Jūs pat varat paātrināt savu paātrinājumu, ja jums ir grūti uzreiz sekot šim tempam. Vingrinājumi augšējās preses apmācībai "Dēlis". Pasaulē, tā kā tauku masa pieaug, ķermenis var veicināt tauku veidošanos gaļas audu vidū un vidū iekšējās struktūras melni atkritumi Ja vēlaties plakanu vēderu, jums ir jāsamazina taukaudu daudzums organismā, ievērojot zemu kaloriju diētu ar lielu daudzumu barības vielas Un veicot fiziskus vingrinājumus kaloriju dedzināšanai.

Īpaša diēta smilšu pulksteņa figūrai

Sievietes ar bumbieru ķermeņa tipu jau sen tiek uzskatīti par sievišķības un maiguma standartu. Bumbieru ķermeņa tips tika uzskatīts par veselīgas un auglīgas sievietes zīmi, kas bija gatava mātei. Mūsu laikā ideāla figūras ideja ir sagrozīta, un sievietes ķermeņa svarīga apakšdaļa, visticamāk, ir trūkums, nevis priekšrocība.

Šķiet, ka jums ir nepieciešama tikai viena lieta - zaudēt svaru muguriņā un izbaudīt ķermeņa skaistumu. Bet problēma ir tā, ka atbrīvošanās no iespaidīgajiem priesteriem nav tik viegls process, kā šķiet. Ar neticamām pūlēm atbrīvojoties papildu mārciņas uz gurniem, jūs saskaras ar faktu, ka nelīdzsvarotība starp ķermeņa augšējo un apakšējo daļu paliek nemainīga. Tāpēc šie padomi un ieteikumi par uzturu, vingrošanu un pašapkalpošanos palīdzēs sievietēm ar bumbieru figūru sasniegt vēlamās formas gan no augšas, gan apakšas, kļūstot modernām ideāls seksualitāte un pievilcība.

4 nedēļu tauku dedzināšanas maltīšu plāns, lai samazinātu papildu svaru

Un, pēc tradīcijas, es vēlos rosināt jūsu entuziasmu un vēlmi zaudēt svaru, izmantojot fotoattēlus ar zvaigznēm ar bumbieru formas tipu, kuras, tāpat kā jūs, karo ar savām ķermeņa problemātiskajām vietām un izskatās pārsteidzoši. Esmu pārliecināts, ka arī jūs spēsiet pārvarēt visas grūtības, lai vēlāk jūs aizķertu daudz apbrīnoto vīriešu uzskati. Sievietes figūras bumbieru raksturojums Es jau pieskāros bumbieru tipa sievietes figūras struktūras īpatnībām, tāpēc šodien mēģināšu pilnībā atklāt šo tēmu.

Patiešām, saskaņā ar statistiku lielākajai daļai mūsu planētas sieviešu ir bumbieru tipa figūra, it īpaši latīņu un afroamerikāņu sievietēm. Klasisks portrets sievietes ar bumbiera formas figūru ir šauri pleci, skaistas mazas vai vidēja lieluma krūtis, izsmalcinātas un rafinētas plaukstas locītavas, graciozs viduklis, nedaudz noapaļots vēders, lieli gurni un spēcīgas slaidas kājas.

Kā jūs jau sapratāt, visi tauki sievietēm ar šāda veida figūrām tiek nogulsnēti visās vietās zem jostasvietas, un jo īpaši - gurnos Tauku nogulsnēm ir raksturīga nevienmērība un tuberozitāte, kas ir izskatu predisponējošs faktors celulītsun strijas striae. Kas attiecas uz bumbieriem, ir it kā iekšējais klases sadalījums pēc taukaudu nogulsnēšanās rakstura.

Dažām sievietēm ar bumbieru figūru taukaudi tiek nogulsnēti augšstilbu ārpuses kā "Pusgarās bikses", savukārt sēžamvieta var būt plakana vai maza. Citām sievietēm ir tieši otrādi - taukaudi nogulsnējas uz sēžamvietas, radot efektu garšīgi priesteri, un augšstilbu ārpuses gandrīz nav.

Šī bumbieru figūras apakšklase ir raksturīgāka Latīņamerikas sievietēm, savukārt slāvu sievietēm ar bumbieru figūras tipu visbiežāk ir apakšklase "bridžbikses".

Taukaudu nogulsnēšanos ķermeņa apakšdaļā sievietēm bumbieru formā izraisa augsta sieviešu hormona koncentrācija estrogēnsko ražo viņu ķermeņa olnīcas.

  • Kā noņemt taukus no vēdera uz 2 mēnešiem.
  • Ķermeņa svara zudums uptodate

Turklāt taukaudu šūnas spēj sintezēt arī estrogēnu, kas rada apburto loku - estrogēns stimulē taukaudu nogulsnēšanos un tiek tajā sintezēts. Bet tas nav tik slikti! Pateicoties šim augšstilba taukaudu apjomam, sievietēm ar bumbieru figūru pietiekamā daudzumā izdalās taukaudu hormons adiponektīns.

Adiponektīns novērš sirds un asinsvadu slimību un iekaisuma procesu attīstību sieviešu ķermenī. Tāpēc strauja bumbieru svara samazināšanās var izraisīt nopietnus traucējumus sirds un asinsvadu sistēmas darbā koronārā sirds slimība, ateroskleroze, stenokardija.

  • Jak, ātri notīriet taukus no sāniem, labi.
  • Ātrākais svara zudums vienu nedēļu

Visam ir savi plusi un mīnusi, bet galvenā sievietes prasme ir visus savus mīnusus pārvērst milzīgos plusos. Apskatīsim galvenās svara zaudēšanas kļūdas, ko pieļauj sievietes ar bumbieru ķermeņa tipu, un mēģināsim tās neatkārtot. Sieviešu kļūdas ar bumbieru figūru svara zaudēšanas laikā Pirmā un visbiežāk pieļautā kļūda visām sievietēm ar bumbieru ķermeņa tipu ir bads vai vēlme zaudēt svaru, ievērojot stingras diētas.

Nozveja šeit slēpjas faktā, ka saskaņā ar dabas noteiktajiem kanoniem sievietes ķermenis sāk zaudēt svaru vispirms sejas un dekoltē zonā, pēc tam rokās un kājās, un tikai izsalkuma testa beigās, sāk izdalīties tauki no augšstilbiem, priesteriem un vēdera.

Jūsu ātrās vai diētas jūs saņemat vēlamos mīnus kg uz svariem, bet kg no tiem nokrīt uz jūsu novājējušās sejas un samazinātās krūtis, un tikai 1 kg uz gurniem. Šāds ārkārtējs tīģeris fitness tauku zudums zudums rada vēl lielāku nelīdzsvarotību jūsu figūrā, un jūsu uzticīgais pavadonis paliek liels dibens.

Nākamā kļūda ir svētā ticība ko atbalsta plašsaziņas līdzekļikas dara vingrinājumu komplekts 30 minūtes dienā, jūs varat atbrīvoties no šīm kaitinošajām papildu mārciņām uz gurniem.

spermas aiztures tauku zudums tirdzniecība novājēšanu kafija

Jā, dažas "šķēres" vai šūpojošās kājas var dot šādu efektu, bet tikai tad, ja katru kompleksa vingrinājumu atkārtojat vismaz reizes. Lai zaudētu svaru augšstilba rajonā, mājas treniņi ir neaizstājami.

Ir obligāti jāpiesakās sporta zālē un jāveic spēks un kardio treniņškā arī krūškurvja un plecu jostas sūknēšana, lai samazinātu nesamērīgo ķermeņa augšdaļu un apakšējo daļu. Trešā biežākā kļūda ir kļūda izvēloties diētu, jo bieži sievietes ar bumbieru tipa figūru cenšas pilnībā izslēgt no uztura olbaltumvielu un taukainu pārtiku un ēst tikai augļos un dārzeņos atrodamos ogļhidrātus.

Olbaltumvielas - Tas ir muskuļu audu celtniecības elements, kas ir tik nepieciešams, lai izveidotos sievietēm ar bumbieru formas figūru. Galu galā ir zināms, ka ar muskuļu augšanu taukaudi tiek noņemt taukus no augšas krājumu, kas mums ir vajadzīgs. Kļūst skaidrs, ka diētas ēdienkartē jābūt pietiekamam daudzumam olbaltumvielu pārtikas, nevis deficītam. Efektīva bumbieru ķermeņa formas diēta Sievietēm ar bumbieru ķermeņa tipu ir vienkārši paveicies, salīdzinot ar sievietēm, kurām ir cits ķermeņa tips, jo viņas var un vajadzētu kādu laiku pamest galveno maltīti pēc tam Tas ir saistīts ar faktu, ka tieši vakarā bumbieriem organismā ir visaktīvākie vielmaiņas procesi, tāpēc bumbieru sieviešu figūras īpašnieku vakariņām jābūt sātīgām un barojošām.

Saistībā ar šādām vielmaiņas īpatnībām daudzi bumbieri gandrīz neēd brokastis no rīta, pusdienu laikā uzkodas, lai vakarā varētu ēst līdz spēkam. Ķermenim un figūrai daudz noderīgāk ir nedaudz atšķaidīt vakara un pusdienu maltītes. Ieslēgts vakariņas Ēdienus ieteicams ēst galvenokārt no dārzeņiem un augļiem: sautējumiem, zupām, salātiem utt.

No gaļas produktiem šajā laikā varat ēst liesu vistu vai zivis, tvaicētas vai ceptas zem spiediena, nepievienojot garšvielas un sāli. Per vakariņas bumbieru tipa sievietes figūras īpašnieces var palutināt sevi ar zemu tauku saturu cūkgaļas steiku, ceptām zivīm, graudaugiem, makaroniem, dārzeņu salātiem ar olīveļļu, ceptiem dārzeņiem, sieru un biezpienu.

jenny craig svars loss recenzijas mācību maska ​​sadedzina taukus

Slavens un populāras diētas Es ieteiktu sievietēm ar diētu ar bumbieru figūru un diētu ar lielu olbaltumvielu daudzumu. Piemēram, angļu diēta, olbaltumvielu diēta, zivju diēta, japāņu diēta, Atkinsa diēta un Dukana diēta.

5. Buramie vārdi

Šādas diētas kopā ar palielinātu treniņu sporta zālē sniegs izcilus rezultātus, jo viņu ēdienkarte būs lieliska degviela muskuļu audu audzēšanai, kas, kā mēs atceramies, izspiež taukaudus.

Diemžēl salds sievietes ar bumbieru figūru nekādā veidā nevar, sakarā ar to, ka cukura lietošana apdraud celulīta parādīšanos vai palielināšanos. Kafija ir arī sava veida tabu sievietēm ar bumbieru figūru, jo šis cēlais dzēriens saskaņā ar pētnieku secinājumiem palielina estrogēna ražošanu. Ņemot vērā, ka noņemt taukus no augšas krājumu jau ir šī hormona pārpalikums, labāk no rīta atteikt iecienīto kafijas tasi.

Visbeidzot, bumbieriem vajadzētu mēģināt samazināt uzņemto daudzumu.

spag bol novājēšanu ēd alpha m tauku dedzināšanas zona

Pārmērīgs ūdens daudzums taukaudos ir viens no provocējošiem faktoriem celulīta rašanās un attīstības procesā. Vingrinājumi un procedūras sievietēm ar bumbieru formu Pareiza uzturs jāapvieno ar fiziskie vingrinājumi sporta zālē, galvenokārt ar spēka raksturu. Treniņos vingrinājumi jāsadala tā, lai dienas nedēļā jūs attīstītu plecu jostu un krūtis, bet atlikušās dienas slodze būtu jāpārdala gurniem un kājām.

Vingrinājumi muskuļu masas veidošanai plecu josta ir nepieciešami, lai mazinātu nelīdzsvarotību starp ķermeņa augšdaļu un apakšējo daļu, jo ķermeņa apakšējās daļas spēka treniņa laikā ķermeņa augšdaļa bez pienācīgas slodzes zaudēs vēl vairāk svara. Plecu treniņš un krūtīs jāsastāv no stenda preses, gulēšanas, roku pacelšanas ar hantelēm, bicepsu cirtas un hanteles vilkšanas pie jostas.

kā sadedzināt kuņģa taukus miega laikā desmit labākie novājēšanas pārtikas produkti

Sievietēm ar "biksēm" bumbieru formā jāietver kāju spēka treniņš hanteles lunges stieņa vai stieņa tupēšana, stieņa tupēšana un glute-apmācības mašīnas vingrinājumi. Katrs vingrinājums jāveic ar minimālo svaru jums 4 pieejās, bet vismaz reizes katrai pieejai. Starp spēka vingrinājumiem ir labi veikt pievilkšanās. Treniņos par bumbieriem vissvarīgākais ir strādāt līdz neveiksmei. Treniņa efektivitāti var novērtēt kā maksimālu, ja tā laikā jūsu sviedri plūda straumē un jūsu pulss tika paātrināts.

Sievietēm ar bumbieru figūru, kurā pārsvarā atrodas taukaudi sēžamvietā, kāju treniņš ir nedaudz atšķirīgs. Treniņam jāsākas vismaz 40 minūtes skriešanauz skrejceliņa ar augstu slīpumu, un spēka kompleksā jāiekļauj vingrinājumi simulatorā plie - simulators, uz kura atrodaties sēdus stāvoklī, uz kājām piestiprina noteiktu svaru, un pēc tam ceļos saliektās kājas ir jāsadala.

Treniņš vēdera un sānu novājēšanai: pilnīgs apraksts Vingrinājumi palīdz izstrādāt taisnās vēdera muskuļu augšējo daļu. Izpildes tehnika: Apgulieties uz muguras, muguru cieši piespiežot muguras lejasdaļā līdz grīdai.

Mīļotājiem fitnesa labāk ir pievērst uzmanību fitbox, 2 nedēļu brīvdienas slim leju, crump vai hip-hop, jo šāda veida grupu aktivitātēm ir raksturīgs ass un spēcīgs darba režīms. Ņemot vērā sieviešu ar bumbieru figūru uzņēmību pret celulīta parādīšanos, zaudējot svaru, jums būs noderīgi iziet pāris kursus pretcelulīta masāža un ietin ar jūraszālēm, medu utt.

Ja vēlaties, varat palīdzēt liekajiem kilogramiem pazust no problēmas zonas kavitācija un limfodrenāža - aparatūra vai rokasgrāmata. Šo procedūru mehāniskā ietekme uz taukaudiem un ādu ne tikai paātrinās svara zaudēšanas procesu, bet arī padarīs jūsu sēžamvietas un augšstilbus perfektas formas.

Un man nav jāpasaka, cik skaisti ir vilinoši "Piektais punkts". Atcerieties, ka bumbieru formas sievietes figūra ir primitīva mežonība un pievilcība. Demija Mūra, Keita Mosa un Kamerona Diaza ir "taisnstūra" figūras īpašnieces un par to nemaz noņemt taukus no augšas krājumu Viss, kas jums jāzina par svara "taisnstūra" zaudēšanu, tā problemātiskajām vietām un efektīvu diētu, lasiet vietnē 5beautysecrets.

Skaistulēm, kas iekaro visu pasauli, ir vairākas pazīmes, kas atšķir "taisnstūri" no "ābolu", "smilšu pulksteņa" vai "trijstūriem".