Svara zaudēšanai skriešana no rīta ir noderīgāka nekā dienas vai vakara vingrinājumi, taču šāda pieeja var radīt problēmas sirds un asinsvadu sistēmas darbā, jo strauja pamošanās un liela slodze uz sirdi nevar pozitīvi ietekmēt cilvēku ķermenis. Lai atveseļotos, jums vajadzētu skriet pa nogāzi un atpūsties 2 minūtes. Tas ir apburtais loks, diētas nedarbojas, atcerieties. Ieteicamais siers, rikota, mocarella, cietie sieri.

  • Pareiza uzturs ar sirds treniņu Burn tauku un zaudēt svaru mūsdienās vēlas gandrīz viss: diemžēl, aktīvs dzīvesveids ir kļuvusi par retumu, un darba ritms un dzīves lielajās pilsētās neveicina harmonijai formas un aptaukošanās un attīstību slimībām.
  • Rod pacelšana uz Scott Bench.

Autors: Joan Franklin Pēdējoreiz Atjaunots: Janvāris Skrejceliņa izmantošana palielina kaloriju sadedzināšanu, bet negarantē svara zaudēšanu. Lai gan jūs noteikti varat zaudēt svaru, izmantojot skrejceliņu stundu dienā piecas dienas - kas ir veselīgs iknedēļas kardio grafiks - negaidiet brīnumus bez citām dzīvesveida izmaiņām.

Nopietnam svara zaudēšanai ir nepieciešama visa pakete, kurā ietilpst saprātīga ēšana kopā ar aerobikas vingrinājumiem, un ideālā gadījumā - izturības treniņš divas reizes nedēļā.

10 minūšu skrejceļa rutīnas lai ātri sadedzinātu taukus

Skrejceliņi un kalorijas Skrejceliņa tauku sprādzienbīstamība ir atkarīga no tā, ka tas spēs palīdzēt ātri sadedzināt kalorijas - ja vien jūs smagi strādājat. Ejot mērenā tempā ar ātrumu 3.

Vēl 5 pārbaudīti treniņu kompleksi

Viena mārciņa tauku ir vienāda ar 3, kalorijām, tāpēc tas ir mazāk nekā puse mārciņas zaudētā svara - pieņemot, ka viņa ēd tieši tik daudz kaloriju, lai uzturētu savu svaru bez vingrinājumiem. Otrajā spektra galā šī sieviete sadedzina apmēram kalorijas stundu ilgumā ar ātrumu 8 mph vai 4, kalorijas piecu dienu laikā, kas noved pie tauku zaudēšanas vairāk nekā 1 mārciņas.

  1. Par dažādiem Kā noņemt zemādas taukus uz augšstilbiem.
  2. Autors: Joan Franklin Pēdējoreiz Atjaunots: Janvāris Skrejceliņa izmantošana palielina kaloriju sadedzināšanu, bet negarantē svara zaudēšanu.

Rutīnas veidošana Iespējams, jūs vēlēsities pēc iespējas ātrāk sākt sasmalcināt kalorijas, taču ir prātīgi nesākt skriet ilgāku laika periodu, kamēr neesat sagatavojies intensīvam vingrinājumam. Sāciet ar staigāšanu, pēc tam ik pēc trim vai četrām minūtēm iekļaujiet skriešanas intervālu 30 līdz 60 sekundes.

Plato efekts

Pakāpeniski saīsiniet pastaigas intervālus, vienlaikus palielinot skriešanas laiku. Viens veids, kā pārbaudīt savu tempu, ir mēģināt runāt; ja ir grūti sarunāties bez elpas vilciena, samaziniet ātrumu.

  • Jo vairāk muskuļi ir tonēti, jo vairāk kaloriju jūs patērēsiet, pat atrodoties miera stāvoklī.
  • Svara pieaugums palielinājās nemanot.

Pat pēc tam, kad esat beidzis stundu taisnas skriešanas, iesildieties un atdzesējiet ar piecu līdz 10 minūšu gājienu. Skrejceliņu drošība Skrejceliņa lietošana var šķist nemanāma - galu galā jūs katru dienu staigājat - taču traumas tomēr notiek.

10 minūšu skrejceļa rutīnas lai ātri sadedzinātu taukus

Sekojiet uz priekšu, nevis vērojiet pēdas, un turiet savu abs un saitīti aiz pleca. Ja izmantojat mājas mašīnu, novietojiet to vismaz dažu pēdu attālumā no sienām un paslēpiet auklas, lai nepakļūtu uz tām.

Vingrinājumu priekšrocības:

Pirms iekāpt vai izkāpt no skrejceļa pārliecinieties, ka josta ir apturēta vai pārvietojas ar ātrumu, kas mazāks par 0. Veselīgas ēšanas Tauki tiks izdzīti daudz ātrāk, ja ierobežosit uzņemto ēdienu daudzumu, tāpēc veiciet pārdomātas, ilgtspējīgas izmaiņas, piemēram, bezalkoholisko dzērienu novadīšanu par labu tīram vai dzirkstošam ūdenim un uzkodas ar svaigiem augļiem un dārzeņiem, nevis taukainiem čipsiem.

10 minūšu skrejceļa rutīnas lai ātri sadedzinātu taukus

Gatavojiet maltītes mājās, lai precīzi novērtētu uzņemto kaloriju daudzumu, un ēdiena gatavošanas laikā izmantojiet minimālu eļļu un sviestu. Tā vietā, lai izmantotu pārtiku kā atlīdzību, atrodiet citus veidus, kā palutināt sevi, piemēram, karstu burbuļvannu.

Autors: Joan Franklin Džoana Franklina ir 31 gadu veca 10 minūšu skrejceļa rutīnas lai ātri sadedzinātu taukus.

10 minūšu skrejceļa rutīnas lai ātri sadedzinātu taukus

Problēmu risinātājs. Pārtikas geek.

Breadcrumb

Popkultūras speciālists. Zombiju guru. Twitter ninja.

Liekais svars un kā atbrīvoties no tā!

Sertificēts alkohola fanātiķis. Kafijas bufete. Veltīts interneta maven.