Viņi dzer pirms nodarbībām, to laikā, pēc tām. Diskusija Komentārs par rakstu "Plāna jostasvieta: ieguvumi veselībai. Daudz labāk, ja izrādās, ka tas nav intensīvs, bet ilgstošs. Ieteicams veikt komplektus un pieejas katrā. Vīriešiem vajadzētu nodarboties ar mēreniem vai enerģiskiem kardio vingrinājumiem minūtes dienas nedēļā.

Video kurss augšstilba iekšējās puses uzvilkšanai mājās Patēriņa ekoloģija.

Apmācības programmas izvēle

Fiziskā sagatavotība un sports: skaistas un slaidas kājas var veikt neatkarīgi no auguma un ķermeņa uzbūves, viss, kas jums nepieciešams, ir spēja pareizi un labi izstrādāt noteiktas muskuļu grupas.

Skaistas un slaidas kājas var izdarīt neatkarīgi no auguma un ķermeņa uzbūves, viss, kas jums nepieciešams, ir spēja pareizi un labi izstrādāt noteiktas muskuļu grupas. Protams, labāk to darīt sporta zālē un kāju trenēšanai veltīt atsevišķus treniņus eksperti iesaka atsevišķās dienās izstrādāt dažādas muskuļu grupas, veicot maksimālo pieeju skaitu ar nepieciešamo atkārtojumu skaitukas īsā laika posmā sniegs visredzamāko rezultātu.

Bet kāju muskuļus, atšķirībā no visām citām mūsu ķermeņa muskuļu grupām, var lieliski izstrādāt mājās - šim nolūkam ir milzīgs vingrinājumu skaits skriešana, pietupieni utt.

Tomēr daudzi cilvēki zina ļoti maz kāju vingrinājumus un nezina, kā tos pareizi veikt. Vispirms jums jāsamazina ķermeņa tauku daudzums līdz minimumam Strādājot ar kājām, jums jāatbrīvojas no tauku slāņa, pretējā gadījumā pat smagi treniņi nedos vēlamo rezultātu. Lai sadedzinātu lieko svaru tā saukto kardio aprīkojums - orbītas trases, skrejceļi, steperi utt.

Zaudēt svaru augšstilbos: vingrinājums.

Regulāra vai intervāla skriešana stadionā iela ir arī lieliska, lai palīdzētu sadedzināt liekās kalorijas un zaudēt svaru.

Ja nav liekā svara un jūs vienkārši vēlaties iegūt slaidas kājas ar skaistu, vidēji attīstītu reljefu, tad jūs nevarat pakārt pie šādiem simulatoriem. Pirms treniņa, tā laikā un pēc tā jūs varat izmantot kardio aprīkojumu. Pat ja jūs skrienat vairāk, nekā plānots, tas nevirzīs jūs no panākumiem. Efektīvs augšstilba iekšējais pietupiens Lai pēc iespējas ātrāk un labāk izsūknētu augšstilba iekšējo daļu, jums ir nepieciešams daudz tupēt, kājas plaši atstatus.

  • Kā sadedzināt taukus 247
  • Svara zudums burnaby bc
  • Plānas augšstilbi. Efektīvi vingrinājumi svara zaudēšanai ārpusē.
  • Kā ātri notievēt kājas (ar fotogrāfijām) - Padomi -

Bet viss nav tik vienkārši, ir daudz iespēju, kā tupēt sporta zālē vai mājās. Apsvērsim populārākās un efektīvākās. Hallē šūpojiet augšstilba iekšējo daļuvar smita mašīnā Lai to izdarītu, jums jāņem darba svars vai tukša josla, ja jūs tikai sākat vingrot, stāviet zem tā tā, lai tas būtu muguras līmenī, un sēžamvieta nepārsniedz struktūru. Šajā gadījumā stienim jābūt uzmanīgi uztītam uz plecu trapeces, lai tas ērti gulētu.

  1. Iekšējā augšstilba muskuļu stiprināšana. Video kurss augšstilba iekšējās puses uzvilkšanai mājās
  2. Ubiquinol tauku zudums

Kājas jānovieto platāk nekā plecu līmeņi, vai arī jūs varat tos novietot tuvu konstrukcijas malām. Zeķes tiek izvilktas tā, lai pēda būtu paralēla stienim. Mēs sākam veikt vienmērīgus pietupienus.

Amplitūdai jābūt labai, jums ir nepieciešams pēc iespējas vairāk tupēt, vienlaikus strādājot ar augšstilba iekšējās daļas muskuļiem. Ja jūs pietupāties pietiekami zemu, efekta gandrīz nebūs. Squats šajā tehnikā var veikt bez simulatoriem vispār, izmantojot citu sporta aprīkojumu.

kā sadedzināt taukus iekšējos augšstilbos

Tupēšanai mugurai jābūt pilnīgi plakanai, pretējā gadījumā slodze samazināsies uz muguras lejasdaļu, muguru un uz visu, izņemot augšstilba iekšējo daļu.

Tagad mēs apsvērām vienu iespēju strādāt sporta zālē virs augšstilba iekšējās daļas parunāsim par to, kā jūs varat mājās izkopt mums vajadzīgos muskuļus. Mājās jūs varat ļoti ātri tonizēt muskuļus, ja regulāri veicat tālāk aprakstītos vingrinājumus.

Mājas treniņu vingrinājumi Sindijai Kraufordei Daudzas meitenes apbrīno pasaulslavenā modeļa un publiskas personas - Sindijas Kraufordes - izskatu. Tomēr ne visi to zina viņas ideālās figūras noslēpums ir regulāra vingrošana Viņa sadarbībā ar profesionāliem speciālistiem pārtikas produkti kas noņem kuņģa taukus treneriem ir izstrādājusi vairākas ļoti efektīvas apmācības programmas, kuras ikviens var veikt mājās bez īpaša aprīkojuma vai simulatoriem.

kā sadedzināt taukus iekšējos augšstilbos

Sindija strādā pie augšstilba iekšējās daļas ar vairākiem noteikta atkārtojumu skaita komplektiem. Viņa veic trīs veidu pietupienus. Paši vingrinājumi ir ļoti interesanti un nepavisam nebūs garlaicīgi. Pēc kvalitatīvas iesildīšanās mēs sākam iesildīt kāju muskuļus un augšstilba iekšējo pusi.

Kā efektīvi un veselīgi zaudēt vēdera taukus

Mēs veicam pietupienus vietās, kājas plaši atstatus. Veiciet 10 atkārtojumu komplektus paskatieties uz saviem spēkiem, nevajadzētu slinkot, pretējā gadījumā viss būs veltīgi, bet, ja tas ir pats pirmais treniņš, nepārspīlējiet to, pretējā gadījumā nākamajā dienā viss būs ļoti sāpīgi.

Kad jūs sasniegsiet vēlamo rezultātu un tas noteikti notiks, ja tiks pieliktas pūlestad jūs jutīsit ne tikai fiziskās enerģijas pieplūdumu, bet arī pašapmierinātību, paaugstināsies pašnovērtējums un būs vēlme attīstīties, kā arī sportot. Atpakaļ pie Sindijas tupēšanas sērijas. Rūpīgi sasildot muskuļus, pāriet uz ļoti interesants un oriģināls vingrinājums: Mūsu nostāja Viss paliek tāds pats kā pirmajā pietupienu versijā, bet tagad, notupušies maksimāli iespējamā amplitūdā, mēs nestāvam uz divām kājām, kā to darījām iepriekš, bet sākam pārmaiņus pacelt vienu kāju, atgriežoties pēc tam apakšējā punktā.

Ātra staigāšana svara zaudēšanai

Šis izpildes vingrinājums ir līdzīgs sumo cīkstoņu tupēšanai un darbojas ļoti efektīvi. Jūs strādājat ne tikai ar augšstilba iekšējo daļu, bet arī nedaudz izstiepat kājas, un muskuļi ir jāizstiepj un jāizstiepj gan pirms, gan pēc vingrinājumiem. Strādājiet pēc iespējas vairāk bez fanātisma. Tad mēs veicam vissmagākos pietupienus. Ja jums nav ērti tos darīt, tad labāk atkal izstiepties. Mēs ieņemam savu iepriekšējo pozīciju, tupēdami ar plaši kā sadedzināt taukus iekšējos augšstilbos kājām un atlocītiem pirkstiem, vienmērīgi nolaižoties līdz maksimālajam līmenim un nedaudz lecot, nedaudz iztaisnojam kājas, tad vienmērīgi tupējam un atkal izstumjam sevi augšstilba iekšējiem muskuļiem.

Tajā pašā laikā, lai sniegums būtu pēc iespējas efektīvāks, mēs rūpīgi uzraugām elpošanu, kurai ir liela nozīme, strādājot pie muskuļiem. Kad mēs tupējam, mēs dziļi elpojam, un, izstumjot, mēs pamatīgi izelpojam visu gaisu no plaušām. Mūsu pēdējais vingrinājums - tas ir lēciens no vienas kājas uz otru ar plašu iestatījumu un šķērsošanu.

Kā noteikt, vai jums ir pārmērīgi viscerālie tauki

Mēs stāvam stāvoklī, kurā mēs visu laiku tupējām, bet kājas var likt nedaudz šaurākas, pretējā gadījumā, lecot, jūs varat zaudēt līdzsvaru vai izmežģīt kāju. Tad mēs paņemam labo kāju uz sāniem un sākam to aiz kreisās. Labo kāju šūpojam pretējā virzienā, vienlaikus veicot lēcienu. Tad mēs kreiso atstājam uzreiz aiz labā un visu tāpat atkārtojam tikai pretējā virzienā.

Saistītie Produkti

Jums vajadzētu sajust pareizos augšstilba iekšējos muskuļus un mēģināt ar tiem strādāt. Turklāt panākumi tiek garantēti tikai ar bariatric svara zudums butler pa vingrošanu un saprātīgiem uztura ierobežojumiem. Bet pēc pāris nedēļām jūs jutīsieties, ka esat kļuvis stiprāks, un jūsu gurni ir slaidāki un izteiktāki. Izveidojiet savu vingrojumu programmu.

Jūs varat pievienoties sporta zālei un pat nolīgt personīgo treneri. Tomēr arī mājas darbi būs izdevīgi. Galvenais nav palaist garām vingrošanu. Vingrojiet intensīvi 3 reizes nedēļā, un citās dienās aprobežojieties ar ātru desmit minūšu iesildīšanos un kardio vingrinājumiem - ātru staigāšanu, skriešanu vai lecamo virvi.

Tavs uzdevums ir paātrināt vielmaiņu un stiprināt kāju muskuļus.

kā sadedzināt taukus iekšējos augšstilbos

Sāciet treniņus ar iesildīšanos - lecot, dejojot pēc ātras mūzikas. Pēc tam dodieties uz galveno kompleksu. Ļoti efektīvs ar izkārnījumiem. Stāvot uz sāniem, turiet aizmuguri ar kreiso roku. Šūpojiet turp un atpakaļ ar labo kāju. Pēc tam veiciet virkni šūpoles pa labi, paceliet kāju pēc iespējas augstāk. Pavelciet pirkstu pret sevi - jums vajadzētu sajust muskuļu sasprindzinājumu.

Pabeidzot virkni šūpošanos, paceliet kāju, saliektu pie ceļa taisnā leņķī, un ar labo roku pagrieziet to pa labi, turot ceļu. Atkārtojiet katru vingrinājumu 20 reizes, atpūtieties un atkal veiciet visu kompleksu.

Pēc tam pagriezieties un sāciet kreisās kājas vingrinājumu sēriju.

Kā ātri slaidināt kājas

Ļoti efektīvs vingrinājums ir kāju šūpošanās no pakļautā stāvokļa. Apgulieties uz grīdas labajā pusē, balstieties uz rokas, kas saliekta elkonī. Turiet ķermeni taisni, nedaudz salieciet labo kāju pie ceļa. Paceliet kreiso kā sadedzināt taukus iekšējos augšstilbos pēc iespējas augstāk, pavelciet pirkstu pret sevi. Neliecieties uz muguras, lai saglabātu līdzsvaru, jūs varat nedaudz noliekties uz priekšu.

Nesteidzieties, veiciet vingrinājumu ar pilnu atdevi. Veiciet 20 šūpoles, atpūtieties minūti un atkārtojiet komplektu.

Tad apgāžieties uz svara zudums monētas pusi un veiciet vingrinājumu labajam gurnam. Programmā noteikti iekļaujiet spēka treniņus. Labākie augšstilba iekšējo muskuļu vingrinājumi ir plie un lunges.

Paņemiet hanteles, kuru svars ir 1,5 kg. Speriet platu soli uz priekšu, turot rokas ar hantelēm jostasvietā. Izstiepiet pagarināto aizmugurējo kāju un nedaudz šūpojiet uz atbalsta kājas. Atgriezieties sākuma pozīcijā. Atkārtojiet vingrinājumu 10 reizes ar katru kāju, veicot 2 komplektus.

Stāviet, ielieciet kājas platāk par pleciem, paņemiet rokās hanteles un paceliet kā sadedzināt taukus iekšējos augšstilbos pie pleciem. Nostājieties uz pirkstiem un lēnām tupiet, plaši izpletot ceļus. Šis vingrinājums lieliski palīdz stiprināt iekšējos muskuļus un trenēt līdzsvaru.

Veiciet to 10 reizes, divreiz atkārtojot komplektu. Apgūt ļoti smagu kāju vingrinājumu. Ielieciet svarus uz potītēm vai piesieniet smilšu maisiņus. Apgulieties uz muguras, izstiepis rokas gar ķermeni. Paceliet kājas taisnā leņķī un sāciet tās izplatīt un salikt kopā. Pavelciet zeķes pret sevi, nelieciet ceļus. Veiciet vingrinājumu lēnām - jums vajadzētu sajust muskuļu sasprindzinājumu. Veiciet 10 atkārtojumus un nolaidiet kājas. Atkārtojiet komplektu divas reizes, nedaudz atpūšoties. Kad esat pabeidzis vingrinājumus, noteikti izstiepieties.