Riteņbraukšana ir lielisks kardio vingrinājumu veids, un stundas laikā jūs varat sadedzināt līdz kalorijām. GribasRiteņbraukšana dod jums Abs? Katram no tiem, kas šādā veidā gatavojas zaudēt svaru, rodas jautājums par to, cik daudz kaloriju tiek sadedzinātas, ejot taisnā līnijā un augšup pa kāpnēm.

Kamērskriešanavidēji sadedzina vairāk kaloriju,riteņbraukšanair saudzīgāks pret locītavām, kas varētu ļaut ilgāk sportot un kopumā sadedzināt vairāk kaloriju. Mēs jau esam salīdzinājuši atšķirību starp peldēšanu un skriešanu ar aptuvenu eksperimentu un tagad vēlējāmies aplūkot atšķirības starp riteņbraukšanu un skriešanu, lai mēs varētu mazliet noteikt lietas, piemēram, ejam uz fizioloģijas laboratoriju šeit komandas vannā, un mēs šodien iesaistīsimies zinātnē. Mēs izvēlējāmies riteņbraukšanu un skriešanu, jo abas ir aktivitātes uz sauszemes, lai mēs varētu iegūt vairāk zinātnisku informāciju par saviem aprēķiniem, bet arī tāpēc, ka tos abus plaši izmanto, lai palīdzētu jums zaudēt svaru, jā un pirms. Salīdzinot kaloriju skaitu, mēs domājām, ka ir vērts pārbaudīt katra sporta veida priekšrocības un trūkumus.

Galvenais Veselība-Fitnesa 4 nedēļu svara zaudēšanas plāns, lai sadedzinātu vēdera taukus Dažreiz, kad esi mēģina zaudēt svarulielākais izaicinājums svara zaudēšanas treniņu plāna pieņemšanai ir tāda režīma atrašana, kas vienmērīgi iekļaujas jūsu dzīvē.

Daudzi puiši, kuri cenšas zaudēt svaru, izmēģina absolūti absurdas treniņu programmas, kurām nepieciešama tonnas specializēta aprīkojuma vai instrukciju, lai pēc vairākiem mēnešiem atteiktos, jo ir vienkārši pārāk grūti iet kopsolī. Bet svara zaudēšanai nevajadzētu būt sarežģītai.

sadedzināt taukus ar mani novājēšanu pārtiku

Tāpēc mēs esam izveidojuši četru nedēļu kaloriju sadedzināšanas treniņu programmu, kuru jūs varat veikt gandrīz visur - gan telpās, gan ārpus tām, mājās vai sporta zālē, trasē vai uz ceļa - tikai ar minimālu aprīkojumu. Lasīt rakstu Un atcerieties: ja esat apņēmies zaudēt svaru, jums jāapņemas ievērot pareizu uztura programmu.

Lai sadedzinātu taukus sporta zālē, sievietēm nepieciešami intensīvi vingrinājumi, kas paaugstina sirdsdarbību un veido muskuļus. Muskuļu veidošana var šķist nevietā tauku dedzināšanas treniņā, bet tas ir svarīgi divu iemeslu dēļ.

Jūs nevarat izmantot sliktu diētu. Koncentrējieties uz 13 labākajiem pārtikas produktiem svara zaudēšanai un pārbaudiet mūsu četru nedēļu tauku dedzināšanas maltīšu plānu.

Kā darbojas šī treniņu programma Šī treniņu programma ietver gan svaru, gan skriešanu, taču šeit uzsvars tiek likts uz ātriem, arvien grūtākiem treniņiem no 30 līdz 60 minūtēm. Šie treniņi jums palīdzēs atjaunot vielmaiņu un, apvienojumā ar sadedzināt taukus ar mani uzturu, palīdzēs jums zaudēt svaru. Ceļā jūs uzlabosiet spēku, kustīgumu, stabilitāti un vispārējo izturību.

sadedzināt taukus ar mani rf svara zudums mašīna atsauksmes

Tāpēc katru no šīm četrreiz nedēļā notiekošajām sesijām sāksim ar piecu minūšu sagatavošanos kustībām, lai labāk atdarinātu ikdienas dzīves kustības, uzlabotu elastību un kustīgumu un samazinātu traumu risku. Un, protams, tas kalpos kā iesildīšanās gaidāmajam treniņam.

sadedzināt taukus ar mani pastaigas kāpnes sadedzina taukus

Norādījumi Četri treniņi paliks nemainīgi visu četru nedēļu laikā, taču mēs palielināsim grūtības pakāpi, pievienojot kopas, atkārtojumus, attālumu, laiku vai visu četru kombināciju. Jums vajadzētu trenēties četras dienas nedēļā ideālā gadījumā - pirmdiena, otrdiena, ceturtdiena, piektdiena un trešdiena jānorāda kā aktīva atveseļošanās.

sadedzināt taukus ar mani jauda ķermeņa slim

Saglabājiet savas nedēļas nogales brīvas. Tomēr mums jāņem vērā, ka jebkurai svara zaudēšanas programmai jāietver veselīga ēšana, minimāls alkohola patēriņš vai bez tā, kā arī aktīvs sporta un āra aktivitāšu nedēļas nogales dzīvesveids, kas nedēļas laikā papildinās jūsu darbu.