Ja jūs nolemjat sev jautājumu par to, kā darīt sporta zālē, lai zaudēt svaru, ir vērts domāt par superstas, kas palīdzēs noņemt taukus un padarīt skaistus muskuļus. Šie kursi bija par jums ārkārtīgi nogurumu, dažreiz uz pukijas sajūtu. Citiem vārdiem sakot, veidojot apšuvumu un atsakoties ievērot noteikumus, kas saistīti ar šāda veida ķermeņa korekciju, jūs drīzāk atgriezīsieties vecajās formās, nekā atteicās no fitnesa slodzēm. Jūs ievērosit nepieciešamo režīmu - ēdienreizes dienā. Muskuļu audu sintēze ir īpaši energoietilpīgs process, īpaši salīdzinājumā ar tauku sintēzi.

Cik kalorijas es varu sadedzināt, ejot pret skriešanu?

labākais veids kā sadedzināt taukus uz savstarpējās treneris tauku zudums ēšana

Pablo Rogata Photostream Kaut arī staigāšana acīmredzami ir fizisko aktivitāšu forma, tā ne vienmēr saņem nopelnus. It īpaši, ja jums ir svara zudums ātrāks maratona laiks skriešanas iespēja, jūs varētu domāt, vai staigāšana patiešām tiek uzskatīta par treniņu atsevišķi. Protams, ir milzīga atšķirība starp došanos nesteidzīgā pastaigā un pastaigu tā, kā jūs to domājat.

Uztura piedevas nav dopings

Un kā īsti pastaigas ir salīdzināmas ar skriešanu kā treniņu un veidu, kā zaudēt svaru? Lūk, kas jums jāzina par staigāšanu fiziskām aktivitātēm, kā arī to, kā maksimizēt pastaigas treniņu.

labākais veids kā sadedzināt taukus uz savstarpējās treneris pārtikas produkti lai izvairītos no svara zuduma

Pastaiga sadedzina vairāk kaloriju nekā jūs domājat. Saka, piemēram, jūsu svars, vielmaiņa, ātrums un slīpums, pa kuru staigājat, ir jautājums par kaloriju sadedzināšanu Alberts MatenijsRD, CSCS, uztura konsultants un līdzdibinātājs SoHo stiprības laboratorija. Kopumā jūs skatāties apmēram kalorijas jūdzē, ja pārvietojaties ātrā tempā.

Kas ir labāka formēšana vai aerobika. Atšķirība starp fitnesa un aerobikas

Ejot sadedzina kalorijas jūdzē. Ja vēlaties trāpīt pa kāpnēm, varat izmēģināt sporta zāles kāpšanu pa kāpnēm vai kāpšanu pa kāpnēm, saka Matenijs. Atkal, tajā ir iesaistīti vairāki mainīgie, taču viņš saka, ka jūs varat sadedzināt aptuveni kalorijas jūdzē, ja ejat pa kāpnēm.

Kopējais treniņa laiks: 20 minūtes Steady State Cardio Līdzsvara stāvoklis vai mērenas intensitātes kardio ir tas, ko daudzi no mums izmanto. Tas nozīmē, ka visa treniņa laikā tiek izmantots vienmērīgs ātrums un intensitātes līmenis. Tas būtu apmēram no 4 līdz 5 līmenim uztvertās intensitātes skalā. Ideja ir strādāt tādā līmenī, ar kuru jūs varat runāt, varbūt tikai nedaudz grūtības. Plusi un mīnusi par līdzsvara stāvokļa mācībām Līdzsvara stāvokļa apmācībai ir arī dažas priekšrocības, piemēram: Mazāk stresa kardiorespirātiskai sistēmai:Tā kā jūs strādājat ar zemāku intensitāti, jūs varat uzlabot savu izturību, nesniedzot tik lielu stresu sirdij un ķermenī, kā intensīvāku treniņu.

Tātad, ja staigājat vienu jūdzi, jūs sadedzināsiet apmēram kalorijas. Ja jums ir laiks noiet piecas līdz astoņas jūdzes, jūs, iespējams, sadedzināsiet līdz kalorijas apmēram tādas pašas kā darbojas vai stundu braucot ar velosipēdu.

Un, ja jūs to aizvedat uz kāpnēm, jūs atrodaties pilnīgi citā, labi, līmenī.

labākais veids kā sadedzināt taukus uz savstarpējās treneris vinnijs pūks svara zudums meme

Kā pastaigas ir salīdzināmas ar skriešanu svara zaudēšanas gadījumā? Ejot noteikti sadedzina kalorijas, skriešana palīdzēs daudz vairāk sadedzināt īsākā laikā. Atkal tas, cik daudz kaloriju jūs sadedzināsiet, būs atkarīgs no vielmaiņas, saka Kortnijs.

Rezultāts parāde ātras svara zaudēšanas metodes. Kā ātri zaudēt svaru mājās

Saistītie stāsti Bet, piemēram, mārciņu sieviete 30 minūšu gājienā var sadedzināt no līdz kalorijām, savukārt 30 minūšu skrējiens var sadedzināt apmēram līdz kalorijas. Viena un tā pati sieviete ar 60 minūšu gājienu varētu sadedzināt līdz kalorijām, saka Kortnija, un aptuveni kalorijas ar stundu ilgu skriešanu.

Ja tā pati sieviete deviņas minūtes skrēja labākais veids kā sadedzināt taukus uz savstarpējās treneris kāpnēm vai reāli skrienotviņa, pēc Vilkinga teiktā, varētu aptuveni sadedzināt apmēram kalorijas.

Ātrums ir arī faktors kaloriju sadedzināšanai.

Ļoti bieži cilvēki izjauc pusceļā, jo viņiem šķiet, ka nav rezultātu. Faktiski ir ļoti grūti novērtēt klases efektivitāti.

Piemēram, varētu sagaidīt, ka sieviete, kas staigā slimming biker līdzenu skrejceliņu ar ātrumu 3,0, varētu sadedzināt aptuveni 70 kalorijas, bet, ja viņa palielinās ātrumu līdz 4,0, viņa, iespējams, varētu sadedzināt vēl 10 kalorijas jūdzē, norāda Vilkings.

Pievienojiet slīpumu, un viņa var sadedzināt vēl trīs līdz piecas kalorijas minūtē, iespējams, pievienojot 50 līdz 60 procentus kaloriju sadedzināšanas jūdzē.

labākais veids kā sadedzināt taukus uz savstarpējās treneris tu kaka sadedzināt taukus

Saistītie stāsti Būtībā skriešana sadedzina vairāk kaloriju nekā staigāšana, ja jūs tās darāt tikpat ilgu laiku, bet, palielinot ātrumu, attālumu vai slīpumu, veicot kādu no šīm darbībām, tiks palielināts jūsu kaloriju sadedzināšana.

Kā es varu zināt, vai staigāšana vai skriešana ir man piemērotākais kardio treniņš?

HIIT vs Steady State Cardio - Alerģijas - 2021

Ja jūs neesat tik piemērots, kā vēlaties, staigāšana 'var palīdzēt ārkārtīgi,' saka Matenijs. Viņš sauc staigāšanu par 'lielisku ieejas punktu daudziem cilvēkiem' un saka, ka tas ir 'galvenais pamats, lai izveidotu formu'.

labākais veids kā sadedzināt taukus uz savstarpējās treneris karte mans palaist svara zudums

Saistītie stāsti Pastaigas ir arī patiešām viegli izdarāmas, viņš norāda: 'To var izdarīt jebkurā vietā, ir viegli sākt un nav iestatīšanas laika. Tas nozīmē, ka tas, cik daudz pastaigas palīdz jums sasniegt jūsu fizisko sagatavotību, ir atkarīgs no jūsu sākotnējā stāvokļa, saka Sklar.

CellRESET programmas 3 posmi

Ja jūs regulāri noskriet pusmaratonusmaz ticams, ka pastaigas pievienošana maisījumam daudz darīs, lai virzītos uz priekšu. Bet, ja jūs mēdzat būt diezgan neaktīvs, regulāri staigājot, tas var dot daudz, viņš saka - un tad jūs varat to pārcelt uz nākamo līmeni.

Un īpaši kompleksi, kas paredzēti ilgākam laika periodam, ir piemēroti sievietēm, kuras vēlas zaudēt 20 kg. Noteikumi mātei laktācijas periodā pēc dzemdībām Nav noslēpums, ka pēc dzimšanas daudzas sievietes pieņemas svarā.

Ja jūs tikko sākat, 'tiecieties uz mazu, sasniedzamu pastaigu laiku, kas nešķiet pārliecinošs,' saka Sklars. Tas padara visticamāk, ka jūs turpināsiet, viņš saka.

Cik kalorijas es varu sadedzināt, ejot pret skriešanu?

Tad dažu nedēļu laikā palieliniet pastaigas laiku un intensitāti - tas palīdzēs jums laika gaitā redzēt priekšrocības, saka Sklar. Saistītie stāsti Vilkings saka, ka jūsu izvēlei jābūt atkarīgai arī no jūsu fiziskā stāvokļa, mērķiem un cik daudz laika esat gatavs veltīt treniņiem.

Tā kā skriešana ir spēcīgs vingrinājums, tas var radīt lielu stresu uz kājām, hamstringiem, sēžamvietām, serdi un pat pleciem. Ejot, jūsu ķermenis absorbē tikai 1,5 reizes lielāku svaru, kamēr skriešana prasa gandrīz 3 reizes lielāku svaru, saka Vilkings.

Tātad pastaigas būtu lielisks veids, kā joprojām atrast kaloriju sadedzināšanu, neprasot muskuļiem lielas pūles. Cik man vajadzētu staigāt vai skriet nedēļā svara zaudēšanai? Ja Tu gribi staigāt svara zaudēšanaikas ir vislabākais cilvēkiem, kuri ir jauni fiziskajā sagatavotībā vai atveseļojas pēc traumām, Vilkings iesaka staigāt piecas līdz sešas reizes nedēļā.