Vispirms vingrinājumu labāk veikt guļus stāvoklī. Jāatzīmē, ka šī joma ir bieži atsaucas problēmas ne tikai sievietēm ar lieko svaru, bet arī slim daiļā dzimuma. Rokas ir izstieptas paralēli grīdai. Jūs varat arī veikt sienas vai sola atspiešanos. Pretējā gadījumā traumu risks palielinās vairākas reizes, palielinās sastiepumu risks.

Efektīvi svara zaudēšanas treniņi

Top hanteles vingrinājumi tauku zudumam by Chris Freytag Share on Facebook Share on Twitter Pastāv vispārpieņemta nepareiza uzskats, ka, ja mēs neesam lekt pa istabu vai ātri pārvietojamies uz velosipēdu vai braukšanas ceļu, mēs vienkārši nedarbojamies. Bet hanteles ir pieejamais, viegls veids, kā iegūt lielisku treniņu un līdz ar to sadedzināt taukus. Muskuļu noslodze rada muskuļu audu sabrukumu, kas padara šo muskuļu atpakaļ vēl spēcīgāku.

Spēka treniņš māca tauku ne tikai strādājot, bet arī pēc darba, jo, ja jums ir vairāk muskuļu blīvuma, jūs visu laiku sadedzināt vairāk tauku; ne tikai treniņa laikā.

pārtika lai ēst zaudējumu taukus

Pēc labas izturības treniĦa sesijas organisms turpina taukus sadedzināt vairākas stundas. Šis treniņš nav jūsu vidējā spēka apmācības sesija. Izmantojot daudzuzdevumu, izmantojot muskuļus un iekļaujot dažus pacelšanas paņēmienusjūs galu galā nokļūsiet ar augstu kaloriju un tauku daudzumu, ar mazu sirdsdarbību.

Lielākā daļa kustību ir multi-locītavu, multi-muskuļu un lielākā daļa no viņiem gatavojas saņemt jūsu sirdsdarbība strauji pieaug.

tauku sadedzināšana que es

Izmēģiniet astoņas reps no katras pirmās reizes, strādājot savu ceļu līdz 12 reps. Jūsu hanteles svars ir atkarīgs no jūsu spēka, bet pēc astoņām reps, jums vajadzētu sajust muskuļu dedzināšanu.

Rīta un vakara vingrinājumi svara zaudēšanai mājās

Varat vēlēties dažas dažādas hanteles, tādēļ jums ir smagākas atsvariņas dažām kustībām un vieglākiem svariem citiem. Pastaigājiet vai lēkājiet abas kājas ārpus jūsu rokām, nonākot pie zemas nūju, kā jūs sēžat atpakaļ krēslā.

Nospiediet savu svaru atpakaļ uz papēžiem.

555 sadedzināt taukus

Saspiediet savus glutes jūsu siksnas muskuļus un pēc tam nāc pie stāviem. Lēnām izvelciet hanteles uz krūšu augstuma, ļaujot elkoņiem norādīt uz sāniem, kad pacelat hanteles.

Top hanteles vingrinājumi tauku zudumam

Tad atbrīvojiet ieročus atpaka ar kontroli. Mērķi: kodolsglute, kā slim leju tauku ceļgaliem, rokām, pleciem 2 - kvadrātveida dzinējs Ben Goldstein Sāciet stāvus ar kājām, no kurām gurnu atstājiet, un nolaidiet ceļus, nolaidiet nūju stāvoklī.

Paliktu mugurkaula taisni, krūtis paceltu un ceļos aiz pirkstiem. Elkoņi ir izliekti un hanteles ir pie pleca augstuma. Izmantojot apakšējo ķermeni, pievilkties līdz stāvam un nospiediet hanteles, kas pavērstas uz augšu, un pagariniet rokas garu. Tad nolaist atpakaļ uz sākuma pozīciju. Veikt lielu soli uz priekšu ar vienu kāju un nolaidiet ķermeni pret grīdu.

Abām kājām jābūt noliecamām 90 grādu leņķī, kas atrodas apakšā. Iegādājiet svaru uz pleciem, lai pabeigtu bicepskrūpi, tad nospiediet pie priekšējās kājas un atgriezieties, lai sāktu.

Recenzijas 15 GAB. Process, kas stimulē jūsu sistēmu, palielina siltuma ierakstīt un vielmaiņu.

Atkārtojiet no otras puses. Mērķi: kvadrocikli, gals, dūrieni, biceps 4 - pāri lunga malām Ben Goldstein Sāciet stāvus ar kājām plecu platumā un hanteles rokās kopā ar kājām.

Krustojiet savu labo kāju aiz kreiso kāju, kas nosēžas uz muguras pēdas bumbas ar abiem ceļiem saliektiem.

Rīta un vakara vingrinājumi svara zaudēšanai mājās - 7 Slim

Soli labo kāju atpakaļ uz sākuma stāvokli un pagariniet rokas uz sāniem ar nelielu līkumu līkumā. Lēnām nolaidiet rokas atpakaļ kā slim leju tauku ceļgaliem sāniem un atkārtojiet ar kreiso pēdu atkāpjoties.

Mērķi: kvadrocikli, glute, muguras, pleci 5 - Deadlift Ben Goldstein Sāciet stāvus stāvoklī ar kājām, no kurām gulēt attālumā, un hanteles, kas atpūšas jūsu augšstilbu priekšā. Piesprādzējiet abdominālus un noturiet plakanu aizmuguri, nedaudz liekot ceļgalus, pazeminot hanteles uz grīdas. Nospiediet glutes un izmantojiet jūsu hamstrings un kājas, lai paceltu un atgrieztos jūsu vertikālā stāvoklī.

Mērķi: glutes, hamstrings 6 - Renegādes rinda Ben Goldstein Sāciet pilnīgu dēļu stāvokli ar hanteles rokās, izplešot rokas, vienlaikus līdzsvarojot pirkstu pirkstiņus nolaišanās ir labi, ja jūs nevarat veikt pilnu planku. Iesaistiet abdominālus, ievelkot vēderu uz mugurkaulu. Pavelciet labo hanteles virzienā uz labo gurnu kaulu, saglabājot svaru tuvu jūsu pusē.

Lēnām atgrieziet to uz grīdas stīvas locītavas un svara zudums atkārtojiet ar kreiso hanteli. Mērķi: triceps, kodols, mugurā 7 - Plie V Paize Ben Goldstein Sēdiet ar rokām ar hanteles, kājas ir nedaudz platākas nekā plecu platums, izvilkts pirksts.

  1. Vingrinājumi iekšējās augšstilba
  2. Novājēšanas vingrinājumi | Oficiālā vietne One-Two Slim
  3. Top hanteles vingrinājumi tauku zudumam
  4. Svara zudums tlc

Salieciet ceļus nolaidot dziļā plūstī. Saspiediet savus glutes un iztaisnojiet kājas, lai nonāktu stāvā stāvoklī. Piestipriniet vēdera daļas un paceliet rokas uz augšu un āru, veidojot V formu.

Nolaidiet rokas, lai atgrieztos sākuma stāvoklī.

Apraksts Brand jaunu un augstas kvalitātes Tās īpašais dizains ļaus jums izskatīties unikāls Tā ir laba dāvana jūsu mīļāko,ģimenes,draugu un kolēģi Seksīga un Slim skaitlis ir eye-poping. Izmēģiniet šo slimming gel,Saku Bye-bye tauku! Funkcijas: Tas ir atvasināts no visvairāk unikālu formulu, kas palīdz dedzināšana taukiem,paātrina vielmaiņu un novājēšanu. Efektīvi samazinot izskatu, tie samazinājās pēc tam, ādā, jo ūdens aizture, nogurums un svara pieaugums, svara zudums un novecošanās. Funkcijas: Tas ir viegli absorbēt ādas un sadedzināt taukus un toni nevēlamo tauku.

Mērķi: glutes, muguras 8 - Squat un sēšanas no sāniem uz otru Ben Goldstein Sāciet ar kājām nedaudz plašāku, nekā gurnu platumā, ar labo roku ar hanteli. Izkāpiet soli ar labo kāju un sēdiet atpakaļ dziļā tukšā laukumā. Ļaujiet hanteles sparā atpūsties zem kājām, tad līdz krūškurvja augstumam, vienlaikus lecot.

Pārslēdziet hanteles otru pusi un ielieciet pusē tupēt otrā pusē. Mērķi: krūtis, glutes, kvadrocikli, gurnu šķipsnas 9 - atdod Ben Goldstein Sāciet nostājoties uz ceļa, turot hanteles pie sāniem.

Soli uz priekšu ar vienu kāju un visu ceļu uz augšu, vienlaikus nospiežot svarus virs galvas. Vienu ceļgalu uz leju, atgriežot svarus uz jūsu pusēm. Atkārtojiet no sākuma pozīcijas ar pretējo kāju. Mērķi: glutes, kvadrocikli, gals, pleči 10 - kājas cilpa Slimming kaste GOldstein Sāciet sēžot uz paklāja, ar saviem ceļiem saliektiem un kājām uz grīdas.

Vingrinājumi iekšējās augšstilba

Tuvumā ir hantelis. Noņemiet savu kodolu, noliecieties atpakaļ un paceliet kājas uz galda, lai tie būtu paralēli grīdai. Paņemiet hanteles vienā rokā. Velciet ceļu vienā pusē pret krūtīm un ilgi pagariniet otru kāju, lai jūs varētu cirpīt hanteles zem izliektā ceļa caur otru roku. Kad hantelis atkārtojas otrā pusē. Mērķi: kodols.