Efektīva vielmaiņa sadedzinās vairāk kaloriju, sagremojot noteiktu kaloriju daudzumu ēdienreizes laikā. Labākos rezultātus dod zemas intensitātes aerobā skriešana. Bet skriešana neietekmē svara zaudēšanu tā, kā mēs vēlamies. Daži vārdi par pareizu uzturu tauku dedzināšanai video Muskuļu palielināšanās Pirmajā mēnesī pēc treniņa uzsākšanas gandrīz visas meitenes atzīmē svara pieaugumu, nevis vēlamo samazināšanos.

Kad jūs mēģināt nomest mārciņas, jūsu treniņiem ir ne tikai lielisks veids, kā nolaist tvaiku pēc grūts dienā; Viņi sadedzināt taukus uz skrejceļa ir galvenā daļa sasniegt jūsu mērķa svaru.

Tātad, kas notiek, lai dotu jums visvairāk sprādziena jūsu kaloriju dedzināšana buks? Bet tāpēc, ka jūs esat ieguvuši mērķus sasniegt, mēs jautājām ekspertiem, kā jūs varat veikt lielāko daļu katru pārvietot-un mašīnu, sporta zālē, lai jūs varētu max no jūsu kaloriju apdegums.

Jebkura treniņa laikā 1.

Kā aprēķināt sirdsdarbības ātrumu kardio. Pie kāda pulsa tiek sadedzināti tauki

Izvairieties Zombie Mode ar pārtraukumiem Vai jums jūsu sirds noteikt pēc lēciena elipsveida, skrejceļš, vai stiprums apmācību, mēģiniet par pozitīvu darbu-to-atpūtas attiecība, saka Maiks Wunsch, CSCS, treneris pie Rezultāti Fitness, Newhall, Kalifornijā. Tas nozīmē, ka strādājot pie 80 līdz 90 procentiem no jūsu maksimālo sirdsdarbība 30 sekundes un atpūtas 30 sekundes pie 70 procentiem no jūsu max sirdsdarbība.

Izmantojiet sensoru uz kardio mašīnu vai uzmontēta monitoru pārbaudīt jūsu sitieniem minūtē.

sadedzināt taukus uz skrejceļa ashanti zaudējumu svars

Ja jūs apmācīt vienmērīgā tempā, jūs bieži īstenot vidēja piepūli, lai temps sevi caur treniņa. Bet, ja jūs izmantojat intervālus, Jūsu sirdsdarbība iet daudz augstāka un tapas jūsu kaloriju apdegums.

Nē, jūs nevarat mērķēt uz vēdera taukiem, taču šie 7 vingrinājumi dedzinās visu ķermeni

Ierobežot Jūsu atpūtai Tā sadedzinot kalorijas ir par saglabājot savu sirdsdarbība up, ilgi atpūtas periodi nav jūsu draugs. Mēģināt noķert elpu 30 līdz 60 sekunžu pārtraukumu laikā, saka Kernen. Uzstādiet taimeri uz jūsu tālruni, lai jūs precīzi zināt, kad ir pienācis laiks, lai push to vēlreiz.

Nelietojiet mašīnas Pre-Set "svara zaudēšanu" programma Šīs programmas kardiotrenažieriem var veikt minējumus no jūsu sviedru sesijas, bet izvēlēties savu programmu gudri. Par "svara zudumu" vai "tauku zudums" programmas, lai jūsu sirds likmi aptuveni 55 procentiem no jūsu maks, bet kardio programma saglabā jūsu sirds likmi aptuveni 75 no jūsu max, saka Kernen.

Tas varētu būt atšķirība starp sadedzinot kalorijas vai kalorijas, viņš saka. Jo lielāks jūsu sirdsdarbība, jo vairāk skābekļa jūsu organisms izmanto, un jo vairāk kaloriju jūs apdegums. Jūs varat atrakstīties jebkurā laikā.

"+a.rawdata.qqa[h].qq+"

Uz skrejceļš 4. Hit Hills Sprinta nav vienīgais veids, kā iegūt jūsu sirdsdarbība up uz kāmju riteņa. Mēģiniet palielināt slīpums uz skrejceļš no trim līdz pieciem procentiem, nevis no pagriešanas up ātrumu, saka Kernen.

Jo lielāks slīpums, jo vairāk kaloriju jūs sadedzināt, pat bez iet ātrāk. Plus, ņemot jūsu slīpums augšu robs, jūs iesaistīties dažādas muskuļus, nekā jūs darīt uz līdzena ceļa, kura papildina papildus izaicinājumu. Kā jums ērtu kājām saglabājot ātrumu zem četru mph vai skriešanas ar ātrumu starp pieciem un sešiem mphtajā slīpa, jūs varat pakāpeniski palielināt to.

Bet pievērsiet uzmanību pazīmēm, kas jums ir mašīna kas ir pārāk stāvas, viņš saka.

Labās ziņas: Skriešana uz skrejceliņa var pārejiet no nogurdinoša pārgājiena uz ātru tauku sadedzināšanu. Izmantojiet šīs stratēģijas nākamajā reizē, kad iesitat kāmja riteni, cenšoties nomest mārciņas.

Ja jums ir nepieciešams turēt uz skrejceļš, paziņojums jūs krīt tālāk atpakaļ uz jostas, vai arī justies kā jūs noliekties pārāk tālu uz priekšu, jums ir nepieciešams, lai panāktu slīpums uz leju mazliet. Stop Being Basic Jūs varētu palēnināt skrejceļš uz leju, lai ņiprs staigāt atpūtu laikā intervālos, vai jūs varētu mēģināt veikt savu ātrumu ceļu uz leju piemēram, no viena līdz diviem mph un veicot pastaigu lunges.

Tā lunging prasa savu kvadrociklu, glutes un muguras lejasdaļas izdarīt daudz vairāk spēka, nekā viņi ejot, jūs sadedzināt vairāk enerģijas jūsu pārtraukuma laikā, saka Sadedzināt taukus uz skrejceļa.

sadedzināt taukus uz skrejceļa pokera brāļu svara zudums

Elipsveida 6. Iesaistīt savu ieroču Ja jūs vienkārši atpūšas rokas uz elipsveida rokturiem, jūsu vienīgais darba savu mazāku ķermeņa. Bet pavelkot tos ar katrā solī, jūsu muskuļi būs sūkāt vairāk skābekļa no jūsu asinīs, kas liek jūsu sirds un asinsvadu sistēmu, lai izmantotu vairāk enerģijas, saka Wunsch.

Klases uz ielas vai skrejceļa: ko izvēlēties?

Tas nozīmē, ka jūs simpātiju vairāk kalorijas. Padarīt jūsu kājas vairākus uzdevumus, Kad mainās slīpums un solis norādījumus par elipsveida, jums izmantot dažādus muskuļus. Tātad, lai gan daži muskuļi strādā, citi atpūsties. Tas ļauj izmantot pie augstākas intensitātes ilgāk, kuru, jūs uzminējāt, palīdz simpātiju kalorijas, saka Kernen.

Jo dzīvoklis stāvoklī, jūsu kvadracikli darīt lielāko daļu darbu, viņš saka.

Un max slīpa stāvoklī, jūsu glutes un teļu uzņemties atbildību. Lai iegūtu vislabāko no šīs mašīnas, aizstājējs starp plakanu stāvokli un max nogāzē. Pēc tam, lai saņemtu savu hamstrings par pasākumiem, pievienot intervālus atpalikušajiem soļus.

Trešo vingrinājumu komplekts: 12 atsitieni ar uzsvaru uz grīdu, 15 pacelšanās uz krēslu, 17 atspiešanās, Turiet stieni 30 de secunde. Pirms treniņa uzsākšanas noteikti jāveic viegla iesildīšanās lēciens, vicināšana ar rokām. Tas sagatavo locītavas un muskuļus stresam. Ja šī ir pirmā reize, kad veicat treniņus ķēdē, izvēlieties ne vairāk kā 5 vingrinājumus un neizmantojiet svarus.

Uz stacionāro velosipēds 8. Pārbaudiet Jūsu mīt pedāļus veidlapas Daudzi cilvēki vienkārši nogrūst uz pedāļiem un nedomāju par to vilciens uz augšu. Bet, ja jums koncentrēties uz velkot pedāļi uz augšu, arī jūs iesaistīties savu gūžas saliecēja, kas parasti ir atstāta novārtā, viņš saka.

Kardio tauku dedzināšanai. Pareiza uzturs ar kardio. Sieviešu vietne gibulupagasts.lv

Koncentrējoties uz vilkšanas un stumšanas kustībā, jūs iesaistīt vairāk muskuļus, kā arī varēs ciklu ātrāk. Tagad jūs droši vien zināt, ka vairāk muskuļi jūs izmantojat, jo grūtāk jūsu sirds ir jāstrādā transportēt skābekli uz tiem, un, voila, jūs sadedzināt vairāk kaloriju.

sadedzināt taukus uz skrejceļa shou novājēšanu masāžas pārskats

Saņemt jūsu kājām Vieglākais veids, kā strādāt vairāk kāju muskuļus un izmanto vairāk enerģijas par velosipēds ir piecelties. Kad jūs sēdēt un pedāļu prom, jūsu kvadracikli darīt lielāko daļu darba, bet, kad jūs piecelties, jūs aktivizēt savu teļiem un kodols, kā arī. No kāpņu Stepper Nelietojiet ieslēgties uz roku Rails Atcerieties, ko mēs teicām par skrejceļš?

Tas pats attiecas uz kāpņu Stepper.

Pareiza uzturs ar sirds treniņu

Ja jūs izmantojat savu rokas turēt sevi uz augšu, tas padara kāpšana vieglāk, jo jūsu kājas nedara darbu, viņiem vajadzētu būt. Tas nozīmē, ka mašīna domā jūs liekot vairāk pūļu, nekā jūs esat, un jūs sadedzināt mazāk kaloriju, nekā mirgojošu ekrānu aplēsēm, viņš saka. Saliekt jūsu līkumiem, un vienkārši atpūsties ar pirkstu galiem uz margām.

sadedzināt taukus uz skrejceļa ātra svara zuduma ķermeņa sāpes

Nelieciet nevienu svaru jūsu rokās, viņš saka. Kaut Strength-Training Izmantot Supersets Tā vietā, lai atpūtas starp komplektiem pārvietojas, veikt vingrinājumus, kas darbojas dažādas muskuļu grupas, back-to-back.

sadedzināt taukus uz skrejceļa dabas svara zaudēšanas padomi kannādā

Tādā veidā, jūsu zemāku ķermeņa muskuļi būs iespēja atgūt, kamēr jūsu sadedzināt taukus uz skrejceļa ķermeņa muskuļus saglabās chugging kopā. Un tā jūs nekad nāk strupceļā, Jūsu sirdsdarbība paliek kaloriju degšanas zonā, viņš saka.

sadedzināt taukus uz skrejceļa svars loss tips sanam jhang rādīt

Tātad, ja jūs gatavojas darīt trīs komplekti 10 deadlifts un trīs komplekti 10 pushups, do 10 deadlifts, tad 10 pushups, un atkārtot, "saka Wunsch. Jūs padarīt jūsu treniņu daudz efektīvāku.