Lai izsekotu progresam un priekšstatu par sirdsdarbības ātrumu treniņa laikā, nevar iztikt bez palīgierīcēm: Fitnesa aproces. Ir vērts pilnībā atteikties no taukainas gaļas, īpaši cūkgaļas, un sviests , saldumus, kuros ir daudz cukura, un pārtikas produktus, kas satur daudz vienkāršu ogļhidrātu. Aļģu ietīšana Ir divi veidi, kā lietot brūnaļģes - karsts, auksts. Tomēr nevajadzētu gaidīt, ka skriešana šajā konkrētajā zonā izraisīs lielāku svara zudumu: zemās intensitātes dēļ tiek sadedzināts mazāk kaloriju nekā skrienot augstas intensitātes zonā.

Ļoti vienkārši, vai ne?

kā sadedzināt taukus bez aprīkojuma

Ja jums šķiet, ka ir pārāk daudz procentu no procentu, tad vienkārši neaizmirstiet uzturēt augstu proteīna līmeni diētā. Mēs runāsim par makroelementu atlikumu nākamajā sadaļā. Neskatoties uz to, ka pētījums tika veikts uz pagaidu segmentu 4 nedēļas, jūs varat turpināt izmantot iepriekšminēto kaloriju deficītu, līdz jūs sasniegsiet savus mērķus, kamēr diēta darbosies.

Tomēr es iesaku jums sadalīt diētu 4 nedēļu segmentos. Jo vairāk žāvēt jūs kļūstat, lēnāk ir svara zudums, ir grūtāk nomest papildu kilogramus un vairāk muskuļu zudumu, ja jūs izmantojat ļoti stingru diētu.

Galvenais Veselība-Fitnesa 4 nedēļu svara zaudēšanas plāns, lai sadedzinātu vēdera taukus Dažreiz, kad esi mēģina zaudēt svarulielākais izaicinājums svara zaudēšanas treniņu plāna pieņemšanai ir tāda režīma atrašana, kas vienmērīgi iekļaujas jūsu dzīvē.

Izsekojiet savu progresu un ieslēdziet vienu izkraušanas nedēļu pēc nedēļām par diētu, lai sausa un nezaudētu, un var un var veidot muskuļus, ņemot vērā elektroenerģijas apmācību. Tas nozīmē, ka jums ir nepieciešams patērēt gr.

Kā ātri sadedzināt zemādas vēdera taukus. Kā sadedzināt vēdera taukus meitenei

Vāvere dienā. Ogļhidrāti dienā. Tauku dienā. Mēs apvienojam iegūtos datus:. Met bumbu nepieciešams, lai veiktu ar augstu intensitāti un slodzi var mainīt izmēru, palielinot svaru bumbu un regulējot augstumu, uz kuras jūs mest. Veiciet piegājienus pa reizes vai ieslēdziet metienus pa intervāls treniņu. Piemēram, 30 sekundes mest bumbu, bet atlikums minūtes dariet burpee, un tā līdz brīdim, kamēr nav ieskaitīts met.

Grūšana svarbumbu Eksaminējamajiem izpildīja sešas jerks par 15 sekundēm, un pēc tam atpūtās 15 sekundes. Un tā 20 minūtes. Aeroba, izmantojot dalībnieki dedzināja 13,6 kcal minūtē, un anaerobi — 6,6 kcal. Sanāk 20,2 kcal minūtē un kcal 20 minūšu laikā!

Vingrinājumi ar aprīkojumu

Papildus pastiprinātas sadedzinot kalorijas, svarbumbu raušana ir noderīga, lai sūknēšanas muguras un kāju nostiprināšanai plaukstas un spēku rokturis. Uzdevums attīsta izturību un ātrumu, trenē koordināciju. Lai sadedzinātu vairāk kaloriju, izvēlieties pieci vingrinājumi ar kettlebells un pēc trīs apļi pa 15 atkārtojumiem katrai no tām ar 30 sekunžu pārtraukumiem starp vingrinājumiem.

Vingrinājumi ar savu svaru Lecamaukla Vienlaikus lekt caur lecamaukla strādā kāju muskuļi, triceps un krūšu muskuļus. Uzdevums var sadedzināt no līdz 1 kkal stundā atkarībā no intensitātes. Atšķirībā no skriešanas, lekt mazāka slodze ceļgaliem, jo jūs zemes uz vairākiem abas kājas.

kā sadedzināt taukus bez aprīkojuma

Ja jūs varat būt ārpus mājas, mēģiniet iegūt 10 soļu dienā. Pastaigas vismaz 30 minūtes kalpo kā lielisks veids, kā iztīrīt galvu, pārvaldīt stresu un samazināt tauku pieaugumu līdz minimumam. Tas, iespējams, neizklausās kā liels darījums, taču, veicot aptuveni 10 soļu dienā, var sadedzināt pat kalorijas[3].

kā sadedzināt taukus bez aprīkojuma

Nedēļas laikā tas ir kalorijas vai tikpat daudz kaloriju mārciņā tauku. Pastaigājieties no rīta, vienlaikus rīkojot sapulces pa tālruni, pēc ēšanas vai klausoties aplādes. Pastaigas laikam nav jābūt nedzīvam.

Bonuss: Dodoties pastaigās, piespiediet mēli pret mutes jumtu un elpojiet caur degunu. Deguna elpošanai ir daudz priekšrocību, tostarp: Labāka skābekļa iegūšana, kas var radīt vairāk enerģijas. Uzturiet līdzsvarotu pH līmeni organismā.

Uzturs pill, vidukļa un vēdera

Dziļa deguna elpošana var samazināt nervu aktivitāti simpātiskajā nervu sistēmā cīņas vai lidojuma reakcija. Jo vairāk muskuļu jums būs, jo augstāka būs vielmaiņa un jo vairāk kaloriju jūs sadedzināsit. Metabolisms ir enerģija, kas nepieciešama, lai ķermenis darbotos, pat guļot vai tikai skatoties televizoru. Tāpēc augstāka vielmaiņa nozīmē, ka būs vieglāk zaudēt svaru un notievēt. Veidot liesās muskulatūras Bet tikai tāpēc, ka sānu lūpas veido muskuļu masu ap gūžas zonu, jūs negrasāties uzreiz sākt sadedzināt taukus uz gurniem.

Kā darbojas šī treniņu programma

Tas nozīmē tikai to, ka jūs veidosit muskuļus kāju sānos - nolaupītājus. Lai nodrošinātu optimālu treniņu, lēkt zemē un zem kājām nedaudz nošķirtas un turiet ķermeni vertikāli.

kā sadedzināt taukus bez aprīkojuma

Bieži mainiet ātrumu starp ātru un lēnu, un pārmaiņus starp lekt ar vienu kāju uz divām. Atkarībā no svara un intensitātes 30 minūšu laikā jūs varat sadedzināt līdz kalorijām. Stepups Ja jums ir kāpnes mājās, izmēģiniet stepups.

Tas palīdzēs sadedzināt līdz kalorijām 30 minūšu laikā, atkarībā no jūsu svara un intensitātes. Tas darbosies arī augšstilbiem un mucai, lai pievienotu kaloriju un taukus.

4 nedēļu svara zaudēšanas plāns, lai sadedzinātu vēdera taukus

Svins ar labo kāju un soli pa vienai kāpnēm. Šie treniņi jums palīdzēs atjaunot vielmaiņu un, apvienojumā ar uzlabotu uzturu, palīdzēs jums zaudēt svaru. Ceļā jūs uzlabosiet spēku, kustīgumu, stabilitāti un vispārējo izturību.