Bet, skatoties spogulī, kaut kādu iemeslu dēļ rezultāts nepavisam nav līdzīgs tam, kuru parādīja fotoattēlā redzamās meitenes. Ir svarīgi ņemt vērā, ka pirms jebkura treniņa ir nepieciešams veikt nelielu iesildīšanos un ķermeņa sasilšanu. Keto tabletes nodrošina visievērojamākos efektus diētas sākumā.

Vai Pullups Palīdz Sadedzināt Taukus?

Galvenie tauku degļu veidi

Pullups, iespējams, nav pirmie vingrinājumi, par kuriem domājat, veidojot tauku samazināšanas plānu. Vēlreiz, tā kā vilkšana ir tik izaicinoša, jūs, iespējams, nemaz par tām nedomājāt.

kā jūs zināt ka jūs sadedzināt taukus

Ja nē, padomājiet vēlreiz, jo vilkšana var ātri sadedzināt kalorijas, un tie ir pelnījuši apsvērumus par iekļaušanu jebkuras sievietes svara zaudēšanas rutīnā. Zods tiek veikts ar apakšējo rokturi, bet vilkšana sākas ar pārlieku saķeri, ar plaukstu vērstu prom no ķermeņa.

7 DAY CHALLENGE 7 MINUTE WORKOUT TO LOSE BELLY FAT - HOME WORKOUT TO LOSE INCHES Lucy Wyndham-Read

Lai veiktu vilkšanu, satveriet un pakārt no stieņa rokas, nedaudz platāk par plecu platumu, dziļi elpojiet, pēc tam velciet sevi uz augšu. Izelpojot ceļā uz kā jūs zināt ka jūs sadedzināt taukus.

Šķērsojiet potītes, kad satverat stieni un nesitiet kājas, lai palīdzētu kustībai augšup.

kā jūs zināt ka jūs sadedzināt taukus

Ja jums nepieciešama palīdzība, dodiet novērotājam novietot viņas rokas zem potītēm, tad augšup paceliet viņas rokas. Lai palielinātu vingrinājuma intensitāti, nēsājiet svara jostu vai nostipriniet hanteli starp potītēm.

Viņi strādā arī vairākus citus muguras un plecu muskuļus, kā arī jūsu krūtīs un bicepsā. Pullups arī prasa stabilizāciju no jūsu tricepsa.

kā jūs zināt ka jūs sadedzināt taukus

Sadedzinot kalorijas Kamēr jūs elpojat, jūs sadedzināt kalorijas. Piemēram, mārciņas sieviete sadedzina apmēram 28 kalorijas, sēdot un skatoties televizoru 30 minūtes. Bet, ja vēlaties zināt, kur pullups ierindojas starp citiem vispārējiem vingrinājumiem kaloriju samazināšanas potenciālā, atbilde ir, ka tie ir veidi kā apdegums vaiga taukus augsti.

  • Pie kāda pulsa ir tauku dedzināšana Jūs aprēķinājāt savas sirdsdarbības zonas, aprēķinājāt sirdsdarbības ritmu miera stāvoklī un tā maksimālo frekvenci.
  • Kā sadedzināt taukus vēdera apvidū?! 3 kg piecās dienās ir iespējams!
  • Tikai nelieciet
  • Trešo vingrinājumu komplekts: 12 atsitieni ar uzsvaru uz grīdu, 15 pacelšanās uz krēslu, 17 atspiešanās, Turiet stieni 30 de secunde.

Patiesībā vilkšana ir tik izaicinošs vingrinājums, ka ir maz ticams, ka jūs to varēsit izdarīt tieši 30 minūtes. Bet, ja jūs tos sadalāt piecu minūšu komplektos, tai pašai mārciņas sievietei vajadzētu sadedzināt aptuveni 48 kalorijas vienā komplektā.

Elektriskais remonts Viss, kas jums jāzina par tauku dedzinātājiem. Labākie tauku dedzinātāji svara zaudēšanai sievietēm: atsauksmes, lietojuma iespējas un ēdiena veidi, lietojot tauku degļus Vai esat kādreiz domājuši, kāda jums ir seksīga un skaista figūra? Biežāk atbild vīrieši - muskuļots ķermenis un skaistas proporcijas. Sievietēm tā ir pastāvīga cīņa ar lieko svaru un zemādas taukiem. Gan tiem, gan citiem, agrāk vai vēlāk rodas jautājums par tauku sadedzināšanu, jo skaistu ķermeni jūs varat sasniegt atvieglojumu, tikai dodoties caur elli, ko sauc par žāvēšanu.

Ja jūs veicat savilkšanu kā daļu no enerģiskas, 30 minūšu kalotēnikas, jūs varat sagaidīt, ka minūtēs tiks sadedzināts apmēram 30 kaloriju, ja jūs nosverat mārciņas. Apsvērumi Jūs varat apsvērt spēka vingrinājumu, nevis tauku dedzināšanu. Bet muskuļi patērē vairāk kaloriju nekā tauki, pat miera stāvoklī.

Galvenais ir atteikties no vēlīnām augļu uzkodām. Tās ir vielas, kuras tiek lietotas papildus galvenajam ēdienam, lai aktivizētu vielmaiņas procesus, uzlabotu sistēmu un orgānu darbību.

Tāpēc, attīstot lielākus un stiprākus muskuļus, veicot atvilkšanu, jūs sadedzināsit vairāk tauku visu diennakti, pat ja sēdējat pie televizora.

Ja nevarat veikt standarta vilkmes, sāciet trenēties, veicot negatīvus vilkšanas vingrinājumus.

kā jūs zināt ka jūs sadedzināt taukus

Palīdziet treniņu partnerim palīdzēt jums uz augšu, vai arī izmantojiet soliņu, lai novietotu sevi ar zodu virs vilkšanas stieņa un kājas no grīdas. Lēnām nolaidiet sevi, līdz rokas ir izstieptas, tad atlaidiet stieni un atkārtojiet vingrinājumu. Autors: Evan Garcia Evans Garsija ir 28 gadus vecs žurnālists.

Vai Pullups Palīdz Sadedzināt Taukus? Pullups, iespējams, nav pirmie vingrinājumi, par kuriem domājat, veidojot tauku samazināšanas plānu. Vēlreiz, tā kā vilkšana ir tik izaicinoša, jūs, iespējams, nemaz par tām nedomājāt. Ja nē, padomājiet vēlreiz, jo vilkšana var ātri sadedzināt kalorijas, un tie ir pelnījuši apsvērumus par iekļaušanu jebkuras sievietes svara zaudēšanas rutīnā. Zods tiek veikts ar apakšējo rokturi, bet vilkšana sākas ar pārlieku saķeri, ar plaukstu vērstu prom no ķermeņa.

Amatieru organizators. Sociālo mediju bifeļāda.

kā jūs zināt ka jūs sadedzināt taukus

Mūzikas maven. Alkohola entuziasts. Problēmu risinātājs.

kā jūs zināt ka jūs sadedzināt taukus