Palieciet vienmēr esam jauni un skaisti! Uz ekstremitātēm tiek novērots neliels tauku daudzums, vēdera muskuļi ir skaidri redzami. Tas izraisa sirds un asinsvadu sistēmas problēmas aterosklerozi, sirdslēkmes, insultu , iekšējo orgānu aptaukošanos. Bet, pirms sākat runāt par cīņu pret taukiem, ir vērts atspēkot populārāko mītu: patiesībā vēdera muskuļu savērpšana vai jebkurš cits vingrinājums nespēj sadedzināt taukus šajā jomā. Tātad sāksim ar pirmo. Iegūtos datus aizstāj formulās, kurās ņemts vērā augums, dzimums un vecums.

Vai jūs domājat, ka jums ir trekni vai muskuļoti gurni, vai varbūt jūs vispār nezināt? Lai to noteiktu un saprastu, vai ir nepieciešams "samazināt taukus" no augšstilbiem vai zaudēt svaru to muskuļu masā, es iesaku nokārtot vienkāršu testu.

Tas sastāv no trim posmiem: iztaisnojiet kāju; pievelciet augšstilba muskuļus; ar pirkstiem saspiediet augšējo tauku un ādas slāni. Tāpēc, lai sadedzinātu taukus, vispirms ir jāpielāgo diēta un jāpievieno sirdsdarbība.

Ja pušķis ir mazs, jums ir muskuļotas augšstilbi ar nelielu tauku daudzumu. Šajā gadījumā svara zaudēšanas kājās stratēģijai jābalstās uz īpašiem fitnesa vingrinājumiem. Pieņemsim nedaudz sīkāk Tauki VS Muskuļu augšstilbi Pirmais veids ir tad, kad kājas pašas par sevi var būt plānas, bet papildu mārciņas pielipušo tauku slānis neļauj jums redzēt viņu harmoniju.

Tāpēc galvenais uzsvars jāliek uz aerobo aktivitāti un pareizu uztura uzturu. Kad kopējais tauku daudzums sadeg, jūs varat sākt dot harmoniju savām kājām. Otrais veids ir lielas muskuļu augšstilbi. Ja jūs domājat, ka lielas kājas var būt tikai vīriešiem, jūs maldāties, dažreiz kundzei ir iespaidīgs kuģa skelets : - plati kauli un blīvi muskuļi.

www.dobedizains.lv

Paši muskuļi sastāv no muskuļu šķiedru saišķiem, kuru izmērs ir atšķirīgs. Sievietēm ar muskuļainiem augšstilbiem ir liels II tipa lielo muskuļu šķiedru īpatsvars parasti sastopams sprinteros vai spēka sportossalīdzinot ar I tipa šķiedrām izturības sportistiem Muskuļu augšstilbi sniedz lieliskas pilnas kājas. Viņi augšstilbi labi reaģē uz īpašu pēdu slodzi, un tos var sadalīt pēc izmēra. Šajā gadījumā jums jāsaprot, ka, ja jūs varat atbrīvoties no taukainām augšstilbiem, tad jūs nevarat pārvietot pārvietot muskuļu šķiedras.

Lai sasniegtu slaidas kājas, jums jāpievērš uzmanība šādiem faktoriem: jums nav ģenētiskas tieksmes uz lieliem augšstilba muskuļiem, bet jums ir dabiska tieksme iegūt muskuļus, veicot vingrinājumus. Citiem vārdiem sakot, jūsu treniņi padarīja jūsu kājas lielas.

Tas var būt skrejceļš, elipsveida trenažieris, slidošana utt. Šāda veida darbība, cenšoties panākt, lai plānāki gurni atgrieztos. Jums jāpārskata treniņu stratēģija un jānoņem šie "augšstilba komplekti" vingrinājumi; jums ir ģenētiski ieprogrammēti lieli muskuļi ķermeņa tips mezomorfs bet arī muskuļos ir daudz tauku. Lai zinātu, kā zaudēt svaru augšstilbos, jums ir jāsaprot, no kā tie ir "uzbūvēti", citiem vārdiem sakot, nedaudz iedziļināsimies viņu anatomijā. Tātad ir vairāki "slāņi", kas veicina gūžas izmēru.

Pēc tam pirmais slānis, āda, nāk tauku slānis dzeltens. Šie tauki ieskauj augšstilba muskuļus. Uzliekot svaru, dzeltenais slānis kļūst daudz lielāks, un tas izklāj jūsu augšstilbus platumā. Muskuļi atrodas zem tauku slāņa sarkanā krāsā. Kad cilvēks trenējas ar svaru kopumā un īpaši aktīvi izstrādā gurnus pietupieni, izmežģījumi, izspiešanatad sarkanais slānis kļūst lielāks, kas noved pie kāju palielināšanās.

Tieši tāpēc, risinot kā sadedzināt augšējo gūžas tauku, kā padarīt kājas plānas, jādomā gan par taukiem, gan par muskuļu masa Abi parametri ir regulējami gan uz augšu, gan uz leju un ietekmē gurnu proporcijas.

5 fakti, kas jums jāzina par ķermeņa taukiem

Nu, manuprāt, ar to pietiek teorijai, pāriesim pie Kā padarīt jūsu kājas plānas: jautājuma praktiskā puse Es vēlos nekavējoties lūgt lasītājam piedošanu, ka es atkal esmu izlaupīts attiecībā uz rakstu burtu skaitu. Sākotnēji bija paredzēts visu kulturāli uzrakstīt un visu informāciju pastāstīt vienā daļā. Tagad, kad raksts jau ir pagājis par diezgan pienācīgu rakstzīmju skaitu, un mēs joprojām esam, kā saka, nevienā acī :es sapratu, ka otro daļu nevar iztikt bez.

Tātad sāksim ar pirmo. Mēs veidojam pareizo diētu Kāju un gurnu novājēšanas pamatprincips ir uzlabot paātrināt vielmaiņu, vielmaiņu. Ir arī jāuzlabo aknu darbība, atbrīvojot ķermeni no toksīniem. Jūsu pamata ieradumiem tagad jābūt: izmantot vismaz 1,5 litri ūdens dienā vēlams 2 litri ; Dzeriet tukšā dūšā no rīta 2 glāzi ūdens un pēc tam ml pirms katras ēdienreizes.

Šie dzērieni varēs atbrīvot jūs no toksīniem, izvadīt toksīnus un uzlabot fermentatīvo reakciju ātrumu organismā. Iekļaujiet uzturā dārzeņus: brokoļus, spinātus, salātus, gurķus, tomātus, ķirbi. No augļiem lieliski piemēroti šādi diurētiskie līdzekļi diurētiskie līdzekļi : arbūzs, melone, plūmes, aprikozes, arī liesās uz greipfrūtu, banāniem, zaļajiem āboliem, avokado.

Patiesībā cilvēki nepamana, kā patērē iecerētā vietā grami veselīgu tauku dienā gr bezjēdzīgi. Prioritārajai gatavošanas metodei tagad vajadzētu būt vārīšanās ūdenī, dubultā katls, mikroviļņu krāsns cepšana. To skaitā ir majonēze, mērces, mērces un citas ļaundarības, kas saistītas ar kannu. Pārtraukt ēšanas apstrādātu pārtiku. Ēd veselus, neapstrādātus produktus.

kā sadedzināt taukus kas aptver muskuļus

Proteīni: Gaļa, putns, zivis, serums, olas, biezpiens, Dārzeņi: Spināti, brokoļi, salāti, kāposti, Augļi:Banānu, apelsīnu, ābolu, ananāsu, bumbieru, Ogļhidrāti: Brūnas rīsi, griķi, auzu, wholegrain makaroni, Nav nepieciešams, lai lieliski ievērotu pareizo jaudas režīmu. Tie ir 4 neveselīgi ēdieni nedēļā, ja ēdat 6 reizes dienā. Uzziniet vairāk, nejūtoties badā. Ierobežojiet alkohola patēriņu Par svara zudumu vidukļa, fakts, ka jūs dzert, nav mazāk svarīgs nekā tas, ko jūs ēdat.

Alkohols laiku pa laikam ir norma. Bet aizmirst par tauku nogulumu zudumu uz kuņģa, ja jūs dzerat alu katru dienu. Ķermeņa dzeramais alus vienmēr ir bumbieru veidā: liels daudzums tauku uz kuņģa un palielināts piena dziedzeris, it īpaši, ja tie kļūst vecāki. Alkohols arī sabojā jūsu aknas, kas ir pārspīlēts, lai notīrītu ķermeni no toksīniem. Tas joprojām var novērst muskuļu būvniecību.

Piemērs: piektdiena un sestdiena. Vienkārši nepieciešams dzert, un nav piedzēries. Pārējā laikā izdzēsiet slāpes ar ūdeni, ūdeni ar saspiestu citronu, zaļu tēju utt. Samazināt ogļhidrātu patēriņu Ogļhidrāti, kas nepieciešami enerģijai.

Problēma ir tā, ka lielākā daļa cilvēku izmanto vairāk ogļhidrātu, nekā tie ir vajadzīgi, īpaši vienkārši.

kā sadedzināt taukus kas aptver muskuļus

Meklējot veidu, kā ātri noņemt taukus no vēdera, cilvēki nedara visvairāk galveno - nav pārskatīt diētu un attiecības BJ. Jūsu ķermenis rezervē nevajadzīgus ogļhidrātus tauku veidā. Ja neesat izdilis puisis, kam ir nepieciešams daudz izsaukt, tad samazināt ogļhidrātu patēriņu.

Jūs varat ēst augļus un dārzeņus ar katru ēdienu uzņemšanu. Bet samazināt kartupeļu, makaronu, rīsu, maizes utt.

  • Kā zaudēt svaru veselīgu un ātru
  • Kā samazināt vēderu pēc dzemdībām

Jūs varat ēst tikai pēc treniņa. Dzert biežāk Pat ja jūs ēdat tonnas pārtikas, bet veselīgi, tad jūs nekļūsim pabeigt. It īpaši, ja jūs apmācāt reizes nedēļā. Badošanās ir uztura kļūdas numurs 1.

Veselīga pārtika ir svarīga trīs iemeslu dēļ: Enerģija. Pārtika ir enerģija. Jūsu ķermenis izmanto pārtiku apmācībai, darbam, gremošanai utt.

Pārtikas trūkums nenozīmē enerģiju visās dzīves jomās. Barošanas avots labajā produktos palīdz novājēšanu: olbaltumvielas rada augstāko termisko efektu, pareizie tauki veicina tauku zudumu, Atbalsts muskuļi. Ja jūs veicat sevi badu, tad jūsu ķermenis sadedzina muskuļus, lai ražotu enerģiju - ne taukus.

Jūs kļūsiet plāni, bet ķermeņa kvalitāte būs briesmīga. Bads nozīmē, ka jūs ēdat nepietiek. Neuztraucieties par kalorijām. Tikai brokastis un ēst ik pēc 3 stundām, ieskaitot laiku pēc apmācības. Ēdiet vairāk proteīnu Proteīnam ir augstāks termiskais efekts nekā citi produkti: jūsu ķermenis, kad degšanas olbaltumvielas ražo vairāk enerģijas nekā ogļhidrātu un tauku dedzināšana. Tāpēc augstas olbaltumvielu diētas ir efektīvas svara zudumam tauku dedzināšanas dēļ.

Cik daudz proteīnu jums ir nepieciešams katru dienu? Dariet tāpat kā mani: ēdiet visu proteīnu ar katru ēdienu, neuztraucoties par daudzumu. Ēd vairāk pareizu tauku Tauki nebūs jums biezi.

Slikta uzturs un vingrinājuma trūkums, jā. Un tauku patēriņš patiešām palīdz svara zudumam. Jūsu ķermenis neuzglabās taukus, ja izmantosiet nemainīgu numuru.

Zivju tauki ir labākais tauku avots, lai sadedzinātu taukainus sedimentus uz kuņģa. Zivju tauki dabiski palielina testosterona līmeni un palielina tauku zudumu.

  1. 5 FAKTI, KAS JUMS JĀZINA PAR ĶERMEŅA TAUKIEM - ZIŅAS
  2. Sešu Dienu Svara Zaudēšanas Treniņu Kārtība -
  3. Kā pasargāt savas kājas no papēžiem? Kādus pasākumus jūs varat veikt pats, lai kājas nesvīst.
  4. Joga notievēšanai - Chocolate Slim
  5. Vēdera tauki ir sarežģīti.
  6. Materiāla labākai asimilācijai viss turpmākais stāstījums tiks sadalīts apakšnodaļās.

Omega-3 dienā - labs sākums. Palieciet prom no transvīnā, kas atrodas tādās produktu kā margarīns. Transjira ir kaitīgi jūsu veselībai. Ja jūs dodaties uz kardio tūlīt pēc spēka treniņa, tad nav ieteicams gaidīt stundu. Barošanas avots jāpielāgo tāpat kā pēc strāvas slodzēm. Ja jūs kardio nodarbojaties no rīta, jums jāēd ogļhidrāti. Apskatīsim ogļhidrātu lietošanas iezīmes, trenējoties svaram. Palielinot muskuļu masu, diēta jāveido, balstoties uz smagiem treniņiem.

11 vienkārši vingrinājumi, joga notievēšanai

Šobrīd mēs nedarām sirdsdarbību. Šeit vajadzētu dominēt sarežģītiem ogļhidrātiem. Jums jāēd g ogļhidrātu uz kg ķermeņa svara. Pirms spēka treniņa: Ēdiet kompleksos ogļhidrātus apmēram stundas laikā. Pēc tam, kad mēs ēdam vienkāršos ogļhidrātus, un pēc divām stundām jūs jau varat ēst kompleksos ogļhidrātus.

Muskuļu vervēšana ir grūtāks process nekā tauku dedzināšana, jo jums patiešām ir jāsvīst diezgan stipri, neaizmirstiet arī par miegu un uzturu. Ko izvēlēties brokastīs? Rīts ir laiks, kad ir pienācis laiks apvienot abas ogļhidrātu kategorijas.

Piemēram, ieteicams ēst auzu pārslu ar jebkādām ogām, dzeram tasi tējas ar medu. Ja vēlaties zaudēt svaru, iesakām ņemt vērā šādus noteikumus: Mēs izmantojam vairāk nepatiesu ogļhidrātu; Mēs ēdam šokolādi ne vairāk kā vairākas reizes nedēļā 30 g daudzumā. Labākā izvēle vakariņām Vakarā uzturā jāiekļauj ēdieni, kas satur lēnus vai kompleksus ogļhidrātus. Jums var būt kaut kādi salāti ar sautējumiem, sautējumiem utt.

kā sadedzināt taukus kas aptver muskuļus

Šo maltīti ieteicams apvienot ar nelielu daudzumu olbaltumvielu. Kas ir noderīgāki - vienkārši vai sarežģīti?

Nopirkt internetā Massager ādas Atjaunošanos Radio - citi > gibulupagasts.lv

Kompleksie ogļhidrāti ir ļoti noderīgi mūsu ķermenim. Pateicoties to ķīmiskajai struktūrai un šķiedrvielām, mūsu ķermenis daudz vairāk strādā, lai tos sagremotu, un enerģija tiek nodrošināta ķermeņa pilnīgai darbībai ļoti ilgu laiku.

Šādu ogļhidrātu ir daudz pilngraudu maizē, klijās, zaļajos dārzeņos un zaļumos, svaigos augļos. Kādas ir viņu priekšrocības?

Kā pasargāt savas kājas no papēžiem? Kādus pasākumus jūs varat veikt pats, lai kājas nesvīst.

Labajos ogļhidrātos ir daudz šķiedrvielu un barības vielu. Viņiem ir zems glikēmiskais indekss. Ēdot šos ogļhidrātus, jūs varat justies pilnīgi un ar zemu kaloriju daudzumu.

Dabiski stimulē vielmaiņu. Bet vienkāršie ogļhidrāti ir kaitīgi mūsu ķermenim. Vienkāršie ogļhidrāti ir mazas cukura molekulas, kuras organisms ātri absorbē.

Enerģija organismā tiek uzkrāta kā glikogēns un netiek nekavējoties izmantota, izrādās, ka tā ir tauki. Kādi pārtikas produkti ir bagāti ar "sliktiem" ogļhidrātiem? Ziniet, kas viņi ir: Tos atdala krāsas. Ir dažādi tauku veidi ar dažādām funkcijām un krāsām! Baltie tauki ir bezjēdzīgi tauki ar zemu vielmaiņas ātrumu, kas nepalīdz sadedzināt kalorijas. Citiem vārdiem sakot, tā ir papildu kaloriju uzglabāšanas vienība. Brūnajiem taukiem ir tumšāka krāsa bagātīgas asins piegādes dēļ.