Vēl viens Lifehak sievietēm, kas ir pieradušas piekārtiem - papēžiem. Jūs varat dziļi tupēt ar parastu stieni, taču šajā gadījumā slodze tiek vienādi sadalīta starp kājām un sēžamvietu. Tajā jūs varat nolikt kājas uz priekšu un nebaidoties zaudēt līdzsvaru, tupēt dziļi un ļoti lēni. Turiet pozīciju 5 sekundes, pirms dodaties atpakaļ taisnā pozīcijā. Atkārtojiet otru kāju.

Share on Facebook Share on Twitter Ja pagātnē krāšņi fitnesa centri bija modē, tagad bizness kļūst arvien nopietnāks - sievietes steidzās uz smago "artilēriju", un stumbļi tiek nopirkti. Bārs ir vissmagākais krājums kultūristu arsenālā.

Karstā joga

Tomēr, ja jūsu plānos nav pietuvināšanas, tas nenozīmē, ka jums nebūs vajadzīga bar. Izmantojot šo "zashchalochki ar svaru" jūs varat sasniegt vēlamo īsā laikā: seksuāla, pievilkta sēžamvieta, plakanu vēderu un slaidas kājas. Vissvarīgākais - bez fanātisma!

Pabeigt… Tas ir jautājums, kuru uzdod lielākā daļa cilvēku, kuri praktizē svara treniņu, jo tie, kas vēlas zaudēt svaru, vienmēr baidās no muskuļu pazušanas. Tādā veidā svara zaudēšana un muskuļu palielināšanās vienlaikus kļūst par misiju. Tomēr ceļojums ir garš, un tas jāveic ar plānošanu, jo galu galā, lai ķermenis zaudētu taukus, kaloriju patēriņam jābūt mazākam, tas ir, tie ir pretrunīgi mērķi. Ir daudzi zinātniski pētījumi, kas skaidri parāda, ka tas var notikt, kas nozīmē, ka ir veids, kā vienlaikus zaudēt svaru un iegūt muskuļus.

Vai smagie squats sadedzina taukus vingrinājumi ar stieni padarīs jūsu ķermeni perfektu, un vairāk nekā normalizētu profesiju Nianses Tomēr ir vairākas vingrinājumu vingrinājumu smieklītes meitenēm. Pirmkārt, izturības vingrinājumi vislabāk tiks apvienoti ar aerobikas vai kardio vingrinājumiem.

Kā meitene var uzpūst skaistu pakaļu Kā uzpūst mājās apaļīgu pakaļu meitenei. Kā meitene var uzpūst skaistu pakaļu Lai iegūtu perfektu skatu uz aizmuguri, jūs esat gatavs stundām ilgi svīstot sporta zālē, pusdienas pārtraukuma vietā tupēt un iegaumēt visus video treniņus, kuru nosaukumā ir vārds muca. Rezultātu jūs redzat spogulī: vēders ir savilkts, gurni ir nostiprināti, bet šķiet, ka tas pats muca ignorē jūsu centienus. Jums ir miega sēžamvietas sindroms Tas ir posms daudziem mūsdienu cilvēkiem, kuri sapņo par elastīgiem sēžamvietām.

Izmantojot kardio izelpas, jūs sadedzināt vai smagie squats sadedzina taukus tauku daudzumu, un spēka treniņš palīdz paaugstināt muskuļu tonusu, kā rezultātā jūs zaudējat svaru, un muskuļi kļūst stingrāki.

Turklāt, ja jūs nevēlaties, lai būtu kultūrisma parametri, un pārāk ievērojams atvieglojums nav iekļauts jūsu plānos, jūs nesaņemat līks par reklāmu par sporta uzturu.

vai smagie squats sadedzina taukus

Jūsu diēta jāturpina līdzsvarā, neaiztieciet ogļhidrātu un olbaltumvielu uzturu. Pretējā gadījumā šāda ēdiena plus vingrinājumi ar baru kalpo kā stimuls aktīvai muskuļu uzkrāšanai.

vai smagie squats sadedzina taukus

Vēl viens nepareizs uzskats par bāru: no visbiežāk sastopamajiem, pamatmērķiem ar stieni, jūs neatspoguļo testosterona līmeni un neparādās augu sejā un krūtīs. Ticiet man, lai strādātu pie endokrīnās sistēmas un mainītu hormonu ražošanas procesu, jums ir jāpieliek daudz lielākas pūles nekā tikai apmācība ar bāru. Daži sieviešu kultūrists šajos nolūkos lieto papildinājumus ar testosteronu, jūs to nedarīsit pareizi?

Lai nerastos nevēlamas muskuļu masas uzkrāšanās un nepieciešamās ķermeņa daļas tiek "paceltas", sekojiet mūsu pamata vingrinājumu komplektam ar stieni. Vingrinājumu komplekss Sāksim ar visvienkāršākajiem vingrinājumiem ar stieniju iesācējiem - squats.

Lasiet arī:

Vissvarīgākā ir maksimālā kustību amplitūda, tas ir, mēs ķeram, cik vien iespējams. Mēs pacelām bāru bez papildu svara no grīdas un novieto to pleciem pie galvas. Pēc ieelpošanas mēs tupināmies pēc iespējas dziļāk, kamēr ķermenis paceļas uz priekšu un sēžam uz priekšu izvirzās atpakaļ.

Mēs kalpo iegurnim uz priekšu un iztaisnojiet kājas.

Easy Exercise To Lose Belly Fat At Home For Beginners - 35 Mins Aerobic Workout - EMMA Fitness

Mēs veicam 8 atkārtojumus un 3 pieejas. Tas ir ideāls vingrojums ar stieni balsiem, četrgalvu un bicepsiem. Turpiniet ar vienu no visvairāk klasiskajiem vingrinājumiem ar bāru - slodzi.

vai smagie squats sadedzina taukus

Vingrojums ir nedaudz modificēts sievietēm, lai sūknētu nevis muguras muskuļus, bet pirmām kārtām kājas. Tātad, stienis atrodas uz grīdas, kājas ir plaši nošķirtas, pirksti meklē sānos.

vai smagie squats sadedzina taukus

Lai uzņemtu stieni, ievelciet un veiciet klasiskās vai jauktas saķeres rokas. Hvat jābūt vienādam ar plecu platumu.

Novājēšanas vingrinājumi mājās: vadlīnijas

Skatoties uz priekšu, mēs atslābinām plecus, mēs saliekam muguru. Mēs paaugstinām sliedi līdz ceļa līmenim, tad pabeidzim iegrimi, pagriežot iegurni uz priekšu un iztaisnojot mūsu kājas, cik vien iespējams plosīt asmeņus, nolaidot to. Vai 5 atkārtojumus, 2 pieejas.

Tālāk mēs veicam visefektīvāko treniņu ar bāru - spiežot no krūtīm.

  • Lai sasniegtu maksimālu rezultātu, sportisti mājās veic svara samazināšanas vingrinājumus ar aerobiku dienas nedēļā.
  • 9 vienkārši un labākie vingrinājumi, lai mājās ātri samazinātu augšstilba taukus!
  • Svara zudums walker machine

Pateicoties šim uzdevumam ar bāru, tiek iztērēts liels enerģijas daudzums tas nozīmē, ka tauki ir sadalītitas ir noderīgi ne tikai jūsu pleciem, bet arī presē, kā arī mugurai un kājām. Vingrinājumā ir nepieciešams pacelt bāru no pleciem uz pozīciju virs galvas.

Squat priekšrocības: Panāciet spēcīgas kājas kopā ar Rock Solid Body

Šim nolūkam: mēs stāvam rāmī, lai pieskatītos pie bāra, mēs to novietojam uz deltveida muskuļiem, mēs izveidojam klasisku saķeri. Kājas ir plecu platums, ceļgali nedaudz saliekti.

  • Kas ir svara celšana?
  • Vingrinājums ar stieni
  • Kā noņemt muguru taukus

Pacelšanas laikā galva tiek noņemta atpakaļ, lai nebūtu pieskāriena stienim. Kāpšana notiek, pateicoties jerk, kāju pagarinājuma spēks.

Vingrojumi augšstilbiem

Tāpēc roku iztaisnošana ir apvienota ar ceļgalu iztaisnošanu. Nostiprinām bāru virs mūsu galvas.

Kāpēc doties kuņģī?

Atkārtošanās: 5, pieeja: 1. Similar posts.