izlaupīts attiecībā uz rakstu burtu skaitu.

Sākotnēji bija paredzēts visu kulturāli svara zudums un hs un visu informāciju pastāstīt vienā daļā. Tagad, kad raksts jau ir pagājis par diezgan pienācīgu rakstzīmju skaitu, un mēs joprojām esam, kā saka, nevienā acī :es sapratu, ka otro daļu nevar iztikt bez.

Tātad sāksim ar pirmo.

Kā ātri zaudēt taukus vēdera lejasdaļā

Mēs veidojam pareizo diētu Kāju un gurnu novājēšanas pamatprincips ir uzlabot paātrināt vielmaiņu, vielmaiņu. Ir arī jāuzlabo aknu darbība, atbrīvojot ķermeni no toksīniem.

piesātinātais tauku un svara zudums

Jūsu pamata ieradumiem tagad jābūt: izmantot vismaz 1,5 litri ūdens dienā vēlams 2 litri ; Dzeriet tukšā dūšā no rīta 2 glāzi ūdens un pēc tam ml pirms katras ēdienreizes. Šie dzērieni varēs atbrīvot jūs no toksīniem, izvadīt toksīnus un uzlabot fermentatīvo reakciju ātrumu organismā.

Daži vingrinājumi, lai svara zudums, vēdera un sāniem

Iekļaujiet uzturā dārzeņus: brokoļus, spinātus, salātus, gurķus, tomātus, ķirbi. No augļiem lieliski piemēroti šādi diurētiskie līdzekļi diurētiskie līdzekļi : arbūzs, melone, plūmes, aprikozes, arī liesās uz greipfrūtu, banāniem, zaļajiem āboliem, avokado.

Patiesībā cilvēki nepamana, kā patērē iecerētā vietā grami veselīgu tauku dienā gr bezjēdzīgi. Prioritārajai gatavošanas metodei tagad vajadzētu būt vārīšanās ūdenī, dubultā katls, mikroviļņu krāsns cepšana. To skaitā ir majonēze, mērces, mērces un citas ļaundarības, kas saistītas ar kannu.

Ja ēdiens šķiet maigs, izmantojiet dabiskās garšvielas - ķiplokus, timiānu, koriandru, baziliku, suneli apiņus. Ar šķiedrvielām bagātiem ēdieniem vajadzētu būt jūsu diētas sastāvdaļai.

Tas aptver kuņģa sienas, pagarinot ķermeņa pilnības sajūtu. Galvenie šādas vilkmes avoti ir Kopumā labākais un lētākais uztura šķiedrvielu avots ir aptiekas klijas. Tie ir iepakoti mazos maisiņos katrā grsatur tikai tīru produktu un maksā apmēram rubļu.

How To Build A SUPER HERO Physique

Tie jānomazgā ar lielu daudzumu ūdens un jāņem 30 minūtes pirms ēšanas. Aizstāj dažādus pseido gaļas aizstājējus desas, desas utt. Tie ietver: olas, piena produktus, biezpienu, mājputnus, trušus, tītarus. Dodiet priekšroku liesai gaļai - liesai liellopu gaļai.

Efektīvi svara zaudēšanas treniņi

Uzturā iekļaujiet arī zivis - tilapiju, tunci, kefale, lasi, lasi un jūras veltes - kalmārus, pienu. Garie ogļhidrāti nav ātri :t. Daudzas dāmas baidās no taukiem, piemēram, uguns, domājot, ka no tām kļūst resnas. Izmantojiet dažādus veselīgu tauku avotus valrieksti, mandeles un saulespuķu sēklas sezams un olīveļļa. Meitenes ir lielas saldumiņas, nebarojiet viņas ar maizi, vienkārši ļaujiet man noslīpēt kādu yummy. Tāpēc pilnīga saldumu izslēgšana viņiem ir kā sadedzināt taukus pie augšstilbu katastrofa.

Daudzas jaunkundzes domā, ka jo mazāk reizes dienā es ēdu, jo slaidāka būšu. Noteikti jūsu pašreizējais plāns uzturs ietver -x vienreizēja ēdienreize un bieži vien ar pārkāptu grafiku dažādi laiki. Jums jāpieturas vienreizējs režīms vienlaikus.

baltā pupiņu vs balta nieru pupiņas

Kopumā un kāpēc, jūs varat izlasīt atbilstošajā piezīmē saitē. Kaloriju skaits dienas laikā ir jāsargā no pirms kcal sievietēm vecumā no 19 pirms 30 gadus vecs un sievietēm no 31 pirms 50 gadus vecs Visticamāk, jūsu pašreizējā kalorija ir jāsamazina par kcal, lai sāktu zaudēt svaru. Viņi, tā teikt, bija vispārīgs padomstagad apskatīsim konkrēto izvēlni 1 diena, pie kuras jūs varat pieturēties, lai zaudētu svaru arī kājās.

Tagad pāriesim pie Aerobā aktivitāte kāju novājēšanai Sirds ir nozīmīga loma lieko tauku noņemšanā ieskaitot augšstilbu un lee novājēšana fit izdilis kāju zonu Tāpēc, ja vēlaties, lai jums būtu slaidas kājas, pēc kurām vīrieši dosies pat līdz pasaules galiem :jūs nevarat no tām izvairīties.

Optimālais stundu skaits sirds un asinsvadu sistēmas attīstībai - 3 nedēļā, līdz minūtes mērena intensitāte Izcili tauku degļu treniņi ar augstu intensitāti un intervālu skriešana īsie braucieni ar augstu intensitāti kaut gan pēdējais ja to lieto nepareizi var izraisīt kāju muskuļu palielināšanos. Ja jums ir muskuļoti gurni piemēram, ķermeņa tipa mezomorfs tad izvairieties no intervāla treniņiem un vairāk koncentrējieties uz ilgāku, mērenu intensitāti kardio. Liela attāluma skriešana nav vērsta uz muskuļu šķiedru lieluma attīstību, t.

Šīs skriešanas rezultāts ir kā sadedzināt taukus pie augšstilbu, ka jūs veidojat spēcīgus un tonizētus kāju muskuļus, neveidojot lielus augšstilba muskuļus un vienlaikus sadedzinot taukus. Sievietēm ar taukainām augšstilbiem ir piemēroti šāda veida aerobikas pasākumi, kas tieši izmanto kājas: skriešana; staigāšana pa kāpņu simulatoru; solis, elipsveida trenažieris.

Ieguvums no tiem ir tāds, ka papildus tauku dedzināšanai notiek arī "pareizo" kāju muskuļu veidošanās. Strādājot ar simulatoriem, jāatceras, ka slodzei pretestībai jābūt mazai, un slīpuma leņķim jābūt mazam, pretējā gadījumā jūs varat iegūt lielas muskuļu kājas, nevis plānas kājas.

Pēcvārds Visu laiku slaidās kājas kniedēja vīriešu acis. Tādēļ, ja jūs sev izvirzāt mērķi - kā padarīt jūsu kājas tievas, varat būt pārliecināti, ka jums tiks nodrošināti kungi līdz mūža kā sadedzināt taukus pie augšstilbu.

Kā atbrīvoties no taukiem vēdera apakšā. Vingrinājumi ātru vēdera bikšturi mājās sievietei

Kā sasniegt šo mērķi, mēs šajā rakstā daļēji sakārtojām un turpināsim to darīt nākamajā. Tas tā, slaidas kājas jums, daiļavas! Vai jautājums jums ir aktuāls, kā padarīt kājas tievas? Atbildes komentāros. Vai projekts palīdzēja? Pēc tam atstājiet saiti uz to sava statusa statusā sociālais tīkls - pluss norāda uz karmu, garantēts :.

Ar cieņu un pateicību, Dmitrijs Protasovs. Sievišķīgais skaistums iedvesmo māksliniekus un tracina vīriešus.